دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

مجله خانواده / سرگرمی / انواع فال / فال روزانه /

فال ابجد روزانه امروز چهارشنبه 4 مرداد 1402 

چهارشنبه، 04 مرداد 1402
ساعد نیوز: فال ابجد روزانه بر اساس ماه تولد امروز چهارشنبه 4 مرداد 1402

فـال ابجد روزانه متولدین فروردین

حروف ابجد فال شما : آ‌‌ آ ‌آ‌

به زودی گره کارت باز میشود و به هر خواسته ای که داری میرسی. ممکن است کسی به زودی به جمع خانواده شما افزوده شود. دوستان خوبی داری به وقت نیاز با آنها مشورت کن. تا حدی از شر بدخواهان در امانی. در چند روز آینده یک خبر خوشحال کننده میشنوید. اگر آرزو و یا نیتی داری به آن میرسی. در کارهایت به خدا توکل کن تا به امید حق کارهایت درست به انجام برسد. رازت را به هر کس نگو. خوددار باش و از بدیها پرهیز کن. آنچه را که انتظار داری انشا الله به زودی به دست خواهی آورد.

فـال ابجد روزانه متولدین اردیبهشت

حروف ابجد فال شما : ج ب د

طالع خوبی داری و در نعمت و رحمت به رویت گشوده است و به مقصودی که داری میرسی. شکر خدا را به جا آور تا به مقصود نزدیکتر شوی. امسال برای تو بهتر از هر سال دیگر است. به عزت و موقعیت خوبی دست پیدا میکنی. به زودی خبری خوشحال کننده دریافت میکنی. اگر قصد انجام کاری را داری به آن عمل کن، با موفقیت همراه خواهد بود.

فـال ابجد روزانه متولدین خرداد

حروف ابجد فال شما : ج د د

با این قصد و نیتی که در سر داری ممکن است سلامتت به خطر بیافتد. بهتر است آن را از سر بیرون کنی وگرنه صدمه سختی خواهی دید. کسی به تو طعنه میزند از او دوری کن. اگر در همه امور به خدا توکل کنی در کارت گشایش پیدا میشود و به مقصود میرسی.

فـال ابجد روزانه متولدین تیر

حروف ابجد فال شما : ج د ج

فالت خوب است. اگر صبر داشته باشی به مقصود میرسی. گشایشی در کارت دیده میشود. باید برای رسیدن به مقصود خود همت و کوشش کنی. کسی با تو دشمنی میکند مراقب خودت باش. اگر گم شده ای داری آن را پیدا میکنی. اگر مسافر یا غایبی داری از او خبر بدست می آوری.

فـال ابجد روزانه متولدین مرداد

حروف ابجد فال شما : ب د ب

به زودی از مشکلات و گرفتاری ها رها میشوی. منتظر دست خیر دیگران نباش و خودت همت کن. گمشده ای را پیدا میکنی. اگر با کسی مشکلی داری عاقبت به نفع تو تمام میشود. به زودی گشایش و توفیقی نصیب تو میشود و در کارهایت موفق خواهی بود.

فـال ابجد روزانه متولدین شهریور

حروف ابجد فال شما : آ د آ

نیت خوبی کرده ای. طالعت روشن است. غم و تیرگی از تو دور شده و سعادت به تو روی آورده است. از آسیب بدخواهان در امانی. اگر چیزی را از دست بدهی، از آن فایده ای نصیبت میشود. از دوست، همکار یا همسر خود راحتی میبینی. اگر فکر معامله هستی انجام بده نفع میبری.مدتی است نگران هستی و تشویشی به دل داری. اگر مسافری داری به سلامت باز میگردد. اگر قصد انجام کاری را داری، شرایط با تو موافق است و به مقصود میرسی انشا الله .

فـال ابجد روزانه متولدین مهر

حروف ابجد فال شما : ب ب د

طالع خوبی است و نیتت بر آورده می شود. به زودی از غمها رها میشوی زیرا فالت نوید خیر و سعادت میدهد. در کارهایت همچنان کوشا باش تا موفقیت و پیروزی نصیب شود. مراقب بدخواهان باش و رازت را به هرکس نگو با کسی خویشی یا دوستی خواهی کرد که بسیار خوبست. در زندگی دو دل نباش و در نماز کاهلی نکن تا به مراد و مقصود برسی انشا الله.

