دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

دانشگاه /

فعالیت پژوهشی فارغ‌التحصیلان دکتری در دانشگاه آزاد 

یکشنبه، 16 مهر 1396
کد خبر: 47
​​​​​​​به گزارش ساعد نیوز و به نقل از رئیس دانشگاه آزاد، تعدیل نیروهای انسانی در دانشگاه های آزاد اسلامی نگران کننده است. برای پیشرفت و توسعه سطح علمی دانشگاه های ازاد بایستی عملکرد و فعالیت

به گزارش ساعد نیوز و به نقل از رئیس دانشگاه آزاد، تعدیل نیروهای انسانی در دانشگاه های آزاد اسلامی نگران کننده است. برای پیشرفت و توسعه سطح علمی دانشگاه های ازاد بایستی عملکرد و فعالیت های نیروهای انسانی دانشگاهی اعم از کارکنان، اعضای هیات علمی و دانشجویان تقویت شود.

رئیس دانشگاه آزاد فعالیت های جدید این دانشگاه را در جهت پیشرفت در زمینه پژوهش اعلام کرد و گفت:‌ «ماموریت‌های جدیدی را در این تغییرات به سمت پژوهش تعریف خواهیم کرد تا از تغییر ماموریت‌ها بتوانیم در حد اعلا از امکانات دانشگاه استفاده کنیم. دانشگاه آزاد اسلامی، بزرگترین‌ها از جمله بزرگترین مسجد و بزرگترین مرکز اسناد را در اختیار دارد، اگر نتوانیم از این بزرگترین‌ها بهره‌برداری کنیم، خیلی کارآمد نیستند، ما به دنبال از بین‌بردن مرزهای صوری در واحدها، معاونت‌ها و تشکیلات هستیم بدون اینکه اختلالی در شفاف‌سازی ایجاد شود.»

ایشان افزودند: در واقع با این هدف علاوه بر تقویت نیروهای انسانی ، معضل بیکاری را نیز حل خواهیم کرد. در واقع با مهیا کردن شرایط برای انجام کارهای عملی، می توانیم نیروهای تحصیل کرده بیکار را وارد برنامه کاری کرده و تا حدودی از معضل بیکاری بکاهیم. 

 رئیس دانشگاه آزاد از بکارگیری نیروهای انسانی در مقاطع مختلف و با اهداف مختلف اشاره کرد و گفت : «ما در آموزش دوره‌های کاردانی به دنبال مهارت آفرینی و در تحصیلات تکمیلی به دنبال بین رشته‌ای‌ ها و توجه به پژوهش و تولید ثروت از علم از طریق استقرار شرکت‌های دانش‌بنیان در شهرک‌های شفا هستیم.»

 

با توجه به افزایش روز افزون مشکل بیکاری، و در مقابل افزایش فارغ التحصیلان مقطع دکتر دانشگاه آزاد و دیگر دانشگاه ها در کشور و اتمام ظرفیت جذب هیات علمی در دانشگاه آزاد، بایستی زمینه ای به غیر از آموزش برای این افراد فراهم شود تا هم معضل بیکاری کاهش یابد و هم از توانایی و مهارت این فارغ التحصیلان در زمینه های مختلف استفاده شود تا بتوانیم به تدریج ارتباطی قوی بین دانشگاه ها و صنعت کشورمان ایجاد کنیم. 

 


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز چهارشنبه 19 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
استخراج مقاله از پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری و چاپ در مجلات isi، علمی پژوهشی، Scopus + پاورپوینت آموزشی
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
تماشای بازی تیم استقلال در کنار مزار جوان تازه فوت شده توسط دوستان بامعرفتش+ویدیو/ بامرام شما هستن بقیه اداتون رو درمیارن👌
عکس قدیمی دیده نشده از جواد نکونام و لیلا اوتادی با یک ژست عجیب و غریب! / واقعا مغز طراح این ژست رو باید تو موزه نگه داشت!
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب + ویدئو آموزشی
رونمایی از چهره واقعی و زیبای کیمیا خاتون و شمس تبریزی برای اولین بار/ چشمان بادامی و ابروی کمانی دختر مولانا+عکس
نگاهی به تغذیه مدرسه ساده و سالم پناه و نبات دخترای شاهرخ استخری در بلژیک+عکس/ مثل همیشه مقوی و مفید
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه
رونمایی از فرزند پسر دیده نشده و بزرگ مرحوم مهرداد میناوند/ چقد شبیه پدرشه +عکس