دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

جامعه /

دستگیری ۴ اسیر فلسطینی فراری از زندان صهیونیست‌ها + فیلم و تصاویر 

شنبه، 20 شهریور 1400
کد خبر: 167000
ساعد نیوز: شبکه الجزیره در خبری فوری از بازداشت دو اسیر دیگر از ۶ اسیر فلسطینی که دوشنبه از زندان فوق امنیتی جلبوع گریخته بودند خبر داد. پیش از این نیز دو اسیر دیگر در شهر الناصره بازداشت شدند که این امر به تشدید اوضاع در غزه و حملات موشکی از غزه به شهرک‌های مجاورمنجر شد.

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، رادیو ارتش رژیم صهیونیستی از بازداشت ۲ زندانی فلسطینی که چند روز پیش از زندان جلبوع (گیلبوآ) فرار کرده بودند، خبر داد.

مقامات رژیم اشغالگر صهیونیستی اعلام کرده اند این ۲ زندانی که پس از فرار از زندان جلبوع دستگیر شده اند، محمود العارضه و یعقوب القادری هستند.

منابع صهیونیستی اولین تصاویر ۲ اسیر فلسطینی فراری از زندان جلبوع را که مقامات اشغالگر اعلام کردند که نیروهای صهیونیستی آن ها را دستگیر کرده اند، منتشر کرده اند.

ساعاتی بعد نیز شبکه اسرائیلی ”کان“ اعلام کرد «زکریا الزبیدی» و «محمد العارضه» ساعاتی پس از دستگیری محمود العارضه و یعقوب القادری بازداشت شدند.

خبرنگار الجزیره اعلام کرده است که دستگیری این دو زندانی در نزدیکی جبل القفزه، در جنوب ناصره انجام شد، جایی که صهیونیست ها کارهای تحقیقاتی گسترده ای در آن انجام داده اند.

الجزیره در این باره نوشت این دو زندانی که مقامات اشغالگر دستگیری آن ها را اعلام کردند، ازجمله ۶ زندانی هستند که چند روز پیش از زندان جلبوع فرار کردند.روز دوشنبه گذشته، ۶ اسیر فلسطینی در زندان جلبوع در سرزمین های اشغالی که عمدتاً وابسته به جنبش جهاد اسلامی بودند، از طریق تونلی که از داخل زندان به خارج آن حفر کرده بودند، موفق به فرار شدند.

روز دوشنبه گذشته، ۶ اسیر فلسطینی در زندان جلبوع در سرزمین های اشغالی که عمدتاً وابسته به جنبش جهاد اسلامی بودند، از طریق تونلی که از داخل زندان به خارج آن حفر کرده بودند، موفق به فرار شدند.

فرار این اسرا از زندان علی رغم تدابیر شدید امنیتی در زندان جلبوع مسئولان رژیم صهیونیستی را سردرگم و بر آن داشته تا اقدامات کور و سرکوبگرانه خود علیه اسرای فلسطینی را تشدید کند.

درپی این رسوایی امنیتی برای رژیم صهیونیستی این رژیم به افزایش فشارها بر سایر اسیران فلسطینی در زندان های این رژیم روی آورده است.

یکی از مسئولان هیئت اسرای فلسطینی نسبت به وقوع انقلاب در زندان های رژیم صهیونیستی به دلیل اقدامات سرکوبگرانه هشدار داد.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز چهارشنبه 19 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
هزینه چاپ یک کتاب
(فیلم) داماد کم شعور گریه عروس را درآورد! / وقتی مامان و بابات برات زن می‌گیرن و تو جنبه نداری!
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب + ویدئو آموزشی
تماشای بازی تیم استقلال در کنار مزار جوان تازه فوت شده توسط دوستان بامعرفتش+ویدیو/ بامرام شما هستن بقیه اداتون رو درمیارن👌
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب در چند ثانیه
نگاهی به جشن تولد 93 سالگی پدر حمید معصومی نژاد گوینده خبر از رُم/مبارکا باشه +عکس
رونمایی از فرزند پسر دیده نشده و بزرگ مرحوم مهرداد میناوند/ چقد شبیه پدرشه +عکس
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه
رونمایی از چهره واقعی و زیبای کیمیا خاتون و شمس تبریزی برای اولین بار/ چشمان بادامی و ابروی کمانی دختر مولانا+عکس
طلاق بی سر و صدای آرام جوینده و سپهر حیدری در پی انتشار ویدئوهای مستهجن و غیراخلاقی