ساعدنیوز
ساعدنیوز

فال روزانه امروز جمعه 16 اردیبهشت ۱۴۰۱

  جمعه، 16 اردیبهشت 1401   زمان مطالعه 11 دقیقه
فال روزانه امروز جمعه 16 اردیبهشت ۱۴۰۱
ساعد نیوز: فال روز و طالع بینی 16 اردیبهشت ۱۴۰۱

فال روزانه جمعه 16 اردیبهشت ماه 1401

تصویر

فال روزانه در روز 16 اردیبهشت 1401 برای متولدین فروردین ماه

برای اینکه روی دیگران تاثیر مثبت بگذارید باید بتوانید حرف هایتان را با لحنی دوستانه بیان کنید. شما اخیرا به فردی علاقمند شده اید اما از شنیدن «نه» و رد شدن هراس دارید، به همین دلیل احساسات تان را پنهان می کنید. شاید بد نباشد که امروز جسارت بیشتری به خرج دهید. به دنبال شروع کاری هستید اما منتظر شرایط ایده آل تان هستید. مطمئن باشید که تا خود شما دست به کار نشوید این شرایط برایتان فراهم نمی شود. به فکر سلامتی تان باشید. در مورد مسئله ای مالی یا کاری یا تحصیلی تحقیق کافی است، هر چه زودتر آستین ها را بالا زده و دست به عمل بزنید. شنیدن یک موسیقی خاطرات تان را زیر و رو می کند و تا چند روزی احوال تان را به هم می ریزد. گفتگو با شخصی، ایده ای تازه به سرتان می اندازد.

فال روزانه در روز 16 اردیبهشت 1401 برای متولدین اردیبهشت ماه

امروز دوست دارید برنامه ای که در سر دارید را اجرا کنید اما چیزی یا کسی شما را مجبور به حرکت در مسیر دیگری می کند.اگر چه دوست دارید تنهایی وارد عمل شوید اما امروز فعالیت گروهی به نفع تان خواهد بود. شما انتخاب های زیادی در سر دارید اما یکی از آنها مهمتر از بقیه است پس انرژی خود را صرف آن کنید. از صحبت کردن با فردی هراسانید و فکر می کنید که او ممکن است فکرهای بی ربطی درمورد شما بکند، اما بهتر است از فرصت ها استفاده کنید و همین امروز راز دلت تان را با او در میان بگذارید. در یک مسئله کاری اوضاع بهتر از ان که توقع دارید پیش خواهد رفت. یک تغییر کوچک در زندگی تان اتفاقی بزرگ را برایتان رقم خواهد زد. برای انجام معامله ای اگر همه شرایطی که در ذهن داشته اید آماده است، دست به اقدام بزنید وگرنه بهتر است هنوز کمی صبر کنید و روی حرف دیگران حساب نکنید.

فال روزانه در روز 16 اردیبهشت 1401 برای متولدین خرداد ماه

اعتماد به نفس خود را در چنین روزی افزایش دهید و به احساسات، افکار و ایده های خود قدرت بیان دهید. بدبینی نسبت به اطرافیان را از خود دور و به جای آن به جنبه های مثبت نگاه کنید. منفی اندیشی تنها مشکلات شما را بیشتر می کند. راههای زیادی برای شادی وجود دارد، برای رسیدن به آنها تلاش کنید. لازم نیست زیاد درباره قرار ملاقات تان با فردی نگران باشید زیرا امروز شانس با شما است و همه چیز به خوبی پیش خواهد رفت. انرژی مثبتی که امروز در هوا پراکنده است، به شما در هر زمینه ای کمک خواهد کرد بنابراین آرام باشید و از لحظات خود لذت ببرید. برای عاشقی هیچوقت دیر نیست، نترسید قدم اول را بردارید. رسیدن به نیت تان دور از دسترس نیست. برای برآوردن آن تلاش و کوشش بیشتر و کمی گذشت زمان نیاز است. مشکل کاری بزرگتان را به هدف های کوچکتر تقسیم کرده و گام به گام و حساب شده پیش بروید.

