امکانات و مزایای خودروی هیوندای سانتافه

  چهارشنبه، 29 مرداد 1399   زمان مطالعه 6 دقیقه
امکانات و مزایای خودروی هیوندای سانتافه
اگر به‌دنبال خودروی با کنترل آسان و تسلط بر جاده هستید، سانتافه را انتخاب کنید. این نکته هم یکی دیگر عوامل مؤثر در پاسخ سؤال چرا هیوندای سانتافه بخریم، به حساب می‌آید. سانتافه مدل 2019 در جاده دارای شخصیتی کاملاً پایدار است.

به گزارش سایت خبری ساعدنیوز، هیوندای سانتافه یکی از پرفروش ترین و محبوب ترین شاسی بلندهای شرکت هیوندای است که اولین بار در سال 2001 برروی خط تولید این شرکت قرار گرفت. نسل اول هیوندای سانتافه براساس پلتفرم SM شکل گرفته بود و تا سال 2006 نیز تولید آن ادامه داشت؛ استقبال فراوان از این خودرو باعث شد تا شرکت هیوندای تاکنون 4 نسل از سانتافه را وارد بازار نماید.
نسل سوم این خودرو از سال 2013 به بازار عرضه شد که به فاصله کوتاهی از عرضه جهانی به بازار کشورمان نیز راه یافت. این خودرو از بدو ورود به بازار، با استقبال فراوانی روبه رو شد و تاکنون نیز جز پرطرفدارترین محصولات بازار کشور محسوب می شود. از سال 1396 شرکت کرمان موتور در کنار سایر محصولات خود، هیوندای سانتافه را نیز به بازار عرضه می نماید که نسبت به نمونه های موجود در بازار آزاد از امکانات رفاهی و تجهیزات کمتری برخوردار است.

تصویر
طراحی ظاهری هیوندای سانتافه

موتور رضایت بخش توربوشارژ سانتافه

قبل از هر چیزی باید به این نکته اشاره کنیم که موتور استاندارد سانتافه 2019 یک موتور تنفس طبیعی چهار سیلندر است. یکی از دلایل اینکه چرا هیوندای سانتافه بخریم می تواند همین موتور قدرتمند آن باشد. البته، هرچند که موتور استاندارد سانتافه به نظر مکفی می آید، اما همچنین می توانید موتور توربوشارژ این خودرو را تهیه نمایید و از آن لذت ببرید.

این موتور می تواند 235 اسب بخار قدرت و 260 پوند بر فوت گشتاور تولید کند. شایان ذکر است که قدرت اضافی این موتور زمانی احساس خواهد شد که می خواهید از صفر تا 100 سرعت بگیرید. هرچند که شاید سانتافه با موتور توربوشارژ کاملاً مؤثر نباشد، اما این موتور به نوعی طراحی شده است که با بنزین عادی بهترین عملکرد را داشته باشد.

تصویر
طراحی ظاهری هیوندای سانتافه

سیستم AWD هوشمندتر سانتافه

استاندارد سانتافه 2019 سیستم دیفرانسیل جلو است. به هر حال، می توانید در هنگام خرید سیستم AWD چهار چرخ محرک را نیز انتخاب کنید. این سیستم اکنون هوشمندتر عمل می کند و می توانیم به عنوان دومین دلیل اینکه چرا هیوندای سانتافه بخریم، از آن نام ببریم. وقتی که تشخیص داده شود که کشش کاهش یافته است، سنسورهای ویژه به سیستم کمک می کنند تا نیرو را به طور مناسبی در بین چرخ های خودرو توزیع کند.

به صورتی که می توانید اطمینان داشته باشید که از تطبیق پذیری سیستم چهار چرخ متحرک سانتافه نهایت لذت را خواهید برد. این سیستم همزمان با اینکه کنترل روی سنگ فرش را بهبود می بخشد، به توانایی خودرو در مانور دادن در جاده های ناهموار نیز کمک می کند.

