دستگیری مخاطب جوگیر سریال پایتخت در اتوبان!

  دوشنبه، 18 فروردین 1399 ID  کد خبر 73216
دستگیری مخاطب جوگیر سریال پایتخت در اتوبان!
ساعد نیوز: فرمانده قرارگاه جنوب گشت انتظامی یگان امداد پایتخت از دستگیری فردی که با تقلید از یکی رفتارهای بازیگر سریال پایتخت شیشه خودرویش را دودی کرده و کلتی پلاستیکی به همراه داشت خبر داد.

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز به نقل از ایسنا، فرمانده قرارگاه جنوب گشت انتظامی یگان امداد پایتخت از دستگیری فردی که با تقلید از یکی رفتارهای بازیگر سریال پایتخت شیشه خودرویش را دودی کرده و کلتی پلاستیکی به همراه داشت خبر داد.

سرهنگ سعید دهقان با اشاره به جزئیات این پرونده گفت: روز گذشته ماموران گشت انتظامی قرارگاه جنوب یگان امداد تهران در حال گشت زنی در محدوده بزرگراه بسیج بودند که به یک دستگاه خودروی سواری ۲۰۶ با پلاک غیربومی و شیشه های دودی مشکوک شده و دستور توقف آن را صادر کردند.

وی با بیان اینکه راننده این خودرو با شنیدن فرمان ایست پلیس بر سرعت خود اضافه کرد و پا به فرار گذاشت، گفت: در همین راستا عملیات تعقیب و گریز بین خودروی مذکور و تیم گشت پلیسی آغاز شد و پس از گذشتی چند دقیقه تعقیب و گریز سرانجام خودری مذکور متوقف شد.

دهقان با اشاره به انجام بازجویی از داخل خودرو گفت: ماموران پس از توقف خودرو با اظهارات ضد و نقیض راننده روبه رو شده و در همین راستا اقدام به جستجو در خودرو کرده و حدود ۲۵۰ عدد ماسک N۹۵ قاچاق را کشف و ضبط کردند.

فرمانده قرارگاه جنوب گشت انتظامی یگان امداد پایتخت با بیان اینکه در ادامه جستجو، یک اسپری اشک آور و یک قبضه اسلحه کلت اسباب بازی از خودروی متهم کشف شد، افزود: متهم به ناچار لب به اعتراف باز کرد و مدعی شد که شیشه خودرو را تحت تاثیر بازیگر نقش اصلی سریال پایتخت دودی کرده و اسلحه پلاستیک و اسپری را نیز تحت تاثیر همین سریال خریداری کرده و قصد داشته تا به وسیله آن خودنمایی کند.

به گفته وی، برای این فرد به دلیل قاچاق، تمرد از دستور پلیس و ... پرونده ای تشکیل و به همراه متهم برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد.


  دیدگاه ها
بازدیدکننده
4 سال پیش

هرکسی خطایی بکنه وگیربیوفته سعی میکنه خطاشو توجیه کنه تاجرمش کم بشه. اون بخاطر کارش شیشه هارو دودی کرده وکلت پلاستیکی واسپری فلفل تهیه کرده.کلی انتقاد پشت پایتخت۶ انجام دادن که نارواست مثلا: اگه نقی وهمراهانش ازعملکرد عده کمی ازنمایندگان انتقاد نمیکردن،اوضاع خوب بود وما ازعملکرد شان راضی بودیم؟ یااحترام نذاشتن بهداشت به بزرگتر اصلا درجامعه وجود نداشت وانها به ما بدآموزی کردن؟ یا ساراونیکای ۱۵ساله که گوشی اندروید یا...دارند واینستا و... توی گوشی دارند وپنهانی ازش استفاده میکنن،توخانواده ها مثل اینها نبودن واین سریال به والدین وبچه ها یاد داد؟. یا خلاف وقاچاق وگروکشی درکشورما اصلا وجودنداشت واین سریال یاد داد؟ دقیقا وظیفه یه سازنده یاکارگردان ویابازیگر اینه که مشکلات وناهنجاری های جامعه را حتی درقالب طنز به ماها منعکس کنند وعاقبت عملکرد وتفکراشتباه را به ما نشان بدهند وخانواده ها ومردم رااز عاقبت سهل انکاری اگاه کنند وگرنه کلی فیلم های خلافکاری وگروگانگیری وپلیسی تا امروز از تلوزیون پخش شده که ادمهای داخل فیلمها کلی راه های خلاف والفاظ بد ونحوه گروگان گیری و... نشون دادن که ماها هوشیار باشیم نه اینکه ازان روشها استفاده کنیم.
بازدیدکننده
4 سال پیش

راست‌میگی
:)
4 سال پیش

میتونی شما نگاه نکنی اگ اینجوریه ک مردم با این فیلمایی پلیسی باید همه یه اسلحه داشته باشن.خیلیم فیلم قشنگیه
م.خ
4 سال پیش

