دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

مجله خانواده / سرگرمی / تعبیر خواب / س /

دیدن سیمان در خواب چه تعبیری دارد؟ / تعبیر خواب سيمان 

سه شنبه، 01 آبان 1397
دیدن سيمان در خواب نشانه چیست؟ تعبیر خواب به فرایند معنادهی به رویاهایی که در خواب می بینید، گفته می‌ شود. تعبیر خواب سيمان را می توانید در ساعد نیوز مطالعه کنید.

تعبیر خواب به روایت منوچهر مطیعی تهرانی

سیمان امور دست و پاگیر و گرفتاری است. چنانچه در خواب ببینید که سیمان درست می کنید به کاری دست و پاگیر و شلوغ دست می زنید که موجب رنج و زحمت می شود. کاری که به دقت و سرعت نیاز دارد چه اگر اهمال کنید فرصت را از دست می د هید و ندامت خواهید کشید و ملامت خواهید شنید. اگر دیدید دیگری سیمان می ریزد و آن سیمان به شما تعلق دارد کسی برای شما خدمتی انجام می دهد که به استحکام موقعیت شما می انجامد ولی برای او سخت و دشوار است. اگر دیدید کیسه های سیمان خریده اید مسائلی یکسان اما متعدد شما را مشغول خواهد کرد. سیمان اگر خاکستری باشد همان تعابیر گفته شده را دارد اگر سیاه باشد غم و اندوه می آورد و اگر سرخ باشد فرح و شادی با خود دارد و کلا سیمان چندان بد نیست.

تعبیر خواب به روایت معبران غربی

  • تعبیر خواب سیمان بیشتر به پول و سرمایه ای مربوط می شود که بدست خواهد آمد.
  • اگر در خواب خود را در حال خوردن سیمان ببینید می توان احتمال داد که به زودی فردی مذهبی به شما کمک کرده و یا کالایی از او به شما خواهد رسید.
  • اما در صورتی که شخص دیگری در رویای شما در حال خوردن سیمان بود، به این معنیست که شما به وی کمک خواهید کرد. این کمک به احتمال قوی مادی خواهد بود.
  • دیدن یک جعبه یا مخزن پر از سیمان به سرمایه و دارایی یکی از بزرگان شما اشاره دارد.
  • اما اگر شما در حال حمل کردن یک جعبه پر از سیمان بودید، این رویا به پول و مبلغی اشاره دارد که برای یکی از اعضای خانواده شما مصرف می گردد.
  • در واقع تعبیر خواب سیمان در این شرایط بیشتر به معنای از دست رفتن پول است نه به دست آوردن آن.
  • دیدن پودر سیمان در حالی که خیس نخورده باشد به شما می گوید که به زودی به لطف و کمک یکی از نزدیکان خود قادر خواهید بود تا کارهای اشتباه خود را جبران کرده و به زندگی نرمال بازگردید.

تعبیر خواب موضوعی سیمان

  • سیمان ریختن : تعبیر خواب سیمانی که توسط شما از یک ارتفاع مشخص به زمین ریخته می شود، سرمایه گذاری را بازگو می کند. این سرمایه گذاری اغلب به شکل پس انداز پول برای خرید مسکن می باشد.
  • اگر شخص دیگری در رویای شما سیمان بر جای مشخصی سیمان می ریخت می توان امیدوار شد که از آن شخص مشخص هدیه ای دریافت خواهید کرد.
  • سیمانی که به شکل ملات درآمده است : تعبیر خواب سیمان اگر آن را به شکل ملات ببینید محتوای خوبی در بر خواهد داشت. چنین رویایی به شما نوید بدست آوردن مبلغی پول نقدی را می دهد که البته به کمک یک شخص دیگر ممکن می شود نه به تنهایی.
  • اما اگر در خواب شخصی را ببینید که سخت مشغول آماده کردن ملات سیمان می باشد، احتمالا به سفری خواهید رفت که طبیعتا این سفر هزینه مشخصی برای شما خواهد داشت.
  • اگر شما خود به تنهایی در حال هم زدن ملات سیمان و مخلوط کردن آن بودید، این رویا به پولی اشاره دارد که از یک موقعیت غیرمنتظره به دست شما خواهد رسید.
  • این خبر خوب مادی ممکن است چیزی به جز پول نقد مانند کالای با ارزش باشد.
  • از دیدگاه روانشناختی : تعبیر خواب سیمان علاوه بر جنبه های مادی، برخی جنبه های روانشناختی را نیز در بر دارد. به عنوان مثال از دیدگاه متخصصین در این حیطه تعبیر خواب سیمان به درک کامل و روشن وضعیت کنونی شما اشاره دارد. همچنین ممکن است نشان دهنده افکار فعلی شما در خصوص یک مسئله یا شخص خاص باشد که به کلی ذهن شما را درگیر خود کرده است.
  • اگر شما در رویای خود خانه ای سیمانی و بتنی ببینید احتمالا در بیداری معتقد هستید که بخشی از زندگی شما به شکل انجماد درآمده و هیچ تحرک و تغییری ندارد.
  • رویایی که در آن یک دیوار سیمانی را پیش روی خود ببینید، احتمالا شخصی در راه رسیدن شما به اهدافتان موانعی ایجاد کرده و یا می کند.


12 پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز پنجشنبه 13 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
هزینه استخراج مقاله ISI از پایان نامه
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
ترجمه رسمی انگلیسی اسناد و مدارک
مراحل سابمیت مقاله
پذیرش تضمینی مقاله علمی پژوهشی
تبدیل پایان نامه به مقاله آی اس آی
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب در چند ثانیه
چاپ فوری مقالات علمی پژوهشی
استخراج مقاله از پایان نامه ارشد و دکترا + پاورپوینت آموزشی
تبدیل پایان نامه به مقاله علمی پژوهشی