فال روزانه در روز 16 اردیبهشت 1401 برای متولدین تیر ماه

امروز آرام و قرار ندارید و نمی توانید به خوبی تمرکز خود را حفظ کنید. بهتر است دور کارهای مهم را خط بکشید و خودتان را با کارهای بی اهمیت تر مشغول کنید. منتظر خبری هستید. این خبر می تواند در زمینه تحصیلی یا حتی کاری باشد. شاید این خبر با تاخیر به دست تان رسد اما کمی صبر کنید تا آنچه انتظارش را می کشید به بهترین شکل به سر آید. پس از شنیدن این خبر می توانید دوستان و اقوام خود را دعوت کنید و این شادی را با آنها شریک شوید. حسرت و افسوس بر گذشته دردی را دوا نمی کند، اما اگر از ان درس بگیرید و سعی کنید جلوی اشتباهات را بگیرید، برایتان مفید خواهد بود. شما اعتماد به نفس خوبی دارید، اما در مقابل شخصی بخصوص کم می آورید و خود را کمتر از او می بینید. به والدین خود بیش از پیش خدمت کنید.

فال روزانه در روز 16 اردیبهشت 1401 برای متولدین مرداد ماه

شما آرزوهای بزرگی در سر دارید اما گاهی به خاطر کم صبری تمام تلاش هایتان را از بین می برید. سعی کنید از امروز پله پله و با فکر قدم بردارید. پنهان کردن احساسات و نشان دادن بی تفاوتی آسان است اما این موضوع نه برای شما و نه برای شریک زندگی تان خوشایند نخواهد بود. پس بهتر است اگر مشکلی برایتان بوجود آمده با هم حرف بزنید و حلش کنید. در انتهای روز خبر خوبی از طریق یکی از دوستان تان خواهید شنید که فردایتان را می سازد. گره هایی را که در کارتان افتاده با کمک یکی از همکار هایتان باز می کنید. فاصله تان با شخصی که می دانید از شما خیلی چیزها را پنهان می کند، در عین اینکه می خواهد همه جزئیات را از شما بشنود، بیشتر کنید. از پوسته همیشگی تان خارج شوید و کاری متفاوت انجام دهید تا احوالتان بهتر شود.

فال روزانه در روز 16 اردیبهشت 1401 برای متولدین شهریور ماه

دوستی به شما پیشنهادی می دهد اما به دلیل عدم اعتماد کافی، در پذیرفتن آن دودل هستید. عجله نکنید، به خودتان زمان دهید و تمام جوانب را به خوبی بررسی کنید. شرایط آنقدرها هم که شما فکر می کنید، بد نیست. اگر امروز بین شما و یکی از دوستان نزدیک تان در محیط کار اختلافی بوجود آمد، نگران نشوید. اگر چه حل کردن این مشکل در حال حاضر سخت است اما به زودی برطرف خواهد شد. تغییری در زندگی تان رخ می دهد که در بهبود شرایط مالی تان موثر است. عمر به سرعت می گذرد. تا سلامت هستید از روزهایتان استفاده کنید. خودتان بهتر از هر کسی می دانید که با ایراد گرفتن کاری درست نمی شود. بهتر است خودتان دست به کار شوید و اوضاع به هم ریخته اطرافتان را سر و سامانی بدهید. درد دل کردن با یک آشنا از فشار روحی شانه هایتان کم می کند.

فال روزانه در روز 16 اردیبهشت 1401 برای متولدین مهر ماه

امروز با افراد جدید یا دوستانی که مدت ها آنها را ندیده اید، ملاقات می کنید و این ملاقات در پیشرفت شغلی شما موثر واقع خواهد شد. بنابراین سعی کنید تمام تمرکزتان را بر آن بگذارید تا این فرصت را از دست ندهید. حتی اگر در راهی که می خواهید انتخاب کنید تردید دارید، باز هم به جلو حرکت کنید. در مورد مسائل عاطفی درست زمانی که فکر می کنید همه چیز خوب و سر جای خودش است، ناگهان یادتان می آید که به قول های خود عمل نکرده اید. اما نگران نباشید، با گفتگو با شریک زندگی تان و ابراز پشیمانی مشکل شما حل خواهد شد. با این کار احساس سبکی نیز خواهید کرد. برای انجام کاری مجبور می شوید به جایی مراجعه کنید. برای انجام یک معامله بر سر یک دو راهی قرار می گیرید، بهتر است با شخصی نزدیک مشورت کنید. خبری به گوشتان می رسد که بهتر است تا خودتان در مورد صحتش تحقیق نکرده اید باورش نکنید. شخصی که نگرانش هستید آب از سرش گذشته، بهتر است به او زمان بدهید.

فال روزانه در روز 16 اردیبهشت 1401 برای متولدین آبان ماه

بهتر است به جای نشستن و منتظر ماندن، بلند شوید و حرکت کنید. در غیر اینصورت در دریای ناامیدی غرق خواهید شد اید. شما فرصت های خوبی دارید اما به راحتی آنها را از دست می دهید. بد نیست گاهی در مورد اعتقادات و احتیاجات خود سخن بگویید زیرا دیگران قادر به درک احساسات درونی شما نیستند. این موضوع در رابطه عاطفی شما نیز تاثیر مثبت زیادی خواهد داشت. یکی از دوستان تان منتظر جوابی از جانب شماست، او را بیش از این معطل نکنید. از شخصی که دائم لجبازی می کند و گوشش به حرف های کسی بدهکار نیست فاصله می گیرید. برای انجام کار و یا یک پادرمیانی از شما دعوت می شود، برای قبول کردن و یا نکردن این پیشنهاد خودتان باید تصمیم بگیرید دیگران شرایط شما را درک نمی کنند. یک خرید خوشحالتان خواهد کرد. از یک امتحان سربلند بیرون خواهید آمد.

فال روزانه در روز 16 اردیبهشت 1401 برای متولدین آذر ماه

امروز اطرافیان تان حساس تر از همیشه هستند بنابراین در جملاتی که به زبان می آورید محتاط تر باشید. ایده های بسیاری در سرتان است که احتیاج دارید آنها را با دیگران به اشتراک بگذارید اما از طرفی از بیان آنها می ترسید. بهتر است با یکی از نزدیک ترین و مورد اعتمادترین افراد زندگی تان در یک رستوران قرار ملاقاتی بگذراید و کمی ذهن تان را خالی کنید. آنوقت خواهید دید که چقدر در روحیه شما تاثیر مثبتی خواهد گذاشت. یکی از دوستان تان را به طور تصادفی ملاقات می کنید، آن را به فال نیک بگیرید. راجع به یک دوست سخنانی شنیده و از این بابت بسیار متعجب شده اید، در حال حاضر نباید زود قضاوت کنید و برای اطلاع از صحت این حرف ها تحقیقات بیشتر ضرورت دارد، همه آنچه که شنیده اید صحت ندارد فقط بخشی از داستان به شما گفته شده. به زودی گره از کار فروبسته ای شما باز می شود.

