دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

مجله خانواده / سرگرمی / انواع فال / فال روزانه /

فال ماه تولد امروز یکشنبه 6 آبان ماه 1397 

شنبه، 05 آبان 1397
ساعد نیوز: فال و طالع بینی روز یکشنبه 6 آبان ماه 1397

فال ماه تولد یکشنبه 6 آبان ماه

 

فال ماه تولد یکشنبه 6 آبان 1397

 

 
 
 
 

با وجود اینکه دوستان شما فکر می کنند که شما همه چیزتان را از دست داده اید ولی خودتان بهتر می دانید که این گونه نیست شما امروز وقتی که انرژی و توانایی های خود را ذخیره می کنید قدرتمندتر می شوید به جای اینکه به سرعت همه چیز را برای دیگران افشا کنید قدری صبر کرده و آرامتر پیش بروید اگر بخشی از صحبت هایتان را مخفی کرده و آنها را برای روز دیگری بگذارید راحت تر می‌توانید دیگران را متقاعد کنید.

 
 

امروز حفظ کردن آرامش برایتان کار سختی شده است. شاید به خاطر حجم زیاد اطلاعاتی سیستم عصبی شما حساس شده باشد. هم اکنون زمان خیلی خوبی برای ترتیب دادن یک مسافرت است. استفاده کردن از این فرصت هیجان انگیز برایتان تجربیات جالبی به همراه می‌آورد و می‌تواند مدتی شما را از توقعات و انتظارات افراد دیگر دور کند. به خودتان فرصت بدهید که دانش و اطلاعات‌تان را با واقعیت کنونی هماهنگ کنید.

 
 
 
 

روز آسانی در پیش دارید، زیرا ماه به پنجمین خانه در طالع شما یعنی خانه ی بازی و تفریح وارد شده است. اتفاقات زیادی در زندگی شما در جریان است، اما وقت کافی ندارید که بخواهید به همه ی سرگرمی هایی که پیش روی تان قرار گرفته برسید. حواس تان باشد که ناراحتی و خشم خود را در این قضیه به دیگران انتقال ندهید. درست است که یک چیزی مانع راه تان شده، اما این چیز اصلاً ربطی به رفتار دیگران ندارد. برای این که بر این موانع غلبه کنید باید رویکرد خودتان را تغییر دهید. دیگران همه به شما چشم دوخته اند، پس راهنمای مناسبی برای آن ها باشید.

 

 
 
 

شما به آسانی نمی‌توانید وقت خود را آزاد کرده و به شادی و تفریح کردن مشغول شوید، مگر اینکه از قبل برای آن برنامه‌ریزی کرده باشید. این روزها شما دوست دارید چند ساعتی را بیکار باشید و به استراحت کردن بپردازید، اما شاید این کار به این سادگی که به نظر می‌رسد نباشد. شاد بودن و تفریح کردن موهبتی است که زمانی می‌توانید آن را به دست آورید که به اندازه کافی کار کرده باشید.

 

 
 
 

امروز روز بزرگی است و اگر ایده‌ها و نظریات‌تان را فقط برای خودتان نگه دارید پشیمان خواهید شد. شما حتی اگر به فعالیت‌های گروه توجه نکنید باز هم امکان موفق شدن را دارید. اما کاملا توانایی ندارید که ایده و نظریات‌تان را به واقعیت تبدیل کنید، بنابراین اجازه دهید آنها آزادانه در زندگی تان جریان پیدا کنند. چیزهایی که مهم هستند، حتی اگر مواردی جزئی باشند، تغییر خواهند کرد.

 

 
 
 

چند روز گذشته که ماه بازتابنده در نشانه ی شما به سر می برد به احساسات تان توجه داشتید، اما امروز به نظر می رسد که این طور نیستید. خوشبختانه با بهره گیری از تفکر نقادانه ی ذاتی که در وجود شماست می توانید به عقلانی ترین مسیر ممکن هدایت شوید. یادتان باشد که برای رسیدن به موفقیت لزومی ندارد از آرمان های تان کوتاه بیایید. مجبور نیستید به هر ایده ی جدیدی که سر راه تان قرار می گیرد نه بگویید. در عوض به شما توصیه می شود که کمی هم از شگفتی ها و اتفاقات غیر منتظره ی مسیر لذت ببرید. ناشناخته ها را با آغوش باز بپذیرید تا آن چه خوب است اتفاق بیفتد.

