ساعدنیوز
ساعدنیوز

فال روزانه چهارشنبه 25 مرداد ماه 1402

  چهارشنبه، 25 مرداد 1402   زمان مطالعه 10 دقیقه
فال روزانه چهارشنبه 25 مرداد ماه 1402
ساعد نیوز: فال روز و طالع بینی 25 مرداد 1402 را مشاهده می کنید.

فال روزانه چهارشنبه 25 مرداد ماه 1402

تصویر

فال روزانه در روز 25 مرداد 1402 برای متولدین فروردین ماه

شما فرد خلاقی هستید، اما این خلاقیت را از دیگران پنهان می کنید که کار اشتباهی است. به عنوان مثال اگر شعری می نویسید، آن را در شبکه های اجتماعی منتشر کنید یا حتی نقاشی تان را از دیوار بیاویزید تا دیگران هم از هنر شما نهایت لذت را ببرند. امروز اطلاعات مفیدی به دست تان خواهد رسید که موجب نزدیکی شما به فردی می شود. اگر این رابطه برایتان اهمیت دارد سعی کنید که آن را نگه دارید. پیشنهاد کاری به شما می شود که ممکن است درآمد خوبی نداشته باشد اما برای شروع گزینه خوبی خواهد بود. خوب در مورد آن فکر کنید. به سر و وضع خود بیشتر برسید، مردم اول ظاهر شما را می بینند و بعد به شما فرصت صحبت کردن می دهند. برای انجام یک کار حقوقی دست دست نکنید وگرنه دیر می شود و دیگر کاری از دستتان بر نمی آید. در مورد مسئله ای که نگران و پریشان احوالتان کرده بیش از این مضطرب نباشید، آنچه از آن می ترسید اتفاق نخواهد افتاد.

فال روزانه در روز 25 مرداد 1402 برای متولدین اردیبهشت ماه

امروز محیط اطراف تان الهام بخش شما می شود و خلاقیت تان به حدی می رسد که می توانید در کارهایتان پیشرفت قابل مشاهده ای داشته باشید. فرصت های خوبی پیش رویتان قرار می گیرد که سعی کنید آنها را از دست ندهید. فردی شما را نصیحت می کند، اگر چه این رفتار او را نمی پسندید، اما بهتر است حرف های او را پشت گوش نیاندازید زیرا در آبنده ای نه چندان دور به کمک تان خواهد آمد. خودتان را دست کم نگیرید هر کسی نان ایمان و نیت پاک خودش را می خورد، مهم این است که شما تکلیفتان با خودتان روشن است. اوضاع مالی تان به زودی تغییر پیدا خواهد کرد. سعی کنید به وسوسه گرفتار نشوید و آنچه که با خون دل به دست آورده اید حفظ کنید. در مورد نیتی که در سر دارید، اول زمینه رسیدن به هدف و مقصودتان را فراهم کنید و بعد دست به کار شوید.

فال روزانه در روز 25 مرداد 1402 برای متولدین خرداد ماه

امروز در یک رویداد اجتماعی شرکت می کنید و آنقدر حرف های دیگران روی شما تاثیر می گذارد که دوست دارید خودتان به طور شخصی آن کار را دنبال کنید. اگر علاقه اشته باشید، مطمئن باشید که در آن پیروز خواهید شد. از آنجا که امروز احساس زیبایی و جذابیت زیادی می کنید، بهتر است خیلی در خانه نمانید. با دوستان تان قرار بگذارید و در جمع های گروهی شرکت کنید. فردی در این رفت و آمدها به شما جذب می شود، سعی کنید از او دوری کنید زیرا عاقبت خوبی انتظار این رابطه را نمی کشد. شما در کارهای هنری در هر زمینه ای موفق می شوید. اندیشه ای پاک و بی آلایش دارید و همیشه به فکر دیگران هستید، متاسفانه این روزها نسبت به شخصی قدری شکاک هستید بهتر است هرچه زودتر تکلیفتان را با این موضوع روشن کنید، بلاتکلیفی احساس بدی است که انسان را در تصمیم گیری فلج می کند. اگر بخواهید وسیله نقلیه تان را عوض کنید وقتش همین حالاست.

