دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

بازار / رپورتاژ آگهی /

درآمد ترید بیشتر است یا درآمد تولید محتوا 

چهارشنبه، 10 خرداد 1402
این روزها وقتی صحبت‌های مردم را می‌شنویم یا به اینستاگرام سر می‌زنیم همه از درآمدهای چند هزار دلاری ترید صحبت می‌کنند. در این مقاله می‌خواهم نظر محتواگرشو را در مورد این موضوع به صورت کاملاً علمی و تجربی به اشتراک بگذارم.

مقایسه سرمایه مورد نیاز برای ترید و تولید محتوا

برای شروع ترید یا تولید محتوا شما به ابزارهایی نیاز دارید. برخی از ابزارهای هر دو کار مشابه هستند. ابزارهایی مثل موبایل، لپ تاپ و اینترنت.

نکته اینجاست که برای داشتن درآمد حدود 25 میلیون در ماه باید سرمایه اولیه‌ای معادل 500 میلیون تومان در بازار وارد کنید. اما برای تولید محتوا به جز داشتن موبایل، لپ تاپ و اینترنت خوب، فقط به مهارت تولید محتوا نیاز دارید و به راحتی می‌توانید به درآمد بیش از ماهی 25 میلیون برسید و 500 میلیون را صرف تبلیغات و توسعه کارتان کنید.

برای یادگیری مهارت تولید محتوا می‌توانید روی، آموزش تولید محتوا کلیک کنید و در کمتر از 1 ساعت تولید محتوا را یاد بگیرید.

البته بدون هزینه تبلیغات هم می‌توانید با تولید محتوا در شبکه‌های اجتماعی و جذب مخاطب از طریق بازاریابی محتوایی مشتری‌های جدید به دست بیاورید.

آزادی زمانی در کار تولید محتوا و ترید چقدر است؟

در ترید شما باید یک یا دو بازار محدود را انتخاب کنید و در آنها معامله کنید. مثلاً یکی از بازارهای آمریکا حوالی ساعت 4 عصر تا 10 شب فعالیت می‌کند. اما در کار تولید محتوا زمان کار کاملاً به شما بستگی دارد.

مثلاً اگر فرد سحرخیزی باشید می‌توانید ساعت 4 صبح تولید محتوا کنید. یا اگر علاقه دارید آرامش شب را برای کار انتخاب کنید می‌توانید ساعت 2 بعد از نیمه شب به تولید محتوا بپردازید.

حال خودتان تصمیم بگیرید که آزادی زمانی کدام کار بیشتر است.

ریسک تولید محتوا بیشتر است یا ترید؟

همانطور که گفتم برای کسب درآمد بالا در ترید به سرمایه اولیه نزدیک به 500 میلیون برای معامله نیاز دارید. پس اگر معامله اشتباهی داشته باشید امکان دارد تمام پول شما از بین برود. اما در تولید محتوا با همان تجهیزاتی که دارید می‌توانید به کسب درآمد بپردازید.

تنها ریسک شما زمانی است که برای یادگیری تولید محتوا صرف می‌کنید. تازه شما می‌توانید با آموزش تولید محتوا با هوش مصنوعی به راحتی این زمان را کوتاه تر کنید.

نیت ما تخریب هیچ کدام نیست!

اگر واقعاً به ترید علاقه دارید می‌توانید تولید محتوا را آموزش ببینید و درآمد خودتان را در ترید افزایش دهید. ولی نکته اینجاست که اگر یک جوان هستید و هنوز سرمایه اولیه آنچنانی ندارید ترید مناسب شما نیست.

شما می‌توانید ابتدا به کمک تولید محتوا یا هر شغل پربازده دیگری درآمد و سرمایه برای خودتان ایجاد کنید و سپس آن را در بازارهای مالی سرمایه گذاری کنید. البته تاکید می‌کنیم که بدون آموزش به هیچ وجه وارد این بازار نشوید.

نتیجه گیری و دعوت به اقدام

در این بخش چند بخش آموزشی برای شما قرار داده‌ایم که با کلیک روی آنها می‌توانید به صفحات آموزشی هدایت شوید و مهارت تولید محتوا را یاد بگیرید. در نظر داشته باشید که برای رسیدن به درآمد بسیار بالا از این مسیر به استمرار و تمرین فراوان نیاز دارید.

ترید تنها می‌تواند برای یادگیری مهارت تصمیم گیری و مدیریت ریسک مناسب باشد. به اعتقاد رضا محمدی ترید هیچ تاثیری روی خلاقیت ندارد و به مرور زمان به یک کار حوصله سر بر و طاقت فرسا تبدیل می‌شود.

اما در تولید محتوا شما همواره می‌توانید تجربیات تازه داشته باشید. مثلاً می‌توانید با تولید محتوای ویدیویی به کسب درآمد بپردازید یا می‌توانید با آموزش نویسندگی داستانی خلاقیت و توانایی خودتان را در تولید محتوای متنی به چالش بکشید.

در کمپین نویسندگان حرفه‌ای ما به افراد آموزش می‌دهیم چطور یک کتاب داستانی پرفروش و جذاب بنویسند. پس تولید محتوا آنقدر ابعاد زیادی دارد که می‌تواند در تمام ابعاد و جنبه ها به رشد و توسعه شما و حرفه شما کمک کند.

در محتواگرشو ، نیت ما این است که به همه افراد کمک کنیم با کمک تولید محتوا از مسیر علاقه خود به خودشناسی و درآمد بالا برسند.


2 پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز چهارشنبه 19 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
رونمایی از فرزند پسر دیده نشده و بزرگ مرحوم مهرداد میناوند/ چقد شبیه پدرشه +عکس
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب در چند ثانیه
(ویدئو) ممانعت از ورود آناهیتا همتی به کلاس چون شهریۀ دانشگاهشو پرداخت نکرده بود
نگاهی به تغذیه مدرسه ساده و سالم پناه و نبات دخترای شاهرخ استخری در بلژیک+عکس/ مثل همیشه مقوی و مفید
رپر سرشناس در تهران بستری شد + جزئیات
ویراستاری تخصصی مقاله
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب
دارالترجمه رسمی به زبان انگلیسی
عشق و حال شبانه با خودروی پلاک دولتی کار دست آقای راننده داد! / راننده از صحنه تصادف گریخت + فیلم
رونمایی از جیمی جامپ پرورترین ورزشگاه لیگ برتری ایران/ یک بادیگارد در حد یاسین چوکو محافظ لیونل مسی برای اینجا لازمه +فیلم