فال روزانه در روز 16 اردیبهشت 1401 برای متولدین دی ماه

اگر می خواهید به خواسته های خود برسید باید کمی جسور تر عمل کنید و پشتکار خود را افزایش دهید. شما دوست دارید با افرادی در تماس باشید که به شما اعتماد دارند و از تلاش هایتان تقدیر می کنند. بهتر است به جای تکیه به آنها کمی اعتماد به نفس خود را افزایش دهید. می خواهید در مورد مسئله مهمی با فردی صحبت کنید اما از بیان آن می ترسید. اگر بتوانید بر ترس خود غلبه کنید، لحظات شیرینی پیش رو خواهید داشت. اگر چه فرد کنجاوی هستید اما از برخی اتفاقات اطراف تان دور افتاده اید. بهتر است دقت تان را نسبت به اطراف یالا ببرید تا واقعیات بیشتری را ببینید. پس از مدت ها انتظار بالاخره قرعه به نام شما می افتد و مشکل اخیر مالی تان رفع و رجوع می شود. با پنهان کاری راه به جایی نمی برید، راستش را بگویید و خودتان را خلاص کنید. لیستی از کارهایی که باید انجام بدهید آماده کنید و بر اساس آن پیش بروید، هم اضطرابتان کم می شود و هم کارها بهتر پیش می رود.

فال روزانه در روز 16 اردیبهشت 1401 برای متولدین بهمن ماه

به دنبال فرصتی برای شروع کاری هستید اما می ترسید از پس آن برنیایید. نگران نباشید انرژی و توان شما برای این کار فراوان است. احساس یک آتشفشان در حال فوران را دارید، به غرایز خود اعتماد کنید و دست به کار شوید. بدون هیچ دلیلی گذشته تلخ به سراغ تان می آید که ممکن است رابطه عاطفی شما را تحت تاثیر قرار دهد. بهتر است از هر آنچه زمان حال شما را به گذشته تلخ تان وصل می کند، دوری کنید. در حال حاضر از تصمیم گیری های بزرگ خودداری کنید. قدر روزهای زندگی و سلامتی تان را بدانید. گذشته را مرور نکنید، حال را زندگی کنید. زخم زبان شخصی به دلتان چنگ می زند، بگذرید خودتان را بیش از این آزار ندهید. برای انجام کاری که در سر دارید با چند نفری مشورت می کنید. با گفتن حرفی امید به دل شخصی می اندازید.

فال روزانه در روز 16 اردیبهشت 1401 برای متولدین اسفند ماه

مدتی است آرام نشسته و اتفاقات اطراف تان را تجزیه و تحلیل می کنید اما حال پس از بدست آورده اطلاعات لازم وقت آن است که وارد عمل شوید و نتیجه گیری های خود را برای دیگران نیز بازگو کنید. نگذارید دیگران مانع درخشش شما شوند. برای چیزی که به آن ایمان دارید مقاومت کنید. بین شما و شریک زندگی تان مشکلاتی بوجود آمده و برای این که او را به حرف بیاورید، باید تلاش زیادی کنید. بهتر است با گفتگو ترس های طرف مقابل تان را از بین ببرید سپس راه حل لازم را پیشنهاد دهید. دید جدیدی به مسئله ای پیدا می کنید که درهای بیشتری را به رویتان باز می کند. مزد تلاش و صبر خود را خواهید گرفت. اول خود و خانواده تان را در نظر بگیرید و بعد برای دیگران دل بسوزانید. یک تازه آشنا قدر دوستی شما را نمی داند و پشت سرتان بدگویی می کند. به او اهمیت ندهید.

