دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

مجله خانواده / فرهنگ و هنر / چهره ها /

بیوگرافی احسان حسینی 

شنبه، 24 مهر 1400
احسان حسینی از بازیکنان فوتبال جوان ایرانی است که فوتبال را در سنین پایین و زیر نظر مهدی مهدوی کیا آغاز کرد. این بازی کن توانمند در پست دفاع میانی و هافبک دفاعی درحال حاضر در تیم پرسپولیس مشغول بازی است.

خلاصه ای از بیوگرافی احسان حسینی

  • نام کامل: سید محمد احسان حسینی (03 اکتبر 1998)
  • تاریخ تولد: ۱۱ مهر ۱۳۷۷
  • محل تولد: تهران، ایران
  • قد: 185 سانتی متر
  • پای تخصصی: چپ
  • شمارهٔ پیراهن: ۳۸
  • پست: هافبک

احسان حسینی (زاده ۱۱ مهر ۱۳۷۷) مدافع فوتبال اهل ایران است که به صورت قرضی از تیم پرسپولیس، برای پدیده بازی می کند.

شروع فوتبال احسان حسینی

احسان حسینی فوتبال را ازسنین نوجوانی شروع کرد و در تیم دانش آموزی زیر نظر مهدی مهدوی کیا آموزش های لازم را دید. احسان حسینی اولین تجربه حرفه ای خود را در تیم امید نفت رقم زد.

حضور احسان حسینی در پرسپولیس

احسان حسینی، مدافع جوان سابق امید نفت درحالی که برای تیم های اروپایی تست داده بود و در شرف مهاجرت بود در نهایت توانست در دیماه 96 با حضوری موفق در برنامه تستی برانکو ایوانکوویچ مجوز حضور در این تیم را کسب کند. او در ابتدا در تیم امید پرسپولیس به فعالیت پرداخت. این مدافع چپ پا در آدرماه 97 در ترکیب اصلی تیم پرسپولیس قرار گرفت و در اولین بازی خود برای پرسپولیس در مقابل تیم ذوب آهن اصفهان به میدان رفت که با بگو مگوهای زیادی درباره ی بی تجربگی او دراین بازی حساس بود اما در نهایت بازی با برد یک بر صفر پرسپولیس همراه بود و احسان حسینی با عملکرد خوب خود در این بازی تواست نظر منتقدین و هواداران پرسپولیس را جلب کند و در بازی بعدی خود برای پرسپولیس که در مقابل تیم السد بود این جایگاه را تثبیت کرد اما بازی با نتیجه (1 - 0) به نفع تیم مقابل به پایان رسید. تیم پرسپولیس در خرداد 97 طی قردادی 3 ساله حضور احسان حسینی در این تیم تمدید کرد.

حضور احسان حسینی در کمپ آلمان

هافبک تیم فوتبال جوانان پرسپولیس گفت: سال قبل در کمپ تمرینی آلمان بودم و حالا برای پرسپولیس بازی می کنم. نمی دانم آخر این فصل چه می شود. احسان حسینی در گفتگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس افزود: به عنوان سهمیه نیم فصل توانستم به پرسپولیس بیایم و سال بعد باید در رده سنی امید بازی کنم. قبل از پرسپولیس در تیم امید نفت بودم که منحل شد و نیم فصل اول جایی بازی نکردم تا اینکه الان در پرسپولیس هستم. البته برای شروع فصل برای تیم امید تست دادم که من را خواستند ولی تیم دیر تشکیل شد و من هم با نفت نهایی کرده بودم که شرایط آن تیم را هم گفتم. وی ادامه داد: سال قبل توسط یکی از مربیان که در آلمان فعالیت می کرد به کمپ تمرینی دعوت شدم و برای بوندس لیگا ۴ هم دعوتنامه داشتم. اینکه در آینده چه اتفاقی بیفتد نمی دانم اما الان در پرسپولیس راضی هستم. بچه هایی که از سال های قبل اینجا بودند، می گویند شرایط این فصل از هر نظر نسبت به سال های قبل بهتر شده است.

دوران باشگاهی احسان حسینی

احسان حسینی در ۱۰ تیر ۱۳۹۶ به عنوان سهمیهٔ زیر ۲۱ سال به پرسپولیس پیوست. او به شکل آزمایشی چند روز در تمرین این تیم بازی کرد و با تأیید برانکو، به این تیم پیوست.

افتخارات احسان حسینی

  • لیگ برتر خلیج فارس (۳): ۹۷–۱۳۹۶، ۹۸–۱۳۹۷، ۹۹–۱۳۹۸
  • جام حذفی فوتبال ایران (۱): ۹۸–۱۳۹۷
  • سوپر جام فوتبال ایران (۳): ۱۳۹۶، ۱۳۹۸، ۱۳۹۷
  • نائب قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۸ و ۲۰۲۰

پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز سه شنبه 18 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب
آموزش گام به گام نحوه سابمیت مقاله در مجلات ISI (آی اس آی)
پذیرش و چاپ مقاله علمی پژوهشی در کمترین زمان
مراحل تالیف کتاب و به چاپ رساندن آن
هزینه استخراج مقاله ISI از پایان نامه
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات خارجی ISI، SCOPUS، PUBMED، ISC
تبدیل پایان نامه به مقاله !
چاپ مقاله در مجله (ISI, SCOPUS, ISC, PUBMED و علمی پژوهشی) معتبر+ صفر تا صد+ ویدئو آموزشی
اکسپت فوری مقاله برای دوره دکتری
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب