دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

حوادث /

انفجار در قزوین؛ 5 مغازه و یک منزل مسکونی تخریب شد 

سه شنبه، 15 تیر 1400
کد خبر: 157700
رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین گفت: انفجار و آتش‌سوزی در منزل مسکونی در خیابان اصفهان شهر قزوین موجب تخریب و خسارت به تخریب پنج مغازه و منزل مسکونی شد.

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز به نقل از ایسنا، قدیر موسی خانی با اشاره به آتش سوزی یک واحد مسکونی و پنج واحد تجاری، تصریح کرد: ساعت ۴:۳۵ دقیقه بامداد روز سه شنبه ۱۵ تیرماه در تماس با سامانه ۱۲۵ وقوع حریق و انفجار در خیابان اصفهان خبر داده شد که بلافاصله آتش نشانان ایستگاه های ۱، ۲ و ۳ این سازمان به محل اعزام شدند.

وی افزود: با حضور آتش نشانان در محل مشخص شد که براثر انفجار و حریق در منزل مسکونی طبقه همکف، مغازه های تجاری مجاور و واحد مسکونی طبقه فوقانی دچار تخریب شدند، یک نفر (آقا) ساکن در طبقه همکف و دو نفر (زن و شوهر) ساکن در طبقه فوقانی توسط نیروهای آتش نشانی رهاسازی شده و به دلیل شدت حادثه و مصدومیت توسط نیروهای اورژانس به مرکز درمانی اعزام شدند.

بنابراعلام روابط عمومی آتش نشانی قزوین، رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین، اظهار کرد: موج انفجار در این منزل مسکونی به حدی بود که دیوار مغازه های مجاور تخریب، یخچال و لوازم موجود در مغازه به پیاده رو پرتاب و شیشه های ساختمان های اطراف نیز شکسته شده بود.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز یکشنبه 16 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات خارجی ISI، SCOPUS، PUBMED، ISC
پذیرش و چاپ مقاله علمی پژوهشی در کمترین زمان
قیمت استخراج مقاله از پایان نامه
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب در چند ثانیه
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب
سابمیت مقاله چیست؟
تبدیل پایان نامه به مقاله آی اس آی
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
مراحل سابمیت مقاله