دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

جامعه /

دیزاین اتاق خواب از دوران انسان‌های اولیه تا سال 4000 

دوشنبه، 08 مرداد 1403
ساعدنیوز: هزاران سال قبل، خانه فقط یک سرپناه برای دور ماندن از بلایای طبیعی و حیوانات وحشی بود. ولی امروزه اتاق خواب بخش مهمی از خانه‌هاست که برای استراحت و خواب طراحی می‌شود. طراحی جالبی از اتاق خواب از دوران انسان اولیه تا صد‌ها سال بعد توسط هوش مصنوعی طراحی شده است. در ادامه تصاویری از این طرح‌ها را ببینید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعدنیوز، نمایی از دیواره‌های غار در اتاق خواب انسان اولیه در 10000 سال قبل از میلاد را نشان می‌دهد. از پوست و پشم حیوانات برای پوشش تخت استفاده شده است. به نظر فضایی جالب و دنج می‌رسد.

این طرح اتاق خوابی جالب مربوط به 300 سال قبل از میلاد در عصر بطلمیوس را نشان می‌دهد. دورانی که انسان با ابزار‌های مختلفی که ساخته، وسایل اتاق خوابش را به خوبی طراحی کرده است.

دوران روم باستان، اوج معماری رومی که از شکوه و ابهت آن مشخص است. از سنگ ستون‌هایی برای تزئین ساخته شده است و تختخوابی سلطنتی اتاق خواب را جذاب کرده است. مطمئنا اینجا اتاق خواب یک فرد اعیانی است.

هوش مصنوعی اتاق خواب مربوط به دوران رنسانس را به این شکل تصویر کشیده است. اتاقی ساخته شده از سنگ و تختخوابی چوبی و فرم داده شده!

یک اتاق خواب کلاسیک در سال 1850 میلادی به این شکل بوده است. شومینه، توری بالای تخت، تخت کلاسیک و لوستر از ویژگی‌های شاخص آن است.

اتاق خوابی کاملا امروزی که به سبکی مدرن طراحی شده است. نمونه‌ای از اتاق خواب مدرن در سال 2023 را نشان می‌دهد.

صد‌ها سال بعد در سال 2700 میلادی اتاق خواب شیک و مدرن اینگونه خواهد بود. دیوار‌های شیشه‌ای و نورپردازی ملایم و مخفی که به نظر می‌رسد اتاقی هوشمند باشد.

احتمالا در آینده‌ای دور و در سال 4000 میلادی باید به فکر زندگی در سیاره‌ای دور مانند مریخ باشیم. اتاق خوابی هوشمند و کاملا مدرن که به شکلی شیشه‌ای طراحی شده است.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز دوشنبه 08 مرداد
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
حضور مسعود پزشکیان و دخترش در منزل آیت الله آل هاشم در تهران پس از مراسم تنفیذ+ عکس /جای خالی امام جمعه محبوب در منزل ساده و بدون زرق و برق و سراسر فرش ماشینی‌اش
بهترین ترجمه با بهترین مترجم آنلاین + معرفی 8 پلتفرم برتر ترجمه
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات خارجی ISI، SCOPUS، PUBMED، ISC
پایان نامه خود را چگونه به مقاله تبدیل کنیم؟
استخراج مقاله از پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری و چاپ در مجلات isi، علمی پژوهشی، Scopus + پاورپوینت آموزشی
(فیلم) طنین انداز شدن آهنگ کُردی شاد در لندکروز میلیاردی هادی چوپان +فیلم/ گرگ پارسی گشت و گذار در ایران را آغاز کرد
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی
نگاهی به میز غذای خوشمزه و رنگارنگ یکتا ناصر و منوچهر هادی قبل از طلاق +عکس/ میز سالم با سالاد و نوشیدنی های مفید
اکسپت فوری مقاله علمی پژوهشی
ترجمه تخصصی کتاب