دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

اقتصاد /

دورخیز بازار برای حرکت صعودی 

چهارشنبه، 06 اسفند 1399
کد خبر: 138189
ساعدنیوز: کارشناس بازار سرمایه گفت: پارامتر‌های بنیادی اعم از نرخ دلار، قیمت نفت، کامودیتی‌ها و مهم‌تر از همه گزارش‌های شرکت‌ها همه به نفع بازار سرمایه هستند بنابراین با این شرایط بازار بر خواهد گشت و رشد خوبی خواهد داشت.

به گزارش سایت خبری ساعدنیوز به نقل از بورس نیوز: هومن عمیدی اظهار کرد: هر چند بسیاری وضعیت فعلی بورس را مطلوب نمی دانند، اما بازار شرایط بدی ندارد و قیمت سهام باید اصلاح می شد که صورت گرفت.

کارشناس بازار سرمایه با بیان اینکه اتفاقات به نفع بازار رخ داده است، افزود: در بازار های موازی ریزش وجود نداشت، دلار در محدوده ۲۵ هزار تومان باقی ماند و عملا اُفتی که در بازار سرمایه صورت گرفت به کف رسیده است و در مقابل متولیان بازار با تغییر دامنه نوسان مانع ریزش بیشتر بازار شدند.

وی گفت: پارامتر های بنیادی اعم از نرخ دلار، قیمت نفت، کامودیتی ها و مهم تر از همه گزارش های شرکت ها همه به نفع بازار سرمایه هستند بنابراین با این شرایط بازار بر خواهد گشت و رشد خوبی خواهد داشت.

عمیدی در کنار تغییر دامنه نوسان چند اقدام دیگر نیز باید از سوی مسئولان بورس صورت گیرد، بیان کرد: باید بازارگردانی ها تغییر کند و الزام کاملا از سوی آن ها رعایت شود، درصد سهام صندوق های درآمد ثابت به ۳۰ درصد سابق برگردد این دو اقدام بهترین راهکار برای حمایت از بازار است و شاخص تا یک میلیون ۴۰۰ هزار واحد رشد خواهد داشت.

کارشناس بازار سرمایه با بیان اینکه پول در بازار سرمایه پارک شده است، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه قیمت در بازار در حال کاهش یافتن است، سهامداران در انتظار رسیدن به کف قیمت ها هستند تا اقدام به خرید کنند.

وی تصریح کرد: پول وجود دارد، اما حقوقی ها با شیطنتی که انجام دادند اقدام به خرید در این دوره نکردند و سهام را با حجم مبنا پایین آوردند در مقابل سازمان برای جلوگیری از اُفت بیشتر سهام دامنه نامتقارن را اجرا کرد.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز یکشنبه 16 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
استخراج فوری مقاله از پایان نامه برای مجلات ISI
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب
گام به گام مراحل چاپ کتاب
پذیرش و چاپ مقاله علمی پژوهشی در کمترین زمان
نحوه محاسبه هزینه چاپ یک کتاب
چاپ فوری مقالات علمی پژوهشی
مراحل اکسپت مقاله
تبدیل پایان نامه به مقاله علمی پژوهشی
مراحل سابمیت مقاله
پذیرش تضمینی مقاله علمی پژوهشی