ساعدنیوز
ساعدنیوز

فال حافظ با تفسیر امروز سه شنبه 16 خرداد 1402/ توصیه های امروز حافظ به شما

  سه شنبه، 16 خرداد 1402   زمان مطالعه 6 دقیقه
فال حافظ با تفسیر امروز سه شنبه 16 خرداد 1402/ توصیه های امروز حافظ به شما
ساعد نیوز: فال روزانه حافظ با تفسیر دقیق برای ماه های تولد

فـال حـافـظ امروز 16 خرداد متولدین فروردین

تصویر

غزل شماره 273 دیوان حافظ : اگر رفیق شفیقی درست پیمان باش

تعبیر غزل شماره 273 حافظ در فال شما :

از کبر و غرور دست بردارید و به رفتار خود بیشتر توجه کنید. در رفاقت و دوستی یکرنگ و خاکی و صمیمی باشید که هر کس به دوستان صادق نیاز دارد. گله و شکایت از مشکلات و سرنوشت را کنار گذاشته و ناامید نباشید که بعد از هر سختی آسانی خواهد بود.

اطرافیان به شما توجه خاصی دارند و این نعمت بزرگی است، سعی کنید به مردم محبت و خدمت کرده و از لجبازی و ناراحتی دوری کنید.

فـال حـافـظ امروز 16 خرداد متولدین اردیبهشت

تصویر

غزل شماره 477 دیوان حافظ : دو یار زیرک و از باده کهن دومنی

تعبیر غزل شماره 477 حافظ در فال شما :

انسان خوب و معنوی هستید و مقام و منزلت بالایی نزد خداوند دارید و حاضر نیستید آن را به توجه به مادیات یا جاه و مقام عوض کنید. قناعت و شکر پروردگار عامل سعادت دنیا و آخرت است.

تاکنون از آزمایش های زیادی سربلند بیرون آمده و صبوری کرده اید. مراقب باشید که شیطان ممکن است با دسیسه های خود قصد فریب شما را داشته باشد. به خداوند پناه ببرید.

فـال حـافـظ امروز 16 خرداد متولدین خرداد

تصویر

غزل شماره 479 دیوان حافظ : صبح است و ژاله می‌چکد از ابر بهمنی

تعبیر غزل شماره 479 حافظ در فال شما :

گاهی دچار غرور و خودبزرگ بینی می شوید و با رفیقان جانی رفتار درستی ندارید، از کبر برحذر بوده و مهرتان را نثار دوستان کنید.

به جای تمرکز روی سختی ها و مشکلات زندگی و غصه خوردن برای کم و کاست دنیا، لحظه ها را با شادی بگذرانید و در کنار دوستان و خانواده با آرامش زندگی کنید.

فـال حـافـظ امروز 16 خرداد متولدین تیر

نماد ماه تولد تیر

غزل شماره 123 دیوان حافظ : مطرب عشق عجب ساز و نوایی دارد

تعبیر غزل شماره 123 حافظ در فال شما :

عشق به خداوند و توکل و ایمان به او کافیست تا از قعر به اوج مکنت و شوکت برسید.

زندگی بدون عشق هیچ لطفی ندارد، با خانواده و همسر خود با محبت و مهربانی رفتار کنید. اگر در شرف ازدواج هستید، ازدواج موفقی داشته و خوشبخت خواهید شد. خداوند را به پاس این همه لطف و کرامت شکرگزاری کنید.

مدتی است باعث رنجش کسی شده اید و دلش را شکسته اید، هرچه زودتر از او دلجویی کنید. مشکل به زودی حل خواهد شد.

فـال حـافـظ امروز 16 خرداد متولدین مرداد

تصویر

غزل شماره 204 دیوان حافظ : یاد باد آن که نهانت نظری با ما بود

تعبیر غزل شماره 204 حافظ در فال شما :

دوستان شفیق و دلسوزی دارید، قدرشان را بدانید و در راه دوستی و محبت شک به خود راه ندهید. به آینده فکر کنید و غم گذشته را نخورید. افسوس و حسرت گذشته دوای درد شما نیست.

زندگی را سخت نگیرید و با سرعت و تیزهوشی سعی کنید آینده خود را به شکل قشنگی بسازید. صبوری کنید، بیمار شفا پیدا می کند، قرض ادا می شود و ازدواج عملی خواهد شد.

