ساعدنیوز
ساعدنیوز

فال روزانه چهارشنبه 12 بهمن ماه 1401

  چهارشنبه، 12 بهمن 1401   زمان مطالعه 11 دقیقه
فال روزانه چهارشنبه 12 بهمن ماه 1401
ساعد نیوز: فال روز و طالع بینی 12 بهمن ۱۴۰۱

فال روزانه چهارشنبه 12 بهمن ماه 1401

تصویر

فال روزانه در روز 12 بهمن 1401 برای متولدین فروردین ماه

از طریق شبکه های اجتماعی می توانید با افراد بیشتری، به خصوص آنها که دور از شما هستند، در ارتباط باشید. در همین ارتباطات است که می توانید چیزهای بیشتری بیاموزید یا که در بحث هایی که به آنها علاقه دارید، شرکت کنید. اما مراقب باشید زیرا که این شبکه ها اعتیاد آورند و ممکن است که شما را از دیگر برنامه های زندگی تان بیاندازد. دوستی به شما پیشنهاد یک سفر می دهد، اگر مجرد هستید، احتمال این که در این سفر نیمه گمشده خود را بیابید، زیاد است. نگران نباشید مشکلات خیلی زودتر از آنچه که فکر می کنید حل می شود. یکی از اعضای خانواده نیاز به نصیحت دارد و لازم است که بیشتر برایش وقت بگذارید. می توانید با فعالیت های ورزشی یا هنری استرس را از خود دور کنید. انجام کاری که از شما خواسته شده از توانتان خارج است، خودتان را به دردسر نیندازید.

فال روزانه در روز 12 بهمن 1401 برای متولدین اردیبهشت ماه

امروز انرژی بدنی زیادی را برای کارتان می گذارید. پس از همان صبح، وعده های غذایی تان را کامل بخورید تا برای یک روز پر از فعالیت توان کافی داشته باشید. حواس تان باشد که محدودیت های زیادی پیش پایتان قرار دارد اما نباید خودتان را به آنها محدود کنید. از طرف دیگر هم اگر محتاط نباشید، ممکن است اشتباهات غیر قابل جبرانی را مرتکب شوید. یادتان باشد که برای بلند شدن اول باید خزیدن، نشستن و بعد راه رفتن را بیاموزید. صبوری کلید موفقیت شماست. یک خرید کوچک حالتان را خوب می کند. حضور در جمعی و مصاحبت با شخصی به شما انرژی تازه خواهد داد. دری باز خواهد شد و یکی از مشکلات مالی تان برطرف می شود. حواستان به دوستانتان باشد و جویای احوالشان باشید. شخصی که دائم برایتان خبرهای بد می آورد از خودتان دور کنید، از استرس هایتان کم می شود.

فال روزانه در روز 12 بهمن 1401 برای متولدین خرداد ماه

آیا خودتان را درگیر پروژه ای کرده اید که احتیاج به خلاقیات بالایی دارد؟ اگر می خواهید که این کار را با موفقیت به اتمام برسانید باید سختی های زیادی را متحمل شوید. در این مسیر شریک زندگی تان می تواند کمک حال تان باشد. به زودی مسیری در زندگی تان باز می شود. شاید برای قدم گذاشتن در آن تردید داشته باشید یا که حتی دیگران شما را از این کار منصرف کنند اما اگر می خواهید پیشرفت کنید، جسور باشید و برای تجربه های چیزهای جدید قدم بردارید. برای یکی از خواسته هایتان بهتر است بیش از این کوتاه نیایید، پافشاری کنید. وقتتان را با گوش کردن به حرف های بی اساس شخصی در اطرافتان هدر ندهید . شما فردی بسیار مسئولیت پذیر هستید اما قبل از آن که خسته و دل زده شوید کمی هم به دیگران مسئولیت بدهید و از آن ها کمک بخواهید. یاد بگیرید اعتماد کنید.

