دست‌درازی پرستار خانگی به دختر معلول/ طلاق گرفتم ، پسرم ویلچرنشین شد و...

  چهارشنبه، 30 خرداد 1403 ID  کد خبر 393489
دست‌درازی پرستار خانگی به دختر معلول/ طلاق گرفتم ، پسرم ویلچرنشین شد و...
ساعدنیوز: زن میانسال گفت: برای مراقبت از پسر ویلچرنشینم مرد 40 ساله‌ای را استخدام کردم تا خودم بتوانم به کارهای برادرزاده معلولم که والدینش را در تصادف از دست داده بود، رسیدگی کنم، اما اتفاق وحشتناکی رخ داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعدنیوز به نقل از همشهری، زن 50 ساله که با چهره‌ای مضطرب و هراسان وارد مرکز انتظامی شده بود، درباره یک ماجرای تلخ به مشاور و مددکار اجتماعی کلانتری میرزاکوچک خان مشهد گفت: سال‌ها قبل به خاطر ناسازگاری و اختلافاتی که با همسرم داشتم از او طلاق گرفتم و به همراه پسرم در یک منزل مسکونی زندگی می‌کردم تا اینکه روزی پسرم در محیط کارش دچار سانحه شد و قدرت راه رفتن را از دست داد. از آن روز به بعد پسرم که اکنون 30 سال دارد، ویلچرنشین شد.

هنوز با این ماجرای وحشتناک کنار نیامده بودم که چند سال قبل برادرم و همسرش نیز در یک حادثه رانندگی جان باختند و دختر آن‌ها که ناتوان جسمی و حرکتی بود، تنها ماند. زیبا حتی قدرت تکلم نداشت، ولی من نتوانستم او را به مراکز نگهداری از معلولان بسپارم. این بود که زیبا را هم نزد خودم آوردم تا از او هم در کنار پسرم مراقبت کنم. از سوی دیگر خودم مجبور بودم برای تامین مخارج زندگی بیرون از منزل کار کنم، به همین دلیل در فضای مجازی به دنبال فردی بودم که از پسرم در منزل مراقبت کند که تنها نباشد و من هم امور مربوط به خواهرزاده‌ام را انجام می‌دادم.

در نهایت مرد 40 ساله‌ای را که مدعی بود قبلا از سالمندان نگهداری می‌کرده، بدون تحقیق درباره ادعاهایش، استخدام کردم و پسرم را به او سپردم. او چنان اعتماد مرا به خود جلب کرد که تقریبا همه امور زندگیم در دست این مرد 40 ساله بود.

چند ماه گذشت تا اینکه یک روز پسرم وحشتزده با من تماس گرفت که خودم را به خانه برسانم. وقتی به منزل رسیدم، پسرم گفت: برای خرید سیگار از منزل خارج شدم، اما وقتی بعد از دقایقی به خانه بازگشتم، هوشیار را دیدم که قصد داشت به دختر داییم تعرض کند. او هنگامی که به طور ناگهانی مرا دید، بدون برداشتن لوازم شخصیش فرار کرد.

تازه فهمیدم که این شیطان کثیف چندین بار دیگر نیز قصد تعرض به این دختر معلول را داشته است. بعد از این ماجرا هم هرچه با گوشی تلفن او تماس گرفتم، خاموش بود.

به دنبال ادعاهای این زن میانسال، تحقیقات نیروهای تخصصی با دستور سرهنگ علی برزنونی (رئیس کلانتری میرزا کوچک‌خان مشهد) برای بررسی این ماجرا و معرفی دختر معلول به مرکز مشاوره پلیس آغاز شد.

