فال حافظ با تفسیر امروز چهارشنبه 16 آذر 1401/ توصیه های امروز حافظ به شما

  چهارشنبه، 16 آذر 1401   زمان مطالعه 6 دقیقه
فال حافظ با تفسیر امروز چهارشنبه 16 آذر 1401/ توصیه های امروز حافظ به شما
ساعد نیوز: فال روزانه حافظ با تفسیر دقیق برای ماه های تولد

فـال حـافـظ امروز 16 آذر متولدین فروردین

تصویر

غزل شماره 368 دیوان حافظ : فتوی پیر مغان دارم و قولیست قدیم

تعبیر غزل شماره 368 حافظ در فال شما :

روزهای سخت و پرچالش از بدیهیات هر زندگی می باشد، همانطور که روزهای خوش ماندگار نیست روزهای ناخوشی و رنج نیز برای همیشه باقی نخواهد ماند.

با تلاش و کوشش می توانید از این ایام سخت به سلامت عبور کرده و به سعادت و خوشبختی دست پیدا کنید. به راه خود ادامه دهید که درهای بسته باز خواهد شد.


فـال حـافـظ امروز 16 آذر متولدین اردیبهشت

تصویر

غزل شماره 349 دیوان حافظ : دوش سودای رخش گفتم ز سر بیرون کنم

تعبیر غزل شماره 349 حافظ در فال شما :

به تازگی کار جدیدی را شروع کرده اید که نباید آن را نیمه تمام رها کنید. از ناکامی ها و رنج هایی که در مسیر زندگی پیش می آید ناامید نشوید.

برای موفقیت در هر کاری باید با ریزبینی نقاط ضعف خود را پیدا کرده و برای رفع آن ها بکوشید. زندگی پستی بلندی های فراوانی دارد، از شکست ها ناراحت نشوید و به خداوند توکل داشته باشید.


فـال حـافـظ امروز 16 آذر متولدین خرداد

تصویر

غزل شماره 204 دیوان حافظ : یاد باد آن که نهانت نظری با ما بود

تعبیر غزل شماره 204 حافظ در فال شما :

دوستان شفیق و دلسوزی دارید، قدرشان را بدانید و در راه دوستی و محبت شک به خود راه ندهید. به آینده فکر کنید و غم گذشته را نخورید. افسوس و حسرت گذشته دوای درد شما نیست.

زندگی را سخت نگیرید و با سرعت و تیزهوشی سعی کنید آینده خود را به شکل قشنگی بسازید. صبوری کنید، بیمار شفا پیدا می کند، قرض ادا می شود و ازدواج عملی خواهد شد.


فـال حـافـظ امروز 16 آذر متولدین تیر

تصویر

غزل شماره 332 دیوان حافظ : مزن بر دل ز نوک غمزه تیرم

تعبیر غزل شماره 332 حافظ در فال شما :

به توانایی ها و هوش خود اعتماد داشته و با توجه به تصمیماتی که می گیرید اقدام کنید. اعتماد به نفس خود را بالا ببرید و با اراده و عزم راسخ قدم بردارید.

برای چیره شدن به سختی ها و مشکلات اراده قوی و همت عالی نیاز است. سفره دل را برای نامحرم باز نکنید که پشیمانی به دنبال خواهد داشت.


فـال حـافـظ امروز 16 آذر متولدین مرداد

تصویر

غزل شماره 272 دیوان حافظ : بازآی و دل تنگ مرا مونس جان باش

تعبیر غزل شماره 272 حافظ در فال شما :

با دوستان و اطرافیان صداقت داشته باشید و به آن ها محبت بورزید. کمک دوستان جانی و با وفا در دوران سختی و رنج بسیار گره گشا خواهد بود. هیچ آرزو و هدفی با تلاش و زحمت به دست نمی آید. باید رنج سختی ها را تحمل کنید تا به وصال یار دست یابید.

به خداوند توکل کنید، نگرانی و اضطراب گره از کار شما بازنخواهد کرد. فکر رقیبان ذهن شما را مشغول کرده اما مطمئن باشید چیزی که خداوند برای شما در نظر گرفته به هیچکس دیگری نخواهد رسید. انشالله بیمار به زودی شفا پیدا خواهد کرد.


فـال حـافـظ امروز 16 آذر متولدین شهریور

تصویر

غزل شماره 482 دیوان حافظ : ای دل به کوی عشق گذاری نمی کنی

تعبیر غزل شماره 482 حافظ در فال شما :

شرایط کاری که می خواستید انجام دهید آماده شده اما اقدامی نمی کنید و با امروز و فردا کار را به عقب می اندازید. اگر تعلل کنید همه چیز به فنا خواهد رفت.

با از دست دادن فرصت هایی که پیش می آید دچار پشیمانی خواهید شد، دوراندیش و آینده نگر باشید تا به آرزوها و اهداف خود دست پیدا کنید.


