دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

بازار / رپورتاژ آگهی /

کارتخوان بدون جواز کسب هم ممکن است؟ شرایط ثبت نام 

یکشنبه، 01 بهمن 1402
شرکت های پرداخت الکترونیک که زیر مجموعه بانک ها هستند، امکان دریافت دستگاه کارتخوان را برای کسانی که فاقد جواز کسب هستند ( مانند دست فروشان یا صاحبان کسب و کار خانگی) فراهم کرده اند که با ارائه مدارک و اطلاعات حداقلی صحیح از خود، کارتخوان دریافت کنند.

دریافت دستگاه کارتخوان بدون جواز کسب یکی از دغدغه های اکثر دست فروشان و حتی کسانی است که کسب و کار خانگی دارند. بسیاری بر این باورند که برای تهیه و خرید کارتخوان سیار حتما باید مجوز داشته باشند. از طرفی بسیاری فکر می کنند که با گرفتن دستگاه کارتخوان بدون جواز کسب می توانند از پرداخت مالیات خود فرار کنند و به عبارتی مالیات کارتخوان بدون جواز کسب صفر در نظر میگیرند. در صورتی که باید بگوییم اصلا اینطور نیست و شما حتی با دریافت دستگاه کارتخوان بدون جواز کسب، موظف به پرداخت به موقع مالیات خود هستید.

درحال حاضر اگر شما بخواهید دستگاه کارتخوان سیار رایگان یا همان بانکی تهیه کنید، حتما باید جواز کسب و کار خود را به بانک ارائه دهید در غیر اینصورت نمیتوانید کارتخوان دریافت کنید. به همین دلیل شرکت های پرداخت الکترونیک که زیر مجموعه بانک ها هستند، این امکان را برای کسانی که فاقد جواز کسب هستند ( مانند دست فروشان یا صاحبان کسب و کار خانگی) فراهم کرده اند که با ارائه مدارک و اطلاعات حداقلی صحیح از خود، کارتخوان دریافت کنند.

در این مطلب سعی داریم به همین موضوع بپردازیم:

● شرایط گرفتن دستگاه پوز بدون جواز کسب را ذکر کنیم.

● مالیات کارتخوان بدون جواز را بررسی کنیم.

● شرایط لازم برای گرفتن کارتخوان بانکی و قیمت دستگاه کارتخوان سیار رایگان را بررسی کنیم.

خدمات کارتخوان ایران شرکت فروش کارتخوان سیار و ثابت ارائه کننده انواع دستگاه کارتخوان به همراه گارانتی یک ساله و پشتیبانی دائمی می باشد . شما می توانید ازطریق تماس با کارشناسان فروش خدمات کارتخوان ایران (02128425710) اقدام به خرید کارتخوان سیار کنید.

شرایط گرفتن دستگاه کارتخوان بدون جواز کسب

همانطور که در بالا ذکر کردیم، برای دریافت کارتخوان شما می توانید از بانک ها و یا به صورت شخصی کارتخوان تهیه کنید اما برای گرفتن کارتخوان بانکی شما باید حتما جواز داشته باشید در غیر اینصورت نمی توانید دستگاه پوز بانکی درخواست دهید. در چنین مواقعی می توانید از شرکت ها، کارتخوان شخصی خریداری کنید. شما میتوانید تنها با یک فرم استشهاد از طریق شرکت های شخصی دستگاه پوز تهیه کنید. تنها نیاز است دو نفر از آشنایان و یا کسبه فرم را امضا کنند و هویت شما را تایید کنند.

مراحل ثبت نام و دریافت کارتخوان بدون جواز کسب چقدر زمان میبرد؟

در ابتدا شما می توانید از طریق تماس با کارشناسان فروش خدمات کارتخوان ایران (02128425710) تماس بگیرید و مدارک خود را به صورت آنلاین ارسال کنید. مدت زمان تقریبی و برای ثبت نام شما و تحویل کارتخوان میانگین بین 1 تا 2 روز می باشد.

مدارک لازم برای ثبت نام کارتخوان:

1. داشتن حساب فعال در یکی از شعب بانک ها

2. عکس از پشت و رو کارت ملی

3. عکس از صفحه اول شناسنامه

4. آدرس و کدپستی

معرفی یک مدل از پرفروش ترین کارتخوان سیار

کارتخوان سیار نیولند

دستگاه کارتخوان سیار نیولند یکی از بهترین و البته پرفروش ترین دستگاه پوز های بازار است که با توجه به قابلیت ها و ویژگی های آن، یکی از قیمت مناسب ترین دستگاه پوزهای حال حاضر شناخته می شود. این کارتخوان با صفحه نمایش رنگی 2.4 اینچی، وزن سبک 300 گرمی، باتری 2500 میلی آمپری و سرعت تراکنش 1 تا 3 ثانیه ای یکی از محبوب ترین ها شناخته شده.