کنترل آسان و تعادل بدون لغزش سانتافه

اگر به دنبال خودروی با کنترل آسان و تسلط بر جاده هستید، سانتافه را انتخاب کنید. این نکته هم یکی دیگر عوامل مؤثر در پاسخ سؤال چرا هیوندای سانتافه بخریم، به حساب می آید. سانتافه مدل 2019 در جاده دارای شخصیتی کاملاً پایدار است. درست است که سانتافه، نسبت به خودروهای سدان، از سطح زمین بلندتر است، اما تقریباً به اندازه یک کراس اوور سنتی هم دارای رل بدنه نیست، که قطعاً این خصوصیت را رانندگان فراوانی خواهند پسندید.

در واقع سانتافه به سیستم جدید دینامیک پاسخ گویی به رانندگی مجهز شده است، به همین دلیل احساس کنترل بیشتری بر روی جاده خواهید داشت. در پایان باید اضافه کرد که این سیستم طوری عمل می کند که سانتافه حتی در جاده های ناهموار و پر پیچ وخم نیز تعادل خود را از دست نمی دهد.

طراحی خارجی بسیار زیبای سانتافه

یکی از پاسخ های این پرسش که چرا هیوندای سانتافه بخریم، می تواند طراحی خارجی بسیار زیبای این خودرو کره ای باشد. البته قبل از هر چیزی باید به خاطر داشته باشیم که طراحان شرکت هیوندای کار بزرگی را در طراحی داخلی این خودرو نیز انجام داده اند. ولی شاید آنچه برای مشتریان مهم است این باشد که سانتافه را باید در میان زیباترین کراس اوورهای سال 2019 طبقه بندی کرد.

طراحی این خودرو به شیوه ای صورت گرفته است که می توان آن را در یک بزرگراه پر از خودرو تشخیص داد. هرچند که مدل SE پایه به اندازه کافی زیبا است، اما باید خاطر نشان ساخت که در مدل های بهتر آن می توانیم حتی تغییرات مثبت تری را مشاهده کنیم. همچنین، چرخ های 18 اینچی آلیاژی به حفظ زیبایی و جذابیت این خودرو می افزایند. این ها علی رغم آنکه سانتافه در رنگ های متنوع و جذابی نیز ارائه شده است.

گارانتی بلندمدت سانتافه به شما آرامش می بخشد

هنگامی که سانتافه 2019 را خریداری می کنید، یک بسته گارانتی عالی نیز دریافت خواهید کرد. پس همین مورد می تواند پاسخ کاملی به این سؤال باشد که چرا هیوندای سانتافه بخریم. گارانتی قدرتمند شرکت هیوندای شامل 100 هزار کیلومتر یا 60 ماه می شود. شما در این مدت می توانید از تمام امکانات و تسهیلاتی که برای موتور و سایر قطعات خودرو در نظر گرفته شده است، بهره مند شوید. لازم است اشاره کنیم که تعداد اندکی از رقبای سانتافه چنین گارانتی بلندمدتی را ارائه می دهند.

امکانات سانتافه، فراتر از رویا

دلیل دیگری که برای اینکه چرا هیوندای سانتافه بخریم، مطرح می کنیم عبارت است از اینکه سانتافه امکانات و ویژگی های خاصی را برای مشتریان خود فراهم آورده است. این امکانات در سانتافه 2019 حتی پیشرفته تر هم شده اند.

برخی از این امکانات شامل صفحه نمایش 7 اینچی به انضمام گوشی همراه هوشمند، بلوتوث و چهار پورت یو اس بی است. شایان ذکر است که در مدل 2019 امکاناتی مانند سیستم نظارت بر نقاط کور و سیستم هشدار دهنده تصادف از جلو نیز به آپشن های استاندارد سانتافه اضافه شده اند.

به نظر می رسد که سیستم استریوی شش اسپیکری سانتافه یک سیستم متوسط باشد. در این حالت قطعاً رضایت عاشقان موسیقی برآورده نخواهد شد. پس شاید تسهیلاتی در خودرو کم است. اما نگران نباشید، شما می توانید از سیستم صوتی بی پایان 12 اسپیکری سانتافه برخوردار شوید. این سیستم به عنوان یک آپشن برای خودرو در نظر گرفته شده است. در هر صورت وجود آپشن های بیشتر و پیشرفته تر می تواند دلیلی بر این باشد که چرا هیوندای سانتافه بخریم.

