انتخاب کیف مناسب با توجه به قد و اندام

  یکشنبه، 21 اردیبهشت 1399   زمان مطالعه 5 دقیقه
انتخاب کیف مناسب با توجه به قد و اندام
خانم ها برای انتخاب کیف مناسب باید به قد و اندام تان نگاه کنید و بر اساس آن ها کیفی مناسب برای خودتان انتخاب کنید.

اگر قصد دارید یک کیف خریداری کنید نکات زیر می تواند به شما کمک کند. برای خرید در گام اول، باید کاربرد کیف را مشخص کنید. اگر به دنبال مدلی هستید که بتوانید آن را با تعداد بیشتری از لباس هایتان هماهنگ کنید، بهتر است به دنبال انواع ساده و بدون طرح بروید. رنگ های مشکی، سرمه ای، قهوه ای و سبز تیره از جمله رنگ هایی است که قابلیت هماهنگی بیشتری با رنگ های دیگر دارد. برای مثال رنگ قهوه ای می تواند با لباس های کرم و شیری استفاده شود. رنگ سبز نیز ترکیب خوبی را با نارنجی و زرد تشکیل خواهد داد.

کیف دستی نخستین و یکی از مهم ترین اکسسوری هایی است که افراد خوش سلیقه و متخصصین مد به آن توجه می کنند، در نتیجه انتخاب یک کیف با جنس مرغوب و دارای ظاهری شیک می تواند توجه دیگران را نسبت به شما جلب کند.در تولید کیف های دستی، بیشتر از کیف های دوشی دقت به کاربرده می شود، تا هنگام حمل آن راحتی کاملی داشته باشید. به همین دلیل آن ها را Tote -به معنای حمل- نامیدند. این کیف ها معمولاً کوچک تر از کیف های خرید هستند و ظرافت بیشتری در طراحی دارند. می توانند دهانه ای زیپ یا دکمه دار و یا باز داشته باشند. دسته این کیف ها کوتاه است و اغلب بند دوشی بلند و قابل اتصال و جدا کردن، برای استفاده راحت تر هم به همراه دارند.

اندازه متوسط و نسبتاً بزرگ آن ها باعث شده در موقعیت های بسیاری مورد استفاده قرار بگیرند. در بیشتر این کیف ها برای اقلام مورد نیاز روزمره بانوان جای کافی وجود دارد. قابل استفاده برای دیدار های مهم و رسمی و یا ملاقات دوستانه عصرگاهی هستند.

اگر می خواهید کیفی خریداری کنید که در آن از چند رنگ استفاده شده است باید به رنگ اصلی و زمینه دقت داشته باشید که یک رنگ خنثی باشد. هنگامی که رنگ لباس هایتان متنوع و بیشتر از ۲ رنگ دارد حتما از کیف های تک رنگ استفاده کنید.مساله دیگری که در این میان اهمیت دارد، سایز و اندازه کیف است. اگر شما یک خانم میانسال هستید، بهتر است از یک کیف متوسط یا کوچک استفاده کنید. رنگ کیف این افراد نباید تند و زننده باشد. دختران نوجوان همیشه وسایل زیادی دارند که دوست دارند همراه خود داشته باشند. استفاده از کیف های بزرگ با رنگ های شاد برای این گروه سنی مناسب تر است.خانم های بلند قد می توانند از انواع کیف ها استفاده کنند، اما اگر ریز اندام و قد کوتاه هستید بهتر است از کیف های کوچک تر و جمع و جورتر استفاده کنید.کیف های پارچه ای بیشتر برای محیط های غیررسمی کاربرد دارد، اما اگر می خواهید برای شرکت در مهمانی های رسمی کیفی تهیه کنید بهترین گزینه می تواند یک کیف کوچک چرمی به رنگ مشکی یا قهوه ای باشد.اگر کیفی می خواهید که بتوانید هر روز از آن استفاده کنید و می خواهید با همه لباس های شما- صرف نظر از رنگ شان- هماهنگ بشود، بهترین کار، انتخاب رنگ خنثی است.

مدل کیف برای زنان قد بلند و لاغر

دست خانم های قد بلند و لاغر اندام در انتخاب کیف کاملا باز است. این دسته از بانوان می توانند با خیال راحت سراغ هر مدل کیف که دوست دارند بروند، از کوله پشتی های بزرگ گرفته تا کیف دوشی یا حتی کیف دستی (Clutch bag) و مدل های پستچی! تنها نکته ای که قد بلندهای لاغر اندام باید به آن توجه کنند این است که هر چقدر اندازه ی کیف کوچکتر باشد، قد آن ها بلندتر به نظر می رسد. بنابراین بهتر است سراغ این مدل ها نروند.

مدل کیف زنانه مانگوبه عنوان یک خانم قد بلند اگر دوست دارید خیلی هم کشیده به نظر نیایید بهتر است سراغ کیف هایی با سایز متوسط و یا طرح های بزرگ و هیجان انگیز بروید. الان که بهار شده است، می توانید از کیف های گل دار هم استفاده کنید.