پایگاه خبری ساعدنیوز را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

1 دیدگاه
  دیدگاه ها
پری 💐
2 سال پیش

آز پیام رسان سپاسگزارم خوانده شد جالب بود 🌹💖
پربحث های هفته   
نگاهی به کالسکه ساده و بدون تجملات نوه رهبر انقلاب که هر ساله در راهپیمایی ها از آن استفاده میکنند+عکس (83 نظر) ساده ترین و بی ریاترین جشن تولدی که بچه های روستا برا دوست مریضشون گرفتن+عکس/ چه کیکی هم براش درست کردن😍 (83 نظر) خلاقیت خنده دار اوستا بنا در طراحی پله حماسه آفرید/ وقتی فقط از یه نیم کره مغزت استفاده میکنی😂 (80 نظر) برنامه عالی صداوسیما که توسط رهبر معظم انقلاب تحسین شد/ خیلی اوقات دلم نمی‌آید که برخیزم و بروم+عکس (41 نظر) خلاقیت هوشمندانه اُوستا بنّا در ساخت خانه 2 طبقه/ دکترای افتخاری حق توئه +عکس (37 نظر) رخت عزای علی دایی در خانه ابدی پدرش+عکس/ قامت خمیده شهریار ایران در حضور فامیل و آشنایان (35 نظر) سردار سلیمانی: یک دختر دارم که برای خودش چریک است؛ زمان جنگ خواستگاری رفتم و با همسرم ... (31 نظر) نگاهی به گل آرایی فوق زیبا و شیک مراسم ترحیم رضا داوودنژاد/ واقعا حیف جوونیش+عکس (29 نظر) خلاقیت منحصربفرد بقال تبریزی با نوشته جالب روی شیشه مغازه اش حماسه آفرین شد/ آدم حَظ میکنه از این درک و فهم بالا +عکس (27 نظر) هنرنمایی های شگفت انگیز قناد خوش ذوق در تزیین کیک برای مشتری هایش/ اسمشو باید تو گینش ثبت کرد+ عکس (27 نظر) سفره غذای ساده و ناهار صمیمانه رهبر معظم انقلاب در دوران نقاهت بعد از ترورشان همراه مهمانانشان+عکس (23 نظر) خلاقیت خنده دار راننده کرمانی برای ضد سرقت کردن ماشین اش حماسه ساز شد+عکس/ سلطان امنیت منطقه در سطح خاورمیانه!🤣 (20 نظر) امیر جعفری، همسر همای پایتخت: همه دارو ندارم از خونه گرفته تا ماشین به اسم ریماست... (19 نظر) فاتحه خوانی رهبر معظم انقلاب بر مزار پدر بزرگوارشان در حرم امام رضا+عکس/ تاریخ فوتشون چند روز قبل از تولد رهبری بوده (19 نظر) صدای بهشتی دو برادر با خوانندگی برای پدر و مادر ناشنوایشان+ویدئو/حنجرشونو فرشته ها بوسیدن+ویدئو (17 نظر)
دیگران می‌خوانند   
لاغر شدن سریع: نکاتی برای کاهش وزن در کوتاه مدت رانندگی عجیب و هوش پران رضا داوودنژاد و امیر نوری با سرعت 190 در اتوبان/ از ماشین فقط آینه هاش مونده بود...+ویدیو تزئینات خانه ابدی آزاده نامداری با تاج گل و عکس در مراسم سالگردش/ حیف جوونیش+عکس ماجرای انتقال بدل آقای خامنه ای با برانکارد! گریه های بی امان محمود احمدی نژاد در خانه پدری بعد از فوت پدرش و زیارت عاشورا خواندنش بر مزار پدر در صبح اولین روز بعد از دفن+ویدیو/ روحش شاد خلاقیت منحصر به فرد و جذاب یک عروس و دامادی ایرانی برای طراحی کارت عروسی به شکل کارت بانکی/ چقدر خوش ذوق+عکس ایده خنده دار کارگر ساختمونی برای طرحی پنجره با زاویه 45 درجه/ لامصب اصول مهندسی رو زیر سوال برد😂+عکس اجساد عجیبی که طبیعت آن‌ها را پس می‌زند! خلاقیت خنده دار