فال روزانه در روز 25 مرداد 1402 برای متولدین تیر ماه

امروز دوست دارید به همه کمک کنید. اگر چه خوب است که به دیگران مشورت دهید یا آنها را در انجام کارهایشان یاری رسانید اما ما پیشنهاد می کنیم که به خیره ها نیز کمک کنید. این کار احساس راحتی و مفید بودن بیشتری را به شما منتقل خواهد کرد. اخیرا از جمعی که با آنها نشست و برخواست می کنید، ناراضی هستید. بد نیست یه مدت از آنها دوری کنید یا به جمع های دوستانه دیگری وارد شوید. در این صورت فرصتی هم برای شما و هم برای دیگران فراهم خواهد شد که در مورد رفتارشان فکر کنند. آزموده را آزمودن خطاست. از کسی که ریاکار است و نمی توان به او اعتماد کرد دوری کنید، بزرگترین ضربه را از او خواهید خورد و هرگز خودتان را برای آن که می دانستید اما باز به او اعتماد کرده اید نخواهید بخشید. با وضعیت کنونی بهتر است آرزوها و توقعات خودتان را پایین بیاورید، آرزوهای بلند بالای مالی شما را دچار دردسر خواهد کرد.

فال روزانه در روز 25 مرداد 1402 برای متولدین مرداد ماه

آنچه امروز در روحیه شما موج می زند، خلاقیت و روحیه رمانتیک بودن تان است. این خصوصیت در شما به قدری است که دیگران را نیز به سمت تان جذب می کند. بنابراین اگر به فردی علاقه دارید، امروز بهترین زمان برای برداشتن اولین قدم هاست. اگر مدت هاست به فکر کار جدیدی هستید، امروز می توانید با کمک یکی از دوستان تان آن را شروع کنید. مطمئن باشید که در این راه پیشرفت خواهید اگر سخت کوش باشید. به زودی فردی که تاثیر زیادی روی شما دارد، پیشنهادی به شما می دهد که بهتر است آن را قبول کنید. به خودتان بیایید، خود کرده را تدبیر نیست مقصر وضعیت مالی که در آن در گیر شده اید خود شما هستید. با او که بسیار که بسیار دوستش دارید عهد و پیمانتان را محکم کنید، آن وقت است که می بینید چطور به راحتی بلایا از اطرافتان پراکنده می شود. درگیر حل مسائل خودتان و اطرافیانتان می شوید، شما به تنهایی نمی توانید مسئله را حل کنید از کسی کمک بگیرید.

فال روزانه در روز 25 مرداد 1402 برای متولدین شهریور ماه

امروز در خانه تان میزبان میهمان هایی خواهید شد که در مورد شروع پروژه ای با شما صحبت خواهند کرد. در میان آنها فردی است که تاثیر زیادی روی شما دارد، قبل از هر تصمیمی بهتر است با او به خوبی مشورت کنید و جوانب مختلف را در نظر بگیرید. در انتهای شب نیز سعی کنید تمام کارهایتان را کنار بگذارید و تنها روی آنچه دوست دارید تمرکز کنید تا استرس کل روزتان از بین برود. به عنوان مثال یک فیلم بگذارید و تماشا کنید. از شریک زندگی تان نیز بخواهید که شما را همراهی کند تا ساعات نبودن تان را با حضور پر رنگ تان جبران کنید. نگران وقوع اتفاقی هستید نگرانی تان بی دلیل است. سوالی را که می دانید جوابش منفی است نپرسید مگر اینکه توانایی جواب نه شنیدن را داشته باشید. آنقدر با خودتان درگیر می شوید که از آمدن و رفتن عزیزی که بریاتان بسیار مهم است باخبر نمی شوید، سرتان را قبل از آنکه خیلی دیر بشود از لاکتان بیرون بیاورید.

فال روزانه در روز 25 مرداد 1402 برای متولدین مهر ماه

امروز در اطراف خانه تان فردی را می بینید که در آینده ای نزدیک تاثیر زیادی بر زندگی تان خواهد گذاشت. این پیشرفت می تواند در زمینه کاری یا حتی تحصیلی باشد. به همین دلیل سعی کنید که به افرادی که امروز ملاقات می کنید، روی خوش نشان دهید. زمان خوبی برای خرید است، اما این بار که برای خرید مواد غذایی به سوپر مارکت می روید، سعی کنید موادی که دارای ارزش غذایی بالایی هستند، انتخاب کنید. زیرا در این هوا احتمال بیماری زیاد است، پس سلامت خود را در اولویت کارهایتان قرار دهید. در برخورد با شخصی که پیش از این برایتان عزیز بوده بهتر است اگر کلامتان نا مهربان است آن را به زبان نیاورید، غصه دلتان را سنگین تر می کند که سبک تر نمی کند، حواستان را معطوف به مسائل کاری بکنید و در انجام کاری که در پیش دارید دقت کنید، بهتر است با درایت پیش بروید تا دچار دردسر و مشکل نشوید.