فـال حـافـظ امروز 16 خرداد متولدین شهریور

تصویر

غزل شماره 277 دیوان حافظ : فکر بلبل همه آن است که گل شد یارش

تعبیر غزل شماره 277 حافظ در فال شما :

شک نکنید که دنیا به همین صورت باقی نخواهد ماند و همه چیز تغییر خواهد کرد. آینده نگر و دوراندیش باشید و از عجله کردن در کارها پرهیز کنید. با سختی های زندگی مبارزه کرده و درباره آینده افکار مثبت داشته باشید.

یاس و ناامیدی را از دل بیرون کنید، حرف و عمل در کنار هم باعث موفقیت می شود، به قول های خود عمل کرده و سر عهد و پیمان خود باشید. مراقب باشید که به بیراهه نروید. مسافرتان به سلامت بازخواهد گشت.

فـال حـافـظ امروز 16 خرداد متولدین مهر

تصویر

غزل شماره 309 دیوان حافظ : عشقبازی و جوانی و شراب لعل فام

تعبیر غزل شماره 309 حافظ در فال شما :

به تازگی شرایطی فراهم شده تا بتوانید توانایی های خود را به اطرافیان به اثبات برسانید. از این فرصت بهره برده و با عقل و اندیشه همه چیز را به دست آورید.

پروردگار همیشه یاور شماست و مقام و پول و عشق به شما داده است اما آیا شما هم شکرگزار خداوند هستید و ارزش نعمت های زندگی خود را می دانید؟

فـال حـافـظ امروز 16 خرداد متولدین آبان

تصویر

غزل شماره 263 دیوان حافظ : بیا و کشتی ما در شط شراب انداز

تعبیر غزل شماره 263 حافظ در فال شما :

مدتی است یاس و ناامیدی در دل شما لانه کرده است. افکار منفی را از ذهن خود خارج کرده و به آن چه تاکنون به دست آورده اید قناعت داشته باشید. آرزوهای محال را رها کرده و از لحظات زندگی نهایت استفاده را بکنید تا بعدا افسوس نخورید.

اگرچه در گذشته اشتباهاتی کرده و راه اشتباهی رفته اید و فکر آن شما را اذیت می کند اما اندوهگین نباشید که خداوند به شما یاری خواهد داد. با اراده قوی اقدام کنید و تلاش خود را به کار بگیرید تا تحولی عمیق و در جهت مثبت در زندگی ایجاد کنید.

فـال حـافـظ امروز 16 خرداد متولدین آذر

نماد ماه تولد آذر

غزل شماره 17 دیوان حافظ : سینه از آتش دل در غم جانانه بسوخت

تعبیر غزل شماره 17 حافظ در فال شما :

دل بسته هرکسی شدید و به هرکس وفا کردید بی وفایی و جفا دیدید. سینه از غم و اندوه لبریز شده و از کاری که کرده اید پشیمان هستید. اما باید غم را کنار گذاشته و دست از نکوهش خود بردارید تا اوضاع عوض شود.

رویاپردازی و توقع بیش از حد و زندگی در وهم و خیال، شما را از پیشرفت بازخواهد داشت. به دنیای واقعی بازگشته و با به کار گرفتن عقل و اندیشه برای رسیدن به اهداف خود تلاش کنید.

از داشته هایتان لذت ببرید و استوار و محکم به مسیرتان ادامه دهید. موفقیت با شما خواهد بود.

فال حافظ امروز 16 خرداد متولدین دی

تصویر

غزل شماره 164 دیوان حافظ : نفس باد صبا مشک فشان خواهد شد

تعبیر غزل شماره 164 حافظ در فال شما :

تحولات زیبایی در زندگی رخ خواهد داد که باعث حیرت همگان شده و روح تازه ای به شما می بخشد. سلامتی از بهترین نعمت های خداوند است که خدا را شکر به شما و خانواده تان داده شده، قدر سلامتی خود را بدانید و شکرگزار خداوند باشید.

از ایام ماه های شعبان و رمضان غافل نشوید و برای رسیدن به مقصود از خداوند یاری بخواهید. ایام خوشی شما فرا رسیده و روحیه و احوال خوبی دارید. از شکست هایی که در گذشته داشتید درس عبرت بگیرید.

