دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

حوادث /

دستگیری باند سرقت مسلحانه گوسفندان 

چهارشنبه، 31 فروردین 1401
کد خبر: 201797
ساعدنیوز: اعضای باند شش نفره سرقت مسلحانه احشام روستاییان در عملیات ضربتی پلیس آگاهی شهرستان نرماشیر در شرق کرمان به دام افتادند.

به گزارش سایت خبری ساعدنیوز به نقل از خبرفوری، فرمانده انتظامی شهرستان نرماشیر در شرق استان کرمان در تشریح این خبر گفت: به دنبال اعلام وقوع سرقت مسلحانه ۱۱راس گوسفند در بخش روداب این شهرستان توسط سرنشینان دو خودروی پژو ۴۰۵، بلافاصله ماموران به محل اعزام شدند و بررسی های خود را آغاز کردند.

سرهنگ رضا زیدآبادی افزود: در این زمینه نیروهای پلیس آگاهی پس از بررسی صحنه و محل وقوع سرقت دام و با تحقیقات تخصصی بعدی موفق شدند با همکاری ماموران پاسگاه انتظامی روداب شرقی، 6 متهم این سرقت ها را در کمتر از ۱۲ ساعت شناسایی و همه این افراد را طی چند عملیات ضربتی در نقاط مختلف شهرستان های بم و نرماشیر دستگیر کنند.

وی با بیان این که دو نفر از اعضای این باند از سارقان سابقه دار هستند، ادامه داد: در بازرسی از مخفیگاه این باند، ۱۱ راس گوسفند سرقتی، تلویزیون و تعدادی وسایل سرقتی منزل، دو دستگاه موتورسیکلت، تعدادی سلاح سرد و یک قبضه کلت کمری و دو خودروی پژو فاقد پلاک مورد استفاده در سرقت ها نیز کشف و توقیف شد.

وی گفت: اعضای این باند به ۱۵ فقره سرقت احشام، وسایل منزل و موتورسیکلت در شهرستان های بم و نرماشیر و دیگر نقاط شرق استان اعتراف کردند.


1 پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز یکشنبه 09 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
پذیرش تضمینی مقاله علمی پژوهشی
مراحل چاپ کتاب با بهترین کیفیت
هزینه استخراج مقاله ISI از پایان نامه
چاپ فوری مقالات علمی پژوهشی
تبدیل پایان نامه به مقاله !
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه
سابمیت مقاله چیست؟
مراحل اکسپت مقاله
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب در چند ثانیه
تبدیل پایان نامه به مقاله علمی پژوهشی