انتخاب بهترین چکمه!

  یکشنبه، 22 تیر 1399   زمان مطالعه 5 دقیقه
انتخاب بهترین چکمه!
بوت‏‌ها جزو لاینفک پوشش زمستانی هستند.  اگر زیبا‌ترین لباس‏‌ها را بپوشید اما بوت شما زیبا نباشد بقیه تیپتان به چشم نمی‌آید! برای همین مجموعه‌ای از نکات ضروری در هنگام خرید و انتخاب بوت را برایتان در نظر گرفته ایم

بوت‏ ها جزو لاینفک پوشش زمستانی هستند. اگر زیبا ترین لباس‏ ها را بپوشید اما بوت شما زیبا نباشد بقیه تیپتان به چشم نمی آید! برای همین مجموعه ای از نکات ضروری در هنگام خرید و انتخاب بوت را برایتان در نظر گرفته ایم:

سعی کنید بعدازظهر ها برای خرید بوت بروید. بین استحکام و راحتی کفش اولویت را به راحتی آن بدهید، به خاطر داشته باشید هرقدر پاشنه بوت شما کوتاه‏ تر و پهن‏ تر باشد، راحتی پای شما در آن بیشتر خواهد بود.
اغلب برای خرید بوت هزینه زیادی می ‏کنیم اما از خرید جوراب مناسب غافل می مانیم. بهتر است سراغ جوراب های ضخیم نخی بروید که رطوبت پا را جذب می کنند و مانع عرق کردن و لیز خوردن پا ها می شوند. لیز خوردن پا در کفش باعث ایجاد فشار روی قوزک پا و ایجاد تاول‏های ریزپوستی می ‏شود.

موقع خرید بوت باید چند سوال از خودتان بپرسید. اولین و مهم ترین سوال این است: قرار است این کفش‏ را کجا بپوشم؟ مثلا اگر می خواهید بوتی برای دم دست و گشت وگذار درون شهری و خرید کردن پیدا کنید آگ ها، بوت‏ های تخت و مدل های ارتشی انتخاب های خوبی هستند اما اگر فردی اجتماعی هستید و مرتب در محیط‏های هنری رفت و آمد می کنید استفاده از بوت های شاد بافتنی با شلوار جین ظاهری زیبا به شما هدیه خواهد کرد.
البته بهتر است برای مهمانی سراغ نیم بوت های پاشنه دار بروید تا ظاهر رسمی تری به شما ببخشد.

نمكي ترين بوت هاي دنيا

شايد اگر نيم بوت‏هاي «آگ» را بامزه ترين و پرطرفدارترين بوت هاي دنيا بدانيم اشتباه نكرده باشيم. اين كفش‏ها با ويژگي‏هايي مثل تخت بودن، رويه نرم جير و خز داخل كفش شناخته مي‏شوند و جان مي دهند براي روزهاي سوزدار زمستان.بهتر است موقعي سراغ اين مدل ها برويد كه هوا خشك است چون اگر زميني كه قرار است روي آن راه برويد خيس باشد، احتمال دارد پاي شما و پاپوش تان هم خيس شود مگر اينكه با وسيله نقليه جابه جا شويد يا سراغ جنس چرمي ضد آب اين مدل ها برويد.

با هم به خريد برويم!

موقع خريد بوت بايد چند سوال از خودتان بپرسيد. اولين و مهم ترين سوال اين است؛ قرار است اين كفش‏ را كجا بپوشم؟ مثلا اگر مي خواهيد بوتي براي دم دست و گشت وگذار درون شهري و خريد كردن پيدا كنيد آگ ها، بوت‏هاي تخت و مدل هاي ارتشي انتخاب هاي خوبي هستند اما اگر فردي اجتماعي هستيد و مرتب در محيط‏هاي هنري رفت و آمد مي كنيد استفاده از بوت هاي شاد بافتني با شلوار جين ظاهري زيبا به شما هديه خواهد كرد. برای مهمانی سراغ نیم بوت های پاشنه دار بروید تا ظاهر رسمی تری به شما ببخشد.

به سبك جنگجو!

