دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

مجله خانواده / سرگرمی / انواع فال / فال روزانه /

فال حافظ با تفسیر امروز دوشنبه 5 تیر 1402/ توصیه های امروز حافظ به شما 

دوشنبه، 05 تیر 1402
ساعد نیوز: فال روزانه حافظ با تفسیر دقیق برای ماه های تولد

فـال حـافـظ امروز 5 تیر متولدین فروردین

غزل شماره 30 دیوان حافظ : زلفت هزار دل به یکی تار مو ببست

تعبیر غزل شماره 30 حافظ در فال شما :

ناامیدی را کنار بگذارید و برای رسیدن به مقصود تلاش کنید. مشکلات زیادی سر راه تان وجود دارد اما خداوند برای هر مشکل راه چاره ای قرار داده، پس از ناامیدی و نگرانی دست بردارید و عزم خود را جزم کنید.

عشقی که بر اساس هوا و هوس های شیطانی باشد سرانجامی نخواهد داشت. گول ظاهر افراد به ظاهر دوست را خورده اید اما به خداوند اعتماد داشته باشید زیرا در نهایت راه ها برای شما باز شده و به سر منزل مقصود خواهید رسید.

فـال حـافـظ امروز 5 تیر متولدین اردیبهشت

غزل شماره 371 دیوان حافظ : ما درس سحر در ره میخانه نهادیم

تعبیر غزل شماره 371 حافظ در فال شما :

تا رسیدن به کمال و پختگی راه زیادی در پیش دارید، تا وقتی به درجات بالای علم و عقل و ایمان نرسیده اید صبوری کنید و غم و اندوه به دل راه ندهید تا همه چیز به خوبی پیش برود.

دوستان فریبکار اطراف شما را احاطه کرده اند، به آن ها اعتماد نکنید که قصد به فنا دادن و بیراهه کشاندن شما را دارند. دوراندیش باشید و از این افراد دوری کنید.

فـال حـافـظ امروز 5 تیر متولدین خرداد

غزل شماره 421 دیوان حافظ : در سرای مغان رفته بود و آب زده

تعبیر غزل شماره 421 حافظ در فال شما :

اگر از لحظه های زندگی به خوبی استفاده کرده و فرصت ها را غنیمت شمارید بخت و اقبال به شما روی آورده و خوشبخت خواهید شد. به شرط آن که سهل انگاری نورزید.

در تصمیماتی که می گیرید خوب فکر کنید و با درایت و اندیشه جلو بروید، مشورت با بزرگان و افراد خردمند خوب است، اقدامات عجولانه و بدون فکر نکنید و به پروردگار توکل داشته باشید.

فـال حـافـظ امروز 5 تیر متولدین تیر

غزل شماره 217 دیوان حافظ : مسلمانان مرا وقتی دلی بود

تعبیر غزل شماره 217 حافظ در فال شما :

مدتی است از اطرافیان خود دلگیر هستید و گمان می کنید همه شما را رها کرده و تک و تنها در دریای مشکلات غرق شده اید. فراموش نکنید که مشکلات و سختی های زندگی همگی مصلحت خداوند هست و در مسیر امتحان الهی قرار گرفته اید.

به زودی لطف خداوند شامل حال شما می شود و تیزهوشی و درایت شما تاثیر خودش را خواهد گذاشت. تردید و دودلی را کنار بگذارید و با خانواده خود خوش رفتاری کنید، هوای پدر و مادر را داشته باشید و دست از لجبازی بردارید. به زودی قرض ها ادا می شود، زمان خوبی برای مسافرت نیست.

فـال حـافـظ امروز 5 تیر متولدین مرداد

غزل شماره 188 دیوان حافظ : مرا به رندی و عشق آن فضول عیب کند

تعبیر غزل شماره 188 حافظ در فال شما :

بیش از حد به هدف خود وابسته شده اید و به هر قیمتی می خواهید آن را به دست آورید، البته با سرعت عمل و پشتکار می توانید به اهداف خود دست پیدا کنید اما فراموش نکنید تا مهر تایید خداوند به کارهای شما زده نشود و به لطف او چشم نداشته باشید نمی توانید به سر منزل مقصود برسید.

رقیبان در کمین هستند و قصد پیشی گرفتن از شما دارند، باید هوشیار باشید. موردی سبب ناراحتی شما شده اما نباید امید خود را از دست بدهید، شکست مقدمه پیروزی می باشد.

فـال حـافـظ امروز 5 تیر متولدین شهریور

غزل شماره 57 دیوان حافظ : آن سیه چرده که شیرینی عالم با اوست

تعبیر غزل شماره 57 حافظ در فال شما :

مدتی از عزیزتان دور می شوید و دلتنگی او شما را ناراحت و دلگیر خواهد کرد، تنها راه تحمل این فراق، صبر و ایمان و توکل به خداوند است. به مردم محبت کنید و عشق بورزید تا مشکلات به راحتی یکی پس از دیگری حل شوند.

در آینده نزدیک روزهای خوشی در انتظارتان خواهد بود و زندگی رنگ تازه ای به خود می گیرد. از خداوند طلب بخشش کنید و در سایه لطف و مرحمت او از شادی هایی که در راه است لذت ببرید.

فـال حـافـظ امروز 5 تیر متولدین مهر

غزل شماره 476 دیوان حافظ : نسیم صبح سعادت بدان نشان که تو دانی

تعبیر غزل شماره 476 حافظ در فال شما :

همواره امید خود را حفظ کنید که انسان با امید می تواند پله های موفقیت را یکی پس از دیگری طی کند. ایمان خود را حفظ کنید و به خداوند توکل داشته باشید تا به ساحل نجات برسید.