فـال ابجد روزانه متولدین آبان

حروف ابجد فال شما : آ ب ج

به زودی مقصودت بر آورده میشود و از غم رها میشوی باید شکر خدا را به جا آوری. افرادی هستند که در عین دوستی، غیبت تو را میکنند . از این افراد دوری کن. برای مقصود و نیتی که داری باید تلاش کنی تا به آن برسی. اگر کسی را رنجانده ای باید از او دلجویی کنی. نیات خیر داشته باش و در کارها مردانه پیش برو، به خداوند توکل کن تا به مرادت برسی.

فـال ابجد روزانه متولدین آذر

آنچه را که از خدا طلب کنی به آن میرسی اما تو نیز باید به عهد خود پایبند باشی و خلاف وعده عمل نکنی. اگر فکر و ذهنت را یکی کنی و در امور به خدا توکل کنی به مرادت میرسی. یک نفر که به تو نزدیکست غیبت تو را میکند تو به آن بی اعتنا شو و به کار خود مشغول باش، به زودی به خواسته ات میرسی انشا الله .

فـال ابجد روزانه متولدین دی

حروف ابجد فال شما : آ د ب

طالع خوبی داری. عاقبت به آنچه که طالب آن هستی میرسی. از کار و بیع و شراکت سود خواهی برد و رنج و مشکلت حل خواهد شد. اگر طالب مال حلال باشی، روز به روز کارت بهتر میشود. اگر قصد سفر داری برو، از آن سود خواهی برد. اگر مسافر داری به سلامت باز میگردد. اگر گره یا مشکلی تا اینجا در زندگیت بوده رفع شده و بعد از این زندگی خوبی خواهی داشت.

فـال ابجد روزانه متولدین بهمن

حروف ابجد فال شما : د آ ب

در این نیت که کرده ای هیچ خیری نیست ازآن چشم پوشی کن. اگر رنج و آسیبی به تو رسیده است به خاطر چشم زخم است. باید صبر کنی تا گره کارت باز شود. با کسی در این مورد صحبت نکن و از خصومت بپرهیز. به زودی تغییر محسوسی در زندگیت پدید می آید به خداوند توکل کن و منتظر بمان.

فـال ابجد روزانه متولدین اسفند

حروف ابجد فال شما : ب ج ب

این نیتی که کرده ای خوب است و در کارت گشایش دیده میشود. به زودی خبری به تو میرسد که تو را شادمان میکند. اگر قصد پیوند و خویشی داری انجام بده بسیار خوب است. اگر کسی نصیحت به تو کرد آن را بپذیر صلاح تو در آن است. امسال سال خوبی برای توست. به خدا توکل کن تا گشایش بیشتری در کارت پیدا شود.

برای مشاهده سایر فال ها کلیک کنید


1 پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز شنبه 30 تیر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
آخرین رستوران‌گردی دو نفره حمید گودرزی و مادر جوانش در رستورانی سنتی و رویایی+عکس
تبدیل پایان نامه به مقاله و کتاب
ویدیو/ غار موزهٔ وزیری، خاص‌ترین خانهٔ دنیا که هنرمندی خلاق برای ساخت آن 20 سال تلاش کرد
ایده ناب و خلاقانه الهه منصوریان قهرمان ووشو کشورمان در بستن روسری/ خانوما یاد بگیرن! +عکس
(ویدئو) هولوگرام با جعبه کفش؟! تجربه‌ای که تا خودت نسازیش باور نمی‌کنی واگعیه یا کیکه!
استخراج مقاله از پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری و چاپ در مجلات isi، علمی پژوهشی، Scopus + پاورپوینت آموزشی
ترجمه تخصصی متن
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب
پربازدید شدن حضور 3 فرزند رهبر معظم انقلاب در یک مراسم در آخرین جمعه تیر ماه+عکس/ احترام و ادب به بزرگتر در ترتیب نشستن فرزندان رهبری