دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

حوادث /

دستگیری مردی که آبروی یک شرکت را برد 

یکشنبه، 23 بهمن 1401
کد خبر: 330225
ساعدنیوز: رئیس پلیس فتای پایتخت گفت: پس از ارائه مستندات توسط شاکی و بررسی‌های علمی و فنی توسط کارشناسان پلیس فتا تهران بزرگ متهم که مرد جوانی بود در فضای مجازی شناسایی و پس از تشریفات قضایی در یکی از شهر‌های حومه تهران دستگیر و به همراه تجهیزات الکترونیک به پلیس فتا منتقل شد.

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی ساعدنیوز به نقل از فرارو، سرهنگ داود معظمی گودرزی از بازداشت فردی که اقدام به انتشار نشراکاذیب علیه یک شرکت خدماتی کرده بود، خبر داد.

رئیس پلیس فتای پایتخت درباره جزئیات این خبر بیان کرد: به دنبال مراجعه نماینده حقوقی یک شرکت خدماتی به پلیس فتای پایتخت و اعلام شکایت از نشر اکاذیب علیه فعالیت این شرکت در شبکه اجتماعی اینستاگرام توسط فرد یا افرادی ناشناس، اقدامات اولیه برای کشف پرونده آغاز شد.

رئیس پلیس فتای پایتخت ادامه داد: پس از ارائه مستندات توسط شاکی و بررسی‌های علمی و فنی توسط کارشناسان پلیس فتا تهران بزرگ متهم که مرد جوانی بود در فضای مجازی شناسایی و پس از تشریفات قضایی در یکی از شهر‌های حومه تهران دستگیر و به همراه تجهیزات الکترونیک به پلیس فتا منتقل شد.

معظمی گودرزی اضافه کرد: متهم پس از حضور در پلیس فتا پایتخت در ابتدا منکر بزه انتسابی شد؛ اما پس از مواجه‌شدن با دلایل، مدارک و مستندات موجود در پرونده، چاره‌ای جز اعتراف پیش روی خود ندید و هدف خود را از این موضوع انتقام‌جویی و داشتن کینه‌ای قدیمی از شاکی اعلام کرد.

رئیس پلیس فتا تهران بزرگ با بیان اینکه برای متهم پرونده‌ای تشکیل شد، گفت: این فرد به همراه پرونده متشکله برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز شنبه 15 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
هندی حرف زدن محمدرضا گلزار در آنتن تلویزیون/ آیسان خانوم باید به این همه استعداد افتخار کنه +فیلم
سابمیت مقاله چیست؟
پذیرش تضمینی مقاله علمی پژوهشی
تبدیل پایان نامه به مقاله آی اس آی
تبدیل پایان نامه به مقاله !
برای چاپ کتاب و تبدیل پایان نامه تان به کتاب با سرعت نور کلیک کنید!
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات خارجی ISI، SCOPUS، PUBMED، ISC
هزینه استخراج مقاله ISI از پایان نامه
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه
قیمت استخراج مقاله از پایان نامه