دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

مجله خانواده / سرگرمی / انواع فال / فال روزانه /

فال حافظ با تفسیر امروز جمعه 1 اردیبهشت1402/ توصیه های امروز حافظ به شما 

جمعه، 01 اردیبهشت 1402
ساعد نیوز: فال روزانه حافظ با تفسیر دقیق برای ماه های تولد

فـال حـافـظ امروز 1 اردیبهشت متولدین فروردین

غزل شماره 1 دیوان حافظ : الا یا ایها الساقی ادر کاسا و ناولها

تعبیر غزل شماره 1 حافظ در فال شما :

از مشکلات نهراسید و ناامیدی را کنار بگذارید. درست است که زندگی همیشه به کام شما نمی چرخد اما با مشورت با افراد دانا می توانید مشکلات را حل کرده و از سختی ها عبور کنید.

به زودی روزهای سختی و غم می گذرد و به مراد دل خواهید رسید. به خداوند توکل کنید. اسرار خود را برای هرکسی فاش نکنید و از راه راست منحرف نشوید.

فـال حـافـظ امروز 1 اردیبهشت متولدین اردیبهشت

غزل شماره 235 دیوان حافظ : زهی خجسته زمانی که یار بازآید

تعبیر غزل شماره 235 حافظ در فال شما :

از انتظار خسته شده اید و احساس ناامیدی شما را دربرگرفته، یاس و نگرانی را از خود دور کنید، زیرا به زودی به خواسته دل خود خواهید رسید. تحمل سختی ها و مشکلات زندگی بر تجربه های شما افزوده و پیروزی را نزدیک تر خواهد کرد.

به زودی همای سعادت روی شانه شما خواهد نشست و موفق می شوید. بیمارتان به زودی شفا پیدا می کند و قرض ها ادا می شود. دلتان آرام می گیرد و همه این ها به خاطر صبر و شکیبایی شما می باشد.

فـال حـافـظ امروز 1 اردیبهشت متولدین خرداد

غزل شماره 79 دیوان حافظ : کنون که می‌دمد از بوستان نسیم بهشت

تعبیر غزل شماره 79 حافظ در فال شما :

این روزها همه چیز بر وفق مرادتان است و روزهای خوبی را می گذرانید. دقت کنید با اشتباه و سهل انگاری اوضاع را به هم نریزید که در این صورت هرگز خود را نخواهید بخشید و پشیمانی سودی نخواهد داشت.

از دشمن کمک خواستن به نفع شما نیست زیرا او فقط به دنبال ضربه زدن به شما می باشد.

اگر از آشفتگی اوضاع ناراحت و اندوهگین شده اید، بیش از این دل به غصه نسپارید که به زودی مشکلات حل شده و همه چیز سر جای خود قرار خواهد گرفت.

فـال حـافـظ امروز 1 اردیبهشت متولدین تیر

غزل شماره 33 دیوان حافظ : خلوت گزیده را به تماشا چه حاجت است

تعبیر غزل شماره 33 حافظ در فال شما :

مدتی است احساس تنهایی کرده و گمان می کنید کسی از غم و اندوه شما خبر ندارد. خدا را در همه حال نظر داشته باشید که او یار و یاور بندگانش است و به احوال شما آگاه است.

چشم به یاری افراد مغرور و متکبر نداشته باشید. اگر کارتان را به خداوند بسپارید و به او اعتماد کنید به مقصود خود، هر چند دست نیافتنی و دور از دست به نظر برسد، خواهید رسید.

برای به ثمر رسیدن تلاش تان، به خدا توکل کرده و به توانمندی های خود تکیه کنید. دست رد به سینه نیازمندان نزنید و از خودخواهی و کبر دوری کنید.