فـال حـافـظ امروز 16 خرداد متولدین بهمن

تصویر

غزل شماره 420 دیوان حافظ : ناگهان پرده برانداخته‌ای یعنی چه

تعبیر غزل شماره 420 حافظ در فال شما :

تحولات عمیقی در حالات روانی شما ایجاد شده که دیگران را نیز به تعجب واداشته است. لحظات زندگی را به هدر می دهید و گاهی با حریفان و گاهی با دوستان هستید.

عصبی شده اید و با کوچکترین بهانه ای دعوا راه می اندازید. با این رفتار ناشایست خود باعث شدید اطرافیان که به شما اعتماد داشتند، از اطراف تان پراکنده شوند. چاره کار به در خانه خدا رفتن و رسیدگی به امور معنوی است.

فـال حـافـظ امروز 16 خرداد متولدین اسفند

تصویر

غزل شماره 183 دیوان حافظ : دوش وقت سحر از غصه نجاتم دادند

تعبیر غزل شماره 183 حافظ در فال شما :

تاکنون رنج های زیادی کشیده اید و با صبر و بردباری از آن ها عبور کرده اید، اگرچه نیش و کنایه حسودان و افراد بدنیت شما را آزار داده اما خدا را شکر که همه آن سختی ها به پایان رسیده و همه چیز به خوبی و خوشی به خیر خواهد شد.

موفقیت هایی که تاکنون به دست آورده اید از لطف و مرحمت پروردگار و شایستگی های خودتان است. رابطه معنوی خوبی با خداوند دارید که سهم زیادی در پیشرفت شما داشته است و در نهایت پاداش صبر و تحمل خود را دریافت کرده اید.

ممکن است تغییر و تحولاتی در شرف وقوع باشد، از آن ناراحت نشوید و خدا را شاکر باشید که ضرر و زیان خاصی ندیدید.

