دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

ورزش /

دورهمی اکرم بانو و علیرضا بیرانوند با طاها و بارانا در یک باغچه سنتی به صرف شیرینی و دوغ ترش +عکس 

پنجشنبه، 11 مرداد 1403
ساعدنیوز: تصویری از دورهمی خانوادگی علیرضا بیرانوند با همسر و فرزندانش در یک باغچه سنتی را می بینید.

به گزارش پایگاه خبری ساعدنیوز، به نظر می‌رسد ماجرای علیرضا بیرانوند و پرسپولیس تمامی ندارد و حتی چند هفته بعد از جدایی این دروازه‌بان پرافتخار از این باشگاه نیز هر روز اخبار زیادی در این رابطه منتشر می‌شود. عصبانیت پرسپولیس و ارکان این باشگاه از جدایی ناگهانی بیرانوند و البته توافق احتمالا نجومی تراکتور با او، این پرونده را به یکی از جنجالی‌ترین اخبار روزهای اخیر فوتبال ایران تبدیل کرده است. اما به نظر تنها راه حل پایان مناقشه بزرگ بین پرسپولیس و علیرضا بیرانوند، پاک کردن گزاره "هواداران پرسپولیس" از طرفین این معادله است.

در سال‌های اخیر و به‌خصوص این اواخر، بارها علیرضا بیرانوند در تلاش برای بهبود روابط خود با هواداران پرسپولیس و حداقل فرار از آماج حملات احتمالی آنها بود، اما طبیعی است که هواداران باشگاه واکنش مثبتی به جدایی بیرانوند و انتقال یکی از رقبای سنتی پرسپولیس در مسیر قهرمانی نداشته باشند و احتمالاً این روند تا پایان دوران حضور علیرضا بیرانوند در تراکتور و حتی بعد از آن نیز ادامه داشته باشد. باشگاه پرسپولیس در هفته‌های اخیر قویاً معتقد بوده علیرضا بیرانوند دچار تخلف شده و در این مناقشه حقوقی قطعاً بازنده خواهد شد.

حتی رضا درویش روی خط آنتن زنده مدعی شد در صورت باختن در این پرونده از سمت خود در باشگاه پرسپولیس، استعفا خواهد داد. البته در سمت مقابل به نظر می‌رسد مدیران باشگاه تراکتور از اطمینان کافی برای توافق و عقد قرارداد با بیرانوند برخوردار بودند و احتمالاً در این مسیر استعلاماتی نیز گرفته شده است. به هر حال به‌زودی تکلیف این پرونده جنجالی نیز مشخص خواهد شد و ادعای یکی از بین طرفین یعنی پرسپولیس یا بیرانوند نقض می‌شود.


1 پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز پنجشنبه 11 مرداد
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
استخراج فوری مقاله از پایان نامه برای مجلات ISI با بهترین کیفیت
چاپ مقاله در مجله (ISI, SCOPUS, ISC, PUBMED و علمی پژوهشی) معتبر+ صفر تا صد+ ویدئو آموزشی
مراحل سابمیت مقاله
پذیرش تضمینی مقاله علمی پژوهشی
اصول مهم ویراستاری تخصصی کتاب چیست؟
اکسپت فوری مقاله برای دوره دکتری
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب + ویدئو آموزشی
ویدئو / آدرنالین خود را به اوج برسانید! آسانسور بایلونگ؛ بلندترین آسانسور فضای باز جهان که شما را به دل طبیعت بکر می‌برد
ویدیو/ داستان کوتاه انگلیسی «خرگوش تقلید‌کار» با زیرنویس فارسی چسبیده/ یادگیری آسان اصطلاحات و تقویت لیسنینگ
تصویری دیده نشده از آلین پسر حسین جوهرچی در بغل آقای بازیگر / روحش شاد و یادش گرامی