فال حافظ با تفسیر امروز جمعه 25 فروردین 1402/ توصیه های امروز حافظ به شما

  جمعه، 25 فروردین 1402   زمان مطالعه 6 دقیقه
فال حافظ با تفسیر امروز جمعه 25 فروردین 1402/ توصیه های امروز حافظ به شما
ساعد نیوز: فال روزانه حافظ با تفسیر دقیق برای ماه های تولد

فـال حـافـظ امروز 25 فروردین متولدین فروردین

تصویر

غزل شماره 268 دیوان حافظ : گلعذاری ز گلستان جهان ما را بس

تعبیر غزل شماره 268 حافظ در فال شما :

آرزوهای دست نیافتنی و محال که فقط عمر شما را هدر می دهد و باعث می شود از انجام کارهای دیگر غافل شوید را کنار گذاشته و وقت خود را صرف اهداف واقعی و والا کنید. عده ای از دوستان دورو و فریبکار قصد سواستفاده از شما را دارند، از شر آن ها به خدا پناه ببرید.

به آن چه در زندگی دارید قانع باشید و به خداوند توکل کنید، حرص و طمع را کنار گذاشته و واقعیت های زندگی را ببینید. قدر نعمت هایی که پروردگار به شما ارزانی داشته بدانید.

فـال حـافـظ امروز 25 فروردین متولدین اردیبهشت

تصویر

غزل شماره 416 دیوان حافظ : خنک نسیم معنبر شمامه‌ای دلخواه

تعبیر غزل شماره 416 حافظ در فال شما :

دوستان را از دشمنان بشناسید، قدر دوستان دلسوز و مورد اعتماد را بدانید و از رفیقان نامرد و بدطینت دوری کنید. در کارهای خود بیشتر دقت کنید.

انسان با عاطفه و مهربانی هستید، این محبت را از دیگران دریغ نکنید تا خلوص نیت و مهرتان به آن ها اثبات شده و دید مثبتی نسبت به شما پیدا کنند.

فـال حـافـظ امروز 25 فروردین متولدین خرداد

تصویر

غزل شماره 254 دیوان حافظ : دیگر ز شاخ سرو سهی بلبل صبور

تعبیر غزل شماره 254 حافظ در فال شما :

مدتی است که از روزگار و سرنوشت خسته شده و از تقدیر خود گله مند هستید، به آن چه دارید قانع باشید و برای چیزهایی که دست نیافتنی و دور و دراز هستند خود را آزار ندهید.

صبوری پیشه کنید، به خداوند توکل کنید و دودلی را کنار بگذارید، با ایمان و همت و تلاش عالی دست به کار شوید. به زودی خبرهای خوبی از مسافر دریافت می کنید، خوشحال باشید و غم و اندوه را رها کنید.

فـال حـافـظ امروز 25 فروردین متولدین تیر

نماد ماه تولد تیر

غزل شماره 316 دیوان حافظ : زلف بر باد مده تا ندهی بر بادم

تعبیر غزل شماره 316 حافظ در فال شما :

در کارها میانه روی و اعتدال داشته باشید و دقت کنید. از عجله کردن بپرهیزید. دوستان دلسوز و وفادار را حفظ کنید زیرا همین دوستان در روزهای فقر و نیاز به یاری شما خواهند آمد.

برای پیروزی در کارها با افراد باتجربه مشورت کنید و از غرور و خودبینی دوری کنید که عاقبت خوشی برای شما نخواهد داشت.

فـال حـافـظ امروز 25 فروردین متولدین مرداد

تصویر

غزل شماره 287 دیوان حافظ : ای همه شکل تو مطبوع و همه جای تو خوش

تعبیر غزل شماره 287 حافظ در فال شما :

راه عشق سخت است و دشواری های زیادی در مسیر وجود دارد که هرکسی را تاب و توان گذشتن از آن ها نیست. برای تحقق یافتن آرزوها و رسیدن به وصال یار باید با اراده آهنین و محکم قدم بردارید.

یاس و ناامیدی را از خود دور کنید و قاطعانه به تلاش خود ادامه دهید تا یار را در آغوش بکشید. به زودی بیمار شفا پیدا می کند، ملاقات مهمی در پیش دارید که برای شما منفعت به همراه خواهد داشت.

فـال حـافـظ امروز 25 فروردین متولدین شهریور

تصویر

غزل شماره 113 دیوان حافظ : بنفشه دوش به گل گفت و خوش نشانی داد

تعبیر غزل شماره 113 حافظ در فال شما :

دچار غم و غصه شده و امید خود را از دست داده اید. با دل پاک و نیت خالص به سمت خداوند بازگردید و همه چیز را به او بسپارید. هرکسی محرم راز دل نیست، اسرار خود را برای نامحرم فاش نکنید.