فال روزانه در روز 12 بهمن 1401 برای متولدین تیر ماه

امروز ناگهان این فکر به سرتان می زند که دکوراسیون خانه را تغییر دهید. این تغییر ممکن است خرید یک دست مبل یا حتی جابه جایی گلدان ها باشد اما در هر صورت زمان زیادی را از شما می گیرد، پس اگر کار مهم دیگری دارید، آن را در اولویت قرار دهید و سپس با تمرکز لازم به خانه خود تنوع دهید. اخیرا گره ای به کارتان افتاده است که دوست دارید تنهایی آن را حل کنید اما یادتان باشد که چند فکر می تواند راه حل های بهتری ارائه دهد. از آنجا که خانواده امین ترین افراد زندگی ما هستند، از آنها مشورت بگیرید. این اواخر ارتباطتان با دیگران به خوبی پیش نمی رود زمان آن رسیده که تغییر رویه بدهید و شرایط جدیدی را در روابطتان بوجود بیاورید. منفی بافی نکنید و کمی مثبت اندیش باشید و برای رسیدن به خواسته تان تلاش کنید. روزهای بهتری در راه است و می توانید از حالا خودتان را برای روزهای هیجان انگیز آماده کنید.

فال روزانه در روز 12 بهمن 1401 برای متولدین مرداد ماه

امروز بیشتر وقت تان صرف گفتگو با همسایه یا حتی همکاران تان خواهد شد. باقی روز هم دوست دارید که بیرون از خانه بگذرانید. فردی در مقابل شما قرار خواهد گرفت که به نظرتان شخصیت عجیب و غریبی دارد. در ابتدا دوست دارید که از او دوری کنید اما روحیه کنجکاو شما مانع این کار می شود. در هر صورت روز پر هیجانی خواهید داشت. در انتهای روز نیز یکی از دوستان تان با شما تماس می گیرد و یک پیشنهاد کاری به شما می دهد. قبل از قبولی آن خوب زمانبندی های لازم را انجام دهید. سلامتی شما در اولویت تمام کارهاست. برای انجام کاری که می دانید درست است بیش از اندازه سماجت و به دیگران اصرار نکنید. این روزها شما بسیار خسته اید، از جمع ها لذت نمی برید و کارها آنطور که باید پیش نمی رود. به خوابتان بیشتر اهمیت بدهید خستگی را از تنتان بگیرید، طولانی شدن این وضع برایتان دردسر ساز خواهد شد.

فال روزانه در روز 12 بهمن 1401 برای متولدین شهریور ماه

یک پولی به دست تان می رسد که نه از خوش شانسی شما بوده و نه پولی باد آورده، بلکه نتیجه تلاش های چند وقت اخیرتان بوده است. شما برای به دست آوردن این پول سختی های زیادی را متحمل شده اید اما این مقدار دور از انتظارتان بوده است، به همین دلیل کمی گیج می شوید. فعلا تا سر فرصت برای آن هیچ برنامه ای نچینید. موضوعی شما را نگران کرده اما پس از گذراندن آن خواهید فهمید که این استرس شما بی مورد بوده است. اگر شما به توانایی هایتان ایمان داشته باشید، دیگران نیز به شما ایمان خواهند آورد. شخصی به قولی که به شما داده وفادار است، نگران نباشید. در یک موقعیت تکراری رفتاری غیر از معمول انجام خواهید داد که خودتان را هم شگفت زده می کند، این آغاز پیشرفتتان است. اوضاع مالی این روزها خیلی بر طبق خواسته تان پیش نمی رود. یک خبر مثل یک جوانه کوچک نور امید به دلتان می اندازد.

فال روزانه در روز 12 بهمن 1401 برای متولدین مهر ماه

امروز پر از انرژی و به دنبال راهی برای تخلیه آن هستید. پیاده روی در یک فضای زیبا می تواند همان چیزی که به دنبالش هستید باشد. البته قبل از رفتن، از دوست تان بخواهید تا در صورت امکان شما را همراهی کند. در طول مسیر خبرهای خوبی را نیز از زبان او خواهید شنید. در فکر شروع یک کاری هستید اما این را هم بدانید که ممکن است تا مدت ها نتوانید نتیجه مطلوب تان را به دست آورید اما با صبوری، ناگهان چشمان تان را باز می کنید و می بینید که یکی از بزرگ ترین آرزوهای زندگی تان برآورده شده است. به کوچکترها در اطرافتان بیشتر بپردازید. روی کمک شخصی حساب کنید. به زودی باید تصمیمی مهمی بگیرید و خودتان بهتر از هر کسی می دانید که این تصمیم را نباید از روی احساسات بگیرید. اگر در زندگی خودتان باشید و نقش بازی نکنید و برای رسیدن به آنچه که می خواهید تظاهر نکنید با رضایت به نیتتان می رسید.

