دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

سیاست /

دستور رهبری به روحانی که امروز اجرایی شد 

پنجشنبه، 19 تیر 1399
کد خبر: 89640
ساعد نیوز: روحانی گفت: در این دولت تلاش می‌کنیم چابهار به زاهدان متصل شود و همچنین طرح آبادانی مکران که برای کشورمان اهمیت دارد پیش برود.

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز به نقل از خبرآنلاین، روحانی گفت: در این دولت تلاش می کنیم چابهار به زاهدان متصل شود و همچنین طرح آبادانی مکران که برای کشورمان اهمیت دارد پیش برود.

حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی در مراسم آغاز بهره برداری از طرح های وزارت صنعت، معدن و تجارت در استان های سیستان و بلوچستان، فارس و اصفهان در خصوص استان سیستان و بلوچستان هم شاهد یک تحول بسیار خوبی هستیم، گفت: این استان دارای گاز و راه آهن است که باید توسعه پیدا کند. در این دولت تلاش می کنیم چابهار به زاهدان متصل شود و همچنین طرح آبادانی مکران که برای کشورمان اهمیت دارد پیش برود.

وی ادامه داد: مسئله افتتاح بافت بلوچ برای ما اهمیت داشت و سالها بود که به دلایل حوادث سال ۸۸ بخش بزرگی از این کارخانه تعطیل بود و من خدمت مردم سیستان و بلوچستان عرض می کنم در اولین سفری که به سیستان و بلوچستان آمدم، ضمن نکاتی که مقام معظم رهبری فرمودند، به من فرمودند که شما کاری کنید که بافت بلوچ فعال شود که هم به دلیل علاقه ایشان به استان سیستان و بلوچستان دارند بود و هم به دلیل دورانی که ایشان در آن استان در رژیم گذشته تبعید بودند و خیلی مایل بودند که این بافت بلوچ فعال و افتتاح شود و امروز دستور ایشان اجرایی و عملیاتی شد و انشالله نیمه بافندگی این طرح هم در این دولت تکمیل و افتتاح خواهد شد.


1 پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز چهارشنبه 12 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
پذیرش تضمینی مقاله علمی پژوهشی
تبدیل پایان نامه به مقاله علمی پژوهشی
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب در چند ثانیه
گام به گام مراحل چاپ کتاب
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه
چاپ فوری مقالات علمی پژوهشی
پایان نامه خود را چگونه به مقاله تبدیل کنیم؟
اکسپت فوری مقاله برای دوره دکتری
اکسپت فوری مقاله علمی پژوهشی