فال حافظ با تفسیر امروز جمعه 19 خرداد 1402/ توصیه های امروز حافظ به شما

  جمعه، 19 خرداد 1402   زمان مطالعه 6 دقیقه
فال حافظ با تفسیر امروز جمعه 19 خرداد 1402/ توصیه های امروز حافظ به شما
ساعد نیوز: فال روزانه حافظ با تفسیر دقیق برای ماه های تولد

فـال حـافـظ امروز 19 خرداد متولدین فروردین

تصویر

غزل شماره 83 دیوان حافظ : گر ز دست زلف مشکینت خطایی رفت رفت

تعبیر غزل شماره 83 حافظ در فال شما :

برای کار اشتباهی که انجام داده اید پشیمان هستید، اگرچه دیگر وضعیت به حالت قبل برنخواهد گشت اما باید به فکر جبران باشید. نگران نباشید شما در مورد این اتفاق مقصر نبوده اید و در نهایت همه چیز به خیر و خوشی تمام خواهد شد.

در برابر رنج ها و سختی ها صبوری پیشه کنید، کینه ها را فراموش کنید تا باطن شما جلا پیدا کرده و به مقصود دل برسید.

فـال حـافـظ امروز 19 خرداد متولدین اردیبهشت

تصویر

غزل شماره 314 دیوان حافظ : دوش بیماری چشم تو ببرد از دستم

تعبیر غزل شماره 314 حافظ در فال شما :

انسانی هستید که به عهد و پیمان خود وفادار هستید و هیچ وقت زیر قول خود نمی زنید. هرگز از معشوق دست نمی کشید و به پای او نشسته اید.

حسودان بددل ناامید شده اند و از رقیبان پیشی خواهید گرفت. انشالله به زودی بیمار شفا پیدا می کند، غم و غصه تمام می شود و به نیت قلبی خود خواهید رسید. نگران نباشید.

فـال حـافـظ امروز 19 خرداد متولدین خرداد

تصویر

غزل شماره 34 دیوان حافظ : رواق منظر چشم من آشیانه توست

تعبیر غزل شماره 34 حافظ در فال شما :

نگاه و لطف پروردگار شامل حال شما شده و درهای رحمت به رویتان باز است. به مقام و عزت رسیده اید و نعمت و برکت زندگی تان به لطف خداوند فزونی پیدا کرده است.

برای انجام کاری تلاش می کنید که نتیجه خوبی داشته و برایتان سودمند است. در ایام خوشی مراقب باشید که از یاد خداوند غافل نشوید.

قدرت خود را در جهت مثبت به کار ببرید تا شکرانه نعمت های بی شمار خداوند را به جای آورده باشید. به معشوق و مراد دلتان خواهید رسید.

فـال حـافـظ امروز 19 خرداد متولدین تیر

نماد ماه تولد تیر

غزل شماره 200 دیوان حافظ : دانی که چنگ و عود چه تقریر می‌کنند

تعبیر غزل شماره 200 حافظ در فال شما :

یکی از اطرافیان به شما خیانت کرده و همین ضربه بدی به شما وارد کرده، این مسئله تجربه ای است که نشان می دهد لازم است دوستان را از دشمنان شناخته و زود به هرکسی اعتماد نکنید.

برخی افراد قصد دارند از شما سواستفاده کنند، حواستان باشد که پلی برای موفقیت افراد نااهل نشوید. از ظاهربینی حذر کنید. نیتی در دل دارید که با تلاش و ثبات قدم انشالله به آن خواهید رسید.

فـال حـافـظ امروز 19 خرداد متولدین مرداد

تصویر

غزل شماره 129 دیوان حافظ : اگر نه باده غم دل ز یاد ما ببرد

تعبیر غزل شماره 129 حافظ در فال شما :

دچار غم و اندوه فراوانی شده اید و اتفاق ناگواری باعث شده شب و روزتان در فکر حل مشکل باشید اما گویا هیچ امیدی به خارج شدن از این وضعیت نیست. امید خود را از دست ندهید حتی در بدترین شرایط.

