دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

مجله خانواده / سرگرمی / انواع فال / فال روزانه /

فال حافظ با تفسیر امروز دوشنبه 18 اردیبهشت1402/ توصیه های امروز حافظ به شما 

دوشنبه، 18 اردیبهشت 1402
ساعد نیوز: فال روزانه حافظ با تفسیر دقیق برای ماه های تولد

فـال حـافـظ امروز 18 اردیبهشت متولدین فروردین

غزل شماره 390 دیوان حافظ : افسر سلطان گل پیدا شد از طرف چمن

تعبیر غزل شماره 390 حافظ در فال شما :

به زودی خبرهای مسرت بخشی دریافت می کنید که زندگی شما را تغییر داده و همه غصه ها از دل تان رخت خواهد بست. نگران نباشید که دوران سختی به پایان می رسد.

از فرصت هایی که امروز در اختیار دارید کمال استفاده را ببرید تا در آینده نزدیک مشکلات و موانع از سر راه برداشته شود و به مراد دل برسید. نگذارید بد اندیشان و بدخواهان شما را از به دست آوردن آن چه می خواهید ناامید کنند.

فـال حـافـظ امروز 18 اردیبهشت متولدین اردیبهشت

غزل شماره 154 دیوان حافظ : راهی بزن که آهی بر ساز آن توان زد

تعبیر غزل شماره 154 حافظ در فال شما :

گاهی دچار کبر و غرور می شوید که باید از آن برحذر باشید. توانایی و استعدادهای زیادی دارید که با تکیه بر آن ها می توانید به اهداف خود جامه عمل بپوشانید. اراده و تلاش دو رمز موفقیت در هرکاری می باشد.

زمان شروع کارهای مهمی فرا رسیده که لازم است شک و تردید را کنار گذاشته و با هوشیاری و درایت و سرعت وارد میدان شوید. سختی ها به زودی برطرف می شود. به زودی به مراد دل خود خواهید رسید. نذر را ادا کنید.

فـال حـافـظ امروز 18 اردیبهشت متولدین خرداد

غزل شماره 183 دیوان حافظ : دوش وقت سحر از غصه نجاتم دادند

تعبیر غزل شماره 183 حافظ در فال شما :

تاکنون رنج های زیادی کشیده اید و با صبر و بردباری از آن ها عبور کرده اید، اگرچه نیش و کنایه حسودان و افراد بدنیت شما را آزار داده اما خدا را شکر که همه آن سختی ها به پایان رسیده و همه چیز به خوبی و خوشی به خیر خواهد شد.

موفقیت هایی که تاکنون به دست آورده اید از لطف و مرحمت پروردگار و شایستگی های خودتان است. رابطه معنوی خوبی با خداوند دارید که سهم زیادی در پیشرفت شما داشته است و در نهایت پاداش صبر و تحمل خود را دریافت کرده اید.

ممکن است تغییر و تحولاتی در شرف وقوع باشد، از آن ناراحت نشوید و خدا را شاکر باشید که ضرر و زیان خاصی ندیدید.

فـال حـافـظ امروز 18 اردیبهشت متولدین تیر

غزل شماره 402 دیوان حافظ : نکته‌ای دلکش بگویم خال آن مه رو ببین

تعبیر غزل شماره 402 حافظ در فال شما :

به دنبال خوشگذرانی و لذت های زودگذر دنیا هستید و از ساختن آینده روشن غافل شده اید. با اینکه اطرافیان مدام شما را شماتت می کنند اما بی توجهی می کنید.

دوستان فریبکار به دنبال سواستفاده و به بیراهه کشیدن شما هستند. دور نیست روزی که این همه بی هدفی و خوشگذرانی مایه حسرت و پیشمانی می شود. به خود بیایید و با اراده سعی کنید زندگی را آنطور که دوست دارید بسازید.

فـال حـافـظ امروز 18 اردیبهشت متولدین مرداد

غزل شماره 319 دیوان حافظ : سال‌ها پیروی مذهب رندان کردم

تعبیر غزل شماره 319 حافظ در فال شما :

تلاش و زحمت زیادی کشیده و مشکلات زیادی را پشت سر گذاشته اید اما مایوس نشوید که سرانجام به مراد دل می رسید و روزهای خوش فراخواهد رسید.

برای موفقیت در کارهای مهم با دوستان مورداعتماد خود مشورت کرده و دوست و دشمن را از هم جدا کنید. از عقل و درایت خود استفاده کرده و خدا را همیشه به یاد داشته باشید.

فـال حـافـظ امروز 18 اردیبهشت متولدین شهریور

غزل شماره 448 دیوان حافظ : ای که در کوی خرابات مقامی داری

تعبیر غزل شماره 448 حافظ در فال شما :

شخصیت خاص و خوبی دارید که باعث شده میان اطرافیان و آشنایان بسیار محبوب و دوست داشتنی بوده و همه انتظار ورود شما را بکشند. بخت و اقبال به شما روی آورده و روزهای خوبی را می گذرانید.

به خاطر این ایام شادی از خداوند شاکر باشید که غم و اندوه جای خود را به خوشی و مهر داده است. شهرت شما فراگیر خواهد شد، به یاد خدا باشید و نماز شب را فراموش نکنید تا به بیراهه کشیده نشوید.

فـال حـافـظ امروز 18 اردیبهشت متولدین مهر

غزل شماره 421 دیوان حافظ : در سرای مغان رفته بود و آب زده

تعبیر غزل شماره 421 حافظ در فال شما :

اگر از لحظه های زندگی به خوبی استفاده کرده و فرصت ها را غنیمت شمارید بخت و اقبال به شما روی آورده و خوشبخت خواهید شد. به شرط آن که سهل انگاری نورزید.