خانم های ریز جثه و قد کوتاه

خانم های ریز جثه و قد کوتاه هم گزینه های شیک و هیجان انگیزی پیش رویشان دارند. اگر شما هم یک خانم قد کوتاه هستید از کیف های بزرگ دور بمانید و با جمله هایی مثل «من کلی وسیله دارم که باید توی این کیف جایشان بدهم» خودتان را گول نزنید. خانم های کوچک اندام باید سراغ کیف های با مزه و کوچک بروند. مدل های دوشی برای این دسته از زنان ایده آل هستند.البته استفاده از مدل کیف کوچکی که روی آرنج دست قرار می گیرد هم خوب است. در نهایت به خاطر داشته باشید زنجیر یا بند کیف شما نباید آنقدر بلند باشد که کیف پایین تر از لگن شما قرار بگیرد. این کار باعث می شود قدتان کوتاه تر به نظر برسد.
اگر فرم بدنتان شبیه سیب است، یعنی بالاتنه تان تو پر است و شانه های عریض دارید باید دور کیف های کوچک با دسته های کوتاه را خط قرمز بکشید. در عوض سعی کنید حواس بیننده را با استفاده از کیف های دوشی، مدل کیف پستچی یا هر کیفی با دسته یا بند بلند، از سرشانه ها غافل کنید. استفاده از کیف هایی که روی آرنج دست قرار می گیرند هم به شما توصیه می شود. این توصیه ها را جدی بگیرید!
فرم بدن گلابی درست بر خلاف سیب، به معنی داشتن پایین تنه تو پر و درشت است. اگر به این دسته از فرم بدن تعلق دارید باید تلاش کنید حواس بیننده را به سمت بالاتنه تان جلب کنید. برای این کار چند ترفند در آستینتان داشته باشید. اول از همه از کیف هایی با سایز متوسط و رنگ های شاد و روشن استفاده کنید. بند کیف شما باید کوتاه باشد، طوری که کیف درست زیر آرنج شما قرار بگیرد. نکته بعد هم اینکه یادتان باشد هیچ وقت نباید از کیف هایی استفاده کنید که بندشان آن ها را تا روی لگن شما می آورد. اگر این کار را بکنید، پایین تنه شما بزرگتر به نظر می رسد.