عجبببببببببببببببببببببب انگار خودتون باورتون شده همه ماها خانواده هایی هستیم بدون مشکل اعتیاد دروغ همه مومن سر به مهر بدون مشکل مالی دغدغه کاری ..... خیلی سریال زیبا و حقیقت دار دقیق مشکل جامله خیلی از خانواده ها رو نشون میداد
م.خ
4 سال پیش

حقیقت جامعه رو نشون میدن از صدتا از این سریالایی که24ساعت فقط راجب رفتارایه دروغ میگن سرته بهتره واقعا تو این جا نشون دادن حقیقت برا کسایی که خودشون به خواب زدن سخته
علوی
4 سال پیش

کسایی که به این سریال محبوب ازهر نطر محبوب. گیر الکی میدن .صدرصد یا ازگروهی خاص خط میگیرند یا زیادی توهم دارند یا عشق سریالهای تاریخی هستند.بابا یه دفعه بگید سری دوم مختار نامه رابسازند ودویست بار دوباره پخش کنند.اقایون یا خانمهای محترم این سریال محبوب بیندهای زیادی حتی به احتمال زیاد مسوئولین مهم کشور هم هستند وی هیچ کس ایراد نگرفته ولی یک سری چایی شیرین ول نمیکنند اینقدر گیرمیدن اینم دیگه نسازند.بابا اگه گیرتون موادمخدر سریاله .توسریال لیسانسها که تابلوتر دارن تریاک رو تبلیغ میکنند که صددرصد این طورنیست که شماها فکر میکنید درضمن مواد مخدر توکشور ما واقعا"وخیمه بابا الان یه روستای سالم نداریم چه برسه به شهر. .
مریم
4 سال پیش

لطفا بیشتر از این وجه بازیگرای پایتخت وبد نکنید زحمت کشیدن تواین اوضاع خراب کورونایی سریال وبرای عید رسوندن که الان هنوزمنتظر کسب اجازه بقیه داستان هستن ملت بی چشم رو هستیم
سلیمان
4 سال پیش

الکی اسم سریال رو خراب نکنین به جرأت میگم بهترین سریالی هست که در طول تاریخ ایران ساخته شده‌است
مینا
4 سال پیش

بهترین فیلم درتاریخ صداوسیمابود
ناشناس
4 سال پیش

چرا دارید به بهانه های مختلف این سریالو تخریب میکنید پس فیلمهای پلیسی و جنایی هم پخش نکنید چون مردم تقلید میکنن و همدیگرو میکشن
بازدیدکننده
4 سال پیش

اره متاسفانه پایتخت 6خیلی بد بود
بازدیدکننده
4 سال پیش

شما به جایگاه هنر واقف نیستید
ل ع
4 سال پیش

چه ربطی داره قاچاقچی بوده شیشه دودی کرده
بازدیدکننده
4 سال پیش

یعنی واقعا زبانم ازجواب دادن قاصر است همین انگ مونده بود بچسپونن به پایتخت
مجید
4 سال پیش