اگر می خواهید در مورد دستگاه پوز ME31 نیولند اطلاعات بیشتری کسب کنید، به لینک زیر مراجعه کنید: کارتخوان نیولند

مالیات کارتخوان بدون جواز کسب

همانطور که در بالا هم ذکر کردیم شما در صورتی که بدون جواز کسب کارتخوان دریافت کردید، باز هم موظف به پرداخت مالیات خود هستید. مالیات با توجه به نوع شغل شما (تولیدی، بازرگانی، خدماتی) محاسبه می شود و ربطی به جواز کسب ندارد. در ادامه جدول نرخ مالیات کارتخوان را می توانید مشاهده کنید. طبق قانون تصویب شده، مالیات کارتخوان از دی ماه سال 99 اجباری شد و تمامی کارتخوان ها باید به سامانه مالیاتی متصل باشند و در صورت الصاق نبودن کارت خوان، دستگاه قطع خواهد شد.

نرخ مالیات دستگاه کارتخوان

سود

25 درصد

بیشتر از 100 میلیون تومان

20 درصد

تا 100 میلیون تومان

15 درصد

تا 50 میلیون تومان

شرایط دریافت کارتخوان سیار بانکی

دریافت کارتخوان رایگان بانکی شرایط خاص خود را دارد و بسیاری فکر می کنند به دلیل رایگان بودن، به راحتی می توانند از بانک دستگاه پوز تهیه کنند در صورتی که کارتخوان رایگان یا همان کارتخوان بانکی به صورت کامل رایگان نیست و شما باید مبلغ مشخصی را در حساب بانکی خود بلوکه کنید و باید یک سری شرایط خاص وموردنظر بانک را داشته باشید تا کارتخوان به شما تعلق بگیرید.

شما باید این شرایط را داشته باشید تا بتوانید درخواست کارتخوان بانکی دهید:

1. باید برای کسب و کار خود جواز داشته باشید و به بانک ارائه دهید.

2. تعداد تراکنش شما باید بالا و چیزی در حدود 300 تراکنش و بیشتر در ماه باشد.

3. باید مبلغ مشخصی را در حساب خود بلوکه کنید تا بتوانید دستگاه را تحویل بگیرید.

توجه داشته باشید که کارتخوان های بانکی امانی هستند و شما می بایست در پایان کار خود دستگاه را به بانک برگردانید.

کارتخوان رایگان بانکی؛کدام بانک راحتتر کارتخوان میدهد؟

با توجه به شرایطی که بانک ها برای دریافت دستگاه پوز در نظر گرفته اند، سوالی که ذهن اکثریت را مشغول می کند این است که کدام بانک راحتتر کارتخوان می دهد؟

در جواب این سوال باید بگوییم شرایطی که در بالا ذکر شد برای تمامی بانک ها یکسان است و ممکن است بعضی از بانک ها موارد دیگر نیز اضافه کنند اما داشتن جواز کسب و همچنین تعداد تراکنش بالا برای تمامی بانک هاست.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز یکشنبه 31 تیر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
هزینه چاپ یک کتاب
(تصاویر)قاب خاص از ادای احترام 3 فرزند رهبر معظم انقلاب در مراسم ختم پدر حجت الاسلام و المسلمین سید علی اصغر حجازی
(ویدیو) زیباترین نگاه‌های عاشقانه پارسا پیروزفر و هدی زین العابدین، بهنام و ماهی سریال "در انتهای شب"/ سکانس پایانی سریال "در انتهای شب"
تصاویر حیرت انگیز از خانه حریری تبریز/ نخستین موزه مطبوعاتی ایران/ معماری فوق العاده قاجار
صحنه زایمان الناز حبیبی در بیمارستان که این روزها جنجال به پا کرده+عکس
عروسی آقای فوتبالیست معروف با ازدحام دختران نوجوان هوادارش جنجالی شد/ داماد برای امضاء دادن عروس 23 ساله را ترک کرد +فیلم
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب
دارالترجمه رسمی به زبان انگلیسی
عکس زیبایی از نسرین مقانلو و همسر فوتبالیستش، کمال خلیلیان، در کنار پسر کوچکشان در امریکا
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه