دستگاه سورتینگ مرکبات چیست و چه کاربردهایی دارد؟

  سه شنبه، 22 شهریور 1401   زمان مطالعه 3 دقیقه
دستگاه سورتینگ مرکبات چیست و چه کاربردهایی دارد؟
ساعدنیوز : یکی از دستگاه های مدرن و پیشرفته ای که امروزه با به روز شدن تکنولوژِی بسته بندی و مرکبات و حبوبات را آسان نموده دستگاه سورتینگ می باشد.

یکی از مهم ترین دستگاه هایی که برای صادرات و بسته بندی مرکبات احتیاج است دستگاه سورتینگ می باشد که تنوع سورتینگ ها در ایران و در دنیا خیلی زیاد است. در معادن ها برای سورت کردن سنگ ها کاربرد دارد و در حبوبات نیز برای بسته بندی های مختلف از دستگاه سورتینگ استفاده می کنند، علاوه بر این در میوه ها و سبزیجات و صیفی جات هم، به کار گرفته می شود که در ادامه با مراجعه به سایت آراد برندینگ به بررسی بیشتر آن نیز می پردازیم.

تصویر

این دستگاه به قدری پیشرفته می باشد که می تواند جای چندین نیروی انسانی را به طور هم زمان پر کند لازم به ذکر است که این نوع دارای تکنولوژی های پیشرفته ای می باشد ک میتواند مرکبات درشت را از ریز جدا کند و آن را به طور منظم دسته بندی کند همچنین این قابلیت را دارد که در برخی از میوه ها مانند: پرتقال و نارنگی آن ها را از یک دیگر تفکیک و جدا سازی کند در این امر دیگر هیچ خطایی رخ نمی دهد و باعث می شود که محصولات ما به خصوص صادراتی به صورت منظم به دست مشتری ارسال گردد.

دستگاه سورتینگ مرکبات

بسیاری از افرادی که توانایی تهیه دستگاه سورتینگ مرکبات را به صورت آک ندارند می توانند آن را به صورت دست دوم تهیه کنند که به همان میزان دارای کارایی می باشد؛ البته دقت داشته باشید که برای تهیه نوع دست دوم آن باید به همراه خود یک متخصص را همراه داشته باشید که کالا دچار ایراد نباشدت که با پیشرفت علم این دستگاه ها نیز به اندازه خودشان پیشرفت داشته اند به طوری که برخی از مدل های بالا تر آن قادر هستند از روی رنگ مرکبات آن ها را دسته بندی کنند.

تصویر

برای مثال: برای دسته بندی فلفل ها که دارای رنگ های بسیار متنوعی همچون: قرمز، سبز و دیگر رنگ ها می باشد می تواند این رنگ ها را از هم تفکیک کنند و به طور منظم دسته بندی کند و بچیند؛ همچنین برای جدا سازی گوجه فرنگی این تشخیص را می دهد که نئع رسیده از کال آن را شناسایی کند و در یک دسته بندی متمایز از هم قرار می دهند.

دستگاه سورتینگ چیست

فردی می گوید که من می خواهم وارد حوزه دستگاه سورتینگ بشوم و این محصول را انتخاب کنم، ولی فقط قصد دارم در مرحله اول بدانم که دستگاه سورتینگ چیست. قیمت این دستگاه ۲۸ میلیون تومان ثبت شده است. پس اگر میخواهد یک سورتینگ خرما خریده و روی آن کار کند، ما در آراد برندینگ می گوییم که همیشه یک صنف و یک صنعت را انتخاب کنید و اگر قصد وارد شدن به حوزه دستگاه سورتینگ را دارید، چندین مدل سورتینگ را برگزینید.

تصویر

پس نگویید من فقط می خواهم سورتینگ خرما کار کنم. شما می توانید در کنار آن، سورتینگ مرکبات و صیفی جات هم کار کنید و فقط شما باید بفهمید که کدام یک از این مدل ها، تنوع و مشتری بیش تری دارد و حاشیه سود بهتر و فروش راحت تری را نصیب شما می کند. اگر این مسائل را تشخیص دهید، می توانید راحت تر محصولات خود تان را انتخاب کنید.

