فال حافظ با تفسیر امروز یکشنبه 18 تیر 1402/ توصیه های امروز حافظ به شما

  یکشنبه، 18 تیر 1402   زمان مطالعه 6 دقیقه
فال حافظ با تفسیر امروز یکشنبه 18 تیر 1402/ توصیه های امروز حافظ به شما
ساعد نیوز: فال روزانه حافظ با تفسیر دقیق برای ماه های تولد

فـال حـافـظ امروز 18 تیر متولدین فروردین

تصویر

غزل شماره 64 دیوان حافظ : اگر چه عرض هنر پیش یار بی‌ادبیست

تعبیر غزل شماره 64 حافظ در فال شما :

مسیری را انتخاب کرده اید که برای رسیدن به هدف لازم است با دیگران رقابت کنید. مراقب باشید که در این راه پاکی دل و طینت را از دست ندهید و اسیر وسوسه های شیطان نشوید.

همه آدم ها در کنار خوبی ها، بدی هایی دارند که شما نیز از این قانون طبیعت استثنا نیستید. گل بی خار خداوند است.

گاهی وسوسه می شوید برای بالا بردن ارزش کار خود، دیگران را زمین بزنید، از این کار برحذر باشید که عاقبت خوبی در انتظارتان نخواهد بود.

برای دستیابی به سعادت و خوشبختی باید تلاش کنید و ثابت قدم باشید.

فـال حـافـظ امروز 18 تیر متولدین اردیبهشت

تصویر

غزل شماره 151 دیوان حافظ : دمی با غم به سر بردن جهان یک سر نمی‌ارزد

تعبیر غزل شماره 151 حافظ در فال شما :

غم و غصه تا کی؟!

برای کاری که هیچ منفعتی برای شما نداشته دچار اندوه شده اید که کاملا بی دلیل و بدون منطق است. زیاد به دشمنان خود توجه نکنید. شاید ظاهرا در کاری که برایش رنج و سختی زیادی تحمل کرده اید و از مال و جان خود مایه گذاشته اید، شکست خورده باشید اما بهتر است از گذشته درس گرفته و آن را رها کنید.

هرچه اهداف عالی تر و آرزوهای بزرگ تر داشته باشید سختی ها و مشکلات راه نیز بیشتر خواهد بود. بنابراین قبل از شروع کار فکر همه چیز را بکنید. قناعت پیشه کنید و به خداوند توکل کنید تا به مراد دل خود برسید.

فریب ظاهر افراد حیله گر را نخورید که سعی می کنند شما را از راه به در کنند.

فـال حـافـظ امروز 18 تیر متولدین خرداد

تصویر

غزل شماره 486 دیوان حافظ : بلبل ز شاخ سرو به گلبانگ پهلوی

تعبیر غزل شماره 486 حافظ در فال شما :

از ماست که بر ماست! هر کاری که در این دنیا انجام دهید نتیجه اش را خواهید دید پس مراقب باشید که چه می کنید و چه رفتاری دارید. انتخاب با خودتان است که طعم پیروزی را بچشید یا شکست، همگی به اعمال و رفتار شما بستگی دارد.

اگر پیوسته دچار شکست می شوید باید رفتار و کارهایی که انجام داده اید را مرور کنید تا اشتباهات و نقاط ضعف خود را شناخته و آن ها را اصلاح کنید تا آینده بهتری برای خود بسازید.

فـال حـافـظ امروز 18 تیر متولدین تیر

نماد ماه تولد تیر

غزل شماره 403 دیوان حافظ : شراب لعل کش و روی مه جبینان بین

تعبیر غزل شماره 403 حافظ در فال شما :

ظاهرتان خبر از اسرار درون نمی دهد. استعدادهای فراوانی دارید که مردم از آن ها خبر ندارند. با اینکه شخص خودخواه و مغروری به نظر می رسید اما اینطور نیست.

انسانی هستید که سر عهد و پیمانی که بسته اید می مانید. در آینده نزدیک تحولات روحی عمیقی رخ خواهد داد، کینه و کدورت را از دل بیرون کرده و قلب تان جلا پیدا خواهد کرد.

فـال حـافـظ امروز 18 تیر متولدین مرداد

تصویر

غزل شماره 225 دیوان حافظ : ساقی حدیث سرو و گل و لاله می‌رود

تعبیر غزل شماره 225 حافظ در فال شما :

فرصت های خوبی در راه است و بخت و اقبال به شما روی آورده، از این موقعیت کمال استفاده را ببرید. غرور و خودبزرگ بینی را کنار بگذارید زیرا گمراه کننده است و شما را به بیراهه می کشاند.

در کارها جهالت و غفلت نورزید. همواره به یاد خداوند باشید و نذر خود را ادا کنید تا دستیابی به اهداف سریع تر اتفاق بیفتد. انشاالله بیمار به زودی شفا پیدا می کند. با افراد شیطان صفت نشست و برخاست نکنید که نتیجه خوبی نخواهد داشت.

