فال حافظ با تفسیر امروز دوشنبه 11 اردیبهشت1402/ توصیه های امروز حافظ به شما

  دوشنبه، 11 اردیبهشت 1402   زمان مطالعه 5 دقیقه
فال حافظ با تفسیر امروز دوشنبه 11 اردیبهشت1402/ توصیه های امروز حافظ به شما
ساعد نیوز: فال روزانه حافظ با تفسیر دقیق برای ماه های تولد

فـال حـافـظ امروز 11 اردیبهشت متولدین فروردین

تصویر

غزل شماره 360 دیوان حافظ : گر از این منزل ویران به سوی خانه روم

تعبیر غزل شماره 360 حافظ در فال شما :

مشکلات زیادی سر راه تان داشته و سختی های فراوانی کشیده اید. همه این رنج و شکست ها برای شما تجربه خوبی است تا در آینده با بهره گیری از آن ها به پیروزی دست پیدا کنید.

از تصمیمات عجولانه و ناگهانی برحذر باشید، کمی دوراندیشی بد نیست! برای موفقیت با افراد متخصص و بزرگان مشورت کنید و بی گدار به آب نزنید.

فـال حـافـظ امروز 11 اردیبهشت متولدین اردیبهشت

تصویر

غزل شماره 362 دیوان حافظ : دیدار شد میسر و بوس و کنار هم

تعبیر غزل شماره 362 حافظ در فال شما :

مژده باد که در آینده نزدیک همای سعادت روی شانه های شما خواهد نشست و به مراد دل می رسید. ایام خوشبختی فرا خواهد رسید و حسودان از آسیب زدن به شما ناامید خواهند شد.

حرف های بدخواهانه دیگران خللی در اراده و عزم راسخی که دارید وارد نمی کند. خودباوری و اعتماد به نفس خود را بالا ببرید و با عشق و محبت با مردم رفتار کنید.

فـال حـافـظ امروز 11 اردیبهشت متولدین خرداد

تصویر

غزل شماره 77 دیوان حافظ : بلبلی برگ گلی خوش رنگ در منقار داشت

تعبیر غزل شماره 77 حافظ در فال شما :

از شکست خوردن می ترسید و این ترس باعث رنج و اندوه شما شده است. بدانید هیچ کامیابی و موفقیتی در این جهان بدون تحمل سختی ها و صبر کردن میسر نمی شود، پس ترس ها را کنار گذاشته و با عزم راسخ برای رسیدن به مراد دل تلاش کنید.

لذت دستیابی به اهداف در گروی تحمل درد و رنج های مسیر است. برای رسیدن به سر منزل مقصود ممکن است مال و آبروی تان در خطر باشد، مراقب باشید.

فـال حـافـظ امروز 11 اردیبهشت متولدین تیر

نماد ماه تولد تیر

غزل شماره 12 دیوان حافظ : ای فروغ ماه حسن از روی رخشان شما

تعبیر غزل شماره 12 حافظ در فال شما :

این روزها بخت و اقبال با شماست. گاهی زود از کوره در می روید که اصلا به صلاحتان نیست، سعی کنید خشم و غضب را از خود دور کرده و آرامش خود را حفظ کنید.

به فکر آخرت خود باشید که دنیا به هیچکس وفا نکرده است. کسانی قصد کمک به شما را دارند، دست رد به سینه شان نزنید.

ناامیدی را از خود دور کرده و به تلاش خود ادامه دهید، با توکل به خدا و سعی و تلاش حتما به مقصود خواهید رسید.

فـال حـافـظ امروز 11 اردیبهشت متولدین مرداد

تصویر

غزل شماره 124 دیوان حافظ : آن که از سنبل او غالیه تابی دارد

تعبیر غزل شماره 124 حافظ در فال شما :

شک و تردید را کنار بگذارید و آنقدر مته به خشخاش نزنید! گله و شکایت از مشکلات هیچ دردی را درمان نخواهد کرد. سعی کنید واقع بین بوده و از دوستان صدیق خود کمک بگیرید تا موفق شوید.

بخشش و گذشت را سرلوحه کار خودتان قرار دهید. فرصت ها را غنیمت شمرده و کمال استفاده را از روزهای عمر بکنید. در عشق ثابت قدم و صادق باشید و از ریا و دورویی حذر کنید.

فـال حـافـظ امروز 11 اردیبهشت متولدین شهریور

تصویر

غزل شماره 342 دیوان حافظ : حجاب چهره جان می‌شود غبار تنم

تعبیر غزل شماره 342 حافظ در فال شما :

شرایط فعلی و زندگی کنونی را در شان خود نمی دانید و دل به آرزوهای دور و دراز سپرده اید. همین باعث شده احساس سرخوردگی و کسالت بکنید.