کمی سرگردان و آشفته شده اید، این پریشانی به خاطر دوستی با افراد جاهل و نادان است. تیزهوش و زرنگ باشید تا در معامله سودی خوبی به دست آورید.

فـال حـافـظ امروز 5 تیر متولدین آبان

غزل شماره 348 دیوان حافظ : دیده دریا کنم و صبر به صحرا فکنم

تعبیر غزل شماره 348 حافظ در فال شما :

افسوس گذشته و اشتباهاتی که مرتکب شده اید فکر شما را پریشان و آشفته کرده و بابت آن بسیار ناراحت هستید. اما چاره کار حسرت خوردن نیست و فایده ای نخواهد داشت.

در برابر رنج های زندگی صبوری کرده و به لذت های فانی دنیا دلبسته نباشید. برای داشتن آینده بهتر به خداوند توکل کرده و با عقل و درایت رفتار کنید تا به موفقیت برسید.

فـال حـافـظ امروز 5 تیر متولدین آذر

غزل شماره 121 دیوان حافظ : هر آن کو خاطر مجموع و یار نازنین دارد

تعبیر غزل شماره 121 حافظ در فال شما :

کبر و غرور را کنار بگذارید و چشم حقارت به دیگران ندوزید تا زندگی سرشار از آرامش را تجربه کرده و تنی سالم داشته باشید. قدر همسرتان را بدانید که در دنیا نظیر ندارد! او را از عشق و مهر خود سیراب کنید.

زندگی پستی و بلندی دارد، سختی و آسایش همیشه همسایه هم هستند، در برابر مشکلات صبر پیشه کنید. دور اندیش بوده و در کارهای خود عقل و منطق را فراموش نکنید.

به دیگران مهر بورزید تا در لحظات سخت و مشکلات زندگی غمخوار داشته باشید.

فال حافظ امروز 5 تیر متولدین دی

غزل شماره 35 دیوان حافظ : برو به کار خود ای واعظ این چه فریادست

تعبیر غزل شماره 35 حافظ در فال شما :

مژده به شما باد که به هرچه بخواهید دست خواهید یافت و به هرچه دست بزنید طلا می شود. تغییرات شگفت انگیزی در کار و بارتان ایجاد شده که برکت را به زندگی شما سرازیر خواهد کرد.

حال که ایام به کام شماست، شکر خداوند را به جای آورید که هر چه دارید از رحمت بی انتهای اوست.

از فرصت های پیش آمده استفاده کنید و وقت را هدر ندهید. به زودی شک و تردید جای خود را به یقین خواهد داد و مسیر درست را پیدا می کنید.

دست از گله و شکایت از روزگار بردارید که همه چیز روبراه خواهد شد و به مقصودتان خواهید رسید.

فـال حـافـظ امروز 5 تیر متولدین بهمن

غزل شماره 368 دیوان حافظ : فتوی پیر مغان دارم و قولیست قدیم

تعبیر غزل شماره 368 حافظ در فال شما :

روزهای سخت و پرچالش از بدیهیات هر زندگی می باشد، همانطور که روزهای خوش ماندگار نیست روزهای ناخوشی و رنج نیز برای همیشه باقی نخواهد ماند.

با تلاش و کوشش می توانید از این ایام سخت به سلامت عبور کرده و به سعادت و خوشبختی دست پیدا کنید. به راه خود ادامه دهید که درهای بسته باز خواهد شد.

فـال حـافـظ امروز 5 تیر متولدین اسفند

غزل شماره 471 دیوان حافظ : ز دلبرم که رساند نوازش قلمی

تعبیر غزل شماره 471 حافظ در فال شما :

مدتی است دچار تردید و دودلی شده اید و به کاری که انجام می دهید شک پیدا کرده اید. این تردیدها را کنار گذاشته و با عزم راسخ به مسیرتان ادامه دهید.

در راه رسیدن به هدف با فرد باتجربه مشورت کنید تا به بیراهه کشیده نشوید. از موانع نهراسید. بدون تلاش و پشتکار نمی توان به موفقیت رسید، همواره به یاد خدا بوده و به خودش توکل کنید تا با آرامش به کار خود ادامه دهید.

برای مشاهده سایر فال ها کلیک کنید


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز شنبه 16 تیر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب در چند ثانیه
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
(تصویر) هنرپیشه محبوب و مشهور تگزاس 3 و بازیکن سابق پرسپولیس، پژمان جمشیدی در کنار محمدرضا احمدی و دختر خوشمزه و نازنینش🥰/چقد خوشگله دختر خانمش
ترجمه تخصصی متن
دارالترجمه رسمی به زبان انگلیسی
رانندگی ژوزه مورایس با یک پورش لاکچری آخرین سیستم در پرتغال با موزیک شادمهر عقیلی +فیلم/ سرمربی سپاهان کنار شیدا فارغ از هفت دنیا
(ویدیو) غوغای صدای بینظیر استاد علی نصیریان در دورهمی پیشکسوتان تمام حاضران را شگفت زده کرد/ ماشالله با صدای گرمشون به ترانه "امشب شب مهتابه" روح جدیدی بخشیدن👌
همسر رهبر معظم انقلاب: من خواهر آقای هاشمی رفسنجانی هستم/ترفند خلاقانه رهبر و همسرشان برای دیدن هاشمی رفسنجانی در زندان سیاسی
استخراج مقاله از پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری و چاپ در مجلات isi، علمی پژوهشی، Scopus + پاورپوینت آموزشی
ترجمه تخصصی کتاب