به پروردگار توکل کنید که به زودی لطف و رحمت او شامل حال شما می شود و مشکل لاینحل به راحتی و در کمال تعجب حل خواهد شد.

فـال حـافـظ امروز 19 خرداد متولدین شهریور

تصویر

غزل شماره 408 دیوان حافظ : ای آفتاب آینه دار جمال تو

تعبیر غزل شماره 408 حافظ در فال شما :

اقبال خوبی دارید و بخت همیشه با شما یار است، از کمال و جمال زیبا همزمان برخوردار هستید و زبانزد عام و خاص شده اید اما در دل احساس خوشحالی نمی کنید و اندوهگین هستید.

غم و غصه را کنار گذاشته و با دنیا با صلح و آرامش باشید. از کدورت دست بکشید که سرنوشت خوبی در انتظارتان است. خبرهای خوبی در راه است، بی وفا نباشید.

فـال حـافـظ امروز 19 خرداد متولدین مهر

تصویر

غزل شماره 407 دیوان حافظ : مزرع سبز فلک دیدم و داس مه نو

تعبیر غزل شماره 407 حافظ در فال شما :

در راه رسیدن به مقصود ممکن است شکست هایی خورده باشید و به آن چه در دل دارید نرسید اما امید خود را از دست ندهید. هر چیزی که امروز بکارید فردا درو خواهید کرد.

از کبر و خودخواهی برحذر باشید، عقل و منطق خود را به کار بگیرید و از اشتباهات و شکست های گذشته استفاده کنید تا به مراد دل دست یابید. روزهای خوشی هم مثل ایام غم می گذرد.

فـال حـافـظ امروز 19 خرداد متولدین آبان

تصویر

غزل شماره 424 دیوان حافظ : از من جدا مشو که توام نور دیده‌ای

تعبیر غزل شماره 424 حافظ در فال شما :

برای رسیدن به اهداف خود لازم است از پشتکار خوبی برخوردار بوده و تمام تلاش خود را در این راه به کار گیرید.در مقابل سختی های مسیر سر خم نکنید و غرور و کبر را کنار بگذارید.

صبور باشید و با شکیبایی موانع را پشت سر بگذارید. از کارهای عجولانه و استرس بیهوده برحذر باشید تا بتوانید با آرامش و طمانینه در جهت رسیدن به آرزوها گام بردارید.

فـال حـافـظ امروز 19 خرداد متولدین آذر

نماد ماه تولد آذر

غزل شماره 53 دیوان حافظ : منم که گوشه میخانه خانقاه من است

تعبیر غزل شماره 53 حافظ در فال شما :

به تازگی اشتباهی کرده اید که باعث نگرانی شما شده است. بی دلیل خودتان را آزار ندهید، همه چیز با عذرخواهی و تقاضای بخشش ختم به خیر خواهد شد و مشکلات حل می شود.

تنبلی را کنار بگذارید، عزم خود را جزم کرده و با توکل بر خدا به سوی اهدافتان حرکت کنید. در طول مسیر برکات و رحمت های خداوند شامل حال شما خواهد شد.

نذر خود را ادا کنید. اگر هر لحظه به یاد خدا باشید و با نیت رضای خدا هر کاری را انجام دهید مطمئن باشید به مقام عالی و درجات والا دست پیدا خواهید کرد.

فال حافظ امروز 19 خرداد متولدین دی

تصویر

غزل شماره 361 دیوان حافظ : آن که پامال جفا کرد چو خاک راهم

تعبیر غزل شماره 361 حافظ در فال شما :

انسان فداکاری هستید و در زندگی در حق بسیاری از خودگذشتگی نشان داده اید، با این که خوبی ها را با بدی جواب داده اند اما شما به راهی که در پیش گرفته اید اعتقاد دارید.

خصلت های نیکویی دارید که باعث شده میان مردم محبوب و زبانزد شوید. انسان با ایمانی هستید که با وجود دستیابی به ثروت فراوان همچنان شکرگزار پروردگار بوده و او را فراموش نمی کنید.