فـال حـافـظ امروز 16 آذر متولدین مهر

تصویر

غزل شماره 198 دیوان حافظ : گفتم کی ام دهان و لبت کامران کنند

تعبیر غزل شماره 198 حافظ در فال شما :

شما فردی دقیق و با اراده قوی هستید و توانایی های زیادی دارید که با تکیه بر آن ها می توانید به آن چه اراده می کنید برسید. مدتی است تردید و دودلی باعث سرگردانی شما شده، با توکل به خداوند کارهای خود را به انجام برسانید.

سعی کنید باعث خوشحالی دیگران شده و با یاد خدا غم و غصه را از دل خود نیز بیرون کنید. اسرار خود را به هر کسی نگویید بلکه سفره دل خود را تنها برای افرادی که مورد اعتماد شما هستند باز کنید.


فـال حـافـظ امروز 16 آذر متولدین آبان

تصویر

غزل شماره 164 دیوان حافظ : نفس باد صبا مشک فشان خواهد شد

تعبیر غزل شماره 164 حافظ در فال شما :

تحولات زیبایی در زندگی رخ خواهد داد که باعث حیرت همگان شده و روح تازه ای به شما می بخشد. سلامتی از بهترین نعمت های خداوند است که خدا را شکر به شما و خانواده تان داده شده، قدر سلامتی خود را بدانید و شکرگزار خداوند باشید.

از ایام ماه های شعبان و رمضان غافل نشوید و برای رسیدن به مقصود از خداوند یاری بخواهید. ایام خوشی شما فرا رسیده و روحیه و احوال خوبی دارید. از شکست هایی که در گذشته داشتید درس عبرت بگیرید.


فـال حـافـظ امروز 16 آذر متولدین آذر

تصویر

غزل شماره 216 دیوان حافظ : آن یار کز او خانه ما جای پری بود

تعبیر غزل شماره 216 حافظ در فال شما :

مدتی است به بلایا و سختی ها مبتلا شده اید اما این روزها خیلی زود می گذرد و جای نگرانی نیست. احساس پشیمانی می کنید زیرا کارهای بیهوده ای انجام می دهید که بدون تعقل و دوراندیشی است. چرا فرصت ها را به راحتی از دست می دهید؟

وابسته مال دنیا نبودن خصلت پسندیده ای است اما شما بیش از حد ولخرجی می کنید و ارزش مالی که به زحمت به دست می آورید را نمی دانید. صبوری کنید که بیمار شفا پیدا می کند.


فال حافظ امروز 16 آذر متولدین دی

تصویر

غزل شماره 257 دیوان حافظ : روی بنما و مرا گو که ز جان دل برگیر

تعبیر غزل شماره 257 حافظ در فال شما :

با خانواده و دوستان خود صداقت داشته باشید و به دیگران سخت گیری نکنید، هرچقدر زندگی را سخت تر بگیرید سخت تر هم خواهد گذشت. از کمک به دوست و رفیق غافل نشوید تا آن ها هم در زمان نیاز به شما یاری برسانند.

مدتی است افکارتان درهم شده و از مشکلی رنج می برید که از بیان آن خودداری می کنید، علت آن تردید و وسواس و غروری است که جلوی اقدام شما را می گیرد. شکرگزاری خداوند را به جای آورید و به او توکل کنید.


فـال حـافـظ امروز 16 آذر متولدین بهمن

تصویر

غزل شماره 311 دیوان حافظ : عاشق روی جوانی خوش نوخاسته ام

تعبیر غزل شماره 311 حافظ در فال شما :

بدانید هیچ موفقیتی بدون تلاش میسر نشده است. برای رسیدن به آمال و آرزوهای خود باید عزمی راسخ و اراده آهنین داشته باشید تا به موفقیت و کامیابی برسید.

اگر در راه عاشقی قدم برمی دارید باید خلوص نیت و صداقت داشته باشید، از شک و تردیدها رها شوید و خجالت و شرم بیش از حد را کنار بگذارید که باعث دور شدن شما از مراد دل خواهد شد.


فـال حـافـظ امروز 16 آذر متولدین اسفند

تصویر

غزل شماره 332 دیوان حافظ : مزن بر دل ز نوک غمزه تیرم

تعبیر غزل شماره 332 حافظ در فال شما :

به توانایی ها و هوش خود اعتماد داشته و با توجه به تصمیماتی که می گیرید اقدام کنید. اعتماد به نفس خود را بالا ببرید و با اراده و عزم راسخ قدم بردارید.

برای چیره شدن به سختی ها و مشکلات اراده قوی و همت عالی نیاز است. سفره دل را برای نامحرم باز نکنید که پشیمانی به دنبال خواهد داشت.