اسباب بازی فروش تبریزی در کشاندن بچه ها به مغازه حماسه آفرید+عکس/ تو باید مدرس بازاریابی میشدی😂 رونمایی المیرا شریفی مقدم از تیپ بامزه و نیمه لاکچری‌اش در کودکی/ برند می پوشیدیم مخصوصا جورابام😂+عکس میز عزای ساده و بدون تجملات پدر خوش تیپ نیوشا ضیغمی در منزلشان+عکس/ روحشون شاد نگاهی به لباس عروس و دسته گل رویایی بازیگران و سلبریتی‌ها؛ سوگل طمهاسبی، مینا مختاری،متین ستوده و...+عکس/ بنظرتون کدوم خوشگلتره😍 معرفی انواع درایر کمپرسور، هر آنچه که باید درباره آن بدانید گشت و گذار در قصری که صاحبش فقط یکسال در آن بود +عکس/ ماجرای قایق اژدها در بنای قاجاری آیا رابطه جنسی زنان را زیباتر می کند؟ تجاوز به نیکا شاکرمی سوژه داغ رسانه های معاند/ BBC فارسی آمد ابرو را درست کند، چشمش را هم کور کرد... خلاقیت منحصر بفرد در طراحی لوستر پروانه ای برای خانه های ویلایی حماسه ساز شد+عکس/ هنر نزد ایرانیان است و بس کشف تاریخی تابوت آخناتون با چشم طلا متعلق به مصر باستان+عکس چهره برافروخته مادر زهره فکور صبور سر میز عزای دخترش در یک تالار مجلل/ حیف این زیبایی که رفت زیر خاک+عکس اهانت به امام خمینی(ره) در کتاب درسی هند؟ لطف بزرگی که احمدی نژاد در حق پسرِ محمد خاتمی کرد؛ پراید برای شیرینی قبولی در دانشگاه (ویدئو) سکانسی خنده دار و فراموش نشدنی از پشت صحنه سریال در حاشیه/خودشون ترکیدن از خنده😂 رونمایی حمید هیراد از برادرزاده زیبا و نازش/ چه متن خاص و عاشقانه‌ای هم برای تولد عسل خانم نوشته+عکس نگاهی به یافته‌های یک پژوهش / فرزندان مادرهای استرسی چهار برابر بیشتر در معرض چاقی قرار دارند صحبت های خنده دار آقای قرائتی: چند وقت پیش یه نفر اومد بیت رهبری گفت من امام زمانم به سید علی بگو بیاد +ویدئو😂👌 لحظه ورود علی دایی به هتل در قرعه کشی جام جهانی 2018 و صحبت های شنیده نشده از شهریار/ پیش بینی بلد نیستم بکنم!! +فیلم شبکه نمایش خانگی رقیب کیست؟ عکاسی خلاقانه ستاره سادات قطبی با ژست خاص و جالب/ اولین روز شناسنامه دار شدن شازده پسرش این مدلی ثبت شد+عکس ظاهر جذاب و زیبای وحید رهبانی، محمد سریال گاندو بدون گریم تلویزیونی/ مگه داریم این همه تغییر؟+عکس اقدام باورنکردنی و خنده دار پیرمرد باحال در دوچرخه سواری با دوچرخه ایی مینیمال و اسباب بازی+ویدیو/ چرا من منتظر بودم هر آن بشکنه؟🤣 صحبت های خنده دار آقای قرائتی در مورد زلیخا: من نمی تونم روی زلیخا را زمین بیاندازم 😅+ویدئو گریه های تلخ مادر یسنا برای دختر گمشده اش+ویدئو/خدایا به دل مادرش رحم کن... 10 حقیقت جالب زندگی علی دایی سورپرایز جشن تولد حمید گودرزی توسط همسر اول و خواهرش در محل کار با کیک متفاوت + عکس تیدا و سگ‌های زنده یاب در جست‌وجوی یسنا، کودک مفقود شده در کلاله +ویدئو به مناسبت روز معلم یادی بکنیم از شوخ طبعی معلم دیکته سردار آزمون در رم / داستان بامزه غلط املایی سردار رو شنیدین؟ (فیلم) مصاحبه تاریخی و فوق العاده خنده دار دانش آموزان!/صداقت و عشق و علاقه به مدرسه موج میزنه! (عکس) ایده وخلاقت متفاوت و جالب دانش آموزان در روز معلم رونمایی از ستاره 2 متر و 8 سانتی فوتبال جهان/ قدبلندترین دروازه‌بان اروپا رو بشناسید+عکس دوقلوهای خوشگل و بانمک فرناز رهنما، نازنین سریال ساختمان پزشکان/ چقدر بهش میاد مامان بودن😍+عکس