احساسات منفی را رها کرده و استعداد و خلاقیت های خود را به کار گیرید. مراقب باشید به بیراهه کشیده نشوید. با اراده و هوش سرشار می توانید به اهداف خود دست پیدا کنید.

فـال حـافـظ امروز 11 اردیبهشت متولدین مهر

تصویر

غزل شماره 398 دیوان حافظ : ای نور چشم من سخنی هست گوش کن

تعبیر غزل شماره 398 حافظ در فال شما :

از تنبلی و بی خیالی در انجام کارها برحذر باشید و امروز و فردا نکنید. به خداوند پناه ببرید تا با ذکر و عبادت پروردگار از وسوسه شیطان و هوای نفس در امان مانده و به بیراهه کشیده نشوید.

قصد انجام کاری دارید که نیاز به اراده آهنین و همت عالی دارد. با بزرگان و افراد با تجربه مشورت کنید تا به مراد دل برسید. لطف پروردگار شامل حال شما خواهد شد.

فـال حـافـظ امروز 11 اردیبهشت متولدین آبان

تصویر

غزل شماره 307 دیوان حافظ : هر نکته‌ای که گفتم در وصف آن شمایل

تعبیر غزل شماره 307 حافظ در فال شما :

سختی ها جزء جدانشدنی از زندگی هستند و اگر طالب چشیدن طعم موفقیت و خوشبختی هستید باید برای رسیدن به آن، مشکلات را تحمل کرده و صبوری کنید.

قدم در راهی گذاشته اید که برای موفقیت نیاز به دقت کافی و آرامش خاطر است. از تصمیمات عجولانه برحذر باشید و از حوادث و رخدادهای آینده غم و ترس به دل راه ندهید.

فـال حـافـظ امروز 11 اردیبهشت متولدین آذر

نماد ماه تولد آذر

غزل شماره 214 دیوان حافظ : دیدم به خواب خوش که به دستم پیاله بود

تعبیر غزل شماره 214 حافظ در فال شما :

در راه رسیدن به مقصود تلاش بسیار کرده اید و سختی های زیادی را پشت سر گذاشته اید، خبر خوش این است که به زودی نتیجه تمام این غم ها و سختی ها را خواهید گرفت و به سر منزل مقصود می رسید.

برای داشتن زندگی راحت و خیالی آسوده، به مردم محبت بورزید و سینه خود را سرشار از عشق کنید. از دروغ برحذر باشید و دل خود را با خصایل پسندیده ای همچون صداقت و یکرنگی جلا ببخشید.

فال حافظ امروز 11 اردیبهشت متولدین دی

تصویر

غزل شماره 404 دیوان حافظ : می‌فکن بر صف رندان نظری بهتر از این

تعبیر غزل شماره 404 حافظ در فال شما :

برای رسیدن به مراد دل باید بیشتر تلاش کنید و با اراده و انرژی جلو بروید تا کام دل برآورده شود. برای موفقیت با افراد با تجربه و دوستان مورد اعتماد مشورت کنید تا دچار اشتباه نشوید.

قبل از هر اقدامی جوانب آن را دقیق بررسی کرده و با درایت و دوراندیشی تصمیم بگیرید.

فـال حـافـظ امروز 11 اردیبهشت متولدین بهمن

تصویر

غزل شماره 440 دیوان حافظ : سحر با باد می‌گفتم حدیث آرزومندی

تعبیر غزل شماره 440 حافظ در فال شما :

زندگی پستی بلندی های فراوان دارد، گاهی در اوج خوشبختی و سعادت، گاهی در قعر بدبختی و رنج. این روزهای سخت و پر از درد خواهد گذشت، اگر پشتکار داشته و امید خود را حفظ کنید در آینده نزدیک خواسته های شما برآورده می شود.

به پروردگار توکل داشته باشید و از کبر و غرور برحذر باشید. در کارها با خانواده و دوستان دلسوز مشورت کنید و از طمع دوری کرده تا به مراد دل برسید.

فـال حـافـظ امروز 11 اردیبهشت متولدین اسفند

تصویر

غزل شماره 474 دیوان حافظ : هواخواه توام جانا و می‌دانم که می‌دانی

تعبیر غزل شماره 474 حافظ در فال شما :

فرصت های خوبی پیش آمده که همیشه به این راحتی پیدا نمی شود، پس قدر آن ها را بدانید و کمال استفاده را بکنید. درست است که روزهای خوش و آرامی را می گذرانید اما بهتر است به فکر ایام سختی هم باشید.