فال روزانه در روز 25 مرداد 1402 برای متولدین آبان ماه

ایده ای ذهن تان را مشغول کرده است، به دنبال راهی برای پول در آوردن بیشتر هستید. بهتر است تردید را کنار بگذارید و ایده ای که در ذهن دارید را پیاده کنید. اگر ریسک نکنید، هیچ گاه پیشرفت نخواهید کرد. شاید این کار در ابتدا خیلی پول ساز نباشد اما به زودی زندگی تان را از ین رو به آن رو خواهد کرد. با دوستی در مورد موضوعی مشورت می کنید، اگر حرف های او را بنویسید بهتر است زیرا ممکن است که یادتان برود، آنوقت به هیچ منبعی دسترسی نخواهید داشت و کارتان هم پیش نخواهد رفت. روزگار برای همه پستی و بلندی دارد. با منفی فکر کردن و نگرانی دائمی داشتن مشکلاتتان حل نخواهد شد. بهتر است خودتان را ضعیف و ناتوان نشان ندهید تا دشمن شاد نشوید. در رابطه با نیتی که در ذهن دارید امیدوار باشید. نا امیدی تمامی درها را به رویتان خواهد بست. تغییر کوچکی در زندگی روزمره تان پیش می آید.

فال روزانه در روز 25 مرداد 1402 برای متولدین آذر ماه

امروز احساس خوبی دارید، گویا در آسمان ها پرواز می کنید. شما اخیرا نتیجه تلاش هایتان را گرفته اید و این مسئله اعتماد به نفس تان را بالا برده است. دوست دارید که وقت بیشتری را با شریک زندگی تان بگذرانید اما او وقت کافی برای این کار را ندارد. نگذارید که این موضوع شما را آزار دهد، می توانید قرارتان را به فردا موکول کنید. به جای آن ورزش بهترین گزینه برای شماست. زیرا نه تنها انرژی تان را به بهترین شکل تخلیه، بلکه ذهن تان را نیز باز خواهد کرد. دوستی تازه به سراغتان خواهد آمد. شما ورزش را دوست دارید و قدم زدن در طبیعت باعث شادی روحتان می شود. با تلاش و کوشش پیگیرتان به هدفی کاری که در سر دارید خواهید رسید. به زودی مبلغ کوچکی به دستتان می رسد. توجه تان را به مسائل اصلی بدهید و درگیر جزئیات و حاشیه ها نشوید، وگرنه شما را از مسیر درست دور می کنند.

فال روزانه در روز 25 مرداد1402 برای متولدین دی ماه

ذهن شما پر از افکار مثبت و منفی گوناگون است. از آنجا که آینده غیر قابل پیش بینی است، بهتر است فکرهای منفی را از خود دور کنید و تمرکزتان را بر رویاهای مثبت تان بگذارید. مدتی است که فعالیت خود را در زمنیه کاری تان کم کرده اید. اگر همینطور ادامه دهید، از رقبایتان عقب خواهید افتاد و این موضوع بر درآمد مالی تان نیز تاثیر خواهد گذاشت. پس تنبلی را کنار بگذارید و خودی نشان دهید. اگر مجرد هستید، امروز فردی به شما نزدیک می شود. فال روزانه اگر چه کلامی را به نشانه این که از شما خوشش آمده ، بر زبان نمی آورد اما بدانید که قصد او جدی است. آنقدر بی تاب هستید که دیگران نگران و ناراحت وضعیت شما هستند. حالا زمان آن است تا گذشته را مرور کنید، تا یادتان بیاید که شما طوفان های سخت تر از این را هم پشت سر گذاشته اید. شما به خوبی می دانید که این نیز بگذرد، به خودتان مسلط باشید. اتفاقاتی در شرف انجام است که از آن بی خبرید. بیشتر از تجربیات خودتان استفاده کنید.