فـال حـافـظ امروز 1 اردیبهشت متولدین مرداد

غزل شماره 181 دیوان حافظ : بعد از این دست من و دامن آن سرو بلند

تعبیر غزل شماره 181 حافظ در فال شما :

ناامیدی را کنار بگذارید و با تمام تلاش سعی کنید به هدف خود برسید. اگرچه مشکلاتی هست اما لطف خداوند بر سختی های روزگار غلبه کرده و اگر صبوری پیشه کنید سرانجام نتیجه صبر و تلاش خود را خواهید دید. به توانایی های خود اعتماد کنید.

باعث رنجش اطرافیان نشوید زیرا دل شکستن در سیرت و باطن نیکوی شما نمی گنجد. به نزدیکانی که به شما نیاز دارند کمک کنید، مسافری دارید، نگران نباشید، اوضاع خوبی دارد.

فـال حـافـظ امروز 1 اردیبهشت متولدین شهریور

غزل شماره 242 دیوان حافظ : بیا که رایت منصور پادشاه رسید

تعبیر غزل شماره 242 حافظ در فال شما :

مژده باد بر شما که در کارتان موفق خواهید شد و خبرهای خوب و مسرت بخشی دریافت می کنید. این پیروزی ها نتیجه تلاش و سخت کوشی خودتان است و اگر کمی غفلت کنید ممکن است از آن ها محروم شوید.

در کاری که انجام می دهید قاطعانه عمل کنید، مراقب باشید که برخی افراد سودجو به دنبال سواستفاده و به بیراهه کشاندن شما هستند. تیزهوشی و درایت داشته باشید و از اطراف خود غافل نشوید.

فـال حـافـظ امروز 1 اردیبهشت متولدین مهر

غزل شماره 435 دیوان حافظ : با مدعی مگویید اسرار عشق و مستی

تعبیر غزل شماره 435 حافظ در فال شما :

گاهی پیش می آید که رفتار مناسبی با دیگران ندارید و در روابط خود زیاده روی می کنید. به سوی خداوند رفته و برای آخرت توشه ای جمع کنید که این دنیا فانی است.

از افرادی که قید و بندی نداشته و شما را از خدا دور می کنند برحذر باشید. از خداوند طلب عافیت کنید، بسیاری چیزها برای شما روشن خواهد شد و از این وضع دشوار خارج خواهید شد.

فـال حـافـظ امروز 1 اردیبهشت متولدین آبان

غزل شماره 69 دیوان حافظ : کس نیست که افتاده آن زلف دوتا نیست

تعبیر غزل شماره 69 حافظ در فال شما :

این روزها هرچه بیشتر تلاش می کنید بیشتر خسته می شوید و کمتر نتیجه می گیرید. هرچه شما در وصال یار سماجت به خرج می دهید او بیشتر از قبل از شما دور می شود. غصه نخورید، شاید سرنوشت اینگونه برای شما مقدر شده، گاهی جز صبر و امیدواری نمی توان کاری کرد.

از خداوند برای حل مشکلات یاری بخواهید، به او توکل کنید و امیدتان به خدا باشد، با توسل به خدا و قرآن انشالله بهترین اتفاقات برای شما خواهد افتاد.

فـال حـافـظ امروز 1 اردیبهشت متولدین آذر

غزل شماره 413 دیوان حافظ : خط عذار یار که بگرفت ماه از او

تعبیر غزل شماره 413 حافظ در فال شما :

اگر دچار شک و تردید هستید یا دچار مشکل شده اید از دوستان مورد اعتماد برای باز کردن گره ها کمک بگیرید، حتی اگر احتمال می دهید با درخواست شما موافقت نکنند.

انسان با مرام و خوبی هستید و خصلت های نیکو باعث شده میان مردم معتبر باشید. شیطان در کمین است، از شر وسوسه هایش به خداوند پناه ببرید و از یاد معبود غافل نشوید.

