دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

سیاست /

در ترور ترامپ نقشی نداشتیم! 

چهارشنبه، 27 تیر 1403
کد خبر: 397626
ساعدنیوز: سخنگوی وزارت امور خارجه هرگونه مداخله در حمله مسلحانه اخیر علیه ترامپ و یا ادعاها در مورد قصد ایران برای چنین اقدامی را قویاً رد کرد و چنین ادعاهایی را دارای اهداف و انگیزه‌های مغرضانه سیاسی خواند‌.

به گزارش پایگاه خبری ساعدنیوز، اصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه برخی گزارش‌های ادعایی در یکی از رسانه‌های آمریکایی درباره نقش ایران در حمله مسلحانه اخیر به دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا را تکذیب کرد.

سخنگوی وزارت امور خارجه تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران در پیگرد قضایی ترامپ به دلیل نقش مستقیم او در جنایت ترور سردار شهید قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مصمم است، اما هرگونه مداخله در حمله مسلحانه اخیر علیه ترامپ و یا ادعاها در مورد قصد ایران برای چنین اقدامی را قویا رد می‌کند و چنین ادعاهایی را دارای اهداف و انگیزه‌های مغرضانه سیاسی می‌داند.

پیش از این نیز دفتر نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل در نیویورک ا‌دعای سی.ان.ان درباره دخالت ایران در ترور دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا را رد کرد و این اتهامات را بی‌اساس و مغرضانه خواند.این نمایندگی اعلام کرد: از نگاه جمهوری اسلامی ایران، ترامپ یک مجرم جنایتکار است که به دلیل صدور دستور ترور سردار سلیمانی باید در دادگاه محاکمه و مجازات شود..دونالد ترامپ رئیس جمهور پیشین آمریکا در هنگام سخنرانی در ایالت پنسیلوانیا مورد حمله فردی مسلح قرار گرفت و گلوله به گوش سمت راست او اصابت کرد.اف‌بی‌آی اعلام کرد که ضارب ترامپ «توماس متیو کروکس» جوان 20 ساله، اهل پنسیلوانیا بوده و با گلوله نیروهای امنیتی کشته شده است.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز چهارشنبه 27 تیر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
ترجمه تخصصی کتاب
دارالترجمه رسمی به زبان انگلیسی
اعتراف طناز طباطبایی/ عاشق فوتبالیست معروف بودم و به خاطرش فوتبال می دیدم
شاعرانه ترین سکانس عاشقانه سینمای ایران/ عاشقانه بی تکرار پارسا پیروزفر و نیکی کریمی/ عاشقانه ای که رودست نداره
نگاهی به عزاداری دو نفره نیوشا ضیغمی و دخترش لنا در مراسم شام غریبان امام حسین (ع)+ویدیو/ قبول باشه
ستاره معصومی همسر سابق مهدیی قائدی عاشورا وتاسوعای حسینی را اینگونه تسلیت گفت + عکس
نگاهی به چیدمان هنرمندانه اتاق خواب رامین رضاییان+عکس/ از لوسترهای ژاپنی بالای تخت‌خواب تا گلهای استوایی و سرسبز کنار تخت/ اینجا خود بهشته😍
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه
مقایسه شگفت انگیز استایل جورجینا با آنتونلا همسر مسی/ رقابت سرسخت همسران فوتبالیست/ بنظرتون کدوم جلوتره؟ +عکس
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