فال روزانه در روز 12 بهمن 1401 برای متولدین آبان ماه

امروز کمی درگیری ذهنی دارید. شاید به یاد خاطرات گذشته خود افتاده اید، شاید هم نگران آینده هستید، اما هر چه هست چندان خوشایند نیست و بهتر است که هر چه سریع تر از آنها خلاصی یابید. اگر در زمان حال زندگی کنید می بینید که چقدر احساس سبکی بیشتری خواهید کرد. اخیرا با یکی از دوستان تان بحث کرده اید و میان تان کمی شکراب شده است. نه تنها او بلکه شما هم به خاطر خودخواهی و لجبازی تان مقصرید. کمی انعطلاف پذیرتر باشید، البته اگر نمی خواهید که دوست تان را از دست دهید. زود بخوابید و سحر خیز باشید تا به خواسته تان برسید وگرنه به سلامتی تان صدمه می زنید. از کسی انتظاری نداشته باشید و اگر رفتارهای یک نفر شما را ناراحت می کند بد نیست اول نگاهی به کارهای خودتان بیندازید، او فقط عکس العمل نشان می دهد و مقصر اصلی خودتان هستید.

فال روزانه در روز 12 بهمن 1401 برای متولدین آذر ماه

شما عاشق طبیعت و گشت و گذار در آن هستید. امروز نیز دوست دارید که به دل طبیعت بزنید و استرس های چند وقت اخیرتان را تخلیه کنید. حتی کارهای هیجان انگیزی مانند بانجی جامپینگ یا کوه نوردی هم می تواند روحیه شما را تغییر دهد. اگر به فکر تغییر بزرگی در زندگی تان هستید، کمی دیگر هم صبر کنید تا فکرتان کاملا پخته شود و هیچ شک و تردیدی در مورد آن نداشته باشید. دوستی با شما تماس می گیرد و از شما می خواهد تا برای او کاری انجام دهید. در انجام آن درنگ نکنید زیرا شما نیز روزی به او احتیاج پیدا خواهید کرد. هر روز زمانی را برای خلوت کردن با خودتان اختصاص دهید. باور و ایمانتان به کاری باعث پیشرفتتان خواهد شد. در مورد مسئله ای احساسی خودتان را آرام کنید نه اینکه هیزم به آتش خشمتان بریزید و شعله ور ترش کنید. از انجام کاری نا امید می شوید ولی در دیگری بطور غیر منتظره به رویتان باز می شود.

فال روزانه در روز 12 بهمن 1401 برای متولدین دی ماه

اگر دوست دارید که در مورد ستاره ها یا حتی جهان ماورا بیشتر بدانید، امروز روز مناسبی برای این کار است زیرا نه تنها شما انرژی لازم را دارید، بلکه اطلاعاتی که می خواهید نیز به سادگی در اختیارتان قرار خواهد گرفت. نگران سختی این مسائل نباشید، اگر علاقه لازم را داشته باشید، به زودی هر آنچا اراده کنید را یاد خواهید گرفت. پس امروز تمام تلاش تان را برای یادگیری بیشتر بگذارید. شریک زندگی تان به تازگی رفتارهای عجیب و غریبی از خود نشان می دهد، بهتر است به جای گیر دادن، او را تنها بگذارید زیرا بدان احتیاج دارد. برای رسیدن به یک خواسته حواستان باشد که خودتان را بیش از حد کوچک نکنید، بعدا پشیمان خواهید شد. شخصی در اطرافتان این روزها بسیار افسرده است، او را بفهمید و کمکش کنید. برای پیش بردن کاری مجبور به رفت و آمد های زیاد خواهید شد. هدیه ای را قبول می کنید که بهتر است در مورد آن بیشتر فکر کنید.

فال روزانه در روز 12 بهمن 1401 برای متولدین بهمن ماه

روحیه ماجراجویانه تان افزایش یافته و دوست دارید که به کار دیگران سرک بکشید اما مراقب باشید زیرا ممکن است که به ضررتان تمام شود. پینشهاد ما به شما این است که به جای این کار با دوستان تان به سفری بیرون از شهر بروید. در محیط کار فردی مدام پیش پای شما سنگ می اندازد. بهتر است به جای درگیر شدن با او، این رفتار او را به گوش مقامات بالاتر برسانید. بی توجهی بهترین عکس العمل در مقابل رفتارهای ناشایست دیگران است. بر سر یک دوراهی قرار خواهید گرفت که دلتان نمی خواهد هیچ کدام از راه ها را انتخاب کنید. شماش شخص فعالی هستید اما به زودی سرتان خلوت می شود و می توانید با کار جداگانه ای منبع درآمد جدیدی برای خودتان درست کنید. در هنگام وقوع مشکل شخصی که انتظار ندارید به کمکتان خواهد آمد کافیست از او کمک بخواهید.