فال حافظ امروز 1 اردیبهشت متولدین دی

غزل شماره 235 دیوان حافظ : زهی خجسته زمانی که یار بازآید

تعبیر غزل شماره 235 حافظ در فال شما :

از انتظار خسته شده اید و احساس ناامیدی شما را دربرگرفته، یاس و نگرانی را از خود دور کنید، زیرا به زودی به خواسته دل خود خواهید رسید. تحمل سختی ها و مشکلات زندگی بر تجربه های شما افزوده و پیروزی را نزدیک تر خواهد کرد.

به زودی همای سعادت روی شانه شما خواهد نشست و موفق می شوید. بیمارتان به زودی شفا پیدا می کند و قرض ها ادا می شود. دلتان آرام می گیرد و همه این ها به خاطر صبر و شکیبایی شما می باشد.

فـال حـافـظ امروز 1 اردیبهشت متولدین بهمن

غزل شماره 35 دیوان حافظ : برو به کار خود ای واعظ این چه فریادست

تعبیر غزل شماره 35 حافظ در فال شما :

مژده به شما باد که به هرچه بخواهید دست خواهید یافت و به هرچه دست بزنید طلا می شود. تغییرات شگفت انگیزی در کار و بارتان ایجاد شده که برکت را به زندگی شما سرازیر خواهد کرد.

حال که ایام به کام شماست، شکر خداوند را به جای آورید که هر چه دارید از رحمت بی انتهای اوست.

از فرصت های پیش آمده استفاده کنید و وقت را هدر ندهید. به زودی شک و تردید جای خود را به یقین خواهد داد و مسیر درست را پیدا می کنید.

دست از گله و شکایت از روزگار بردارید که همه چیز روبراه خواهد شد و به مقصودتان خواهید رسید.

فـال حـافـظ امروز 1 اردیبهشت متولدین اسفند

غزل شماره 52 دیوان حافظ : روزگاریست که سودای بتان دین من است

تعبیر غزل شماره 52 حافظ در فال شما :

خستگی بر شما غلبه کرده و احساس می کنید راه گریزی از شرایطی که در آن هستید ندارید، به خداوند متعال توکل کنید و امید خود را از دست ندهید.

زودرنج هستید و زود از کوره در می روید، مراقب باشید چون ممکن است اطرافیان را از خود رنجانده و پشیمان شوید. برای رسیدن به مقصود و هدفی که دارید تلاش و کوشش و فداکاری لازم است.

فقر و بی پولی شما را کلافه کرده و می خواهید هر چه زودتر از آن خلاص شوید، نگران نباشید و به حضرت دوست توکل کنید که به زودی مشکلات برطرف خواهد شد و دیگران در معجزه ای که برای شما رخ می دهد حیرت زده می شوند.

دیگران را ببخشید و از کینه توزی برحذر باشید.

برای مشاهده سایر فال ها کلیک کنید


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز یکشنبه 17 تیر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
(ویدیو) عاشقانه فوق جذاب و دهه 60 الیکا عبدالرزاق و پوریا پورسرخ در میانه جنگ و موشک باران/ خودم که عاشق مقنعه سر کردن الیکا شدم😂
دارالترجمه رسمی به زبان انگلیسی
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب
استایل خاص و ایرانی همسر بهرام رادان در سفارت فرانسه+عکس/ مثل همیشه شیک پوش و باوقار👌
ویدیو/ رضا میرکریمی: من تعریف فلسفی بلد نیستم/ "فرهنگ" یعنی "چسب"
میز عزای شیک و خوش دیزاین ماهچهره خلیلی، جاریه مختارنامه در خانه رفیق صمیمی‌اش نعیمه نظام دوست +ویدیو/ روحش شاد
ترجمه تخصصی متن
(تصاویر) آیا میدانید کدام گیاهان برایتان خوش شانسی میاورند!/ 9 گیاه آپارتمانی که خوش یمن هسنتد را شناسید... | شما درخت پول تو خونتون دارید؟
نگاهی به گلدان مدل عتیقه و زیرخاکی مینا مختاری روی میز ناهارخوری خانه اش+عکس/ عجب سلیقه محشری داره همسر بهرام رادان😍