کیف چرم مورد علاقه ی زنان چه ویژگی هایی دارد؟

  چهارشنبه، 03 اردیبهشت 1399   زمان مطالعه 4 دقیقه
کیف چرم مورد علاقه ی زنان چه ویژگی هایی دارد؟
کیف ها بخش جدا نشدنی استایل شما هستند و هنگامی  که برای خرید کیف چرم زنانه یا به عبارتی خرید اینترنتی کیف چرم زنانه سایتهای مختلف در اینترنت را جستجو میکنیم با انواع کیف زنانه چرم مختلف مواجه میشویم و شما برای محیط های مختلف مجبور هستید کیف مناسب با آن را انتخاب کنید .

هما ما می دانیم کیف هایی که از برندهای معروف و توسط طراحان شناخته شده طراحی می شوند محبوب ترین نوع کیف ها هستند و حتی گاهی جزو اهداف دست نیافتنی و آرزوهای خانم ها تلقی می شوند. این کمپانی های تولید کننده کیف ها را از بهترین جنس و کیفیت تهیه می کنند و تضمین می کنند که این کیف یک عمر برای صاحبش کار خواهد کرد. مهم تر از همه این که کیف های این برندها زمان ندارند و در هر دوره های محبوب و مد روز تلقی می شوند چون در طول زمان به یک اکسسوری کلاسیک و صاحب هویت تبدیل شده اند.

کیف ها بخش جدا نشدنی استایل شما هستند و هنگامی که برای خرید کیف چرم زنانه یا به عبارتی خرید اینترنتی کیف چرم زنانه سایتهای مختلف در اینترنت را جستجو میکنیم با انواع کیف زنانه چرم مختلف مواجه میشویم و شما برای محیط های مختلف مجبور هستید کیف مناسب با آن را انتخاب کنید مثلا محیط دانشگاهی، محیط اداری یا مهمانی ها انتخاب یک کیف دستی شیک زنانه ظاهر شما را کامل و شیک می کند تنوع بالا درمدل کیف چرم زنانه در سایتهای معتبر فروش اینترنتی ،نه تنها حاکی از رقابت بالا در این صنعت میباشد بلکه ممکن اسـت کمی گیج کننده شده و انتخاب، کمی سخت شود، ممکن است شما از آن خریدارانی باشید که به دنبال یک کیف دستی زنانه و کیف اداری زنانه و ... کیف ارزان قیمت یا یک کیف دستی زنانه و کیف دوشی زنانه و ... با قیمت مناسب باشید تا به راحتی بتوانید آن را تعویض نمایید. با این حال، خیلی ها حاضرند برای خرید یک کیف زنانه چرمی مارک دار و با کیفیت که دوام بیشتر و طراحی خاص تری داشته و مدل آن همیشه به روز باشد، بیشتر هزینه کنند. کیف های زنانه انواع مختلفی دارند از جمله کیف مجلسی زنانه ، کیف شب زنانه، کیف اداری زنانه، کیف دستی زنانه و کیف دوشی زنانه.

مهمترین نکته در خرید کیف زنانه توجه به نیاز خود شخص و میزان وسایلی است که شخص خریدار معمولا در هر زمان به همراه دارد .ابعاد کیفها بسیار متنوع است برخی از کیف ها برای استفاده روزمره مناسب هستند و برخی دارای ابعاد بزرگتر و جایی برای گذاشتن لپتاپ که به عنوان کیف اداری مناسب هستند و برخی،کیف اسپرت بوده و برای ورزش مناسب هستند به همین دلیل برای استفاده کیفی را انتخاب کنید که به تعداد کافی محفظه و جیب داشته باشد.