فـال حـافـظ امروز 18 تیر متولدین شهریور

تصویر

غزل شماره 376 دیوان حافظ : دوستان وقت گل آن به که به عشرت کوشیم

تعبیر غزل شماره 376 حافظ در فال شما :

اندوهگین نباشید. غم و غصه را رها کنید و به شیرینی های زندگی فکر کنید. اگرچه روزها به سختی می گذرد و ناراحتی های زیادی را تحمل کرده اید اما می توان از دل این غم و غصه نیز شادی ها را بیرون کشید.

اگر در راه رسیدن به مقصود شکست خورده اید همچنان امید داشته باشید و صبوری پیشه کنید، شکست مقدمه پیروزی است و زندگی سرشار از پستی و بلندی ها.

فـال حـافـظ امروز 18 تیر متولدین مهر

تصویر

غزل شماره 64 دیوان حافظ : اگر چه عرض هنر پیش یار بی‌ادبیست

تعبیر غزل شماره 64 حافظ در فال شما :

مسیری را انتخاب کرده اید که برای رسیدن به هدف لازم است با دیگران رقابت کنید. مراقب باشید که در این راه پاکی دل و طینت را از دست ندهید و اسیر وسوسه های شیطان نشوید.

همه آدم ها در کنار خوبی ها، بدی هایی دارند که شما نیز از این قانون طبیعت استثنا نیستید. گل بی خار خداوند است.

گاهی وسوسه می شوید برای بالا بردن ارزش کار خود، دیگران را زمین بزنید، از این کار برحذر باشید که عاقبت خوبی در انتظارتان نخواهد بود.

برای دستیابی به سعادت و خوشبختی باید تلاش کنید و ثابت قدم باشید.

فـال حـافـظ امروز 18 تیر متولدین آبان

تصویر

غزل شماره 89 دیوان حافظ : یا رب سببی ساز که یارم به سلامت

تعبیر غزل شماره 89 حافظ در فال شما :

مشکلات زیادی سر راه تان قرار گرفته و احساس ناامیدی بر شما غلبه کرده است. اگرچه به نظر می رسد همه درها به روی شما بسته شده اما نگران نباشید، روزهای سخت خواهد گذشت.

غصه خوردن دردی را دوا نخواهد کرد، بهتر است خوب فکر کرده و برای عبور از این شرایط چاره ای بیندیشید، عزم خود را جزم کنید و با توکل بر خدا اوضاع را در جهت مثبت تغییر دهید.

راز دلتان را نزد افراد حسود فاش نکنید.

فـال حـافـظ امروز 18 تیر متولدین آذر

نماد ماه تولد آذر

غزل شماره 244 دیوان حافظ : معاشران گره از زلف یار باز کنید

تعبیر غزل شماره 244 حافظ در فال شما :

خسته شده و امید خود را از دست داده اید، اما نگران نباشید که دوران شادی و راحتی در راه است. در زمان کامیابی از یاد خداوند غافل نشوید و همواره به خودش توکل کنید. خداوند یار و یاور افراد با ایمان و صادق است.

از ریاکاری و دروغ بپرهیزید، در شناخت اطرافیان دقت کنید و مراقب باشید که افراد فریبکار شما را به بیراهه نکشانند. قدر زندگی خود را بدانید و دست از لجبازی و وسواس بیش از حد بردارید.

فال حافظ امروز 18 تیر متولدین دی

تصویر

غزل شماره 325 دیوان حافظ : گر دست دهد خاک کف پای نگارم

تعبیر غزل شماره 325 حافظ در فال شما :

در دوستی از جان مایه می گذارید و هرچه بتوانید برای دوستان انجام می دهید، اما لازم است از یکرنگ بودن آن ها نیز مطمئن شوید که آیا در همه لحظات با شما همراهی می کنند یا فقط شریک شادی و خوشی این روزها هستند.

دست به خیر داشته باشید تا بعد از مرگ نیز نام نیک شما به جا بماند. از یاد خدا غافل نشوید و او را عبادت کنید که آرامش دل نزد اوست.

فـال حـافـظ امروز 18 تیر متولدین بهمن

تصویر

غزل شماره 100 دیوان حافظ : دی پیر می فروش که ذکرش به خیر باد

تعبیر غزل شماره 100 حافظ در فال شما :

به تازگی برای انجام کاری برنامه ریزی کرده اید و قصد آغاز آن را دارید، توکل لازمه ی موفقیت در هر چیزی است، به خداوند توکل کنید و قدم در مسیر بگذارید که خیر شما در آن است و عاقبت خوبی به همراه خواهد داشت.

چقدر خودتان را برای مسائل مالی و دنیوی عذاب می دهید و غصه می خورید؟! غم و غصه را کنار گذاشته و خوشحال باشید که به زودی هم مقام بالا و هم ثروت کلانی به دست خواهید آورد.

از نصیحت های اطرافیان دلسوز، دلگیر نشوید که خیر شما را می خواهند. از این انتقادات برای پیشرفت در کار و زندگی استفاده کنید.