فال روزانه در روز 25 مرداد 1402 برای متولدین بهمن ماه

اگر احساس می کنید که باید کمی خلاق تر باشید، این کار تنها با درگیر کردن خودتان در فضاهای مختلف به دست می آید. به عنوان مثال در یک کلاس موسیقی ثبت نام کنید یا رنگ و بومی به دست بگیرید و نقاشی کنید. شاید فکر کنید که استعداد لازم را ندارید اما در نهایت نتیجه ای که می خواهید را به دست خواهید آورد. از دوستی طلب کمک کرده اید اما او روی خوش به شما نشان نداده است. به جای ناراحتی بهتر است خوشحال باشید که روی واقعی دوستان تان را شناخته اید. از این پس می توانید آنها را عاقلانه تر انتخاب کنید. زیاده طلبی را کنار بگذارید و قناعت پیشه کنید. حالا وقت بریز و بپاش نیست. روزهای خوش جوانی را با غم و نگرانی نگذرانید، این روزها دیگر بر نمی گردند. خوش یمنی و خوشبختی به سراغتان می آید و کاری را به خوبی شروع می کنید. امروز وقت خوبی برای خرید است، برای فروش هنوز وقت هست، دست نگهدارید.

فال روزانه در روز 25 مرداد 1402 برای متولدین اسفند ماه

مسئولیت سختی روی دوش تان است که فکر می کنید از پس آن بر نمی آیید، به جای انرژی منفی دادن بهتر است تمام تلاش تان را به کار گیرید و منتظر نتیجه اش باشید. روحیه حساسی دارید که ممکن است در بسیاری از کارها مانع از پیشرفت تان شود، پس برای شناخت خود وقت بیشتری بگذارید و روی جنبه های منفی شخصیت تان بیشتر کار کنید و مطمئن باشید که خواستن توانستن است. به زودی یک جشن بزرگ در راه است. خودتان را آماده کنید. پول در آوردن خوب است به شرط آنکه برای بدست آوردنش راه درستی را انتخاب کرده باشید. ملاقات با دوستی باعث شادی تان می شود و هدیه ای بینتان رد و بدل می شود. برای انجام کاری مجبور می شوید که به مسافتی دور بروید، بهتر است گله نکنید و به جای آن به منافعی که عایدتان می شود فکر کنید، سود این کار بیشتر از ضررش است.