سطح ایمنی بالای سانتافه

تمام نسخه های سانتافه 2019 به بسته ایمنی سنسورهای هوشمند استاندارد هیوندای مجهز شده اند. شرکت هیوندای همچنین امکاناتی را به مدل 2019 سانتافه اضافه کرده است که خانواده ها عاشق آنها خواهند شد .

برای مثال، تکنولوژی کمک خروجی ایمن (Safe Exit Assist) به سرنشینان کمک می کند تا آگاهی بیشتری نسبت به محیط پیرامون خود داشته باشند. همچنین سیستم سنسورهای نظارت بر نقاط کور به کودکان کمک خواهد کرد تا بدانند که در چه هنگامی ایمنی کامل را برای باز کردن درهای خودرو خواهند داشت. این خودرو به امکانات پیشرفته دیگری از قبیل Rear Occupant Alert مجهز شده است که قطعاً موجب رضایت مشتریان آن خواهد شد.

سانتافه یک خودرو لاکچری است

شایان ذکر است که مدل Ultimate هیوندای سانتافه 2019 در صدر لیست مدل های سانتافه قرار دارد. اگر از سویی تنظیم خودکار ارتفاع و گودی کمر صندلی ها به راننده کمک می کند تا در وضعیت مطلوب و مناسبی قرار گیرد؛ از سوی دیگر، دوربین های تمام زاویه ها و از بالا به پایین در پیدا کردن مکان مناسب پارک به یاری شما خواهند آمد. تعدادی از سایر امکانات مدل اولتیمات سانتافه 2019 عبارتند از صفحه نمایش لمسی 8 اینچی، شارژ بی سیم گوشی همراه هوشمند، گرم کن و سردکن صندلی ها و


