استفاده از عسل چگونه به برجسته سازی گونه ها کمک میکند؟

  پنجشنبه، 01 آبان 1399   زمان مطالعه 2 دقیقه
استفاده از عسل چگونه به برجسته سازی گونه ها کمک میکند؟
بسیاری از آدم‌ها دوست دارند گونه هایی برجسته داشته باشند و معتقدند آدم‌هایی با گونه های برجسته، سالم و جوان به نظر می‌رسند. گونه های برجسته در اثر تجمع چربی‌های زیرجلدی ایجاد می‌شوند که در امتداد گونه‌ها قرار می‌گیرند.

بسیاری از آدم ها دوست دارند گونه هایی برجسته داشته باشند و معتقدند آدم هایی با گونه های برجسته، سالم و جوان به نظر می رسند. گونه های برجسته در اثر تجمع چربی های زیرجلدی ایجاد می شوند که در امتداد گونه ها قرار می گیرند. متاسفانه، افزایش سن باعث کاهش چربی زیرجلدی در زیر پوست، و شل شدگی و از دست دادن ظاهر جوان پوست می شود. زردی و پژمردگی پوست صورت باعث می شود جذابیت تان را از دست بدهید؛ این مسئله به دلایل مختلفی ایجاد می شود.از این رو برجسته کردن گونه ها به طور طبیعی و بدون جراحی موضوعی است که خیلی ها به دنبال آن هستند.

استفاده از عسل

عسل به روشهای متعددی می تواند به پوست کمک کند. زمانی که موضعی استفاده می شود، عسل بعنوان جاذب رطوبت عمل کرده و رطوبت محیط را به دام انداخته و جذب پوست می کند. در نتیجه پوست سالم تر و چاقتر به نظر می آید. آنتی اکسیدان های موجود در آن می توانند پوست را در برابر مواد آسیب رسان و باکتری ها محافظت کنند.یکی از ساده ترین روشها برای استفاده از عسل، به کار بردن ماسک های طبیعی و ارگانیک حاوی عسل می باشد. این ماسک های طبیعی و خانگی می توانند بسیار موثر باشند اگر علاوه بر عسل حاوی سر شیر یا ماست نیز باشند.


راه دیگر استفاده از عسل، مصرف روزانه 1 قاشق غذاخوری از آن می باشد.
شما می توانید خودتان ماسک های خانگی با عسل بسازید. 1 قاشق چایخوری عسل را با 1 قاشق غذاخوری پاپایا یا انبه هندی مخلوط کنید. این ماسک را روی صورت مالیده و بگذارید تا 10 دقیقه بماند. سپس با آب ولرم شستشو دهید.
دیگر روش درمان با عسل این است که می توانید آن را در وعده صبحانه خود بگنجانید. یک فنجان شیر، 1 قاشق چایخوری کره نرم شده، 1 قاشق چایخوری عسل، 2 قاشق چایخوری پنیر ریز شده و یک قاشق غذاخوری جو دوسر را با هم مخلوط کنید . و این ترکیب را در هنگام صبح همراه با یک لیوان آب پرتقال میل کنید.
شیر و دیگر محصولات لبنی پوست را آبرسانی کرده و قرمزی و آسیب های پوستی را تسکین می دهند، بنابراین ظاهر پوست را اصلاح می کنند.
جو دوسر می تواند خشکی و آسیب پوست را بهبود بخشد.
ویتامین C موجود در آب پرتقال می تواند از چین و چروک جلوگیری کرده و پوست شما را جوانتر سازد.

گونه های خود را مرطوب کنید .

بعد از حمام و شستشوی صورت ، به وسیله لوسیون یا کرم مرطوب کننده گونه های خود را مرطوب کنید . بگذارید مرطوب کننده گونه به صورت طبیعی خشک شود و آن را آبکشی نکنید .در صورت امکان ، از کرم نرم کننده استفاده کنید . این کرم ها به صورتی فرموله شده اند که باعث نرم شدن پوست خواهند شد ، بنابراین گونه های شما مرطوب شده و از ترک خوردگی و آسیب دیدگی در امان می مانند ، همچنین می تواند به بهبودی گونه ها نیز کمک کند .حتی اگر صبح دوش می گیرید ، ایده خوبی است که کرم مرطوب کننده بیشتری قبل از خواب به پوست خود بزنید .