تیتر امروز   
ماجرای انتقال بدل آقای خامنه ای با برانکارد! اجساد عجیبی که طبیعت آن‌ها را پس می‌زند! تجاوز به نیکا شاکرمی سوژه داغ رسانه های معاند/ BBC فارسی آمد ابرو را درست کند، چشمش را هم کور کرد... اهانت به امام خمینی(ره) در کتاب درسی هند؟ لطف بزرگی که احمدی نژاد در حق پسرِ محمد خاتمی کرد؛ پراید برای شیرینی قبولی در دانشگاه نگاهی به یافته‌های یک پژوهش / فرزندان مادرهای استرسی چهار برابر بیشتر در معرض چاقی قرار دارند شبکه نمایش خانگی رقیب کیست؟ 10 حقیقت جالب زندگی علی دایی آیفون 15 در آمریکا به اندازه آیفون 14 محبوب نیست تغییر چهره و استایل یانگوم در خیابان که قابل شناسایی نبود! حواشی داغ امروز چهارشنبه 12 اردیبهشت 1403 گنج های خیالی رویای جویندگان زیر خاکی در نصف جهان پرواز جالب علیرضا جهانبخش، ستاره تیم ملی با جت‌ اختصاصی و لوکس به‌ انگلیس+عکس باز شدن پای خورزو خان شب های برره مدیری به کنفرانس خبری جنجالی حمید مطهری در تبریز تصویب افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی هشدار نارنجی سازمان هواشناسی برای تعطیلات آخر هفته
منتخب روز   
کشف کله‌پاچه چهارهزارساله در گورستانی عجیب+ فیلم سیاه خان ، زشت ترین فرد تاریخ ایران+ فیلم (ویدئو) 10 نوع از خطرناک ترین مارهای جهان که در ایران هم دیده شده اند/ کابوس شب یعنی اینا نگاهی به خانه پدری استاد شهریار در روستای خشکناب شهرستان بستان آباد/ شعرهای مشهور استاد برای این روستاست +عکس عکس عروسی امیر جعفری و ریما رامین‌فر، همای سریال پایتخت فیک و تقلبی از آب درآمد / هوش مصنوعی داره وارد مراحل ترسناکی میشه! (عکس) تیپ و استایل فوق‌العاده شیک و لاکچری یاورِ سریال فاصله‌ها بعد از 14 سال در عربستان سعودی / ببینیدش نمی تونید بشناسید! فروش ویلای روف گاردن دار و استخر دار حسن جوهرچی، فرهاد سریال فاصله‌ها توسط دخترش در شمال ! / در منطقه‌ای تهرانی نشین!!! سلفی دونفره نعیمه نظام دوست با سلطان کمدی ایران که یکسال حق نداشت منتشرش کنه! / چه ست آدیداسی پوشیده مهران مدیری ... سلفی آسانسوری علیرضا نیکبخت با همسر دومش که بیشتر از جانش او را دوست دارد / کراش دهه هشتاد فوتبال ایران حالا مرد زندگی شده ... (عکس) تعجب کاربران خارجی فضای مجازی از حجاب کامل همسر ستاره لیورپول / دنیا با حجاب جای زیباتری نیست؟ (عکس) بیتابی همسر و فرزندان شهرام عبدلی، بازیگر نقش مهران در سریال فاصله‌ها، بر سر پیکر بی جان او / تو کاری با دلم کردی که فکرشم نمی کردم ... (عکس) همبازی بودن آقای بیاتی، خواستگار فهیمه در پایتخت 5 با بازیگر معروف در فیلم نوستالژیک دهه شصتی / روحش شاد ...