دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

جامعه /

درخواست مبینا نعمت زاده از پزشکیان فوراً اجابت شد 

پنجشنبه، 18 مرداد 1403
کد خبر: 402075
ساعدنیوز: مبینا نعمت زاده دیشب بعد از کسب مدال برنز المپیک از رئیس جمهور در گفتگوی زنده تلویزیونی خواست تا او را در دانشگاهی پذیرش کنند.

به گزارش پایگاه خبری ساعدنیوز به نقل از روابط عمومی دانشگاه تهران، دکتر سیدمحمد مقیمی، رئیس دانشگاه تهران با تبریک به این مدال‌آور کشورمان، اعلام کرد: در پی درخواست خانم نعمت‌زاده برای پذیرش بدون کنکور، دانشگاه تهران از پذیرش این فرزند متعهد و اخلاق‌مدار ایران استقبال می‌کند.

رئیس دانشگاه تهران افزود: بررسی لازم از نظر مقررات آموزشی وزارت علوم برای پذیرش بدون کنکور مدال‌آوران صورت گرفت و قوانین اجازه پذیرش بدون کنکور این افتخار تکواندوی ایران را می‌دهد.

نعمت‌زاده که دومین مدال تاریخ زنان ایران در بازی‌های المپیک را به دست آورده، گفته است: از رئیس جمهور درخواست می‌کنم من را در دانشگاه قبول کنند، چون به خاطر المپیک نتوانستم کنکور بدهم. درسم هم خوب است، اما به خاطر المپیک نتوانستم کنکور بدهم.

مبینا نعمت‌زاده، نماینده وزن 49- کیلوگرم کشورمان که با دو پیروزی و یک شکست به دیدار رده‌بندی رقابت‌های تکواندوی بازی‌های المپیک 2024 پاریس راه یافته بود، با برتری مقابل رقیب عربستانی خود در دیدار رده‌بندی، موفق به کسب مدال برنز شد.


2 پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز پنجشنبه 18 مرداد
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
فریبا نادری: مسعود عاشقم شده بود من هم در مقابل عاشق شدم؛ یعنی او من را هم عاشق کرد اینجور نبود که از سرطانش خبر نداشته باشم
لحظه سجده شکر مبینا نعمت زاده بعد از قهرمانی+عکس/ شیر دختر ایرانی یک ملت را سربلند کرد
اکسپت فوری مقاله علمی پژوهشی
بهترین ترجمه با بهترین مترجم آنلاین + معرفی 8 پلتفرم برتر ترجمه
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات خارجی ISI، SCOPUS، PUBMED، ISC
جزئیات عروسی دختر رهبر معظم انقلاب از زبان یکی از مدعوین: میوه، خیار و نارنگی و پرتقال بود؛ شام هم مرغ و برنج بدون نوشابه+ویدیو
رونمایی از عکس خانواده 3 نفره گرم و صمیمی مبینا نعمت زاده مدال آور پرافتخار المپیک/ چه پدر و مادر همراهی+عکس
تعرفه استخراج مقاله از پایان نامه
مراحل سابمیت مقاله
زیباترین صحنه ای که مبینا نعمت زاده در المپیک آفرید ؛ غرور و سربلندی ملت ایران