دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

مجله خانواده / سرگرمی / انواع فال / فال روزانه /

فال حافظ با تفسیر امروز یکشنبه 4 تیر 1402/ توصیه های امروز حافظ به شما 

یکشنبه، 04 تیر 1402
ساعد نیوز: فال روزانه حافظ با تفسیر دقیق برای ماه های تولد

فـال حـافـظ امروز 4 تیر متولدین فروردین

غزل شماره 138 دیوان حافظ : یاد باد آن که ز ما وقت سفر یاد نکرد

تعبیر غزل شماره 138 حافظ در فال شما :

از گذشته و تجربه هایی که کسب کرده اید درس عبرت گرفته و کینه ها را فراموش کنید. گاهی احساس می کنید از رویاها و اهدافی که در سر می پروراندید دور شده اید، یا کسی که دوستش دارید نسبت به شما کم لطفی کرده و اهمیتی نمی دهد. برای رسیدن به هدف باید منتظر باشید و صبر پیشه کنید.

امید خود را از دست ندهید و غم و غصه را کنار بگذارید تا به مراد دل خود برسید. منتظر جوابی هستید که به زودی دریافت خواهید کرد.

فـال حـافـظ امروز 4 تیر متولدین اردیبهشت

غزل شماره 130 دیوان حافظ : سحر بلبل حکایت با صبا کرد

تعبیر غزل شماره 130 حافظ در فال شما :

اعتماد بیش از اندازه به فردی باعث شده دچار خسران شده و آسیب ببینید. ظاهربینی شما دلیل این مسئله است و پشیمانی سودی نخواهد داشت. از دروغ و فریب دیگران حذر کنید که راه به جایی نخواهید برد.

اگر باطن خود را جلا دهید خداوند نیز دست شما را گرفته و مشکلات برطرف خواهد شد. قناعت پیشه کنید و دوستان صدیق را از دشمنان دورو بشناسید. سر عهدی که با خداوند می بندید بمانید تا به مقام و شوکت برسید.

فـال حـافـظ امروز 4 تیر متولدین خرداد

غزل شماره 441 دیوان حافظ : چه بودی ار دل آن ماه مهربان بودی

تعبیر غزل شماره 441 حافظ در فال شما :

چشم انتظار دیدن یار هستید و این انتظار شما را بی قرار و ناراحت کرده است. نگرانی به دل راه ندهید و از یاس و ناامیدی برحذر باشید که به زودی با تلاش و پشتکار به مراد دل خواهید رسید.

صبور و شکیبا باشید تا خداوند لطف و رحمتش را شامل حال شما کرده و به نتیجه مطلوب دست پیدا کنید.

فـال حـافـظ امروز 4 تیر متولدین تیر

غزل شماره 27 دیوان حافظ : در دیر مغان آمد یارم قدحی در دست

تعبیر غزل شماره 27 حافظ در فال شما :

مدتی است در خواب غفلت به سر برده و از دنیا و زندگی ناامید و دلزده شده اید. اگرچه به نظر می رسد برای رسیدن به مقصود راه پر پیچ و خمی در پیش دارید و تلاش زیادی لازم است تا به هدف خود برسید، اما ناامیدی هیچ سودی برای شما نخواهد داشت. با توکل به خداوند و یاد او از جای برخاسته و به راهتان ادامه دهید.

کاری که به دنبال انجامش هستید نتایج خوبی به همراه خواهد داشت، در طول مسیر از تجربه و کمک اطرافیان دلسوز استفاده کنید. مشکلات حل خواهد شد و روزهای خوش از راه خواهد رس

فـال حـافـظ امروز 4 تیر متولدین مرداد

غزل شماره 260 دیوان حافظ : ای سرو ناز حسن که خوش می‌روی به ناز

تعبیر غزل شماره 260 حافظ در فال شما :

در این راه صبوری کنید و غم هجران را تحمل کنید تا به زودی به وصال یار برسید. برای نشان دادن خلوص نیت خود، با مردم با صداقت رفتار کرده و صمیمی باشید. برای گذر از سختی ها و رسیدن به اهداف با گام های استوار قدم برداشته و از کنایه و طعنه های حسودان نترسید.

برخی از دوستان به کمک شما نیاز دارند و طلب یاری می کنند، دست رد به سینه آن ها نزنید و سعی کنید به عهد و پیمان خود وفادار بمانید. اسرار خود را نزد نامحرم فاش نکنید و به خداوند توکل داشته باشید.

فـال حـافـظ امروز 4 تیر متولدین شهریور

غزل شماره 284 دیوان حافظ : هاتفی از گوشه میخانه دوش

تعبیر غزل شماره 284 حافظ در فال شما :

برای رسیدن به سرمنزل مقصود و دستیابی به آرزوها باید تلاش عالی و پشتکار داشته باشید. سختی هایی که در مسیر وجود دارد طبیعی است و باید با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم کنید.

از روی ظاهر افراد قضاوت نکنید، برخی افراد به ظاهر دشمن هستند اما ممکن است تصور شما اشتباه باشد، توکل به حق داشته باشید و از دوستان فریبکار دوری کنید.

فـال حـافـظ امروز 4 تیر متولدین مهر

غزل شماره 398 دیوان حافظ : ای نور چشم من سخنی هست گوش کن

تعبیر غزل شماره 398 حافظ در فال شما :

از تنبلی و بی خیالی در انجام کارها برحذر باشید و امروز و فردا نکنید. به خداوند پناه ببرید تا با ذکر و عبادت پروردگار از وسوسه شیطان و هوای نفس در امان مانده و به بیراهه کشیده نشوید.