برچسب ها: تجاوز پلیس

دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
مراسم تشییع پدر علی دایی، با حضور چهره های سرشناس و فوتبالی +عکس/ روحش شاد و یادش گرامی (53 نظر) نگاهی به دکوراسیون شیک و اروپایی مراسم سومین سالگرد ازدواج سوگل طهماسبی با رونمایی از تم آبی رنگِ خاصِ جشن+عکس/ مثل همیشه متین و باوقار (38 نظر) دورهمی صمیمی شهید رئیسی با سعید جلیلی در اتاق کارش و ناهار ساده آن ها با نان خالی و بیسکوئیت+ویدئو/سفره غذایی که سادگی چاشنی اصلی آن بود... (34 نظر) ناگفته های رهبر معظم انقلاب از کودکی و پدر و مادرشان/ از شعر و قرآن خوانی تا خاطره روز اول مدرسه و والیبال بازی کردن در کوچه (21 نظر) خلاقیت های زیبا و رنگارنگ یک مادر ایرانی با قوطی شیرخشک/ هنر نزد ایرانیان است و بس+عکس (20 نظر) خلاقیت خنده دار پدر ایرانی با پارک زانتیا وسط پذیرایی خانه اش حماسه ساز شد+عکس/ مغز تو رو باید طلا گرفت🤣 (19 نظر) کیک تولد باکلاس و 2 بعدی پسر حامد آهنگی برای تولد 10 سالگیش/ مبارکا باشه+ عکس (14 نظر) (عکس) آخرین عاشقانه پدرانه حسام محمودی، هادی سریال "گرگ و میش"، برای تولد دختر زیبایش، هانا/ آدم دلش آتیش میگیره واقعا (14 نظر) آشتی کردن آشا محرابی، فروغ سریال هشت‌ونیم دقیقه با پدرش بعد از 40 سال (13 نظر) نگاهی به حلقه ازدواج شلوغ و زیبای آزاده نامداری و همسرش با نگین های ظریف/ چه سلیقه منحصر به فردی+عکس (13 نظر) کیک تولد باکلاس و 2 بعدی احسان علیخانی برای تولد 37 سالگیش/ مبارکا باشه+ عکس (12 نظر) آشپزی سرصبحی مینا مختاری همسر کدبانو و شیک بهرام رادان/ ماشاءالله با یه بچه کوچیک غذاهای جورباجور هم میپزه+عکس (12 نظر) خلاقیت تحسین برانگیز اوستا بنا برای حفظ پرندگان از گرما و سرما/ اشک تو چشم آدم جمع میشه+ویدئو (12 نظر) دورهمی خانوادگی علی دایی در خانه ابدی پدرش +عکس/ روحش شاد و یادش گرامی (11 نظر) (عکس) ماشین های شیک و باکلاس سهیلا منصوریان، بانوی قهرمان ووشو و دارنده مدال طلای بازیهای آسیایی 2024👌 (11 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
جاری‌ حسود زندگی زن جوان را نابود کرد/ عروس یکی‌یکدانه خانواده با خاک یکسان شد
فال ابجد روزانه جمعه 1 تیر 1403
فال روزانه امروز جمعه 1 تیر ماه 1403
فال قهوه با نشان روز جمعه 1 تیر ماه 1403
فال حافظ با تفسیر امروز جمعه 1 تیر 1403 + فیلم
فال شمع روزانه امروز جمعه 1 تیر 1403
روایت رهبر معظم انقلاب از روزی که فلک و قصاص شد!
لیست کاملی از بازیگران معروفی که از همسرانشان طلاق گرفتند/ از مهدی پاکدل تا پژمان بازغی و رامبد جوان+عکس
محمد فاضلی سکوت را شکست؛ من رفتنی‌ام، ایران تو بمان
حمله عجیب همراه بیمار داغ دیده به دماغ تکنسین اورژانس/ وقتی موقع رفتن به سرکار شانستو با خودت نمیبری😂
داغ داغ/ قیمت همستر کامبت در صرافی kucoin اعلام شد/ بنظرتون کوبیدن رو شکم همستر اینقدری ارزش داره؟
لیست کامل پرفروش ترین فیلم های سینمای ایران در یک ماه اخیر/ از تمساح خونی جواد عزتی تا مست عشق و سال گربه+عکس
فراری دادن جوانان از سواحل با موسیقی کلاسیک!
دانشجویان چفیه پوش دانشگاه استنفورد آمریکا با بر دست گرفتن پرچم‌های فلسطین از مردم مظلوم غزه حمایت کردند
برگزاری نخستین المپیک بازی‌های فکری دانشجویان