راحت‏ترين،مقاوم ترين و دم دستي ترين بوت ها، بوت‏هاي سبك ارتشي هستند. اين مدل ها با كفي‏هاي محكم و محافظت خوبي كه از قوزك پا به عمل مي آورند بهترين انتخاب براي روزهاي برفي هستند. وجود عاج كف كفش به حفظ تعادل تان كمك مي كند و بسته بودن بالاي قوزك مانع رسیدن سرما به پاهاي شما مي‏شود. فراموش نکنید به انعطاف جنس این چکمه ها خوب توجه کنید. نکته اینکه این بوت ها گزینه های بسیار به صرفه ای به حساب می آیند.

براي يك باغ باراني

اين چكمه ها كه از پلاستيك‏ هاي مرغوب تهيه مي‏شوند اغلب طرح هاي بسيار زيبايي دارند و طول عمرشان هم بالاست. يعني مي‏توانيد يك جفت چكمه باراني بخريد و در روزهاي خيس از آن لذت ببريد.اگر در شهري خشك زندگي مي كنيد به اين مدل ها احتياج پيدا نخواهيد كرد. اما اگر ساكن شهرهاي شمالي و پرباران هستيد خريد چكمه هاي باراني را از دست ندهيد. اين چكمه ها به خصوص براي پياده روي كنار دريا مناسبند. ساير فصل‏ها نیز مي‏توانيد از چكمه هاي تان براي باغباني كردن استفاده كنيد.

پاپوش‏هاي بافته شده!

چند سالي است كه استفاده از بوت‏هاي بافتني مد شده است. اگر هم كسي بوت بافتني نداشته باشد، مي‏تواند از بافت هاي جداي مخصوص روي بوت استفاده كند.بوت‏هاي بافتني گزينه هايي گرم و نرم براي روزهاي سرد و سوزدار هستند. اين بوت‏ها دوام زيادي ندارند و اگر براي استفاده دم دستي سراغ شان رفته ايد، بايد آمادگي اين را داشته باشيد كه احتمالا بيشتر از يك نيمسال در خدمت شما نخواهند بود.احتمال پارگي، كرك شدن و در رفتن بافت اين بوت‏ ها آنها را به گزينه هايي فانتزي و نيمه رسمي تبديل مي كند، اما اگر خيلي دوست شان داريد و نمي‏خواهيد آنها را از دست بدهيد سعي كنيد سراغ رنگ‏هاي تند و تيره برويد تا مجبور به شستن مداوم شان نشويد، شست وشوي زياد مي‏تواند كفش شما را از ريخت بيندازد

چکمه

چکمه ها مدل های مختلفی دارند برخی از آن ها تا زانو و برخی دیگر تا بالای ران را نیز می پوشاندجالب است بدانید چکمه ها فقط در مکان های سرد استفاده نمیشودبسیاری از بانوان شیک پوش و خوش سلیقه چکمه های بلند را همراه با لباس های زیبا و جدید در انواع مراسم ها و مجالس می پوشندالبته پوشیدن چکمه ها ی چرم زنانه برای خانم هایی که پاهای نسبتا پری دارند و قد آن ها نیز بلند است مناسب می باشدچکمه ها هم جنس ها و طرح های مختلفی دارندکه از دیرباز تا کنون بسیار مورد توجه طراحان مد و صنعت قرار گرفته استعلاوه بر این برای راه حل سریعی وجود دارد تا شما متوجه شوید احساس راحتی در چکمه میکنیدو این چکمه برای شما مناسب است یا نهبرای فهمیدن راحتی چکمه ابتدا باید آن را بپوشید و با آن چند قدمی راه برویدسپس قسمت قوزک پا را با دست محکم نگاه دارید ،اگر ۱ الی ۱.۲۵ سانت جلوی انگشت شست پا اضافه بماند این چکمه مناسب پاهای شما است