قصد انجام کاری دارید که نیاز به اراده آهنین و همت عالی دارد. با بزرگان و افراد با تجربه مشورت کنید تا به مراد دل برسید. لطف پروردگار شامل حال شما خواهد شد.

فـال حـافـظ امروز 4 تیر متولدین آبان

غزل شماره 66 دیوان حافظ : بنال بلبل اگر با منت سر یاریست

تعبیر غزل شماره 66 حافظ در فال شما :

مادیات و ثروت این دنیا فانی است، سعی کنید به متعلقات دنیوی وابسته نباشید و دست از طمع و حرص زدن برای مال دنیا بردارید. مدتی است مشغولیت های دنیا باعث شده فکر و ذکرتان پول و اندوختن ثروت باشد، این طرز تفکر باعث می شود از چشم اهل دل بیفتید.

در مسیر هنر و ادب گام بردارید و تلاش کنید تا به مراتب بالا رسیده و نزد مردم محبوب شوید.

از ریا و دورویی برحذر باشید و با ایمان به خدا و راستی به سوی اهداف خود بروید. در حق مردم بی انصافی نکنید و در همه حال جانب حق را بگیرید.

فـال حـافـظ امروز 4 تیر متولدین آذر

غزل شماره 195 دیوان حافظ : غلام نرگس مست تو تاجدارانند

تعبیر غزل شماره 195 حافظ در فال شما :

شایددر گذشته اشتباهاتی انجام داده اید اما ماهی را هروقت از آب بگیرید تازه است، از همین الان که به اشتباهات خود پی برده اید به دنبال جبران آن ها باشید و راه درست را در پیش بگیرید.

با افراد دانا و با تجربه مشورت کنید تا بتوانید راه حل مشکلاتی که سر راهتان وجود دارد را پیدا کنید. دلبسته دنیای فانی و لجظات زودگذر نباشید. انشاالله بیمار شفا پیدا می کند.

فال حافظ امروز 4 تیر متولدین دی

غزل شماره 212 دیوان حافظ : یک دو جامم دی سحرگه اتفاق افتاده بود

تعبیر غزل شماره 212 حافظ در فال شما :

مژده باد بر شما که به زودی نتیجه تلاش های خود را خواهید دید، اگرچه در گذشته اشتباهاتی انجام داده اید اما از آن جا که به فکر جبران آن ها بودید و برای دفع ضرر تلاش بسیار نموده اید، به زودی دوران غم و اندوه تمام می شود.

در راه خداوند انفاق کنید و نگران و مشوش نباشید تا در راه رسیدن به مقصود ثابت قدم و پایدار بمانید. مسافرتان گره از کارش باز می شود. به والدین خود بیشتر توجه کنید و نذر خود را ادا سازید.

فـال حـافـظ امروز 4 تیر متولدین بهمن

غزل شماره 172 دیوان حافظ : عشق تو نهال حیرت آمد

تعبیر غزل شماره 172 حافظ در فال شما :

نگران شرایط موجود نباشید، شما انسان خلاق و باهوشی هستید کافیست خودتان را باور کنید! گاهی دچار افراط و تفریط در کارها می شوید که خوب نیست، همیشه جانب تعادل را نگاه داشته و در زندگی قناعت کنید. شاید لازم باشد کمی خواسته های خود را کمتر کنید.

نیتی در ذهن دارید که باعث درگیری ذهنی و سرگردانی شما شده، بهتر است از آن صرف نظر کنید زیرا تاکنون چیزی جز غم و ترس برای شما نداشته است.

فردی از نزدیکان به کمک شما نیاز دارد و منتظر شماست، به یاری اش بشتابید.

فـال حـافـظ امروز 4 تیر متولدین اسفند

غزل شماره 483 دیوان حافظ : سحرگه ره روی در سرزمینی

تعبیر غزل شماره 69 حافظ در فال شما :

این روزها هرچه بیشتر تلاش می کنید بیشتر خسته می شوید و کمتر نتیجه می گیرید. هرچه شما در وصال یار سماجت به خرج می دهید او بیشتر از قبل از شما دور می شود. غصه نخورید، شاید سرنوشت اینگونه برای شما مقدر شده، گاهی جز صبر و امیدواری نمی توان کاری کرد.

از خداوند برای حل مشکلات یاری بخواهید، به او توکل کنید و امیدتان به خدا باشد، با توسل به خدا و قرآن انشالله بهترین اتفاقات برای شما خواهد افتاد.

برای مشاهده سایر فال ها کلیک کنید


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز شنبه 30 تیر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
ترجمه تخصصی متن
(ویدیو) بحث جدید جواد خیابانی و خداداد عزیزی روی آنتن زنده بر سر انسانیت به خرج دادن/ واقعا بنظر شما هم انسانیت واسه 4000 سال پیشه؟ فکر میکردین آقای خیابانی اینقدر باظرفیت باشن؟
ترجمه تخصصی کتاب
استوری تسلیت و همدردی بازیگران با حمید گودرزی برای فوت مادرش+عکس/ از پوریا پورسرخ و ژیلا صادقی تا نعیمه نظام‌دوست و پژمان بازغی
ویدیو/ چرا عسل کشف شده از مقبره‌های مصریان باستان، هنوز فاسد نشده است؟
هزینه چاپ یک کتاب
تبدیل پایان نامه به مقاله و کتاب
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب در چند ثانیه
استخراج مقاله از پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری و چاپ در مجلات isi، علمی پژوهشی، Scopus + پاورپوینت آموزشی