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
همسر رهبر معظم انقلاب: آقای ما اجازه نمی‌دهد که در خانه، غیر از برنج کوپنی استفاده کنیم و آن هم کفاف خوراک ما را بیش از یک بار در هفته نمی‌دهد (648 نظر) رهبر معظم انقلاب: در ایستگاه منتظر قطار بودم که فردی که اصلا نمی شناختمش شروع کرد به مسخره کردن من+ویدیو (211 نظر) نگاهی به سفره مفصل و تمام و کمال حضرت ابوالفضل در منزل شاه نشین علی دایی+عکس/ از گل آرایی و شمع‌دان‌هایی طلایی تا پَک هایی لاکچری و جذاب (198 نظر) میزبانی رهبر معظم انقلاب از مهمانش در ضیافتی به صرف شام +عکس/سفره ای که اُملت تنها غذای آن بود... (148 نظر) (فیلم) ورود جالب و معنادار رهبر انقلاب به حسینیه امام خمینی (ره) به همراه مسعود پزشکیان و شعار حیدر حیدر جمعیت (67 نظر) درخت خرمای بزرگ حیاط باصفای خونه ویلایی زهرا گونش/ نخل های هم قد والیبالیست مشهور ترکیه ای (60 نظر) نگاهی به کیک تولد آیتک سلامت کاپیتان چشم آبی تیم ملی والیبال بانوان و رقیب زهرا گونش/ مبارکا باشه (60 نظر) نگاهی به میز عقد ساده و با دیزاین مختصرِ زینب سلیمانی دختر کوچکِ سردار سلیمانی و همسر لبنانی‌اش+عکس/ استندهای اسم و شمع های تک رنگ (49 نظر) در خانه شهید رئیسی به روی همه مردم باز می شود (45 نظر) میز غذای ساده رهبر معظم انقلاب و خوردن غذا در بشقاب استیل/ ساده زیستی ایشان همیشه مثال زدنی است+عکس (33 نظر) خلاقیت هوش پران مغازه دار کاشانی برای کشاندن مشتری به مغازه حماسه آفرید/ مغزشو باید طلا گرفت+عکس (25 نظر) خلاقیت بی نظیر راننده تهرانی، با نوشته جالب پشت پژو پارس حماسه آفرین شد/ آدم حَظ میکنه از این درک و فهم بالا (22 نظر) ریحانه سادات دختر بزرگ شهید رئیسی: سجاده نماز پدرم را در اندونزی تکه تکه کردند و به عنوان تبرّک بین مردم پخش کردند+ویدیو (22 نظر) بنز آخرین مدلی که رهبر معظم انقلاب آن را رد کرد: ببرید اینها را بفروشید! (21 نظر) حضور ساده و بدون تشریفات همسر رهبر معظم انقلاب در یک درمانگاه/ ایشان گفتند من نمی‌خواهم پارتی بازی بکنم+ویدیو (19 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
روایتی از مخالفت همسر رهبر معظم انقلاب با هدیه ای که به رهبر داده بودند/ ما این غذاهایی که می‌خوریم، با این ظرفها جور درنمی‌آید، اینها را رد کنید، برود
تیمار جوجه لک لک مصدوم روستای قراجه محمد مرند توسط اهالی آن
فال روزانه امروز پنجشنبه 28 تیر ماه 1403
فال ابجد روزانه پنج‌شنبه 28 تیر 1403
حرمت شکنی دختران بی‌حجاب در دسته عزاداری کرج!
فال قهوه با نشان روز پنجشنبه 28 تیر ماه 1403
فال حافظ با تفسیر امروز پنجشنبه 28 تیر 1403+فیلم
فال شمع روزانه امروز پنجشنبه 28 تیر 1403
نگاهی به جواهرات مجلل و باشکوه خانواده آمبانی که پربازدید شد/ از زمرد نماد عشق آقای داماد تا گردنبند دستساز مادر شوهر جنجالی+عکس
7 روش تضمینی و قطعی رفع بوی بد سینک ظرفشویی
مبل‌های کثیف خانه را چگونه تمیز کنیم؟ / یک راه سریع و تضمینی
چرا کارگردان مختار نگذاشت بازیگر نقش حضرت عباس (ع) در فیلم یا سریالی دیگر بازی کند؟
نامه زیرکانه و دلبرانه انیس الدوله، بانوی اول حرمسرا به ناصرالدین شاه / یا به من وام بدهید یا شهرستانک را از من بخرید!
رفع فیلترینگ به طور کامل در دست شخص رئیس جمهور است
منظور ظریف از دولت وفاق ملی چیست؟
منتخب روز   
(فیلم) خرید دکتر مسعود پزشکیان از یک سوپرمارکت در تهران به همراه نوه‌ها و عروسش با کارت بانکی شخصی / نوه‌ها پدربزرگ را به خرج انداخته‌اند اقدام منحصربفرد و زیبای طلافروش یزدی به احترام دختر سه ساله امام حسین(ع)+عکس/ این جور تصاویر مخصوص ایران ماست والسلام👌 (فیلم) رهبر معظم انقلاب: به من می‌گویند شما گفتید سوءاستفاده جویان را افشا نکنید / ما حق نداریم افراد را به صرف گمان متهم کنیم سکانس خوشحالی قُباد از بارداری شهرزاد/ قُباد: من تا الان نمیدونستم از این دنیا و از این زندگی چی میخوام اما الان.... (عکس) هدایای ارزشمندی که پزشکیان در پشت صحنه یک هیئت دریافت کرد / خوشا راهی که آغازش با حسین است ... (ویدئو) شعر سوزناک شهریار برای مادر بزرگش که با شنیدنش اشک از چشمانتان سرازیر خواهد شد به یادماندنی ترین سکانس عاشقانه سریال شهرزاد / از بله گفتن شهرزاد تا مرگ مرگ بزرگ آقا نقش دختر رهبر انقلاب در ترمیم دست مجروح ایشان/ فرزند دختری که به پدر اُنس داشت (عکس) شوخی ظریف با آقای ظریف؛ از مقایسه ظریف با مِسی تا انداختن ماسک به شکل آقای رئیس جمهور!! واکنش عضو دفتر رهبر انقلاب به پست اینستاگرامی پسرش با هشتگ برای ایران، پزشکیان