پایگاه خبری ساعدنیوز را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
تصویری بسیار قدیمی از 17 سالگی آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب/ساده زیستی رهبر از ابتدای زندگی (283 نظر) میز عزای ساده و بدون تجملات مادر محسن کیایی، مجری برنامه صداتو +عکس/ روحشون شاد چه چهره دلنشینی داشتن (154 نظر) بهترین گردو ایران متعلق به کدام شهر است (131 نظر) (عکس) دمپایی‌های لاکچری بچه‌های دهه شصت / هر کی از اینا برای بچش می‌خرید خیلی لاکچری بود ... (107 نظر) تصویری از خانه ابدی همسر جوان فریبا نادری/ روحش شاد و یادش گرامی (77 نظر) حضور چهره های فوتبالی در بیمارستان و روحیه دهی به علی دایی در عیادت از اسطوره فوتبال+ عکس/ مهدی رحمتی، عادل فردوسی‌ پور، کارلوس کی‌روش و ... (61 نظر) شبی که محمود احمدی نژاد مهمانِ خانه ابدی مادرش شد و در آن خوابید+عکس/روحش شاد و یادش گرامی... (53 نظر) رونمایی از نوزاد خوشگل و بامزه ریما رامین فر، همای پایتخت+عکس / عاشقانه های ریما و امیر جعفری ارزش صد بار دیدن رو داره👌 (51 نظر) برنامه عالی صداوسیما که توسط رهبر معظم انقلاب تحسین شد/ خیلی اوقات دلم نمی‌آید که برخیزم و بروم+عکس (42 نظر) (عکس) زیبایی بی حد و اندازه روژان سریال نون خ در عکسی که هدیه بازوند در اینستاگرامش منتشر کرد / مهیار حق داره این قدر عاشقش باشه ... (36 نظر) تصویری بسیار قدیمی از 16 سالگی آیت الله هاشمی رفسنجانی یار دیرین رهبر معظم انقلاب/ روحشان شاد (31 نظر) نگاهی به گل آرایی فوق زیبا و شیک مراسم ترحیم رضا داوودنژاد/ واقعا حیف جوونیش+عکس (30 نظر) علی دایی: دکترها گفته بودند شاید زیر عمل زنده نمانم+عکس/ همیشه عضو خانواده پرسپولیس هستم/ همه درآمدم را در ایران سرمایه‌گذاری کردم (26 نظر) خلاقیت خنده دار و هوشمندانه قصاب اهوازی برای فریب گوسفند و قربانی کردنش حماسه آفرید+عکس/ مغز تو رو باید طلا گرفت😂 (25 نظر) میز عزای شیک پسر نسرین مقانلو با گل آرایی منحصر به فرد و شمع و تسبیح/ حیف جوونیش+عکس (21 نظر)
دیگران می‌خوانند   
سلفی زیبا و جذاب مریم کاویانی، مرضیه سریال فاصله ها و پسر خوش چهره و چشم رنگی‌اش+عکس رونمایی کاظم نوربخش، سلمان سریال نون خ از تیپ و استایل متفاوتش در پشت صحنه/ کارشون واقعا سخته+عکس نگاهی به گوشه شیک خانه نسرین مقانلو و رونمایی از بوفه زیبا و لوکسش/ اصیل و ایرانی پسند+عکس تغییر چهره جالب و هوش پران پاشا جمالی، مهیار نون خ بعد از تراشیدن موهایش +عکس لحظه شگفت انگیز بازکردن یک تابوت مصری توسط باستان شناسان+ویدیو تصاویری جالب و خنده دار از پشت صحنه بازیگران سریال پایتخت/ چقدر صمیمی و کاربلد! رونمایی از گندم، دختر زیبای امیرمهدی ژوله، داور صداتو/ چقدر بانمک و ناز+عکس عاشقانه های جذاب شبنم مقدمی، داور صداتو و همسر جوان و خوشتیپش/ ایشالا به پای هم پیر بشین+عکس تصویری بسیار قدیمی و کمتر دیده شده از کودکی و جوانی رهبر معظم انقلاب تولد حیرت انگیز و هوش پران یک بچه خرگوش با صورت شبیه فیل+عکس فال انبیاء روزانه یکشنبه 9 اردیبهشت ماه 1403 (عکس) گریه های تلخ همسر جوان حسن جوهرچی، فرهاد سریال فاصله ها در روز تشییع پیکرش/ روحش شاد و یادش گرامی نگاهی به کیک دو طبقه سالگرد ازدواج پدرام کریمی مجری مشهور ایرانی و همسر باکلاسش+عکس کودکی بامزه سعید آقاخانی، نورالدین خانزاده سریال نون خ/ چقدر ناز و گوگولی+عکس تبریک تولد جالب محسن کیایی برای بهرام رادان/ چه سلفی زیبا و خاصی+عکس خلاقیت جالب یک مادر ایرانی با نوشته جالب روی یخچال/ این متن پربازدید شد+عکس تغییر چهره هوش پران مژده لواسانی با لباس بندری در قایق+عکس سکانس خنده دار نعیمه نظام دوست: وقتی خارجی میشه و با مهمون روسی حرف میزنه +ویدئو/فقط خنده هاش وسط مکالمه... فال شمع روزانه امروز یکشنبه 9 اردیبهشت 1403 فال روزانه امروز یکشنبه 9 اردیبهشت ماه 1403 عجیب‌ترین بخشش در خوزستان: مقتول دستور بخشش قاتلش را داد خواهرکشی ناموسی در مشهد/ قتل زن 23 ساله به دست برادر 17 ساله سورپرایز تولد خاص علی دایی برای یک دوست و طرفدار/ چه کیک خرسی بامزه و قشنگی+عکس خواستگاری باحال مهران