دوستان واقعی را از دشمنان دوست نما بشناسید. نیتی در دل دارید که عملی کردن آن نتیجه خوبی به همراه خواهد داشت. به زودی درهای بسته باز می شود و به مراد دل خود خواهید رسید.

زمانی که در اوج موفقیت هستید هوشیاری خود را حفظ کرده و مراقب مکر حریفان و رقیبان باشید.

فـال حـافـظ امروز 25 فروردین متولدین مهر

تصویر

غزل شماره 365 دیوان حافظ : عمریست تا به راه غمت رو نهاده‌ایم

تعبیر غزل شماره 365 حافظ در فال شما :

اگرچه دیگران با گوشه و کنایه سعی می کنند شما را از کاری که می کنید پشیمان کنند، اما ناامید و سست نشوید و سعی کنید با تمام توان برای رسیدن به اهداف خود تلاش کنید.

آن چه در زندگی دارید همه به لطف پروردگار و تلاش خودتان حاصل شده، مراقب باشید تا آن چه به سختی به دست آورده اید به راحتی به باد ندهید.

فـال حـافـظ امروز 25 فروردین متولدین آبان

تصویر

غزل شماره 340 دیوان حافظ : من که از آتش دل چون خم می در جوشم

تعبیر غزل شماره 340 حافظ در فال شما :

انسانی صبور و شکیبا هستید که هنگام مواجهه با موانع و سختی های زندگی به راحتی از میدان به در نمی روید. این از خصلت های خوب شما است.

امید خود را از دست ندهید، در کارها با دوستان دلسوز و مورد اعتماد خود مشورت کنید و به کمک آن ها تکیه کنید. به خداوند توکل داشته باشید و از یاد او غافل نشوید.

فـال حـافـظ امروز 25 فروردین متولدین آذر

نماد ماه تولد آذر

غزل شماره 289 دیوان حافظ : مجمع خوبی و لطف است عذار چو مهش

تعبیر غزل شماره 289 حافظ در فال شما :

شما انسانی عاطفی و سرشار از عشق هستید اما این محبت را از اطرافیان دریغ کرده و بروز نمی دهید. هنوز هم روحیه بچه گانه دارید. سعی کنید مسئولیت هایی که به عهده گرفته اید به نحو احسن انجام دهید و دلی را نشکنید.

عشق لبریز خود را نثار دیگران کنید تا مقام و ارج شما نزد آن ها بالا رود. مراقبت شخصی باشید که سعی دارد با فریبکاری و دروغ شما را به بیراهه بکشاند.

برای رسیدن به آن چه در دل دارید نذری کرده و آن را از خداوند طلب کنید. اگر صلاح شما باشد حتما به آن خواهید رسید.

فال حافظ امروز 25 فروردین متولدین دی

تصویر

غزل شماره 366 دیوان حافظ : ما بدین در نه پی حشمت و جاه آمده‌ایم

تعبیر غزل شماره 366 حافظ در فال شما :

با اینکه روزگار به شما سخت گرفته و اوضاع و احوال تغییر کرده اما همواره به یاد خدا بوده اید و برای رسیدن به مقصود به دعا و عبادت به درگاه پروردگار پرداخته اید.

مطمئن باشید لطف و مرحمت خداوند شامل حال تان می شود و کسانی که قصد توطئه چینی علیه شما را داشتند روسیاه خواهند شد. غم به دل راه ندهید که همه چیز به خیر و خوبی به پایان می رسد.

فـال حـافـظ امروز 25 فروردین متولدین بهمن

تصویر

غزل شماره 384 دیوان حافظ : می‌سوزم از فراقت روی از جفا بگردان

تعبیر غزل شماره 384 حافظ در فال شما :

از کبر و خودبینی برحذر باشید که عاقبت خوبی ندارد و شما را از رسیدن به موفقیت دور می کند. قدر دوستان جانی را بدانید و با آن ها صادق و یکرنگ باشید تا در مواقعی که به حضورشان نیاز دارید به کمک شما بشتابند.

مدتی است از یار دور افتاده و غم فراق شما را آزار می دهد. سرانجام هجران پایان پیدا کرده و به وصال یار می رسید. از حرص و طمع برای مال دنیا دست بردارید و قناعت پیشه کنید.

فـال حـافـظ امروز 25 فروردین متولدین اسفند

تصویر

غزل شماره 428 دیوان حافظ : سحرگاهان که مخمور شبانه

تعبیر غزل شماره 428 حافظ در فال شما :

افراد فریبکار و دورو اطراف شما را احاطه کرده و قصد سواستفاده و توطئه چینی دارند. همه چیز را به خداوند بسپرید که او آسیب های و افکار پلید افراد حسود را دفع خواهد کرد.