فال روزانه در روز 12 بهمن 1401 برای متولدین اسفند ماه

امروز در محیط کار به مشکلی بر می خورید که تنها با داشتن دانش و تجربه برطرف می شود، پس بهتر است برای آن از افرادی که در این زمینه تجربه های لازم را دارند، کمک بگیرید. خودتان را برای چالشی آماده کرده اید، اما خیلی به خود مغرور نباشید زیرا که افراد قوی تر از شمایی هم وجود دارند، آنوقت ممکن است که ناامید شوید. یکی از دوستان تان نصیحتی به شما می کند که بهتر است آن را جدی بگیرید زیرا در آینده ای نه چندان دور ممنون اش خواهید شد. نگرانی هایتان را به اطرافیان منتقل می کنید و با این کار مشکلاتتان بیشتر می شود؛ کمی خوددار باشید و تنها با کسی که می تواند کمکتان کند مشورت کنید. در انتظار رسیدن خبری هستید خودتان را مشغول نگه دارید تا کمتر آسیب ببینید. در مورد یک مسئله خانوادگی که به شما مربوط نمی شود بهتر است حرفی نزنید.

♦برای مشاهده سایر فال ها کلیک کنید♦

پایگاه خبری ساعدنیوز را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
تصویری بسیار قدیمی از 17 سالگی آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب/ساده زیستی رهبر از ابتدای زندگی (284 نظر) میز عزای ساده و بدون تجملات مادر محسن کیایی، مجری برنامه صداتو +عکس/ روحشون شاد چه چهره دلنشینی داشتن (155 نظر) بهترین گردو ایران متعلق به کدام شهر است (131 نظر) (عکس) دمپایی‌های لاکچری بچه‌های دهه شصت / هر کی از اینا برای بچش می‌خرید خیلی لاکچری بود ... (107 نظر) تصویری از خانه ابدی همسر جوان فریبا نادری/ روحش شاد و یادش گرامی (81 نظر) حضور چهره های فوتبالی در بیمارستان و روحیه دهی به علی دایی در عیادت از اسطوره فوتبال+ عکس/ مهدی رحمتی، عادل فردوسی‌ پور، کارلوس کی‌روش و ... (63 نظر) رونمایی از نوزاد خوشگل و بامزه ریما رامین فر، همای پایتخت+عکس / عاشقانه های ریما و امیر جعفری ارزش صد بار دیدن رو داره👌 (55 نظر) شبی که محمود احمدی نژاد مهمانِ خانه ابدی مادرش شد و در آن خوابید+عکس/روحش شاد و یادش گرامی... (54 نظر) برنامه عالی صداوسیما که توسط رهبر معظم انقلاب تحسین شد/ خیلی اوقات دلم نمی‌آید که برخیزم و بروم+عکس (46 نظر) (عکس) زیبایی بی حد و اندازه روژان سریال نون خ در عکسی که هدیه بازوند در اینستاگرامش منتشر کرد / مهیار حق داره این قدر عاشقش باشه ... (37 نظر) تصویری بسیار قدیمی از 16 سالگی آیت الله هاشمی رفسنجانی یار دیرین رهبر معظم انقلاب/ روحشان شاد (35 نظر) نگاهی به گل آرایی فوق زیبا و شیک مراسم ترحیم رضا داوودنژاد/ واقعا حیف جوونیش+عکس (30 نظر) علی دایی: دکترها گفته بودند شاید زیر عمل زنده نمانم+عکس/ همیشه عضو خانواده پرسپولیس هستم/ همه درآمدم را در ایران سرمایه‌گذاری کردم (26 نظر) خلاقیت خنده دار و هوشمندانه قصاب اهوازی برای فریب گوسفند و قربانی کردنش حماسه آفرید+عکس/ مغز تو رو باید طلا گرفت😂 (25 نظر) میز عزای شیک پسر نسرین مقانلو با گل آرایی منحصر به فرد و شمع و تسبیح/ حیف جوونیش+عکس (21 نظر)
دیگران می‌خوانند   