یعنی اینقدر ما بی ظرفیت شدیم؟؟؟؟؟؟؟؟
بازدیدکننده
4 سال پیش

عجب! همین مونده بود سریال متهم بشه به بد آموزی متاسفم من واقعا لیاقت یه سریالم نداشتن زیادیه دیگه
پربحث های هفته   
روایتی از عصبانیت رهبر معظم انقلاب از عوض کردن فرش کهنه و نخ نمای خانه شان: اشتباه کردید که عوض نمودید بروید همان زیلوها را بیاورید (171 نظر) خلاقیت خنده دار مغازه دار اردبیلی برای کشاندن مشتری به مغازه حماسه آفرید/ مغز نیس که معدن طلاست😂👌+عکس (115 نظر) عروسِ رهبر معظم انقلاب: بچه ام اسباب بازی ندارد، در اتاق آقا یک میز هست و 6 تا صندلی پلاستیکی و یک تلفن که به دیوار وصل است+عکس (94 نظر) نگاهی به اعلامیه ترحیم مادر جوان حمید گودرزی که دیشب خبر فوتش را آقای بازیگر اعلام کرد +عکس/ روحش شاد (62 نظر) خلاقیت خنده دار هندونه فروش شیرازی، برای فرار از گرما حماسه آفرید/ هنر نزد ایرانیان است و بس... (61 نظر) مراسم تشییع پدر حامد بهداد، با حضور چهره های سرشناس و بازیگران +عکس/ روحش شاد و یادش گرامی (45 نظر) استوری تبریک خاص سرلشگر باقری به مناسبت روز چپ دست‌ها به رهبر معظم انقلاب+عکس (41 نظر) رونمایی از همزاد و بدل ایرانی هانده ارچل، بازیگر ترکیه‌ای محبوب ایرانی ها/ ایشون هم بازیگر خیلی معروفیه+عکس (37 نظر) نگاهی به جشن تولد عاشقانه 45 سالگی الهام چرخنده بازیگر سریال آوای باران و باکس گل شیک روی میز/ مبارکا باشه+عکس (28 نظر) همسر رهبر معظم انقلاب با دیدن مبل دست دوم که توسط رهبری خریده شده بود: تا الان زندگی ‌ما طلبگی بوده، الان هم مبل در خانه نیاورید! (21 نظر) رونمایی از وحید بادپی کوه عضله رقیب جدی هادی چوپان در مسابقات مسابقات مستر المپیا +فیلم (21 نظر) مات و مبهوت موندن مهران مدیری از دیدن همزاد خودش تو دورهمی/ چقدرم که شبیه همدیگه هستن!+عکس (17 نظر) جواب مثبت سیدمحمد خاتمی به دعوت هانیه توسلی، نوید محمدزاده و هومن سیدی برای حضور در نمایش تئاتر آنها/ چه مهمان نوازی گرمی+عکس (16 نظر) برادر رهبر معظم انقلاب: ایشان در عروسی من با ماشین فولکس‌شان، شب تا ساعت12 برای آنهایی که جهاز آورده بودند دنبال شام بودند+ عکس (15 نظر) رهبر معظم انقلاب: من در کلاس اول ابتدایی چشمانم ضعیف بود و تخته سیاه و چهره معلم رو نمی‌دیدم +ویدیو/ از 13 سالگی عینکی شدم (13 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
فال روزانه امروز سه شنبه 3 مرداد ماه 1403
فال شمع روزانه امروز چهارشنبه 3 مرداد 1403
فال ابجد روزانه چهارشنبه 3 مرداد 1403
فال قهوه با نشان روز چهارشنبه 3 مرداد ماه 1403
فال حافظ با تفسیر امروز چهارشنبه 3 مرداد 1403+فیلم
راهنمای سفر به تبریز یا همان شهر شکلاتی ایران!
شلیک خونین به همسر در خیابان‌ / مرد تهرانی خودکشی کرد
بوکسور محجبه ایرانی‌الاصل استرالیا در المپیک که قبلاً آرایشگر بود! + تصاویر
موزه‌ای که ارواح در آن گشت می‌زنند!
استفاده از آینه در دکوراسیون؛ توصیه‌ها و ترفندهایی برای خوش‌سلیقه‌ها
این باتری تمام نمی‌شود!
رهبر معظم انقلاب: ما درخانه تنها یک فرش دستباف داریم که جهیزیه همسرم بوده بقیه خانه موکت است/ ساده زیستی ایشان مثال زدنی است
توقیف یک نفتکش متخلف توسط سپاه/ این شناور با پرچم توگو مبادرت به قاچاق سوخت می‌کرد
ترامپ و هریس مهم نیستند، مهم این است که ایران چه تصمیمی می‌گیرد
آمار خودکشی پرستاران محرمانه شد؟/ 750 هزار میلیارد گردش حساب در نظام سلامت
منتخب روز   
ابتکار جالب یک مجری خلاق در دادن انواع لقب به رئیس جمهور حماسه آفرید+ویدئو/ هنر نزد ایرانیان است و بس... (فیلم) سکانس فوق عاشقانه شهاب حسینی و لیلا حاتمی در فیلم "پرسه در ماه" / ما کاملا شبیه همیم طرز نگاهامون دو دو زدن چشامون ...😍 استارت تمرینات سخت علیرضا بیرانوند در تراکتور +فیلم/ آقای دروازه بان آمادگی بدن بالایی دارد! سکانس عاشقانه دل باختن قباد به شهرزاد/ نشود فاش کسی آنچه میان من و توست (فیلم) سکانس فوق العاده احساسی و عاشقانه از شهاب حسینی و معشوقه‌اش در سریال "شهرزاد" / با چراغی همه جا گشتم و گشتم در شهر هیچکس به تو مانند نشد😍 (فیلم) خرید دکتر مسعود پزشکیان از یک سوپرمارکت در تهران به همراه نوه‌ها و عروسش با کارت بانکی شخصی / نوه‌ها پدربزرگ را به خرج انداخته‌اند اقدام منحصربفرد و زیبای طلافروش یزدی به احترام دختر سه ساله امام حسین(ع)+عکس/ این جور تصاویر مخصوص ایران ماست والسلام👌 (فیلم) رهبر معظم انقلاب: به من می‌گویند شما گفتید سوءاستفاده جویان را افشا نکنید / ما حق نداریم افراد را به صرف گمان متهم کنیم سکانس خوشحالی قُباد از بارداری شهرزاد/ قُباد: من تا الان نمیدونستم از این دنیا و از این زندگی چی میخوام اما الان.... (عکس) هدایای ارزشمندی که پزشکیان در پشت صحنه یک هیئت دریافت کرد / خوشا راهی که آغازش با حسین است ...