ارتباط کیف و روابط اجتماعی

مطالعات نشان داده است زنانی که پول خود را صرف خرید کیف های گران می کنند در روابط اجتماعی خود احساس ناامنی بیشتری دارند و ارتباطات عاطفی آن ها ناپایدارتر است. در واقع زنان وقتی از نظر عاطفی احساس ناامنی می کنند به خرید چیزهای گران قیمت روی می آورند تا به نحوی این کمبود را جبران کنند. در مطالعه ای از تعدادی از خانم ها پرسیده شد که اگر بخواهند مبلغ زیادی را برای خرید یک وسیله خرج کنند آن وسیله چه خواهد بود؟ 22 درصد از پرسش شوندگان کیف دستی را به عنوان پاسخ انتخاب کردند. کفش هم با 9 درصد در رتبه دوم قرار داشت و جالب است بدانید که کیف هر خانم به طور متوسط 2.5 کیلوگرم وزن دارد.

به جنس کیف توجه کنید، چرا کیف چرم طبیعی دست دوز؟

کیف زنانه چرم طبیعی علاوه بر برخورداری از جنس بادوام و با کیفیت و عمر طولانی استحکام فوق العاده ای دارد وهمچنین کالایی با ارزش ولوکس بشمار می آید که استایل شما را خاص و زیبا کرده و باعث بالارفتن اعتماد بنفس شما نیز خواهد شد ودر عین حال قابلیت ست کردن با اجزای دیگر لباس شما مانند کفش چرم و کمربند چرم زنانه و دستکش چرم وبند ساعت زنانه چرم را نیز دارد.

کیف چرم دست دوززنانه یک محصول کاملا هنری بوده و علاوه بر داشتن قیمت مناسب به سایر انواع کیف چرم مصنوعی زنانه و محصولات مشابه بیشتر به نظر آید، اما هزینه ای که بابت خرید یک کیف چرم میپردازید با توجه به دوام و زیبایی کار، در طولانی مدت کاملاً به صرفه خواهد بود.

کیف های مجلسی زنانه و کیف های دوشی زنانه و کیف های شب زنانه و ... دارای رنگبندی متفاوت هستند اگر نمی خواهید چند رنگ کیف داشته باشید رنگ های خنثی را انتخاب کنید که به راحتی با رنگ کفش و لباستان ست شوند. کیف چرم زنانه مشکی به همراه کفش چرم مشکی یکی ازبهترین انتخاب ها خواهد بود که بخاطر کاربردی بودن رنگ مشکی در تمامی مناسبت ها و فصول سال به بهترین شکل با انواع لباسهای شما ست میشود وبسیارشیک و زیبا خواهند بود.بعد از رنگ مشکی قاعدتا کیف چرم قهوه ای یا عسلی بهترین انتخاب میباشد که بیش از دیگر رنگها بیانگر اصالت چرم بوده و در هر شکل و قالبی جلوه ای شیک و زیبا دارد.و امادر نهایت برای مناسبت های خاص کیف چرم رنگی به همراهه کفش چرم همرنگ خود یک انتخاب بسیار فاخر خواهد بود که تمامی نگاهها و توجهات را به سمت شما منعطف خواهد کردو استایل شمارا بیش ازپیش ویژه و جذاب مینماید.