مراقبت رمانتیک پلنگ سفید از جفت باردارش/ واقعا گاهی باید از حیوانات درس مهربانی گرفت😍 (عکس)چهره باورنکردنی و عجیب توکا فرهنگ /دختر داریوش فرهنگ کپی امیر تتلو شد!! (فیلم) شرط عجیب یک دختر برای پسری که استعداد و آینده خوانندگی داره/«یا من رو انتخاب کن یا خواننده شدن» (ویدئو)خانه 9 میلیون دلاری و فوق لوکس همسر خاوری در کانادا!!/چقدر لاکچری و شیک طراحی شده (فیلم) سوپرماکت رفتن عجیب نعیمه نظام دوست/میگه این کره حیوانیه یا انسانی!/خودش ترکید از خنده 😄 ویدئوی پرویز پرستویی از کاسبی پسران خاوری /جنجال خانواده خاوری در کانادا خبر ساز شد... (فیلم) سکانس تاریخی سریال لیسانسه ها/ مگه بهتر از حبیبم داریم خواستگار!/میگه آینه آینه!🤣 (فیلم) سکانسی از سریال پایتخت که هیچکس راز آن را نفهمید! پارسا پیروزفر به خواستگاری زیباترین دختر ترک هم جواب رد داد!/آقای بازیگر انقد باوقاره هانده آرچل هم عاشقش شده سوسانو چگونه از دنیا رفت و جومونگ چه بلایی سر او آورد؟ سوتی های عاشقانه سلمان نون خ تمامی ندارد +ویدیو/ بیچاره میخواست ثواب کنه کباب شد😂 مهران مدیری: بخاطر یک دختر از برادرش سیلی خوردم +ویدئو سلفی زیبا و جذاب مریم کاویانی، مرضیه سریال فاصله ها و پسر خوش چهره و چشم رنگی‌اش+عکس رونمایی کاظم نوربخش، سلمان سریال نون خ از تیپ و استایل متفاوتش در پشت صحنه/ کارشون واقعا سخته+عکس نگاهی به گوشه شیک خانه نسرین مقانلو و رونمایی از بوفه زیبا و لوکسش/ اصیل و ایرانی پسند+عکس تغییر چهره جالب و هوش پران پاشا جمالی، مهیار نون خ بعد از تراشیدن موهایش +عکس لحظه شگفت انگیز بازکردن یک تابوت مصری توسط باستان شناسان+ویدیو تصاویری جالب و خنده دار از پشت صحنه بازیگران سریال پایتخت/ چقدر صمیمی و کاربلد! رونمایی از گندم، دختر زیبای امیرمهدی ژوله، داور صداتو/ چقدر بانمک و ناز+عکس عاشقانه های جذاب شبنم مقدمی، داور صداتو و همسر جوان و خوشتیپش/ ایشالا به پای هم پیر بشین+عکس تصویری بسیار قدیمی و کمتر دیده شده از کودکی و جوانی رهبر معظم انقلاب تولد حیرت انگیز و هوش پران یک بچه خرگوش با صورت شبیه فیل+عکس فال انبیاء روزانه یکشنبه 9 اردیبهشت ماه 1403 (عکس) گریه های تلخ همسر جوان حسن جوهرچی، فرهاد سریال فاصله ها در روز تشییع پیکرش/ روحش شاد و یادش گرامی نگاهی به کیک دو طبقه سالگرد ازدواج پدرام کریمی مجری مشهور ایرانی و همسر باکلاسش+عکس کودکی بامزه سعید آقاخانی، نورالدین خانزاده سریال نون خ/ چقدر ناز و گوگولی+عکس تبریک تولد جالب محسن کیایی برای بهرام رادان/ چه سلفی زیبا و خاصی+عکس خلاقیت جالب یک مادر ایرانی با نوشته جالب روی یخچال/ این متن پربازدید شد+عکس تغییر چهره هوش پران مژده لواسانی با لباس بندری در قایق+عکس سکانس خنده دار نعیمه نظام دوست: وقتی خارجی میشه و با مهمون روسی حرف میزنه +ویدئو/فقط خنده هاش وسط مکالمه... فال شمع روزانه امروز یکشنبه 9 اردیبهشت 1403 فال روزانه امروز یکشنبه 9 اردیبهشت ماه 1403 عجیب‌ترین بخشش در خوزستان: مقتول دستور بخشش قاتلش را داد خواهرکشی ناموسی در مشهد/ قتل زن 23 ساله به دست برادر 17 ساله سورپرایز تولد خاص علی دایی برای یک دوست و طرفدار/ چه کیک خرسی بامزه و قشنگی+عکس خواستگاری باحال مهران مدیری از نعیمه نظام دوست 20 ساله/ این سکانس عالیه+ویدیو اتمام حجت خلاقانه صاحب بوتیک تهرانی با خریداران درباره تعویض و پس دادن لباس +عکس/ مشخصه یا بیشتر توضیح بده😂 عجیب و غریب‌ترین مهریه‌های تاریخ ایران که باور نمی‌کنید/ از بال مگس و 1000 سفر پیاده به کربلا تا.... کاظم نوربخش، سلمان نون خ: توی مراسم ختم به من میگن بخند! فال ابجد روزانه یکشنبه 9 اردیبهشت 1403