دوراندیش باشید. برای جلوگیری از اشتباهات و به بیراهه نرفتن باید فکری باز و چشم حقیقت بین داشته باشید. مراقب باشید.

برای مشاهده سایر فال ها کلیک کنید


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
همسر رهبر معظم انقلاب: ما در خانه‌مان دکوراسیون به معنای متداول آن،فرش و پرده‌های قیمتی و مبلمان نداریم (460 نظر) نگاهی به رسم جالب هر شبِ خانواده رهبر معظم انقلاب قبل از خواب (319 نظر) رهبر معظم انقلاب خطاب به پدر عروسشان: تمام زندگی ما غیر از کتابهایم، یک وانت لوازم کهنه است پولی برای خرید خانه پسرم ندارم /صداقت و ساده زیستی رهبری ... (213 نظر) تدارکات ساده رهبر معظم انقلاب برای پذیرایی کردن از مهمانانش+عکس/از قند و چای گرفته تا بشقاب کوچک از شیرینی نارگیلی برای کسانی که قند دوست ندارند (124 نظر) سهم پسر سوم رهبر معظم انقلاب از آقازادگی +عکس/ تصویری قابل تامل و تحسین برانگیز (37 نظر) نگاهی به میز عزایِ ساده برادر جوان و مجرد مهدی یغمایی در خانه پدری اش که لحظاتی پیش خواننده داغدار منتشر کرد+عکس (16 نظر) شیلا خداداد: من یک پکیج نیستم همیشه آماده باشم با موهای رنگ شده و ناخن لاک زده+ویدئو/نچرال پسند بودن خانوم بازیگر... (14 نظر) چهره خندان و ظاهر متین و باوقار بازیگران زن در دیدار با حسن روحانی+عکس/ از الهام حمیدی و شبنم قلی خانی تا خواهران اسکندری ستاره و لاله (12 نظر) خلاقیت منحصر بفرد و نوآورانه شهرداری همدان در نصب مجسمه های شاه و سرباز هخامنشی در حال بیرون آمدن از خاک+ویدیو / احسنت به این ذهن (10 نظر) رخت عزای متفاوت فرزاد حسنی، داوود سریال قطب شمال در مراسم تشییع مادرش/ روحش شاد و یادش گرامی+عکس (9 نظر) چهره غمزده علیرضا کمالی، احسان سریال لحظه گرگ و میش در مراسم تشییع حسام محمودی/ برای مُردن خیلی جوون بود+عکس (9 نظر) خوانندگی پراحساس و عاشقانه آهنگ بیا برگرد در کنسرت معرکه رضا گلزار/ قدرت صداش بیستِ بیست+ویدیو (8 نظر) نگاهی به دیزاین میز عزای ساده مادر محسن کیایی، مجری خوش خنده صداتو در خانه اش +عکس/ قاب عکس، شمع مشکی، گل و کیک یزدی (8 نظر) (عکس) خلاقیت یک هنرمند خوش ذوق با سنگ های موجود در طبیعت/هزار آفرین به این ذهن خلاق (7 نظر) نگاهی به کیک تولد قلبی شکل مادر عینکی سردار آزمون ؛ انتخاب کیک سوپر استار فوتبال منحصر بفرد است (6 نظر)
منتخب روز   
واکنش عضو دفتر رهبر انقلاب به پست اینستاگرامی پسرش با هشتگ برای ایران، پزشکیان سکانسی از سریال پُرحاشیه این روزها؛ زمین خوردن ثریا در سریال در انتهای شب/ شما چه حِسی داشتین؟ تئوری رنگ قرمز ناگهانی در دکوراسیون منزل ؛ به دیزاین خونتون یه چیز قرمز اضافه کنین تا تاثیرشو ببینین (عکس) استایل کُت و شلواری محمود احمدی نژاد در خیابان/ ذکر گفتن آقای سیاست مدار در حال پیاده روی بازی های مادرانه مینا مختاری همسر بهرام رادان با پسر تُپُل و مُپلش/ چه شیطون شده جان کوچولو ویدئویی از خانه ابدی آیت الله آل هاشم و گریه های جگر سوز پدر روحانی شهید/ روحش شاد و یادش گرامی مجید واشقانی پرسپولیس را با خاک یکسان کرد/ افشاگری آقای بازیگر از تاکتیک پرسپولیس برای قهرمانی در حضور پورعلی گنجی افشاگری عادل فردوسی پور از گول مالیدن سر خواهر برادر کوچکترش/ از شما خیلی خیلی بعید بود!! شعری که استاد شهریار با خواندن آن اشک ریخت و تا آخر به صورت گریان ادامه داد/ طفل بودم دزدکی پیر و علیلم ساختند