دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

سیاست /

در تجلیل از عملیات غرورآفرین وعده صادق 

چهارشنبه، 29 فروردین 1403
کد خبر: 384411
موشکباران سرزمین های اشغالی فلسطین توسط غیورمردان سبزپوش سپاه پاسداران انقلاب اسلامی لرزه بر اندام استکبار انداخته و افسانه گنبد آهنین را رسوا کرده است. جواد بیرامزاده مسئول بسیج رسانه استان آذربایجان شرقی در یادداشتی به ابعاد مختلف این عملیات غرورآفرین می پردازد.

جمهوری اسلامی ایران در پاسخ به جنایت های رژیم صهیونیستی و تجاوز به بخش کنسولی سفارت ایران در سوریه، تصمیم به اقدام تنبیهی علیه این رژیم گرفت و عملیات وعده صادق را در راستای دفاع مشروع و ارتقای سطح بازدارندگی، طراحی و اجرا کرد. عملیات وعده صادق که با برنامه ریزی ها و هماهنگی دستگاه های مختلف صورت گرفت و هم افزایی میدان و دیپلماسی را نشان داد، پیام های داخلی، منطقه ای و بین المللی به همراه داشت. اگر چه هنوز پرداختن به همه ابعاد و پیامدهای عملیات نظامی ایران زود است، اما با توجه به فرافکنی رسانه های غربی و جنگ روانی ایجاد شده، تبیین این رویداد توسط دوستان و همکاران رسانه ای با توجه به موارد ذیل مهم و حائز اهمیت است.

1. عملیات وعده صادق با هماهنگی و هم افزایی میدانی و دیپلماسی انجام شد و به همین دلیل یک اقدام کاملا موثر بود.

2. چرایی، چگونگی، ابعاد و اثرات مثبت داخلی ،منطقه ای وبین المللی عملیات وعده صادق باید تبیین شود

3. عملیات وعده صادق صرفا جنبه تنبیهی داشت و ایران عامدانه از هدف قرار دادن مراکز عمومی و غیرنظامی پرهیز کرد.

4. در کنار قدرت تکنولوژیک ایران در صنایع نظامی و تسلیحاتی، قدرت ایمانی و همبستگی ملی مردم در برابر مقابله با هرگونه تجاوز خارجی یا تعرض به ایران و ایرانی به وضوح میتوان دید.

5. اگر چه عملیات وعده صادق در پاسخ به اقدام تجاوزکارانه اسرائیل در حمله به سفارت ایران انجام شد، اما اقدامی برای جلوگیری از نابسامانی های بین المللی و ضرورت حفظ امنیت اماکن دیپلماتیک نیز به شمار می آید.

6. وجود رژیم صهیونیستی، عامل بی ثباتی در منطقه است و تا زمانی که این رژیم موجودیت دارد، غرب آسیا رنگ آرامش به خود نخواهد دید.

7. آنچه که بیشتر حائز اهمیت است نقش رهبر معظم انقلاب اسلامی در هدایت و راهبری سیاست خارجی عزت آفرین برای ایران در منطقه و جهان است و ایران اسلامی با زعامت ایشان از یک قدرت منطقه ای به قدرتی جهانی تبدیل شده است که عملیات وعده صادق یکی از مظاهر آن محسوب می شود.

8. با توجه به سیاست دوستانه و برادرانه ایران در قبال همسایگان، عملیات وعده صادق به مثابه اقدامی راهبردی است که پیامی روشن برای همه بدخواهان ایران چه در منطقه و چه در سراسر جهان داشته است.


3 پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز چهارشنبه 27 تیر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
هزینه چاپ یک کتاب
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب + ویدئو آموزشی
نگاهی به عزاداری دو نفره نیوشا ضیغمی و دخترش لنا در مراسم شام غریبان امام حسین (ع)+ویدیو/ قبول باشه
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب
ویدیو/ شعر حماسی استاد شهریار، در وصف اسطورهٔ دینی تاریخ اسلام، امام حسین (ع) و روز عاشورا از زبان رئیس جمهور ایران دکتر پزشکیان
خلاقیت منحصربه‌فرد پدر ایرانی در نصب کولرآبی روی موتورش حماسه‌ای جدید آفرید+ویدیو/ با این ایده موتورسواری توی گرما باز هم لذت بخشه
(فیلم) دعای خاص مداح و شاعر معروف زنجانی برای دکتر پزشکیان در بزرگترین تجمع حسینیان ایران / این مرد در کنار رهبر می‌ایستد و سینه می‌زند
ستاره معصومی همسر سابق مهدیی قائدی عاشورا وتاسوعای حسینی را اینگونه تسلیت گفت + عکس
ترجمه تخصصی متن
شاعرانه ترین سکانس عاشقانه سینمای ایران/ عاشقانه بی تکرار پارسا پیروزفر و نیکی کریمی/ عاشقانه ای که رودست نداره