فـال حـافـظ امروز 19 خرداد متولدین بهمن

تصویر

غزل شماره 136 دیوان حافظ : دست در حلقه آن زلف دوتا نتوان کرد

تعبیر غزل شماره 136 حافظ در فال شما :

آنچه خداوند برای شما مقدر کرده قابل تغییر نیست. بهتر است برای چیزهایی که می توانید تغییر دهید تلاش کنید و آنچه جزو سرنوشت شماست را بپذیرید. مهر و محبت خود را به مردم ارزانی کنید و از جنگ و ستیز برحذر باشید.

از خداوند یاری بطلبید و اسرار دل را برای نامحرمان فاش نکنید. به زودی سفری در پیش خواهید داشت. تحولات جدیدی در زندگی رخ می دهد و اوضاع سامان خواهد گرفت.

فـال حـافـظ امروز 19 خرداد متولدین اسفند

تصویر

غزل شماره 463 دیوان حافظ : سلام الله ما کر اللیالی

تعبیر غزل شماره 463 حافظ در فال شما :

اندوه و ناراحتی دردی را درمان نمی کند و گره از کار بازنخواهد کرد. از خداوند طلب یاری کنید تا اوضاع روحی شما را بهتر کند. عمر طولانی دارید، سعی کنید بیشترین بهره را از روزهای زندگی ببرید.

به تازگی دچار تضرر شده اید اما مطمئن باشید این ضرر از جای دیگر جبران خواهد شد. برای رفع نیازها فقط به درگاه پروردگار بروید و تنها از او یاری بخواهید که دراز کردن دست نیاز به سوی خلق، با خطر بدنامی همراه است.