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
همسر رهبر معظم انقلاب: آقای ما اجازه نمی‌دهد که در خانه، غیر از برنج کوپنی استفاده کنیم و آن هم کفاف خوراک ما را بیش از یک بار در هفته نمی‌دهد (671 نظر) نگاهی به سفره مفصل و تمام و کمال حضرت ابوالفضل در منزل شاه نشین علی دایی+عکس/ از گل آرایی و شمع‌دان‌هایی طلایی تا پَک هایی لاکچری و جذاب (197 نظر) (فیلم) ورود جالب و معنادار رهبر انقلاب به حسینیه امام خمینی (ره) به همراه مسعود پزشکیان و شعار حیدر حیدر جمعیت (69 نظر) درخت خرمای بزرگ حیاط باصفای خونه ویلایی زهرا گونش/ نخل های هم قد والیبالیست مشهور ترکیه ای (57 نظر) میز غذای ساده رهبر معظم انقلاب و خوردن غذا در بشقاب استیل/ ساده زیستی ایشان همیشه مثال زدنی است+عکس (33 نظر) بنز آخرین مدلی که رهبر معظم انقلاب آن را رد کرد: ببرید اینها را بفروشید! (24 نظر) ریحانه سادات دختر بزرگ شهید رئیسی: سجاده نماز پدرم را در اندونزی تکه تکه کردند و به عنوان تبرّک بین مردم پخش کردند+ویدیو (22 نظر) حضور ساده و بدون تشریفات همسر رهبر معظم انقلاب در یک درمانگاه/ ایشان گفتند من نمی‌خواهم پارتی بازی بکنم+ویدیو (19 نظر) رهبر معظم انقلاب: بعد از فوت پدرم همه‌ی موجودی خانه‌اش 45 هزار تومان شد که نمی‌شد با آن گاز یا یخچال خرید (18 نظر) خلاقیت تحسین برانگیز مغازه دار یزدی در ایام محرم/آدم حظ میکنه از اینهمه درک و شعور+فیلم (15 نظر) هنرمندان و ورزشکارانی که در مراسم نذری پوریا پورسرخ بازیگر سریال کیمیا حضور داشتند/ علی پروین هم بود+عکس (14 نظر) پارسا پیروزفر سَرَش را از ته تراشید؛ تغییر چهره آقای بازیگر قابل شناسایی نیست (12 نظر) (ویدئو) آخرین لحظات ثبت شده بازیگران فوت شده در کنار همسر و فرزندانشان/ یادی کنیم از هنرمندانی که در بین ما نیستند، روحشان شاد😢 ماهچهره خلیلی، حسام محمودی ، حسن جوهرچی و .. (10 نظر) نگاهی به حیاط قدیمی خانه ترلان پروانه در تولد 21 سالگیش +عکس/ مبارکا باشه (9 نظر) نگاهی به خلوت احساسی آزاده نامداری، مجری پرانرژی در ماه محرم و شال سبزرنگ زیبایش/ حیف جوونیش+عکس (9 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
روایتی از مخالفت همسر رهبر معظم انقلاب با هدیه ای که به رهبر داده بودند/ ما این غذاهایی که می‌خوریم، با این ظرفها جور درنمی‌آید، اینها را رد کنید، برود
تیمار جوجه لک لک مصدوم روستای قراجه محمد مرند توسط اهالی آن
فال روزانه امروز پنجشنبه 28 تیر ماه 1403
فال ابجد روزانه پنج‌شنبه 28 تیر 1403
حرمت شکنی دختران بی‌حجاب در دسته عزاداری کرج!
فال قهوه با نشان روز پنجشنبه 28 تیر ماه 1403
فال حافظ با تفسیر امروز پنجشنبه 28 تیر 1403+فیلم
فال شمع روزانه امروز پنجشنبه 28 تیر 1403
نگاهی به جواهرات مجلل و باشکوه خانواده آمبانی که پربازدید شد/ از زمرد نماد عشق آقای داماد تا گردنبند دستساز مادر شوهر جنجالی+عکس
پایان رابطه عاشقانه زهرا گونش ستاره 2 متری والیبال ترکیه و نامزد پولدار و خوش استایلش/ چقدرهم جذاب و باکلاس+عکس
7 روش تضمینی و قطعی رفع بوی بد سینک ظرفشویی
مبل‌های کثیف خانه را چگونه تمیز کنیم؟ / یک راه سریع و تضمینی
چرا کارگردان مختار نگذاشت بازیگر نقش حضرت عباس (ع) در فیلم یا سریالی دیگر بازی کند؟
نامه زیرکانه و دلبرانه انیس الدوله، بانوی اول حرمسرا به ناصرالدین شاه / یا به من وام بدهید یا شهرستانک را از من بخرید!
رفع فیلترینگ به طور کامل در دست شخص رئیس جمهور است
منتخب روز   
(فیلم) خرید دکتر مسعود پزشکیان از یک سوپرمارکت در تهران به همراه نوه‌ها و عروسش با کارت بانکی شخصی / نوه‌ها پدربزرگ را به خرج انداخته‌اند اقدام منحصربفرد و زیبای طلافروش یزدی به احترام دختر سه ساله امام حسین(ع)+عکس/ این جور تصاویر مخصوص ایران ماست والسلام👌 (فیلم) رهبر معظم انقلاب: به من می‌گویند شما گفتید سوءاستفاده جویان را افشا نکنید / ما حق نداریم افراد را به صرف گمان متهم کنیم سکانس خوشحالی قُباد از بارداری شهرزاد/ قُباد: من تا الان نمیدونستم از این دنیا و از این زندگی چی میخوام اما الان.... (عکس) هدایای ارزشمندی که پزشکیان در پشت صحنه یک هیئت دریافت کرد / خوشا راهی که آغازش با حسین است ... (ویدئو) شعر سوزناک شهریار برای مادر بزرگش که با شنیدنش اشک از چشمانتان سرازیر خواهد شد به یادماندنی ترین سکانس عاشقانه سریال شهرزاد / از بله گفتن شهرزاد تا مرگ مرگ بزرگ آقا نقش دختر رهبر انقلاب در ترمیم دست مجروح ایشان/ فرزند دختری که به پدر اُنس داشت (عکس) شوخی ظریف با آقای ظریف؛ از مقایسه ظریف با مِسی تا انداختن ماسک به شکل آقای رئیس جمهور!! واکنش عضو دفتر رهبر انقلاب به پست اینستاگرامی پسرش با هشتگ برای ایران، پزشکیان