برای مشاهده سایر فال ها کلیک کنید


  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
تصویری از چهره درس خوان رهبر معظم انقلاب در کلاس ششم ابتدایی+عکس/ 12 سالگی رهبری در مدرسه (434 نظر) نگاهی به انواع لباس مدرسه دانش آموزان کشور های مختلف/ آمریکا، ژاپن، چین و... (224 نظر) الهام چرخنده امروز صبح به دیدار رهبر معظم انقلاب رفت+عکس/ چهره آرام خانم بازیگر در بیت رهبری (159 نظر) رهبر معظم انقلاب: ترویج موسیقی بر خلاف مذاق اسلام است/ اردوی مختلط دختر و پسر یعنی چه؟! دانشجو بره خارج از کشور که چه کنه؟+فیلم (148 نظر) سحر زکریا: 6 سال همسر مهران مدیری بودم / او جوانی ام را گرفت !+فیلم (148 نظر) پری غفاری معشوقه شاه پهلوی: شاه آرام آرام مشروب می‌خورد و گاهی گیلاس مرا هم پر می‌کرد/ ازدواجی در کار نبود من دستمزدم را می گرفتم! (137 نظر) مروری بر بازیگران مرد ایرانی که از گوشواره استفاده می‌کنند؛ امیر جعفری، ارسلان قاسمی، امین حیایی و...+عکس (93 نظر) روز اول مهر یادی کنیم از اخراج سجاد رضایی فرزند اکبر کلاس دوم ب با گرمکن ورزشی دهه شصتی +فیلم/ من برای لهجه اصفهانیش مُردم شما ادامه بدید (93 نظر) نعیمه نظام دوست: عاشق احمدرضا عابدزاده بودم ، اون بلیزر داشت منم با یه رنو افتادم دنبالش اصلا به من محل نذاشت قلبم خیلی شکست و اومدم خونه عکسهاشو پاره کردم+ویدیو (91 نظر) خانه پدری ساده رهبر معظم انقلاب به روایت تصویر +عکس/ از سقف چوبی و بوفه دکوری ساده تا چراغ نفتی و کابینت های فلزی (88 نظر) اکبر عبدی: 25 سال مصرف کننده تریاک بودم، اینجانب اکبر عبدی 4 سال و نیم یک معتاد+فیلم (82 نظر) دیدار احساسی علی پروین اسطوره فوتبال با رهبر انقلاب در بیمارستان +عکس / ارادت خاص علی آقا به رهبر معظم انقلاب (79 نظر) علیرضا بیرانوند: پرتاب‌های بلندم به خاطر چوپانی کردنم هست؛ به عنوان یک چوپان در کنار خانواده ام همیشه مجبور بودم که با پرتاب سنگ مواظب گوسفندانم باشم (75 نظر) رضا عطاران : من و خانومم تو سینما بودیم همه اومدن برای عکس و امضا که اعلام شد رضا گلزار وارد شده دور و برمون حتی یه نفر هم نموند همه رفتن پیش رضا (74 نظر) خلاقیت هوشمندانه یک مدرسه ایرانی برای استفاده از پله های سالن/ دست مریزاد به این همه نبوغ و ابتکار+عکس👌 (71 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
منتخب روز   
برای اولین بار نماینده اسرائیل هنگام سخنرانی مسعود پزشکیان به سخنان رئیس‌جمهور ایران گوش داد و سالن را ترک نکرد+ویدیو از نخ بستن به انگشتر برای اندازه شدن تا دکمه‌های متفاوت قبا و نخ نما شدن عبا؛ در مروری بر ساده‌زیستی رهبر معظم انقلاب+عکس خبرنگار شبکه صهیونیستی ایران اینترنشنال در منهتن آمریکا: من دیدم که همسر مسعود پزشکیان از ساختمانی در اینجا خارج شد+ویدیو/ ای کاش به عنوان خبرنگار یک مقدار اطلاعات داشتی! ذوق‌زدگی و خوشحالی خبرنگار ترکیه از "ساغول" گفتن مسعود پزشکیان در نیویورک؛ خبرنگار ترکیه: این رئیس‌جمهور تُرک آذربایجانی است+ویدیو رهبر معظم انقلاب: بعضی‌ها فکر می‌کنند نشاط یعنی رقاصی؛ فلان برنامه موسیقی رو توی تلویزیون پخش کنیم مردم نشاط پیدا کنند، نشاط این نیست+ویدیو تصاویری جالب از مسعود پزشکیان پشت نیمکت کلاس درس در روز اول مهر/ ردیف دوم و چهارم نشینی رئیس جمهور توئیت جدید پزشکیان به زبان کُردی و عربی +عکس وزیر اسبق کشور: رهبر معظم انقلاب یک دوره تندخوانی شرکت کردند و یک کتاب 300 صفحه‌ای را در یک شب می‌خوانند+ویدیو نیکی کریمی از مهمترین اتقاق زندگی اش پرده برداشت ؛ خانم بازیگر : پدرم مرا به این سمت سوق داد تاج گل اعیانی با گل‌های سفید و سیاه محمدباقر قالیباف در مراسم ختم پدر خداداد عزیزی+عکس استاندار بصره راننده شخصی مسعود پزشکیان در سفر به این شهر شد+عکس/ چهره خندان رئیس جمهور سوار بر BMW