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
همسر رهبر معظم انقلاب: آقای ما اجازه نمی‌دهد که در خانه، غیر از برنج کوپنی استفاده کنیم و آن هم کفاف خوراک ما را بیش از یک بار در هفته نمی‌دهد (645 نظر) نگاهی به سفره مفصل و تمام و کمال حضرت ابوالفضل در منزل شاه نشین علی دایی+عکس/ از گل آرایی و شمع‌دان‌هایی طلایی تا پَک هایی لاکچری و جذاب (112 نظر) نگاهی به ماشین مازراتی هوش پران علی دایی که همه آرزوشو دارن/ شهریار فوتبال ایران سوار بر دلبر مشکی😍 (84 نظر) رهبر معظم انقلاب: بعد از فوت پدرم همه‌ی موجودی خانه‌اش 45 هزار تومان شد که نمی‌شد با آن گاز یا یخچال خرید (62 نظر) میز غذای ساده رهبر معظم انقلاب و خوردن غذا در بشقاب استیل/ ساده زیستی ایشان همیشه مثال زدنی است+عکس (47 نظر) مراسم تشییع پدر حامد بهداد، با حضور چهره های سرشناس و بازیگران +عکس/ روحش شاد و یادش گرامی (37 نظر) مات و مبهوت موندن مهران مدیری از دیدن همزاد خودش تو دورهمی/ چقدرم که شبیه همدیگه هستن!+عکس (34 نظر) رهبر معظم انقلاب: من در کلاس اول ابتدایی چشمانم ضعیف بود و تخته سیاه و چهره معلم رو نمی‌دیدم +ویدیو/ از 13 سالگی عینکی شدم (29 نظر) خلاقیت خنده دار هندونه فروش شیرازی، برای فرار از گرما حماسه آفرید/ هنر نزد ایرانیان است و بس... (26 نظر) درخت خرمای بزرگ حیاط باصفای خونه ویلایی زهرا گونش/ نخل های هم قد والیبالیست مشهور ترکیه ای (21 نظر) خلاقیت منحصر به فرد آرایشگر خوش ذوق در تغییر چهره داماد حماسه ساز شد+ویدئو/سلطان بی چون و چرای گریم در سطح خاورمیانه😂 (19 نظر) حضور ساده و بدون تشریفات همسر رهبر معظم انقلاب در یک درمانگاه/ ایشان گفتند من نمی‌خواهم پارتی بازی بکنم+ویدیو (16 نظر) هنرمندان و ورزشکارانی که در مراسم نذری پوریا پورسرخ بازیگر سریال کیمیا حضور داشتند/ علی پروین هم بود+عکس (15 نظر) بازیگرانی که در جوانی فوت شده اند + ویدئو با صدای معتمدی سریال گرگ و میش / روحشان شاد چقدر حیف شدن😥 عسل بدیعی، پوپک گلدره و .. (13 نظر) توصیف زیبایِ مژده لواسانی مجری چادری صدا و سیما از امام حسین(ع) با چشمان گریان و صدایی لرزان +ویدیو/ چه تعابیر نابی (9 نظر)
تیتر امروز   
امیرحمزه 9 ساله قربانی چیست؟ جن یا حیوانات؟
(ویدئو) دختر 12 ساله یکی از متهمان آدم ربایی آرین 3 ساله / من به آرین وابسته بودم
(تصاویر)کشف بزرگترین مار آناکوندای جهان، به طول 8 متر!/ضخامت قطر بدنش اندازه لاستیک یه ماشینه
(عکس) سریع ترین و بهترین راه برای تمیز کردن مبل‌های کثیف خانه/ سه سوته تمیز کن
جدیدترین عکس المیرا دهقانی، یاسمن سریال "لحظه گرگ و میش"، و همسر جوان و قد‌بلندش/ ماشالله چقدر به هم میان این دو نفر! چه حلقه‌های شیک و قشنگی👌
(تصاویر) نگاهی به مانتوهای خنک و تابستانی هدیه تهرانی/ ستاره ی همیشه محبوب سینمای ایران، همیشه ساده، همیشه برازنده
سفیر اسبق ایران در لیبی: شاید زمینه بهتری برای بهبود روابط ایران و مصر فراهم شود
پشت پرده بحران کمبود دارو / پزشکیان برای عبور از بحران کمبود دارو چه راهی دارد؟
وام 30 میلیون تومانی به حساب بازنشستگان واریز می شود+جزئیات
(ویدیو) بحث جدید جواد خیابانی و خداداد عزیزی روی آنتن زنده بر سر انسانیت به خرج دادن/ واقعا بنظر شما هم انسانیت واسه 4000 سال پیشه؟ فکر میکردین آقای خیابانی اینقدر باظرفیت باشن؟
(تصاویر) بالکن سایه‌بان‌دار و پر از گلدان های ریز و درشت پاشا رستمی، حامد سریال "لحظه گرگ و میش"/ آخه چقدر باسلیقه! اینجا چایی واقعا میچسبه👌
عجیب ترین 3 قلوهایی که اصلا قابل تشخیص نیستند! حتی مادرشان هم قادر به تشخیصشان نیست+عکس
تصاویر زیبایی از احسان علیخانی، مجری برنامه "جوکر 2"، در کنار پدر و مادرش/ آقای مجری انگار بیشتر شبیه مادر گرامیشونن
(عکس) 3 شجریان در یک قاب/ استاد آواز ایران، محمدرضا شجریان+ همایون شجریان + دختر همایون/ چه پدر و دختری
(تصاویر) نگاهی به مانتوی صدف‌دوزی شده‌ی هدی زین العابدین، ماهرخ سریال "در انتهای شب" و خاصترین بانوی سینمای ایران
منتخب روز   
(فیلم) سکانس فوق العاده احساسی و عاشقانه از شهاب حسینی و معشوقه‌اش در سریال "شهرزاد" / با چراغی همه جا گشتم و گشتم در شهر هیچکس به تو مانند نشد😍 (فیلم) خرید دکتر مسعود پزشکیان از یک سوپرمارکت در تهران به همراه نوه‌ها و عروسش با کارت بانکی شخصی / نوه‌ها پدربزرگ را به خرج انداخته‌اند اقدام منحصربفرد و زیبای طلافروش یزدی به احترام دختر سه ساله امام حسین(ع)+عکس/ این جور تصاویر مخصوص ایران ماست والسلام👌 (فیلم) رهبر معظم انقلاب: به من می‌گویند شما گفتید سوءاستفاده جویان را افشا نکنید / ما حق نداریم افراد را به صرف گمان متهم کنیم سکانس خوشحالی قُباد از بارداری شهرزاد/ قُباد: من تا الان نمیدونستم از این دنیا و از این زندگی چی میخوام اما الان.... (عکس) هدایای ارزشمندی که پزشکیان در پشت صحنه یک هیئت دریافت کرد / خوشا راهی که آغازش با حسین است ... (ویدئو) شعر سوزناک شهریار برای مادر بزرگش که با شنیدنش اشک از چشمانتان سرازیر خواهد شد به یادماندنی ترین سکانس عاشقانه سریال شهرزاد / از بله گفتن شهرزاد تا مرگ مرگ بزرگ آقا نقش دختر رهبر انقلاب در ترمیم دست مجروح ایشان/ فرزند دختری که به پدر اُنس داشت (عکس) شوخی ظریف با آقای ظریف؛ از مقایسه ظریف با مِسی تا انداختن ماسک به شکل آقای رئیس جمهور!!