سورتینگ شبیه صنعت خودرو سازی است. برای مثال خودرویی از چین وارد ایران می شود. سال بعد متوجه می شوید که این خودرو یا دیگر تولید نمی شود و یا با یک اتاق و شکلی دیگری در حال تولید است. در صنعت سورتینگ هم به همین صورت است و تکنولوژی نسبت به قبل رشد می کند.

به دلیل این که هزینه ساخت آن دستگاه برای تولید کننده ها زیاد نیست، در لحظه ایرادات را می فهمند و با خود می گویند که اگر این مدلی بسازم، هم برای من منافع بهتری دارد و هم می توانم بهتر روی آن کار کنم.

پس این جا می توان گفت صنعتی قدیمی است زیرا بعضی دستگاه های بزرگ هستند که ۵ سال پیش یا ۲۰ سال پیش ساخته شدند و هنوز هم در حال استفاده اند.

اما دستگاه های خانگی و دستگاه های کوچک تر، در لحظه و حتی شاید در هر ماه هم تغییراتی در آن ها شاهد هستیم و با مدل های خاصی دوباره روانه بازار می شوند.

قیمت دستگاه های سورتینگ بر اساس مدل هایشان، متفاوت است. دستگاه های سورتینگ خانگی حدود ۱۵ میلیون، ۱۸ میلیون و۳۰ میلیون تومان قیمت گذاری می شود.