تیتر امروز   
مراقبت رمانتیک پلنگ سفید از جفت باردارش/ واقعا گاهی باید از حیوانات درس مهربانی گرفت😍 (عکس)چهره باورنکردنی و عجیب توکا فرهنگ /دختر داریوش فرهنگ کپی امیر تتلو شد!! (فیلم) شرط عجیب یک دختر برای پسری که استعداد و آینده خوانندگی داره/«یا من رو انتخاب کن یا خواننده شدن» (ویدئو)خانه 9 میلیون دلاری و فوق لوکس همسر خاوری در کانادا!!/چقدر لاکچری و شیک طراحی شده (فیلم) سوپرماکت رفتن عجیب نعیمه نظام دوست/میگه این کره حیوانیه یا انسانی!/خودش ترکید از خنده 😄 ویدئوی پرویز پرستویی از کاسبی پسران خاوری /جنجال خانواده خاوری در کانادا خبر ساز شد... (فیلم) سکانس تاریخی سریال لیسانسه ها/ مگه بهتر از حبیبم داریم خواستگار!/میگه آینه آینه!🤣 (فیلم) سکانسی از سریال پایتخت که هیچکس راز آن را نفهمید! پارسا پیروزفر به خواستگاری زیباترین دختر ترک هم جواب رد داد!/آقای بازیگر انقد باوقاره هانده آرچل هم عاشقش شده فال شمع روزانه امروز یکشنبه 9 اردیبهشت 1403 فال روزانه امروز یکشنبه 9 اردیبهشت ماه 1403 عجیب‌ترین بخشش در خوزستان: مقتول دستور بخشش قاتلش را داد خواهرکشی ناموسی در مشهد/ قتل زن 23 ساله به دست برادر 17 ساله ماجرای شوخی مستهجن محمدرضا شاه با مادرش / خاندانی که بویی از شرافت و انسانیت نبرده بودند عجیب و غریب‌ترین مهریه‌های تاریخ ایران که باور نمی‌کنید/ از بال مگس و 1000 سفر پیاده به کربلا تا....
منتخب روز   
نگاهی به خانه پدری استاد شهریار در روستای خشکناب شهرستان بستان آباد/ شعرهای مشهور استاد برای این روستاست +عکس عکس عروسی امیر جعفری و ریما رامین‌فر، همای سریال پایتخت فیک و تقلبی از آب درآمد / هوش مصنوعی داره وارد مراحل ترسناکی میشه! (عکس) تیپ و استایل فوق‌العاده شیک و لاکچری یاورِ سریال فاصله‌ها بعد از 14 سال در عربستان سعودی / ببینیدش نمی تونید بشناسید! فروش ویلای روف گاردن دار و استخر دار حسن جوهرچی، فرهاد سریال فاصله‌ها توسط دخترش در شمال ! / در منطقه‌ای تهرانی نشین!!! سلفی دونفره نعیمه نظام دوست با سلطان کمدی ایران که یکسال حق نداشت منتشرش کنه! / چه ست آدیداسی پوشیده مهران مدیری ... سلفی آسانسوری علیرضا نیکبخت با همسر دومش که بیشتر از جانش او را دوست دارد / کراش دهه هشتاد فوتبال ایران حالا مرد زندگی شده ... (عکس) تعجب کاربران خارجی فضای مجازی از حجاب کامل همسر ستاره لیورپول / دنیا با حجاب جای زیباتری نیست؟ (عکس) بیتابی همسر و فرزندان شهرام عبدلی، بازیگر نقش مهران در سریال فاصله‌ها، بر سر پیکر بی جان او / تو کاری با دلم کردی که فکرشم نمی کردم ... (عکس) همبازی بودن آقای بیاتی، خواستگار فهیمه در پایتخت 5 با بازیگر معروف در فیلم نوستالژیک دهه شصتی / روحش شاد ... ویدئویی باورنکردنی از مرد سومالیایی که با نصف مغزش زندگی می کند/ بیچاره چه بلایی سرش اومده