در تصمیماتی که می گیرید خوب فکر کنید و با درایت و اندیشه جلو بروید، مشورت با بزرگان و افراد خردمند خوب است، اقدامات عجولانه و بدون فکر نکنید و به پروردگار توکل داشته باشید.

فـال حـافـظ امروز 18 اردیبهشت متولدین آبان

غزل شماره 285 دیوان حافظ : در عهد پادشاه خطابخش جرم پوش

تعبیر غزل شماره 285 حافظ در فال شما :

دل به کمک و وعده های توخالی دیگران نباشید و به آن ها تکیه نکنید، برای رسیدن به آرزوها باید به توانایی های خود تکیه کرده و با اراده قوی و همت عالی اقدام کنید.

از بازگویی اسرار خود به دیگران دقت کنید و راز دل را پیش هرکسی فاش نکنید. به زودی خبرهای خوبی از مسافرتان دریافت می کنید. رنج و انتظار لازمه رسیدن به مراد دل است. از عجله برحذر باشید.

فـال حـافـظ امروز 18 اردیبهشت متولدین آذر

غزل شماره 380 دیوان حافظ : بارها گفته‌ام و بار دگر می‌گویم

تعبیر غزل شماره 380 حافظ در فال شما :

بسیار پریشان و سردرگم هستید و نمی دانید برای آینده چه راهی را در پیش گرفته و چه اهدافی برای خود تعیین کنید. منتظر نباشید که دیگران به جای شما فکر کنند و تصمیم بگیرند!

با خودتان خلوت کنید و درباره اهدافی که دارید خوب فکر کنید و مواردی که لازم است تغییر دهید و بهترین تصمیمات را اتخاذ کنید، سپس با اراده قوی و همت عالی برای رسیدن به آن ها تلاش کنید.

فال حافظ امروز 18 اردیبهشت متولدین دی

غزل شماره 401 دیوان حافظ : چون شوم خاک رهش دامن بیفشاند ز من

تعبیر غزل شماره 401 حافظ در فال شما :

اگرچه برای رسیدن به خواسته خود تلاش بسیاری کرده و روش های مختلف را امتحان کرده اید اما هنوز به نتیجه مورد نظر نرسیده اید. از یاس و ناامیدی برحذر باشید.

با عزم راسخ و اراده محک دوباره از جا بلند شوید و نگران شکست خوردن نباشید. شکست ها مقدمه پیروزی هستند و بدون لحظات سخت، شادی ها معنایی نخواهد داشت.

فـال حـافـظ امروز 18 اردیبهشت متولدین بهمن

غزل شماره 52 دیوان حافظ : روزگاریست که سودای بتان دین من است

تعبیر غزل شماره 52 حافظ در فال شما :

خستگی بر شما غلبه کرده و احساس می کنید راه گریزی از شرایطی که در آن هستید ندارید، به خداوند متعال توکل کنید و امید خود را از دست ندهید.

زودرنج هستید و زود از کوره در می روید، مراقب باشید چون ممکن است اطرافیان را از خود رنجانده و پشیمان شوید. برای رسیدن به مقصود و هدفی که دارید تلاش و کوشش و فداکاری لازم است.

فقر و بی پولی شما را کلافه کرده و می خواهید هر چه زودتر از آن خلاص شوید، نگران نباشید و به حضرت دوست توکل کنید که به زودی مشکلات برطرف خواهد شد و دیگران در معجزه ای که برای شما رخ می دهد حیرت زده می شوند.

دیگران را ببخشید و از کینه توزی برحذر باشید.

فـال حـافـظ امروز 18 اردیبهشت متولدین اسفند

غزل شماره 63 دیوان حافظ : روی تو کس ندید و هزارت رقیب هست

تعبیر غزل شماره 63 حافظ در فال شما :

در مسیری که انتخاب کرده اید با مشکلات و سختی هایی روبرو خواهید شد و رقیبان عرصه را بر شما تنگ خواهند کرد. دچار غم و اندوه هستید و احساس تنهایی می کنید اما نگران نباشید! به زودی به وصال یار رسیده و باعث مسرت همگان خواهید شد.

اگرچه دوری و فراق یار دردهای بیشماری برای شما داشته اما خاصیت عشق این است که هم درد است و درمان. وصال یار همه دردها را تسکین داده و آرامش را برای شما به ارمغان خواهد آورد.

برای مشاهده سایر فال ها کلیک کنید


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز شنبه 16 تیر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
(ویدیو) عاشقانه فوق جذاب و دهه 60 الیکا عبدالرزاق و پوریا پورسرخ در میانه جنگ و موشک باران/ خودم که عاشق مقنعه سر کردن الیکا شدم😂
واکنش عضو دفتر رهبر انقلاب به پست اینستاگرامی پسرش با هشتگ برای ایران، پزشکیان
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب + ویدئو آموزشی
خوش استایل ترین زوج دنیای فوتبال / سالگرد ازدواج دیوید بکهام و همسرش ویکتوریا با ست خاص و بنفش رنگ
ترجمه تخصصی متن
استخراج مقاله از پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری و چاپ در مجلات isi، علمی پژوهشی، Scopus + پاورپوینت آموزشی
(عکس) نگاهی بر مانتوی شیک و خیره کننده ی هدی زین العابدین، ماهی سریال "در انتهای شب"، با گلدوزی های سنتی
هزینه چاپ یک کتاب
(فیلم) حاشیه نگاری حضور رهبر معظم انقلاب پای صندوق انتخابات / علی به وقت حماسه عصا به دست نمی‌گیرد ...