برای مشاهده سایر فال ها کلیک کنید


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
نگاهی به رسم جالب هر شبِ خانواده رهبر معظم انقلاب قبل از خواب (685 نظر) همسر رهبر معظم انقلاب: ما در خانه‌مان دکوراسیون به معنای متداول آن،فرش و پرده‌های قیمتی و مبلمان نداریم (574 نظر) رهبر معظم انقلاب خطاب به پدر عروسشان: تمام زندگی ما غیر از کتابهایم، یک وانت لوازم کهنه است پولی برای خرید خانه پسرم ندارم /صداقت و ساده زیستی رهبری ... (224 نظر) تدارکات ساده رهبر معظم انقلاب برای پذیرایی کردن از مهمانانش+عکس/از قند و چای گرفته تا بشقاب کوچک از شیرینی نارگیلی برای کسانی که قند دوست ندارند (130 نظر) خلاقیت منحصر بفرد و نوآورانه شهرداری همدان در نصب مجسمه های شاه و سرباز هخامنشی در حال بیرون آمدن از خاک+ویدیو / احسنت به این ذهن (34 نظر) نگاهی به میز عزایِ ساده برادر جوان و مجرد مهدی یغمایی در خانه پدری اش که لحظاتی پیش خواننده داغدار منتشر کرد+عکس (18 نظر) نگاهی به چیدمان زیبای طاقچه خانه سید احمد خمینی با آینه سنتی، قرآن و گل های رز/ چه سلیقه هنری خاص و متفاوتی+عکس (16 نظر) خوانندگی پراحساس و عاشقانه آهنگ بیا برگرد در کنسرت معرکه رضا گلزار/ قدرت صداش بیستِ بیست+ویدیو (16 نظر) شیلا خداداد: من یک پکیج نیستم همیشه آماده باشم با موهای رنگ شده و ناخن لاک زده+ویدئو/نچرال پسند بودن خانوم بازیگر... (13 نظر) رخت عزای متفاوت فرزاد حسنی، داوود سریال قطب شمال در مراسم تشییع مادرش/ روحش شاد و یادش گرامی+عکس (9 نظر) چهره غمزده علیرضا کمالی، احسان سریال لحظه گرگ و میش در مراسم تشییع حسام محمودی/ برای مُردن خیلی جوون بود+عکس (9 نظر) جشن تولد عاشقانه و خلوت 50 سالگی همسر جراح شیلا خداداد/ مثل همیشه شیک و باکلاس+عکس (7 نظر) (عکس) خلاقیت یک هنرمند خوش ذوق با سنگ های موجود در طبیعت/هزار آفرین به این ذهن خلاق (7 نظر) مهر و امضای جذاب باستانی پادشاهان ایرانی!/ از داریوش و کوروش تا نادرشاه افشار (7 نظر) خلاقیت منحصر بفرد یک قناد حرفه ای در پخت کیک سه بعدی با الهام از فرش ایرانی / هنر نزد ایرانیان است و بس... (7 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
(16+) حیرت دنیا از تولد نوزاد عجیب‌الخلقه‌ای که به جای پا دُم دارد! + عکس / اگه دلشو نداری نبین!
9 عضو بی استفاده بدن انسان کدامند؟/ اعضایی که بود و نبودشان فرقی در حال ما ندارد
کمربندها را ببندید! ترامپ در حال پیشروی است!
رئیس اتاق مشترک بازرگانی ایران و ترکیه: هزینه‌فرصت عدم‌الحاق به اف ای تی اف، عظیم است!
پزشکیان باید استعفا دهد!
عادل فردوسی‌پور: به زودی برمی‌گردم و گزارش می‌کنم!
پزشکیان در کنار آیت الله خامنه ای رکورد زد /کدام شهرها رئیس جمهورساز بوده اند؟ +جدول
واکنش عضو دفتر رهبر انقلاب به پست اینستاگرامی پسرش با هشتگ برای ایران، پزشکیان
استفاده از کیسه برنج؛ شگردی جدید برای سرقت گوشی
دانلود آهنگ جدید "دلبر شیرین" آرون افشار +فیلم/ جان ای جان ای جان دیوانه شدم من ...
دانلود آهنگ جدید "شوک" رهام هادیان/ از وقتی فهمیدی وابستتم صدو هشتاد درجه عوض شدی+فیلم
کدام استان‌ها در انتخابات بیشتر مشارکت داشته‌اند؟
رفع یک بلای آسمانی از سر پرسپولیس با صادر شدن ویزای مرد اسپانیایی / گاریدو مسافر تهران شد
پزشکیان را بیشتر بشناسید
دانشگاه جندی شاپور ایران، اولین دانشگاه ثبت شده در تاریخ جهان
منتخب روز   
واکنش عضو دفتر رهبر انقلاب به پست اینستاگرامی پسرش با هشتگ برای ایران، پزشکیان سکانسی از سریال پُرحاشیه این روزها؛ زمین خوردن ثریا در سریال در انتهای شب/ شما چه حِسی داشتین؟ تئوری رنگ قرمز ناگهانی در دکوراسیون منزل ؛ به دیزاین خونتون یه چیز قرمز اضافه کنین تا تاثیرشو ببینین (عکس) استایل کُت و شلواری محمود احمدی نژاد در خیابان/ ذکر گفتن آقای سیاست مدار در حال پیاده روی بازی های مادرانه مینا مختاری همسر بهرام رادان با پسر تُپُل و مُپلش/ چه شیطون شده جان کوچولو ویدئویی از خانه ابدی آیت الله آل هاشم و گریه های جگر سوز پدر روحانی شهید/ روحش شاد و یادش گرامی مجید واشقانی پرسپولیس را با خاک یکسان کرد/ افشاگری آقای بازیگر از تاکتیک پرسپولیس برای قهرمانی در حضور پورعلی گنجی افشاگری عادل فردوسی پور از گول مالیدن سر خواهر برادر کوچکترش/ از شما خیلی خیلی بعید بود!! شعری که استاد شهریار با خواندن آن اشک ریخت و تا آخر به صورت گریان ادامه داد/ طفل بودم دزدکی پیر و علیلم ساختند سکانس غَش آور از سریال 3 در 4 با هنرنمایی علی صادقی/ ایشون اول نمک بودن بعدا دست و پا در آوردن!