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
نگاهی به حیاط باصفا و دلباز ویلای زیبای بیرانوند و اکرم بانو با نگهبان مجهز +عکس/ دارندگی و برازندگی یعنی این! (270 نظر) نگاهی به خانه ساده و بدون تجملات شهید آیت الله آل هاشم+عکس/ساده زیستی و مظلومیت پدر معنوی آذربایجان... (102 نظر) نگاهی به عروسک بامزه و گوگولی پسر مینا مختاری و بهرام رادان/ الهی چه لُپی داره آقا پسر+ عکس (20 نظر) یک روایت تاریخی : 70 سال پیش، ملاقات خصوصی آقا تختی و شاه مخلوع در رامسر (16 نظر) دیدار خصوصی خانواده ابراهیم رئیسی، امیرعبداللهیان، آل هاشم و دیگر شهدای خدمت با رهبر انقلاب+عکس/ چهره غمگین پسران وزیر امورخارجه و امام جمعه شهید (12 نظر) دانلود آهنگ جدید "خداحافظ" عرفان طهماسبی/ در سکوت شب خانه زد فریاد اما تو نشنیدی...+فیلم (12 نظر) میز غذای رنگارنگ و مقوی شاهرخ استخری در هتل لاکچری ترکیه‌ای/ این خانواده تو انتخاب غذا هم باسلیقه و باکلاسن+عکس (8 نظر) جسد سید محرومان غرق در طلا و مرمر! تحمیق کاربران فضای مجازی به شیوه اینترنشنال (7 نظر) میز رنگارنگ و شیک همسر بهرام رادان با چیدمان خاص و زیبا/ چقدر با سلیقه و قشنگ+عکس (7 نظر) صدای بهشتی پسر معلول با آهنگ کوردی محلی +ویدئو/چه خوب میخونه... (7 نظر) صحبت های خنده دار آقای موسوی واعظ: وقتی یه معتاد به حاج آقا تسبیحی هدیه میده که توش تریاک جاساز کرده بود +ویدئو😂👌 (6 نظر) مات و مبهوت ماندن داوران صداتو از اجرای بی نظیر هندونه فروش دوره گرد/ دیشب با دلم خلوتی داشتم... چه خوش احوالی داشتم+فیلم (5 نظر) خلاقیت باحال بهرنگ علوی برای تبریک گفتن تولد بهرام افشاری/ اگه فرانسه به ایفل می‌نازه و ...+عکس (4 نظر) درگیری لفظی احمدی‌نژادی‌ها با آمنه‌سادات ذبیح‌پور! (4 نظر) رونمایی عرفان برزین، عرشیا سریال شمعدونی از استایل جدیدش بعد از 10 سال در باشگاه بدنسازی / کم کم داره جا پای هادی چوپان میذاره (3 نظر)
دیگران می‌خوانند   
بوسه همدردی گونه علی لاریجانی بر پیشانی پدر سرتیم حفاظت رئیس جمهور شهید و پسر خلبان دریانوش+عکس فال انبیاء روزانه چهارشنبه 9 خرداد 1403 شهید مالک رحمتی: با کت و شلوار نمیشه کار فرهنگی کرد/مالک رحمت بود... مال آذربایجان شد روایت شیرین و شنیدنی رهبر معظم انقلاب از آشنا شدنشان با آیت الله هاشمی رفسنجانی در کربلا +ویدیو حضور حسین امیرعبداللهیان در زادگاهش در روستایی در دامغان و ثبت عکس یادگاری با بچه های روستا+عکس/ با اختلاف دلنشین ترین قاب از وزیر شهید 10 فریم از گریه های تلخ علیرضا منادی در تشییع فرزند آذربایجان، شهید مالک رحمتی+ویدئو عزاداری آذری زنان فامیل سر خاک شهید مالک رحمتی+ویدئو 20 ایده تابستانی مجانی برای سرگرم کردن کودکان زیباترین اسم های فرزندان بازیگران ایرانی همراه با معنا/ از محسن تنابنده تا شهاب حسینی و ... تنها مار پیتون غیرخانگی ایران/ موجود کشنده‌ای که در سطل زباله شهر آمل زنده گیری شد!+ویدیو کفش های نوزادی گل گلی و ناز دختر آزاده نامداری، مجری پرانرژی ایرانی/ حیف جوونیش+عکس تلخ ترین تزئین میزی که خانه پدری مالک رحمتی به خود دیده است+عکس/ من به داغ تو جوانِ رفته ز دنیا چه کنم پیانوی مشکی زیبا و شیک نیلوفر پارسا، بیتای سریال آوای باران/ چه دکوراسیون خاصی+عکس دزد تمام جواهرات "بریتنی اسپیرز" را برد! بازی موردعلاقه پسر پیمان معادی همراه پدرش در روزهای تعطیل/ خانوم خونه از دستشون چی میکشه؟