فـال حـافـظ امروز 18 تیر متولدین اسفند

تصویر

غزل شماره 310 دیوان حافظ : مرحبا طایر فرخ پی فرخنده پیام

تعبیر غزل شماره 310 حافظ در فال شما :

به زودی خبر باورنکردنی به شما خواهد رسید که در زندگی شما تاثیر زیادی داشته و اوضاع را کاملا عوض خواهد کرد. از فرصت هایی که پیش رو خواهید داشت کمال استفاده را کنید.

موقعیت خوبی که برای شما ایجاد می شود می تواند زندگی شما را از این رو به آن رو بکند، از آن استفاده کنید تا لطف و رحمت خداوند را ببینید. صبوری پیشه کرده و امیدوار باشید.

برای مشاهده سایر فال ها کلیک کنید


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
نگاهی به رسم جالب هر شبِ خانواده رهبر معظم انقلاب قبل از خواب (616 نظر) همسر رهبر معظم انقلاب: ما در خانه‌مان دکوراسیون به معنای متداول آن،فرش و پرده‌های قیمتی و مبلمان نداریم (559 نظر) رهبر معظم انقلاب خطاب به پدر عروسشان: تمام زندگی ما غیر از کتابهایم، یک وانت لوازم کهنه است پولی برای خرید خانه پسرم ندارم /صداقت و ساده زیستی رهبری ... (223 نظر) تدارکات ساده رهبر معظم انقلاب برای پذیرایی کردن از مهمانانش+عکس/از قند و چای گرفته تا بشقاب کوچک از شیرینی نارگیلی برای کسانی که قند دوست ندارند (127 نظر) خلاقیت منحصر بفرد و نوآورانه شهرداری همدان در نصب مجسمه های شاه و سرباز هخامنشی در حال بیرون آمدن از خاک+ویدیو / احسنت به این ذهن (31 نظر) نگاهی به میز عزایِ ساده برادر جوان و مجرد مهدی یغمایی در خانه پدری اش که لحظاتی پیش خواننده داغدار منتشر کرد+عکس (17 نظر) نگاهی به چیدمان زیبای طاقچه خانه سید احمد خمینی با آینه سنتی، قرآن و گل های رز/ چه سلیقه هنری خاص و متفاوتی+عکس (16 نظر) خوانندگی پراحساس و عاشقانه آهنگ بیا برگرد در کنسرت معرکه رضا گلزار/ قدرت صداش بیستِ بیست+ویدیو (16 نظر) شیلا خداداد: من یک پکیج نیستم همیشه آماده باشم با موهای رنگ شده و ناخن لاک زده+ویدئو/نچرال پسند بودن خانوم بازیگر... (13 نظر) رخت عزای متفاوت فرزاد حسنی، داوود سریال قطب شمال در مراسم تشییع مادرش/ روحش شاد و یادش گرامی+عکس (9 نظر) چهره غمزده علیرضا کمالی، احسان سریال لحظه گرگ و میش در مراسم تشییع حسام محمودی/ برای مُردن خیلی جوون بود+عکس (9 نظر) جشن تولد عاشقانه و خلوت 50 سالگی همسر جراح شیلا خداداد/ مثل همیشه شیک و باکلاس+عکس (7 نظر) (عکس) خلاقیت یک هنرمند خوش ذوق با سنگ های موجود در طبیعت/هزار آفرین به این ذهن خلاق (7 نظر) مهر و امضای جذاب باستانی پادشاهان ایرانی!/ از داریوش و کوروش تا نادرشاه افشار (7 نظر) خلاقیت منحصر بفرد یک قناد حرفه ای در پخت کیک سه بعدی با الهام از فرش ایرانی / هنر نزد ایرانیان است و بس... (7 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
منتخب روز   
سکانسی از سریال پُرحاشیه این روزها؛ زمین خوردن ثریا در سریال در انتهای شب/ شما چه حِسی داشتین؟ تئوری رنگ قرمز ناگهانی در دکوراسیون منزل ؛ به دیزاین خونتون یه چیز قرمز اضافه کنین تا تاثیرشو ببینین (عکس) استایل کُت و شلواری محمود احمدی نژاد در خیابان/ ذکر گفتن آقای سیاست مدار در حال پیاده روی بازی های مادرانه مینا مختاری همسر بهرام رادان با پسر تُپُل و مُپلش/ چه شیطون شده جان کوچولو ویدئویی از خانه ابدی آیت الله آل هاشم و گریه های جگر سوز پدر روحانی شهید/ روحش شاد و یادش گرامی مجید واشقانی پرسپولیس را با خاک یکسان کرد/ افشاگری آقای بازیگر از تاکتیک پرسپولیس برای قهرمانی در حضور پورعلی گنجی افشاگری عادل فردوسی پور از گول مالیدن سر خواهر برادر کوچکترش/ از شما خیلی خیلی بعید بود!! شعری که استاد شهریار با خواندن آن اشک ریخت و تا آخر به صورت گریان ادامه داد/ طفل بودم دزدکی پیر و علیلم ساختند سکانس غَش آور از سریال 3 در 4 با هنرنمایی علی صادقی/ ایشون اول نمک بودن بعدا دست و پا در آوردن! زنی که قهرمان زلزله کاشمر شد! / این است زن شجاع ایرانی ...