دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

ورزش /

دومین طلای ایران در المپیک توکیو ثبت شد! 

چهارشنبه، 13 مرداد 1400
کد خبر: 161744
محمدرضا گرایی دومین طلای کاروان ایران را بعد از 12 روز انتظار کسب کرد.

به گزارش پایگاه خبری ساعد نیوز به نقل از "ورزش سه"، روز سیزدهم المپیک 2020 با مدال طلای محمدرضا گرایی در کشتی فرنگی و فینالیست شدن حسن یزدانی به شیرین ترین شکل ممکن برای نمایندگان کشورمان در حال پیگیری است.
حسن یزدانی که از ابتدای المپیک همه ایرانی ها انتظارش را می کشیدند، بالاخره کارش را در توکیو آغاز کرده، او برای رسیدن به نیمه نهایی کار سختی نداشت. او شاپیوف ازبک را در گام اول و استفان ریچموت سوئیسی را در گام دوم با امتیازات بالا شکست داد تا صعودی آسان به نیمه نهایی داشته باشد. شانس شماره یک طلای وزن 86 کیلوی المپیک 2020 با نایفونوف، کشتی گیر روس برای صعود به فینال مبارزه کرد؛ مبارزه ای که برخلاف انتظارها حسابی سخت پیش رفت، اما در نهایت با برد ستاره کشتی ایران همراه بود.

رضا اطری، نماینده وزن 57 کیلوی کشتی آزاد هم امروز دو برد بسیار ارزشمند مقابل مغولستان و ترکیه کسب کرد تا یک پای نیمه نهایی باشد. او برای صعود به فینال با اوگوئف، روس مبارزه کرد، اما با شکست در این دیدار به مبارزه رده بندی رفت.
بعد از اینکه تکلیف دو آزادکار کشورمان مشخص شد محمدرضا گرایی در فینال 67 کیلوگرم کشتی فرنگی المپیک به مصاف نصیب اف ازبک رفت و با ارائه یک کشتی تماشایی، او را به راحتی شکست داده و طلای المپیک را مال خود کرد. این دومین طلای کاروان ایران پس از طلای فروغی در روز اول مسابقات بود که برای کسب آن 12 روز صبر کردیم.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز سه شنبه 18 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه
تماشای بازی تیم استقلال در کنار مزار جوان تازه فوت شده توسط دوستان بامعرفتش+ویدیو/ بامرام شما هستن بقیه اداتون رو درمیارن👌
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب
طلاق بی سر و صدای آرام جوینده و سپهر حیدری در پی انتشار ویدئوهای مستهجن و غیراخلاقی
هندی حرف زدن محمدرضا گلزار در آنتن تلویزیون/ آیسان خانوم باید به این همه استعداد افتخار کنه +فیلم
استخراج مقاله از پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری و چاپ در مجلات isi، علمی پژوهشی، Scopus + پاورپوینت آموزشی
عکس قدیمی دیده نشده از جواد نکونام و لیلا اوتادی با یک ژست عجیب و غریب! / واقعا مغز طراح این ژست رو باید تو موزه نگه داشت!
ماجرای تسبیح رایگانی که به زائران حج امسال هدیه داده می شود!
گردش لاکچری شبنم قلی خانی بازیگر نقش مریم مقدس در یک کافه سر سبز در دبی/ خوش بگذره +عکس
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب + ویدئو آموزشی