دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

مجله خانواده / سرگرمی / انواع فال / فال روزانه /

فال حافظ با تفسیر امروز دوشنبه 2 مرداد 1402/ توصیه های امروز حافظ به شما 

دوشنبه، 02 مرداد 1402
ساعد نیوز: فال روزانه حافظ با تفسیر دقیق برای ماه های تولد

فـال حـافـظ امروز 2 مرداد متولدین فروردین

غزل شماره 150 دیوان حافظ : ساقی ار باده از این دست به جام اندازد

تعبیر غزل شماره 150 حافظ در فال شما :

به زودی موفقیت شامل حال شما می شود به طوری که اطرافیان هم می توانند از آثار مثبت این پیروزی بهره مند شوند. افراد حسود و بد دل قصد سنگ انداختن جلوی پای شما را دارند. به آزار و اذیت آن ها توجه نکنید و به تلاش خودتان ادامه دهید و همه چیز را به خداوند بسپارید.

زندگی خوبی خواهید داشت. بیمارتان شفا پیدا می کند و نقل مکان و تغییر شغل در شرف رخ دادن است. به تازگی رنجش خاطری در خانواده ایجاد شده، از خانواده خود دلجویی کنید.

فـال حـافـظ امروز 2 مرداد متولدین اردیبهشت

غزل شماره 360 دیوان حافظ : گر از این منزل ویران به سوی خانه روم

تعبیر غزل شماره 360 حافظ در فال شما :

مشکلات زیادی سر راه تان داشته و سختی های فراوانی کشیده اید. همه این رنج و شکست ها برای شما تجربه خوبی است تا در آینده با بهره گیری از آن ها به پیروزی دست پیدا کنید.

از تصمیمات عجولانه و ناگهانی برحذر باشید، کمی دوراندیشی بد نیست! برای موفقیت با افراد متخصص و بزرگان مشورت کنید و بی گدار به آب نزنید.

فـال حـافـظ امروز 2 مرداد متولدین خرداد

غزل شماره 62 دیوان حافظ : مرحبا ای پیک مشتاقان بده پیغام دوست

تعبیر غزل شماره 62 حافظ در فال شما :

به زودی از جانب عزیزی که منتظر پیامش هستید، پیغامی دریافت می کنید که آرامش را برای شما به ارمغان می آورد. در رفاقت بسیار قابل اعتماد و فداکار هستید و دیگران می توانند به شما تکیه کنند.

سر عهد و پیمان خود هستید و به قول معروف سرتان برود قولتان نمی رود. این خصلت تاثیر مثبتی در موفقیت های آینده خواهد داشت. در مقابل انتظار دارید دیگران هم با شما همانقدر خوش قول و قابل اعتماد باشند.

برای رسیدن به مقصود تلاش کنید تا به وصال یار برسید. گاهی زندگی را سخت گرفته و باعث آزار و رنجش اطرافیان می شوید. سعی کنید با علاقه و محبت رفتار کرده و به زندگی امیدوار باشید. از یاد خداوند غافل نشوید.

فـال حـافـظ امروز 2 مرداد متولدین تیر

غزل شماره 283 دیوان حافظ : سحر ز هاتف غیبم رسید مژده به گوش

تعبیر غزل شماره 283 حافظ در فال شما :

برای رسیدن به مراد دل باید شجاعت به خرج دهید و صداقت داشته باشید. ریاکاری عاقبت خوبی نخواهد داشت. به تازگی کاری را شروع کرده اید و باید شک و دودلی را کنار بگذارید.

دست از ناامیدی بردارید زیرا سرانجام مراد دل حاصل خواهد شد. قلبی پاک، خانواده خوب و زندگی مرفهی دارید، سعی کنید زندگی خود را حفظ کرده و به بیراهه کشیده نشوید.

اسرار دل را برای غریبه و نامحرم فاش نکنید.

فـال حـافـظ امروز 2 مرداد متولدین مرداد

غزل شماره 6 دیوان حافظ : به ملازمان سلطان که رساند این دعا را

تعبیر غزل شماره 6 حافظ در فال شما :

همیشه به یاد خدا باشید و شکرگزاری او را به جا بیاورید. با توکل و استعانت از خداوند متعال می توانید از همه مشکلات زندگی به سلامت عبور کرده و پیروز شوید.

بد دلی را کنار بگذارید و از دوست و رفیق ریاکار دوری کنید. عشقی را در سر می پرورانید اما فکر رقیب آرامش شما را بر هم زده و به پشت سر گذاشتن او فکر می کنید.

از نماز صبح غافل نشوید و از نیت های بد و شیطانی برحذر باشید.

فـال حـافـظ امروز 2 مرداد متولدین شهریور

غزل شماره 173 دیوان حافظ : در نمازم خم ابروی تو با یاد آمد

تعبیر غزل شماره 173 حافظ در فال شما :

دلی پاک و باطنی روشن دارید، موفقیت هایی که تاکنون به دست آورده اید به خاطر همین خصلت های نیکوی شماست. مدتی است صبوری می کنید و به زودی نتیجه صبر و تیزبینی خود را خواهید دید.

تغییرات مالی و معنوی در راه است و در مسیر کمال روحی قدم خواهید گذاشت. هدف و نیتی در دل دارید که بسیار خوب است و لازم است برای رسیدن به آن آماده شوید.

به خداوند یکتا توکل کنید. نذر خود را ادا کنید و به خانواده به خصوص همسرتان توجه بیشتری داشته باشید.

فـال حـافـظ امروز 2 مرداد متولدین مهر

غزل شماره 282 دیوان حافظ : ببرد از من قرار و طاقت و هوش

تعبیر غزل شماره 282 حافظ در فال شما :

نگرانی را کنار گذاشته و آرامش خودتان را حفظ کنید. اگر می خواهید به اهداف خود برسید باید صبر و شکیبایی داشته باشید. از یاس و ناامیدی بپرهیزید زیرا در آینده نزدیک به آرزوی خود خواهید رسید.

