دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

حوادث /

دستگیری ۴۳ هنجارشکن در چهارشنبه‌سوری تهران 

چهارشنبه، 28 اسفند 1398
کد خبر: 70422
ساعد نیوز : جانشین فرمانده انتظامی تهران بزرگ از دستگیری ۴۳ نفر از هنجارشکنان که با ایجاد رعب و وحشت آرامش شهروندان را در چهارشنبه آخر سال به مخاطره انداخته بودند خبر داد.

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز به نقل از خبرگزاری فارس، جانشین فرمانده انتظامی تهران بزرگ از دستگیری ۴۳ نفر از هنجارشکنان که با ایجاد رعب و وحشت آرامش شهروندان را در چهارشنبه آخر سال به مخاطره انداخته بودند خبر داد.

سردار حمید هداوند جانشین فرمانده انتظامی تهران بزرگ در گفت وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس در خصوص برخورد پلیس با هنجارشکنان در چهارشنبه سوری اظهار داشت: با تلاش همکارانم ۴۳ نفر از افرادی که با اقدامات هنجارشکنانه خود موجب ایجاد رعب و وحشت و سلب آرامش از شهروندان شده بودند شناسایی و دستگیر شدند.

جانشین فرماندهی انتظامی تهران بزرگ به مصدومیت ۴۸ نفر از شهروندان اشاره و بیان داشت: متاسفانه علاوه بر مصدومیت 48 نفر، یک جوان ۲۰ ساله افغانی در محدوده کهریزک که در حال تهیه مواد محترقه بود بدنبال انفجار مواد، جان باخت.

وی با تاکید بر این مطلب که خوشبختانه اکثر پایتخت نشینان به توصیه ها عمل کرده و در منزل مانده بودند گفت: جمعیت افراد حاضر در که شب گذشته در خیابان ها و معابر اقدام به آتش بازی کردند یک چهارم سال گذشته بوده و خوشبختانه تعداد زیادی از افراد در منزل ماندند .

سردار هداوند در پاسخ به دیگر پرسش فارس در خصوص سلامت ماموران در ماموریت چهارشنبه سوری و اینکه آیا از مأموران پلیس کسی مصدوم شد یا خیر؛ خاطرنشان کرد: دو نفر از ماموران پلیس در شب گذشته دچار مصدومیت جزئی شده که به بیمارستان منتقل شدند؛ هم اکنون حال آنها خوب گزارش شده است.


2 پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز شنبه 15 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
هندی حرف زدن محمدرضا گلزار در آنتن تلویزیون/ آیسان خانوم باید به این همه استعداد افتخار کنه +فیلم
مراحل چاپ کتاب با بهترین کیفیت
ترجمه رسمی انگلیسی اسناد و مدارک
هزینه استخراج مقاله ISI از پایان نامه
پایان نامه خود را چگونه به مقاله تبدیل کنیم؟
استخراج مقاله از پایان نامه ارشد و دکترا + پاورپوینت آموزشی
برای چاپ کتاب و تبدیل پایان نامه تان به کتاب با سرعت نور کلیک کنید!
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
نحوه محاسبه هزینه چاپ یک کتاب
تبدیل پایان نامه به مقاله علمی پژوهشی