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
همسر رهبر معظم انقلاب: آقای ما اجازه نمی‌دهد که در خانه، غیر از برنج کوپنی استفاده کنیم و آن هم کفاف خوراک ما را بیش از یک بار در هفته نمی‌دهد (647 نظر) نگاهی به سفره مفصل و تمام و کمال حضرت ابوالفضل در منزل شاه نشین علی دایی+عکس/ از گل آرایی و شمع‌دان‌هایی طلایی تا پَک هایی لاکچری و جذاب (111 نظر) نگاهی به ماشین مازراتی هوش پران علی دایی که همه آرزوشو دارن/ شهریار فوتبال ایران سوار بر دلبر مشکی😍 (86 نظر) رهبر معظم انقلاب: بعد از فوت پدرم همه‌ی موجودی خانه‌اش 45 هزار تومان شد که نمی‌شد با آن گاز یا یخچال خرید (62 نظر) میز غذای ساده رهبر معظم انقلاب و خوردن غذا در بشقاب استیل/ ساده زیستی ایشان همیشه مثال زدنی است+عکس (50 نظر) مات و مبهوت موندن مهران مدیری از دیدن همزاد خودش تو دورهمی/ چقدرم که شبیه همدیگه هستن!+عکس (36 نظر) مراسم تشییع پدر حامد بهداد، با حضور چهره های سرشناس و بازیگران +عکس/ روحش شاد و یادش گرامی (35 نظر) رهبر معظم انقلاب: من در کلاس اول ابتدایی چشمانم ضعیف بود و تخته سیاه و چهره معلم رو نمی‌دیدم +ویدیو/ از 13 سالگی عینکی شدم (29 نظر) درخت خرمای بزرگ حیاط باصفای خونه ویلایی زهرا گونش/ نخل های هم قد والیبالیست مشهور ترکیه ای (21 نظر) خلاقیت منحصر به فرد آرایشگر خوش ذوق در تغییر چهره داماد حماسه ساز شد+ویدئو/سلطان بی چون و چرای گریم در سطح خاورمیانه😂 (20 نظر) حضور ساده و بدون تشریفات همسر رهبر معظم انقلاب در یک درمانگاه/ ایشان گفتند من نمی‌خواهم پارتی بازی بکنم+ویدیو (16 نظر) هنرمندان و ورزشکارانی که در مراسم نذری پوریا پورسرخ بازیگر سریال کیمیا حضور داشتند/ علی پروین هم بود+عکس (15 نظر) بازیگرانی که در جوانی فوت شده اند + ویدئو با صدای معتمدی سریال گرگ و میش / روحشان شاد چقدر حیف شدن😥 عسل بدیعی، پوپک گلدره و .. (13 نظر) خلاقیت خنده دار هندونه فروش شیرازی، برای فرار از گرما حماسه آفرید/ هنر نزد ایرانیان است و بس... (10 نظر) نگاهی به حضور صبحگاهی بازیگران و چهره‌های مشهور در کله‌پزی+عکس/ از الناز شاکردوست و المیرا شریفی مقدم تا احسان خواجه امیری و نسرین مقانلو (9 نظر)
منتخب روز   
(فیلم) سکانس فوق العاده احساسی و عاشقانه از شهاب حسینی و معشوقه‌اش در سریال "شهرزاد" / با چراغی همه جا گشتم و گشتم در شهر هیچکس به تو مانند نشد😍 (فیلم) خرید دکتر مسعود پزشکیان از یک سوپرمارکت در تهران به همراه نوه‌ها و عروسش با کارت بانکی شخصی / نوه‌ها پدربزرگ را به خرج انداخته‌اند اقدام منحصربفرد و زیبای طلافروش یزدی به احترام دختر سه ساله امام حسین(ع)+عکس/ این جور تصاویر مخصوص ایران ماست والسلام👌 (فیلم) رهبر معظم انقلاب: به من می‌گویند شما گفتید سوءاستفاده جویان را افشا نکنید / ما حق نداریم افراد را به صرف گمان متهم کنیم سکانس خوشحالی قُباد از بارداری شهرزاد/ قُباد: من تا الان نمیدونستم از این دنیا و از این زندگی چی میخوام اما الان.... (عکس) هدایای ارزشمندی که پزشکیان در پشت صحنه یک هیئت دریافت کرد / خوشا راهی که آغازش با حسین است ... (ویدئو) شعر سوزناک شهریار برای مادر بزرگش که با شنیدنش اشک از چشمانتان سرازیر خواهد شد به یادماندنی ترین سکانس عاشقانه سریال شهرزاد / از بله گفتن شهرزاد تا مرگ مرگ بزرگ آقا نقش دختر رهبر انقلاب در ترمیم دست مجروح ایشان/ فرزند دختری که به پدر اُنس داشت (عکس) شوخی ظریف با آقای ظریف؛ از مقایسه ظریف با مِسی تا انداختن ماسک به شکل آقای رئیس جمهور!! واکنش عضو دفتر رهبر انقلاب به پست اینستاگرامی پسرش با هشتگ برای ایران، پزشکیان