مدیری از نعیمه نظام دوست 20 ساله/ این سکانس عالیه+ویدیو اتمام حجت خلاقانه صاحب بوتیک تهرانی با خریداران درباره تعویض و پس دادن لباس +عکس/ مشخصه یا بیشتر توضیح بده😂 عجیب و غریب‌ترین مهریه‌های تاریخ ایران که باور نمی‌کنید/ از بال مگس و 1000 سفر پیاده به کربلا تا.... کاظم نوربخش، سلمان نون خ: توی مراسم ختم به من میگن بخند! فال ابجد روزانه یکشنبه 9 اردیبهشت 1403 فال قهوه با نشان روز یکشنبه 9 اردیبهشت ماه 1403 کوچکترین و منحصربفردترین کتابفروشی تهران که در دیوار جا خوش کرده+عکس فال حافظ با تفسیر روز یکشنبه 9 اردیبهشت 1403 + فیلم خلاقیت خنده دار اُوستا معمار در طراحی در و پله برای ورودی/دکترا افتخاری حق توئه هم وطن+ عکس زیبایی و جذابیت منحصربفرد ندا قاسمی، شیرین سریال نون خ/برق نگاهش هوش از سر آدم می پراند+عکس رونمایی مژده لواسانی از کیف زیبا و شیکش به رنگ کرمی/ در عین سادگی خیلی خاصه+عکس نگاهی به عکس های خصوصی شاهان شکیبا مجری خوش بر و روی تی وی پلاس/ ماشالا چه چشمای خوشگلی بیوگرافی و زندگی خصوصی مصطفی و مجتبی بلال حبشی، رحمان و رحیم سریال پایتخت+ تصاویر جذاب و دیدنی صدای بهشتی پسر شرکت کننده با خوانندگی آهنگ چشمای تو در برنامه صداتو +ویدئو/هنوزم چشمای تو مثل شبای پر ستارست... وقتی ستاره سادات قطبی کمبود نداشتن دختر رو با عروسک جبران میکنه+ویدیو/ ولی بهش میاد مامان دختر باشه نه 4 تا پسر خلاقیت منحصر به فرد یک مشتری در مدل موی درخواستی از آرایشگر حماسه آفرید +عکس/سلطان شینیون در سطح خاورمیانه😂 خلاقیت تحسین برانگیز شهرداری تبریز برای زیباسازی شهر حماسه آفرید/ این تصویر زیبا رو فقط تو ایران میشه دید+عکس
تیتر امروز   
فال شمع روزانه امروز یکشنبه 9 اردیبهشت 1403 فال روزانه امروز یکشنبه 9 اردیبهشت ماه 1403 عجیب‌ترین بخشش در خوزستان: مقتول دستور بخشش قاتلش را داد خواهرکشی ناموسی در مشهد/ قتل زن 23 ساله به دست برادر 17 ساله عجیب و غریب‌ترین مهریه‌های تاریخ ایران که باور نمی‌کنید/ از بال مگس و 1000 سفر پیاده به کربلا تا.... فال ابجد روزانه یکشنبه 9 اردیبهشت 1403 فال قهوه با نشان روز یکشنبه 9 اردیبهشت ماه 1403 کوچکترین و منحصربفردترین کتابفروشی تهران که در دیوار جا خوش کرده+عکس فال حافظ با تفسیر روز یکشنبه 9 اردیبهشت 1403 + فیلم فال انبیاء روزانه یکشنبه 9 اردیبهشت ماه 1403 بیوگرافی و زندگی خصوصی مصطفی و مجتبی بلال حبشی، رحمان و رحیم سریال پایتخت+ تصاویر جذاب و دیدنی 9 اردیبهشت 1357 در ایران چه خبر بود؟ دردسرهای چغاله خوردن زیاد معشوقه سوئدی محمدرضا شاه در ایران! استایل اسپرت آیت الله هاشمی رفسنجانی در ژاپن که هرگز ندیده اید+عکس برگزاری مجدد آزمون سراسری در خراسان جنوبی
منتخب روز   
نگاهی به خانه پدری استاد شهریار در روستای خشکناب شهرستان بستان آباد/ شعرهای مشهور استاد برای این روستاست +عکس عکس عروسی امیر جعفری و ریما رامین‌فر، همای سریال پایتخت فیک و تقلبی از آب درآمد / هوش مصنوعی داره وارد مراحل ترسناکی میشه! (عکس) تیپ و استایل فوق‌العاده شیک و لاکچری یاورِ سریال فاصله‌ها بعد از 14 سال در عربستان سعودی / ببینیدش نمی تونید بشناسید! فروش ویلای روف گاردن دار و استخر دار حسن جوهرچی، فرهاد سریال فاصله‌ها توسط دخترش در شمال ! / در منطقه‌ای تهرانی نشین!!! سلفی دونفره نعیمه نظام دوست با سلطان کمدی ایران که یکسال حق نداشت منتشرش کنه! / چه ست آدیداسی پوشیده مهران مدیری ... سلفی آسانسوری علیرضا نیکبخت با همسر دومش که بیشتر از جانش او را دوست دارد / کراش دهه هشتاد فوتبال ایران حالا مرد زندگی شده ... (عکس) تعجب کاربران خارجی فضای مجازی از حجاب کامل همسر ستاره لیورپول / دنیا با حجاب جای زیباتری نیست؟ (عکس) بیتابی همسر و فرزندان شهرام عبدلی، بازیگر نقش مهران در سریال فاصله‌ها، بر سر پیکر بی جان او / تو کاری با دلم کردی که فکرشم نمی کردم ... (عکس) همبازی بودن آقای بیاتی، خواستگار فهیمه در پایتخت 5 با بازیگر معروف در فیلم نوستالژیک دهه شصتی / روحش شاد ... ویدئویی باورنکردنی از مرد سومالیایی که با نصف مغزش زندگی می کند/ بیچاره چه بلایی سرش اومده