برای مشاهده سایر فال ها کلیک کنید


  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
الهام حمیدی: ما مستاجریم برعکس ستاره‌های کاخ‌نشین آن سوی آب‌ها، ما در حسرت یک خانه‌ایم که مال خودمان باشد! (333 نظر) مریم امیرجلالی: داماد و دخترم توی کانادا هر دوتاشون کارمند بانک هستند و تا 5 کار می‌کنند که بعدش نای حرکت ندارند؛ ایران همه چیز سر جای خودشه کارمندا تا 2 کار می‌کنند+ویدیو (297 نظر) بهاره رهنما: آدمی که بعد 30 سال کار کردن نتونه رفاه مالی داشته باشه آدم بی دست و پاییه! ما راننده تاکسی‌ها و پاکبان‌ها بابت بی دست و پایی‌مان از شما معذرت می‌خواهیم خانم بهاره رهنما+فیلم (229 نظر) سیدجواد هاشمی: آقای پزشکیان باسوادترین رئیس‌جمهور ایران بوده اما آیا باید ایشون رئیس‌جمهور بشه؟؛ چرا منو فقط به چشم شهید سینمای ایران می‌بینید+ویدیو (194 نظر) داریوش ارجمند: روزی که تندیس حاج قاسم را بوسیدم به من گفتند بت پرست! گفتم هستم 100 بار دیگر هم می بوسم+فیلم (174 نظر) مقام معظم رهبری: ما در خانه یک فرش دستبافت داریم که آن هم جزو جهیزیه‌ خانمم بوده که نخ‌نما شده ولی چون یادگاری است نگه داشتیم؛ والاّ همه‌ خانه‌ ما موکت هست (165 نظر) پاسخ جالب رهبر معظم انقلاب به سوال چالشی: آیا شرکت در عروسی که در آن رقصیدن وجود دارد، اشکال شرعی دارد؟ (165 نظر) نگاهی به میز عزای ساده و بدون تجملات مراسم ترحیم آیت الله هاشمی رفسنجانی/ تزئین زیبا و اصیل با گل، خرما و شمع+عکس (147 نظر) خلاقیت خنده دار اوستا بنا برای طراحی و ساخت خانه 2 طبقه حماسه ساز شد+عکس/ هنر نزد ایرانیان است و بس😂 (120 نظر) خلاقیت خنده دار پدران ایرانی برای ثبت نام دخترشان در ثبت احوال حماسه آفرید/ هنر نزد ایرانیان است و بس+عکس (111 نظر) خلاقیت خنده دار اوستا سیم کش برای طراحی پریز در توالت حماسه آفرید+عکس/ هنر نزد ایرانیان است وبس (107 نظر) مهرانه مهین ترابی: شاید خلاف مسیر زندگی باشم ولی از اینکه مادر نیستم خوشحالم+ویدئو (92 نظر) بهنوش طباطبایی: کشتن روباه و استفاده از پوست حیوان خیلی هم خوبه برای محیط زیست مفیده چطور گوشت از قصابی میخریم نمیگیم به قیمت کشته شدن حیوانه+فیلم (92 نظر) کیک تولد خاص و چند بعدی فاطمه دانش پژوه برای تولد سید احمد خمینی با طرح مورد علاقه اش / مبارکا باشه+عکس (87 نظر) رضا گلزار: هنوزم کسی باور نمیکنه من ازدواج کرده باشم/ دستپخت آیسان محشره برای همین فست فود خیلی کم میخورم+فیلم (86 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
آزیتا حاجیان: عاشق بچه بودم الان هم خیلی دلم می خواهد نوه دار شوم چون شیرینی های نوه برای مامان بزرگش است
حکایت های خواندنی ؛ داستان خنده دار دستگیری خر ها
روایت فرزند زن ایرانی شهید شده در لبنان از روز شهادت
آذربایجان‌شرقی، بزرگ‌ترین صادرکننده خرما در کشور بدون داشتن حتی یک نخل!
بریکس در آماده‌باش / پشت پرده سفر پزشکیان به روسیه
امروز 2 آبان روزی که عهد نامه گلستان بسته شد ؛ با این معاهده خاک ایران را به بیگانگان بخشیدند
پنیر الاغ کیلویی 25 میلیون تومان در فروشگاه‌های شمال تهران!
دختر 13 ساله دوست 9 ساله اش را کشت! / جسد در تپه های شهرک مسعودیه پیدا شد! + اعترافات
میلیاردر آمریکایی که به امید جوان شدن پلاسمای بدنش را تعویض کرد!
راه‌اندازی سامانۀ فروش آنلاین کتاب دانشگاه پیام‌نور برای دسترسی آسان دانشجویان به کتب درسی
افشای رازهای تاریک قتل داریوش مهرجویی و همسرش/ چه کسانی پشت این جنایت بودند؟
تست هوش انگلیسی /حتی افرادی با ضریب هوشی "انیشتین" نمی‌توانند 6 کلمه انگلیسی از جمله«Fish» و «Tree» را در 7 ثانیه پیدا کنند
کشف جدید محققان: ترس می تواند به سلامتی بدن شما کمک کند
ویدیو/ تذکر جدی حمید لولایی، سرباز هیتلر در جوکر به رامبد جوان، فرید سریال مسافران برای استفاده از کلمۀ لاتین سورپرایز/ فارسی را پاس بداریم😂
تست هوش ریاضی/ حتی افرادی با ضریب هوشی «ایزاک نیوتن» نمی‌توانند مقایسه مساحت دو شکل با عدد "پی" را در 3 ثانیه طلایی پیدا کنند
منتخب روز   
پذیرایی از مسعود پزشکیان در باند فرودگاه و پس از پیاده شدن از هواپیما با شیرینی های مخصوص و محلی در روسیه+عکس دختر 13 ساله دوست 9 ساله اش را کشت! / جسد در تپه های شهرک مسعودیه پیدا شد! + اعترافات افشای رازهای تاریک قتل داریوش مهرجویی و همسرش/ چه کسانی پشت این جنایت بودند؟ فردی که در فرودگاه امام خمینی مرتکب قتل شد: می‌خواستم کارفرما را بترسانم! مسعود پزشکیان: به حرفهایی که زدم پایبندم، روندی که درباره فیلترینگ انجام شده به نفع مملکت نیست و کار می‌کنیم که فیلترینگ برداشته شود+ویدیو از کشف 34 میلیاردی اموال مسروقه تا دستگیری تهدیدکننده به انتشار تصاویر خصوصی در مازندران! جزئیات افشاگری راز جنایت هولناک تازه عروس! خارج کردن سوزن از مجرای تنفسی کودک 9 ساله در بندرعباس! امسال مشروبات الکلی جان هزاران نفر را گرفت! این 4 جمله رو هیچ وقت به همسرت نگو! (فیلم) آتشکده زرتشتی آدریان در قلب تهران با آتشی که 106 سال روشن است! انواع سبزیجات برای لاغری