به لطف اراده و تلاش هایی که کرده اید، روزهای غم و سختی به پایان رسیده است. معمایی فکر شما را به خود مشغول کرده که حل آن مدت ها طول خواهد کشید.

برای مشاهده سایر فال ها کلیک کنید


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
همسر رهبر معظم انقلاب: ما در خانه‌مان دکوراسیون به معنای متداول آن،فرش و پرده‌های قیمتی و مبلمان نداریم (468 نظر) نگاهی به رسم جالب هر شبِ خانواده رهبر معظم انقلاب قبل از خواب (349 نظر) رهبر معظم انقلاب خطاب به پدر عروسشان: تمام زندگی ما غیر از کتابهایم، یک وانت لوازم کهنه است پولی برای خرید خانه پسرم ندارم /صداقت و ساده زیستی رهبری ... (217 نظر) سهم پسر سوم رهبر معظم انقلاب از آقازادگی +عکس/ تصویری قابل تامل و تحسین برانگیز (72 نظر) نگاهی به میز عزایِ ساده برادر جوان و مجرد مهدی یغمایی در خانه پدری اش که لحظاتی پیش خواننده داغدار منتشر کرد+عکس (16 نظر) چهره خندان و ظاهر متین و باوقار بازیگران زن در دیدار با حسن روحانی+عکس/ از الهام حمیدی و شبنم قلی خانی تا خواهران اسکندری ستاره و لاله (15 نظر) شیلا خداداد: من یک پکیج نیستم همیشه آماده باشم با موهای رنگ شده و ناخن لاک زده+ویدئو/نچرال پسند بودن خانوم بازیگر... (14 نظر) خوانندگی پراحساس و عاشقانه آهنگ بیا برگرد در کنسرت معرکه رضا گلزار/ قدرت صداش بیستِ بیست+ویدیو (14 نظر) خلاقیت منحصر بفرد و نوآورانه شهرداری همدان در نصب مجسمه های شاه و سرباز هخامنشی در حال بیرون آمدن از خاک+ویدیو / احسنت به این ذهن (13 نظر) پوشش متفاوت بازیگران زن سینمای ایران در ضیافت شام حسن روحانی+عکس/ از الهام حمیدی تا فریبا متخصص... (12 نظر) رخت عزای متفاوت فرزاد حسنی، داوود سریال قطب شمال در مراسم تشییع مادرش/ روحش شاد و یادش گرامی+عکس (9 نظر) چهره غمزده علیرضا کمالی، احسان سریال لحظه گرگ و میش در مراسم تشییع حسام محمودی/ برای مُردن خیلی جوون بود+عکس (9 نظر) نگاهی به دیزاین میز عزای ساده مادر محسن کیایی، مجری خوش خنده صداتو در خانه اش +عکس/ قاب عکس، شمع مشکی، گل و کیک یزدی (8 نظر) سنگ تمام خواهر و همسر آزاده نامداری در برگزاری جشن تولد مجری جوانمرگ+عکس/ از سفارش کیکی درست شبیه آخرین کیک تولدش در خانه تا آوردن گلهای خشک و بی روح تولد 37 سالگی‌اش (7 نظر) (عکس) خلاقیت یک هنرمند خوش ذوق با سنگ های موجود در طبیعت/هزار آفرین به این ذهن خلاق (7 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
منتخب روز   
واکنش عضو دفتر رهبر انقلاب به پست اینستاگرامی پسرش با هشتگ برای ایران، پزشکیان سکانسی از سریال پُرحاشیه این روزها؛ زمین خوردن ثریا در سریال در انتهای شب/ شما چه حِسی داشتین؟ تئوری رنگ قرمز ناگهانی در دکوراسیون منزل ؛ به دیزاین خونتون یه چیز قرمز اضافه کنین تا تاثیرشو ببینین (عکس) استایل کُت و شلواری محمود احمدی نژاد در خیابان/ ذکر گفتن آقای سیاست مدار در حال پیاده روی بازی های مادرانه مینا مختاری همسر بهرام رادان با پسر تُپُل و مُپلش/ چه شیطون شده جان کوچولو ویدئویی از خانه ابدی آیت الله آل هاشم و گریه های جگر سوز پدر روحانی شهید/ روحش شاد و یادش گرامی مجید واشقانی پرسپولیس را با خاک یکسان کرد/ افشاگری آقای بازیگر از تاکتیک پرسپولیس برای قهرمانی در حضور پورعلی گنجی افشاگری عادل فردوسی پور از گول مالیدن سر خواهر برادر کوچکترش/ از شما خیلی خیلی بعید بود!! شعری که استاد شهریار با خواندن آن اشک ریخت و تا آخر به صورت گریان ادامه داد/ طفل بودم دزدکی پیر و علیلم ساختند