  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
همسر رهبر معظم انقلاب بعد از خریدن مبل دست دوم توسط رهبری: تا الان زندگی ‌ما طلبگی بوده، الان هم مبل در خانه نیاورید! (194 نظر) تزئین میز عزای سعید راد با شمع و گل و خرما و عکس های یادگاری در خانه مجللشان/ خدا رحمتشون کنه+عکس (105 نظر) عروسِ رهبر معظم انقلاب: بچه ام اسباب بازی ندارد، در اتاق آقا یک میز هست و 6 تا صندلی پلاستیکی و یک تلفن که به دیوار وصل است+عکس (84 نظر) مراسم عزای جگرسوز همسر جوان فریبا نادری عروس حشمت فردوس و ضجه های خانم بازیگر/ روحش شاد+ عکس (62 نظر) تصویری از خانه ابدی سعید راد، میرزا رضا سریال گیلدخت /روحش شاد و یادش گرامی (58 نظر) رهبر معظم انقلاب: ما درخانه تنها یک فرش دستباف داریم که جهیزیه همسرم بوده بقیه خانه موکت است/ ساده زیستی ایشان مثال زدنی است (36 نظر) نگاهی به جشن تولد عاشقانه 45 سالگی الهام چرخنده بازیگر سریال آوای باران و باکس گل شیک روی میز/ مبارکا باشه+عکس (34 نظر) استوری تبریک خاص سرلشگر باقری به مناسبت روز چپ دست‌ها به رهبر معظم انقلاب+عکس (32 نظر) خلاقیت خنده دار هندوانه فروش سمنانی برای جذب مشتری حماسه آفرید/ مغز نیست که معدن طلای خالصه😂+عکس (26 نظر) مهران مدیری: 11 سال است که از یک مار نگهداری می کنم؛ الان 2 متر و 20 سانتی‌متر هست+عکس (24 نظر) تصویری از خانه ابدی برادر زاده نرگس محمدی / روحش شاد و یادش گرامی (22 نظر) خلاقیت خنده دار بَقال اهوازی برای فرار از گرما حماسه آفرید/ مغز نیس که معدن طلاست😂👌+عکس (13 نظر) مراسم تشییع مادر پژمان جمشیدی، با حضور چهره های سرشناس و بازیگران +عکس/ روحش شاد و یادش گرامی (11 نظر) دختر شهید سید ابراهیم رئیسی: پدرم تمایل نداشت سوادش را در چشم مردم فرو کند (11 نظر) مادر رهبر معظم انقلاب خطاب به همسر رهبری: تو چرا ساکتی، آه و ناله کن، چون تو همه ‌اش احساس راحتی می‌ کنی سیدعلی هم دلگرم می‌ شود و به دنبال این کارها می‌رود (10 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
مردی که بعد از 19 سال پی به مَرد بودن زنش برد
ثروت نجومی هانده ارچل بازیگر محبوب ترکیه ای/خانم بازیگر اهل کار خیر هم هستن + عکس
(عکس) مانتو بلوچی و شلوار طلاکوب سحر دولتشاهی، همسر همایون شجریان، در کنار پژمان جمشیدی/ چقدر اصیل و زیباست
(ویدئو) صید ماهی غول پیکر از دریای خزر توسط ماهیگران ترکمنستانی
دختری که توانست دل ناصرالدین شاه را بدزدد/توصیف زیبایی شاه از دختر دلربا ++عکس
ابتکار خلاقانه مسعود پزشکیان با پوشش متفاوت در مراسم تنفیذ+عکس/ حماسه آفرینی در دانلود ورژن جدید...
مادری که در قبر زایمان کرد
لحظه به لحظه با مراسم تنفیذ حکم ریاست جمهوری در حسینیه بیت رهبری
گزارش تصویری از حضور چهره های شناخته‌شده سینما و ورزش در مراسم ختم سعید راد/ از چهره متفاوت استاد پرستویی و علی پروین تا امین حیایی،مهراوه شریفی‌نیا و نفس بازغی
لوازم آشپزخانه سفید یا سیلور؛ کدام انتخاب بهتری است؟
چرا ترامپ از کاملا هریس می‌ترسد؟
یادی کنیم از فن کمر مازندرانی بهروز فریبا، خواهرزاده محسن تنابنده در سریال "پایتخت"، که روی رحمت پیاده کرد/ یه فن زد در حد المپیک پاریس و رحمتو ناکار کرد 🤣
شیائومی از خودروی 1500 اسب‌بخاری خود رونمایی کرد
(عکس) کد مورس همستر 7 مرداد+ آموزش دریافت یک میلیون سکه رایگان در برنامه فقط تا ساعت 22 امشب
یادی کنیم از درخشانترین بازی لیلا حاتمی در یک سکانس متفاوت عاشقانه که اشک هر بیننده‌ای رو درمیاره
منتخب روز   
حضور مصطفی زمانی در مراسم تشییع پدر شهاب حسینی +ویدئو/روحش شاد و یادش گرامی سکانس عاشقانه امیر و ارغوان سریال دلدادگان/ تا به تو فکر می کنم خودت زنگ میزنی+ویدئو نگاهی به آشپزخانه دلباز و زیبای مسعود پزشکیان با رونمایی از عکس جوانی همسرش بالای کمد/باورتون میشه این خونه ساده مال رئیس جمهور مملکته+عکس طرز تهیه غذای محبوب ناصرالدین شاه قاجار! /فسنجان ناصری با مواد اعلا ابتکار جالب یک مرد خلاق در دادن انواع لقب به مسعود پزشکیان حماسه آفرید+ویدئو/ هنر نزد ایرانیان است و بس... (فیلم) سکانس فوق عاشقانه شهاب حسینی و لیلا حاتمی در فیلم "پرسه در ماه" / ما کاملا شبیه همیم طرز نگاهامون دو دو زدن چشامون ...😍 استارت تمرینات سخت علیرضا بیرانوند در تراکتور +فیلم/ آقای دروازه بان آمادگی بدن بالایی دارد! سکانس عاشقانه دل باختن قباد به شهرزاد/ نشود فاش کسی آنچه میان من و توست (فیلم) سکانس فوق العاده احساسی و عاشقانه از شهاب حسینی و معشوقه‌اش در سریال "شهرزاد" / با چراغی همه جا گشتم و گشتم در شهر هیچکس به تو مانند نشد😍 (فیلم) خرید دکتر مسعود پزشکیان از یک سوپرمارکت در تهران به همراه نوه‌ها و عروسش با کارت بانکی شخصی / نوه‌ها پدربزرگ را به خرج انداخته‌اند اقدام منحصربفرد و زیبای طلافروش یزدی به احترام دختر سه ساله امام حسین(ع)+عکس/ این جور تصاویر مخصوص ایران ماست والسلام👌