دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

ورزش /

درخواست دخترِ زوج پزشک از مبینا نعمت زاده: نمیخوام پزشک شم میخوام تکواندو کار شم و مبینا کمکم کنه 

دوشنبه، 05 شهریور 1403
ساعدنیوز: مبینا نعمت زاده توانست در پاریس مدال برنز را برای ایران به ارمغان بیاورد. در ویدئو درخواست جالب فرزند پزشک از مبینا نعمت زاده برای افتخارآفرینی برای کشورش ایران و درخشش در رشته تکواندو درخواست کمک کرد.

به گزارش پایگاه خبری ساعدنیوز، مبینا نعمت‌زاده، تکواندوکاری که در المپیک پاریس درخشان ظاهر شد و توانست به مدال برنز دست پیدا کند. او که پس از کسب مدال برنز، از رئیس جمهور درخواست کرده بود بتواند ادامه تحصیل بدهد، بار دیگر این موضوع را اعلام کرد. نعمت‌زاده پس از بازگشت به ایران در گفت‌وگویی تلویزیونی درباره درخواستش از ریاست جمهوری جهت ادامه تحصیل، گفت: «از بچگی دوست داشتم پزشک شوم. از رئیس‌جمهور هم فقط همین یک درخواست را داشتم. دلم می‌خواهد بتوانم پزشکی بخوانم و نمی‌دانم این درخواست مورد قبول واقع شده یا خیر.»

در این ویدئو آرشیدا نژادی در جواب به سوال مجری این چنین پاسخ داد که با توجه به سختی هایی که والدینش در رشته پزشکی کشیده اند نمیخواهد این فشار را متحمل شود و پزشک شود و با بیان علاقه خود به سه رشته حقوق و طراحی لباس و تکواندو از مبینا نعمت زاده برای پیشرفت و ترقی خود و افتخارآفرینی برای مملکت تقاضای راهنمایی و کمک کرد.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز دوشنبه 05 شهریور
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
پایان نامه خود را چگونه به مقاله تبدیل کنیم؟
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات خارجی ISI، SCOPUS، PUBMED، ISC
نسل جدید بی‌تربیت، بی‌حیا و پررو نیست بلکه جهش در آی کیوی نسل جدید رخ داده است
تبدیل پایان نامه به مقاله
(فیلم) دلتنگی عجیب و ناراحت کننده زهره حمیدی برای پسر جوان فوت شده‌اش / امروز دیگه با خیال راحت می تونید همدیگه رو تو اون دنیا ببینید ...
چاپ مقاله در مجله (ISI, SCOPUS, ISC, PUBMED و علمی پژوهشی) معتبر+ صفر تا صد+ ویدئو آموزشی
با اختلاف خوش شانس ترین راننده تمام تاریخ ایشونن +فیلم
همه هنرمندان و بازیگران ایرانی که تخت جمشید را برای لوکیشن عکاسی انتخاب کردند/ از نرگس محمدی و همای سریال پایتخت تا الهام چرخنده بازیگر سریال آوای باران+عکس
ترجمه تخصصی کتاب
اصول مهم ویراستاری تخصصی کتاب چیست؟