😂+ویدیو شباهت حیرت انگیز محسن یگانه به خواهران پزشکش در این قاب 3 نفره+عکس/ چقد باکلاس و متشخص👌 فال قهوه با نشان روز چهارشنبه 9 خرداد ماه 1403 فال حافظ با تفسیر امروز چهارشنبه 9 خرداد 1403+فیلم سلفی دو نفره و بانمک هومن سیدی با دختر موطلایی اش در آئینه کنسول خانه شان+عکس/ فقط عروسک دخترش که یه پاشو کنده😍 بغض سخنگوی دولت روی آنتن زنده حین بازگوی خاطره‌ای از مادر رئیسی +ویدئو خلاقیت پدرانه و خنده دار مهران غفوریان در تعمیر جوراب پاره دخترش با چسب+عکس/ تا دلتون بخواد خندیدم😂 4 نکته تعمیر پکیج ایران رادیاتور که باید بدانید! فال روزانه امروز چهارشنبه 9 خرداد ماه 1403 ویزا کارت مجازی استیگان طرز تهیه دسر مخملی توت فرنگی، دسر شیک و زیبای بهاری فال شمع روزانه امروز چهارشنبه 9 خرداد 1403 فال ابجد روزانه چهارشنبه 9 خرداد 1403 ملاقات عادل فردوسی‌پور با زن پرسپولیسی + عکس هر آنچه قبل از خرید ماساژور برقی باید بدانیم! صحنه ای اشک بار از گریه مصاحبه شونده، مصاحبه کننده و فیلمبردار و آسمان و زمین در سوگ شهدای خدمت/تبریز هم میزبان را از دست داد هم مهمان را... همدستی 4 برادر برای قتل مرد مورد علاقه خواهرشان/ آنها جسد را در پتو گذاشته و به آتش کشیدند تصویری از خانه ابدی مادر غزل شاکری بازیگر سریال جیران/ روحش شاد و یادش گرامی فاتحه خوانی تنهایی بهرام رادان و پرپر کردن گل مریم بر سر قبر لاکچری پدرش+عکس/ روحش شاد تغییر چهره باورنکردنی سوسن حسنی دخت گوینده خبر/ سِیرِ پیری خانم گوینده بر عکس شده داره جوون میشه+ عکس ماجرای آشنایی علی دایی با همسرش/ مهریه همسر علی دایی در اوج ثروت آقای ستاره مجتمع توریستی تفریحی مهتاب قم؛ همچون نگینی در دل کویر شب برفی مالک رحمتی استاندار شهید آذربایجان شرقی اینگونه سپری شد+ویدیو/ حیف و صد حیف... رونالدو کچل کرد ؛ چهره ابرستاره فوتبال جذاب‌تر شد علی دایی: همه از من می ترسند من از نورا !! احسان علیخانی خیلی بی سر و صدا جایگزین سیامک انصاری در جوکر شد!
منتخب روز   
لحظات تکان‌دهنده وداع پدر شهید مالک رحمتی با پسرش ... +ویدئو شهید آل هاشم، امام‌ شنبه تا جمعه!+ویدئو/پدر معنوی آذربایجان... حیات وحش بدون سانسور/ ترس، دلهره + فیلم تصاویر باورنکردنی از دوقلوهایی با سه پا و چهار دست مداحی شهید مالک رحمتی در مراسم پیاده روی اربعین در کربلا+ویدیو نگاهی به خانه ساده و بدون تجملات شهید آیت الله آل هاشم+عکس/ساده زیستی و مظلومیت پدر معنوی آذربایجان... دروغ مصلحتی حاج آقا دانشمند به همسرش که 30 سال سر به مهر ماند و اکنون فاش شده است/ خانومم ناراحت شد و گریه کرد+ فیلم تولد 5 قلوهای یک مادر 30 ساله در تبریز+عکس حضور شهید مالک رحمتی در مراسم شاخسی (عزاداری شاه حسین گویان)+ویدئو انتشار فیلم جلسه دفاع شهید رئیسی از رساله دکتری؛ چه کسی در جلسه بود؟ دعای شهادتِ شهید مالک رحمتی استاندار دهه شصتی آذربایجان شرقی+ویدئو/آخرش هم به آرزوی دلت رسیدی قدیمی ترین عقد نامه دستنویس 133 ساله/ این عقد نامه یک سال قبل از ناصرالدین شاه نوشته شده