عشقی در دل دارید که شما را بی تاب کرده طوری که در تمام لحظات به او فکر می کنید، اما بدانید که اگر از خط تعادل خارج شوید دچار رنج و عذاب خواهید شد.

به خداوند توکل کنید، به زودی موفقیت هایی به دست می آورید که دیگران حسرتش را می خورند.

فـال حـافـظ امروز 2 مرداد متولدین آبان

غزل شماره 140 دیوان حافظ : دلبر برفت و دلشدگان را خبر نکرد

تعبیر غزل شماره 140 حافظ در فال شما :

برای رسیدن به سرمنزل مقصود باید راه پرپیچ و خمی را طی کنید. اگرچه دیگران دست رد به سینه شما زده و به شما کمک نکردند اما در حقیقت نیازی به کمک آن ها ندارید، به خداوند توکل کنید، با تکیه به استعدادهای خود و با عزمی راسخ قدم بردارید تا به اهداف عالی خود دست پیدا کنید.

بیش از این به امور دنیوی دلبسته نشوید و مهر و محبت خود را از دیگران دریغ نکنید. که این دنیا به هیچکس وفا نکرده است.

فـال حـافـظ امروز 2 مرداد متولدین آذر

غزل شماره 495 دیوان حافظ : می خواه و گل افشان کن از دهر چه می‌جویی

تعبیر غزل شماره 495 حافظ در فال شما :

همای سعادت در آسمان شما به پرواز درآمده و زندگی بر وفق مراد است. گردش روزگار به کام دل شما است و اگر خوب نگاه کنید گلستانی از معرفت را در اطراف خود خواهید دید.

در این دوران که عشق شما خریدار دارد به خود بجنبید که فردا ممکن است دیر شود. اخلاق نیکو و مهربانی باعث شده دیگران به سمت شما جذب شده و طرفداران زیادی دارید.

فال حافظ امروز 2 مرداد متولدین دی

غزل شماره 286 دیوان حافظ : دوش با من گفت پنهان کاردانی تیزهوش

تعبیر غزل شماره 286 حافظ در فال شما :

زندگی پستی بلندی های فراوان دارد، وقتی با سختی ها مواجه می شوید روحیه خود را حفظ کرده و ثابت قدم و با ایمان به راه خود ادامه دهید. زندگی را سخت نگیرید. به خداوند توکل داشته باشید.

غصه ها را بازگو نکنید زیرا خانواده از دیدن غم و اندوه شما ناراحت می شوند. سفره دل را برای هرکسی باز نکنید. دور اندیشی و آینده نگری لازمه موفقیت است. عقل خود را به کار بگیرید.

فـال حـافـظ امروز 2 مرداد متولدین بهمن

غزل شماره 492 دیوان حافظ : سلامی چو بوی خوش آشنایی

تعبیر غزل شماره 492 حافظ در فال شما :

به استعدادها و توانایی های خود اعتماد داشته و برای رسیدن به مقصود از آن ها استفاده کنید. از معاشرت با دوستان و افراد نااهل و نادان برحذر باشید که ممکن است به شما ضربه بزنند.

امیدتان به خداوند باشد و به او توکل داشته باشید و با تمام تلاش خود برای رسیدن به هدف جلو بروید. وهم و خیال را کنار گذاشته و واقع بین باشید و اهداف خود را با حقیقت زندگی هماهنگ کنید.

فـال حـافـظ امروز 2 مرداد متولدین اسفند

غزل شماره 127 دیوان حافظ : روشنی طلعت تو ماه ندارد

تعبیر غزل شماره 127 حافظ در فال شما :

همای سعادت روی شانه های شما نشسته و همه چیز به کام شماست. آینده خوبی در انتظارتان است و و همیشه موفق هستید. این پیروزی ها نتیجه توانایی ها و استعداد خودتان است اما دچار کبر و غرور نشوید و مراقب باشید که دشمنان در کمین هستند و ممکن است باعث شوند به راه خطا بروید.

دست افتادگان را بگیرید و با دوستان خوش رفتاری کنید تا در زمان نیاز به کمک تان بشتابند.

برای مشاهده سایر فال ها کلیک کنید


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز شنبه 16 تیر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
(عکس) تبریک تولد دیوید بکام به ستاره هالیوودی تام کروز/به همراه ویکتوریا بکام/پیرنشو لعنتی
(ویدیو) سورپرایز و گریه فریبا کوثری "بازیگر سریال مختارنامه" وقتی مادرش با برنامه تماس میگیره
هزینه چاپ یک کتاب
رانندگی ژوزه مورایس با یک پورش لاکچری آخرین سیستم در پرتغال با موزیک شادمهر عقیلی +فیلم/ سرمربی سپاهان کنار شیدا فارغ از هفت دنیا
ویراستاری تخصصی مقاله
نگاهی به تم طوسی و سفید جشن تولد همسر پولدار فریبا نادری با حضور دختر مو بلوند و بامزه شان+عکس/ از کیکی دوطبقه تا دیزاینی ساده اما شیک😍
ترجمه تخصصی متن
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
(ویدیو) غوغای صدای بینظیر استاد علی نصیریان در دورهمی پیشکسوتان تمام حاضران را شگفت زده کرد/ ماشالله با صدای گرمشون به ترانه "امشب شب مهتابه" روح جدیدی بخشیدن👌
ویدیو/ هرچی رو میبری بِبَر، کتابامو با خودت نَبَر.../ نیکی کریمی چنان به خاطر کتاباش قاطی کرد که قیافۀ آتیلا پسیانی عوض شد