 
 
 
 

امروز دیگران را سرمشق خود قرار دادن روش خوبی برای شما نیست، زیرا آنها می‌خواهند شما را از سرشان باز کنند. الان می‌توانیم بهتان توصیه کنیم که کاری را که فکر می‌کنید مهم تر است انجام دهید. وقتی برای تجزیه و تحلیل کردن و برنامه ریزی کردن باقی نمانده است. پس از تفریح کردن دست بردارید و همین الان اقدام کنید. شما باید روحیه شوخ طبعی خود را حفظ کرده و در عین حال کارهایتان را انجام دهید.

 
 
 

شما می‌توانید فشار زیادی که رویتان است را حس کنید و می‌خواهید کاری انجام دهید که از میزان آن بکاهید. اما به جای اینکه برای حل کردن این مشکل به اعماق آن بروید، بهتر است که در لحظه حال حضور داشته و تمرکز کنید. لازم نیست در ضمیر ناخودآگاهتان کنکاش کنید. فقط وقایع و اتفاقات را دنبال کنید و از مسیری که پیش گرفته‌اید لذت ببرید.

 
 
 

امروز دوست دارید که با دوستان تان وقت بگذرانید و خوشحالی کنید. اگر با کسانی که مثل شما فکر می کنند ارتباط داشته باشید برای روح تان هم مفید خواهد بود. اکنون تمایلی ندارید که کنترل احساسات تان را از دست بدهید. اکنون وضعیت خطیری است، باید طوری رفتار کنید که بعداً وقتی به کمک احتیاج دارید دیگران حمایت تان کنند. درست است که دل تان می خواهد شادی و تفریح کنید، اما یادتان باشد که به حقایق زندگی خود توجه کنید.

 

 
 
 

اکنون که ماه در دوازدهمین خانه شما به ونوس زیبا ملحق شده است، شما باید در مسائل عاطفی و عشقی ازخودگذشتگی نشان دهید و عشقی خالصانه داشته باشید. توجه نکردن به نیازهای شخصی خودتان باعث می‌شود که این فداکاری معنوی در شما بیشتر شود. اما باید سعی کنید که این حالت در شما باقی بماند و به فداکاری‌های خود ادامه دهید. مادامی که شما فقط به نیازهای اساسی خود توجه می‌کنید، ایجاد کردن یک رابطه عاشقانه آرمانی هنوز هم جزو اهداف اصلی شما به شما می‌رود و بسیار قابل تحسین است.

 

 
 
 

شما امروز قادر نیستید احساسات و شور و هیجان خود را کنترل کنید، که اگر خودتان را برای تغییر دادن رفتارتان آماده نکنید به مشکل برخواهید خورد. هم اکنون نیز کارهای زیادی برای انجام دادن دارید و این موضوع کمی ‌شما را خسته می‌کند. خوشبختانه شما توانایی این را دارید که از پس مسئولیت‌هایتان بربیایید، پس از انجام دادنشان طفره نروید. اگر تمام وظایفتان را به خوبی انجام بدهید نسبت به خود احساس بهتری پیدا خواهید کرد.

 
 
 
 

اکنون به دنبال برقراری صمیمیت هستید و می خواهید تا عمق یک ماجرای عاطفی پیش بروید. این که فقط ازدوست داشتن ها و خواسته های تان بگویید کافی نیست. می ترسید که مبادا احساسات جلوی عقل تان را بگیرد، در چنین شرایطی صحبت کردن از احساسات برای تان خوشایند نخواهد بود. بدانید که امروز از امنیت عقلی برخوردار هستید، پس بگذارید امواج احساسات شما را شستشو دهد و ترس از غرق شدن را از شما بگیرد. اشکالی ندارد، گاهی فرو رفتن در اعماق احساسات چندان هم کار ساده ای نیست.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز چهارشنبه 12 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
استخراج مقاله از پایان نامه ارشد و دکترا + پاورپوینت آموزشی
سابمیت مقاله چیست؟
نحوه محاسبه هزینه چاپ یک کتاب
ترجمه رسمی انگلیسی اسناد و مدارک
چاپ مقاله در مجله (ISI, SCOPUS, ISC, PUBMED و علمی پژوهشی) معتبر+ صفر تا صد+ ویدئو آموزشی
تبدیل پایان نامه به مقاله آی اس آی
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
پذیرش تضمینی مقاله علمی پژوهشی
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب
آموزش گام به گام نحوه سابمیت مقاله در مجلات ISI (آی اس آی)