دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

ویدیو / ورزشی /

دورهمی جذاب لیندا کیانی با جناب خان و رامبد جوان در خندوانه +فیلم/ خوشامدگویی متفاوت محمد بحرانی به مسافر جام جهانی برزیل 

چهارشنبه، 24 مرداد 1403
ساعدنیوز: لیندا کیانی بازیگر توانمند کشورمان که سریال "تا ثریا" با بازی درخشان او در حال پخش از شبکه آی فیلم است. ویدئوی حاضر حضور این ستاره سینما و تلویزیون ایران را در برنامه خندوانه رامبد جوان نشان می دهد.

به گزارش پایگاه خبری ساعدنیوز، لیندا کیانی از بازیگران بی حاشیه است البته معمولا اخبار نادرست به شکل شایعه در فضاهای مجازی درباره چهره های مطرح هنری و ورزشی منتشر می شود که لیندا کیانی هم از این حواشی مصون نمانده است چراکه در فضای مجازی اینستاگرام به تازگی درباره کشف حجاب بازیگران اخبار زیادی منتشر می شود که نام لیندا کیانی هم در بین آنها به چشم می خورد و عکس هایی با پوشش غیرمتعارف از او پخش شد که بسیاری بر این باورند که این عکس ها فتوشاپ بوده است.

لیندا کیانی یک خواهر و 4 برادر دارد. او از کودکی دغدغه فکری درباره وجود خداوند داشت و هزاران سوال بی پاسخ برایش پیش می آمد که به همین دلیل به سمت فلسفه رفت تا پاسخ سوال هایش را بگیرد. برای لیندا کیانی در کودکی اش اتفاقی ناگوار رخ داد که روی آنتن تلویزیون آن را اینگونه بیان کرد: در دوران دبستان روبروی مدرسه ما در آبادان بمب زدند که بر اثر آن مدتی لال شدم، برای اینکه بازی با دختر خاله ام حالم را بهتر کند به خانه آنها در آریاشهر رفتیم که همان روز برق نیروگاه آلسوم را زدند. پشت پنجره بازی می کردیم که با موج انفجار وسط اتاق پرت شدیم. خوب یادم هست که آن روزها چه اتفاقاتی می افتاد.

رامبد جوان برای حضور لیندا کیانی در برنامه خندوانه از او دعوت کرد. حضور این هنرمند کشورمان در برنامه خندوانه با حواشی زیبایی همراه بود. جناب خان به رشته فلسفه این بازیگر اشاره کرد و یادی از حضور او در جام جهانی برزیل کرد.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز چهارشنبه 24 مرداد
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
تعرفه استخراج مقاله از پایان نامه
نگاهی به عکس کودکی بازیگران و سلبریتی های مشهور سینمای ایران +عکس/ از یکتا ناصر و رضا گلزار تا ساره بیات و سامان صفاری
پذیرش تضمینی مقاله علمی پژوهشی
ترجمه تخصصی کتاب
این بازیگران ایرانی همسر پزشک دارند + عکس و اسامی!
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
چاپ مقاله در مجله (ISI, SCOPUS, ISC, PUBMED و علمی پژوهشی) معتبر+ صفر تا صد+ ویدئو آموزشی
کیک صورتی فوق‌العاده خاص و سه بعدی سفارش دارا حیایی برای جشن تولد مادر بزرگش+عکس/ سلیقه اش حرف نداره😍
(ویدئو) تشکر ویژه هادی ساعی وقتی هر 4 تا ورزشکار منتخب او با مدال به ایران بازخواهند گشت / هادی ساعی پرافتخارترین المپین ایران، هنوز هم برای ایران مدال می‌آورد
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی