فال روزانه دوشنبه 19 تیر ماه 1402

  دوشنبه، 19 تیر 1402   زمان مطالعه 10 دقیقه
فال روزانه دوشنبه 19 تیر ماه 1402
ساعد نیوز: فال روز و طالع بینی 19 تیر 1402 را مشاهده می کنید.

فال روزانه دوشنبه 19 تیر ماه 1402

تصویر

فال روزانه در روز 19 تیر 1402 برای متولدین فروردین ماه

امروز شما در برخوردهای اجتماعی خود ممکن است رفتاری تندتر و تهاجمی تر داشته باشی، دلیل آ هم این است که نسبت به وضعیت و نقش خود در گروه های مختلفی که قرار می گیرید اعتماد به نفس ندارید. حتی اگر نقش خیلی مهمی داشته باشید هم احساس می کنید که به حاشیه رانده شده اید و هیچ کس توجهی به شما ندارد. شاید هم تصمیم بگیرید بی آن که واکنشی از خودتان نشان دهید خیلی آرام و بی سر و صدا خودتان را کنار بکشید، اما شما نمی توانید بدون این که دیگران متوجه بشوند از مسئولیت های خودتان فرار کنید. حضور کودکی نورسیده در خانواده روحیه‌تان را از این رو به آن رو می کند. مسیر خود را در یک خط ادامه ندهید، سعی کنید تغییر و تحولی در زندگی‌تان به وجود آورید. کلافگی این روزهایتان نتیجه این است که زندگی‌تان دچار یک نواختی شده است. روزهای سختی را می گذرانید اما بهتر است از کسی کمک بگیرید. خودرایی‌تان به شما کمکی نمی کند.

فال روزانه در روز 19 تیر 1402 برای متولدین اردیبهشت ماه

این که شما دارید تلاش می کنید تبدیل به شخص بهتری شوید قابل ستایش است، اما این که بخواهید برتری خودتان را در محل کارتان به دیگران اثبات کنید بهترین راه برای نشان دادن رشدتان نخواهد بود. لزومی ندارد برای این که به دیگران نشان دهید که بهتر از همه از پس هر مشکل و موقعیتی برمی آیید جنجال به راه بیندازید. به جای این کار سعی کنید رفتاری دوستانه داشته باشید و چه در خانه و چه در محل کار حمایت خود از افرادی که به کمک شما نیاز دارند را نشان دهید. در واقع رقابت شما باید با خودتان باشد، نه دیگران! با اطرافیانتان مهربان تر باشید کسی به شما بدهکار نیست.مردم را از روی ظاهرشان قضاوت نکنید هر کسی که لبخند به روی لب دارد لزوما شاد نیست. مسئولیت حرفی که می زنید را به عهده بگیرید، دروغ نگویید وگرنه مردم ظاهرا شما را تایید می کنند اما پشت سرتان دیگر هرگز حرف های شما را باور نخواهند کرد.

فال روزانه در روز 19 تیر 1402 برای متولدین خرداد ماه

شما از این که نقشه ی بلندپروازانه ای که دارید به نفع همه آنهایی که در آن نقش دارند تمام خواهد شد مطمئن هستید، اما متاسفانه ممکن است مورد انتقاد قرار گرفته و محکوم به خودخواهی و در نظر نگرفتن دیگران شوید. خوشبختانه شما مهارت های لازم برای تضمین موفقیت خود را دارید، اما رسیدن به هدفتان وقتی با یک نفر دعوا و بحث کرده باشید برایتان چندان دلپذیر نخواهد بود. خودتان را دوست داشته باشید تا یاد بگیرید بتوانید دیگران را دوست داشته باشید. در حق دیگران همان کاری را بکنید که امیدوارید با خود شما بکنند. خبری می شنوید که بسیار خوشحالتان می کند، حواستان باشد تصمیمی که بعد از آن می گیرید بسیار مهم است. برای خرید عجله نکنید و دست نگه دارید. یک میهمان ناخوانده خواهید داشت.

فال روزانه در روز 19 تیر 1402 برای متولدین تیر ماه

شما در زمینه مسائل حرفه ای خیلی انعطاف پذیر هستید، اما باید مواظب باشید این انعطاف پذیری به بی هویتی شما منجر نشود. امروز روابط عاطفی از اهمیت فوق العاده ای برخوردار هستند، اما شما انتظار دارید که یک بده و بستان عادلانه در این رابطه وجود داشته باشد. شاید بهتر باشد برخی حد و مرزها را در رابطه خود مشخص کرده و پیش از جدی کردن این رابطه تکلیفتان را در خیلی از زمینه ها مشخص کنید. البته لزومی ندارد خیلی صریح در این مورد صحبت کنید و یا برخورد تند داشته باشید؛ با کمی سیاست خیلی از چیزها روبراه خواهد شد. باید برای کسی هدیه ای بخرید . این روزها احساس می کنید فاصله ای بین شما و کسی که او را دوست دارید افتاده است و به همین دلیل بسیار ناراحت هستید، مسبب اتفاقاتی که ناخواسته این مدت رخ داده به زودی مشخص خواهد شد، بهتر است با این همه فشاری که روی شماست این روزها تصمیمات مهم و خطیر را نگیرید، اندکی به خودتان زمان بدهید.

فال روزانه در روز 19 تیر 1402 برای متولدین مرداد ماه

امروز مسائل کاری طبق برنامه ریزی هایتان پیش خواهند رفت و مشکلی که این چند روز اذیتتان کرده بود بالاخره حل خواهد شد. بحثی اجتناب ناپذیر بر سر مسائل عاطفی می تواند باعث شود دچار احساس درماندگی و تنهایی شوید. اما خوشبختانه امروز شما این قدرت را دارید که احساسات منفی را برای ایجاد تغییرات مثبت به کار بگیرید. نگاه کردن به دنیای درونتان می تواند راه درست را به شما نشان دهد. شما دارای قدرت تشخیص خوبی در کارها هستید اما ممکن است این روزها به دلیل حواس پرتی و مشغله کاری زیاد راهی را انتخاب کنید که به بیراهه می رود، کمی دقت کنید وگرنه مجبور خواهید شد با احتیاط از پرتگاه‌ها و دره‌هایی که برایتان در راه وجود دارد عبور کنید. روزهای خوشی در راه هستند کافیست با برنامه ریزی جلو بروید و از مشکلات نهراسید.

فال روزانه در روز 19 تیر 1402 برای متولدین شهریور ماه

امروز احساسات شما آنقدر شدید هستند که حتی اگر یک بحث کاملا عاشقانه هم طبق میل شما پیش نرود به سرعت عصبانی می شوید. هرچند شما قصد ندارید دلخوریتان را به یک مشکل بزرگ تبدیل کنید، اما انگار این قضیه کاملا از کنترل شما خارج است و واکنش هایتان خیلی تندتر از آن چیزی هستند که خودتان می خواهید. با این حال تلاش برای مخفی کردن احساساتتان نیز راه حل خوبی نخواهد بود و حتی اگر تصمیم به سکوت بگیرید هم نتیجه ای که به دست می آورید برعکس انتظارتان خواهد بود. قدر سلامتی‌تان را بدانید و بیهوده از هر کاهی کوه نسازید. شما از اینکه دیگران را نقد کنید و رفتار دیگران را مورد تجزیه و تحلیل قرار دهید خوشحال می شوید اما لازم است بدانید این کار باعث می شود شما وجهه مثبت خود را جلوی چشم دیگران از دست بدهید. شاید گاهی بهتر باشد خودتان را جای دیگران بگذارید و ببینید چطور تصمیم خواهید گرفت.

فال روزانه در روز 19 تیر 1402 برای متولدین مهر ماه

شاید با خودتان فکر کنید که نباید در مورد احساسات امروزتان با کسی صحبت کنید، مخصوصا اگر فکر کنید که گفته هایتان باعث شوند خاطرات تلخ گذشته بار دیگر زنده شوند. متاسفانه امروز تا وقتی آنچه در ذهن و قلبتان می گذرد را با یکی از دوستان صمیمی و مورد اعتماد خود در میان نگذارید دلتان آرام نخواهد گرفت و نمی توانید روی هیچ کاری تمرکز کنید. شاید در حالت عادی با این قضیه خیلی منطقی رفتار می کردید، اما امروز عقل و منطقتان برای رویارویی با این وضعیت به کارتان نخواهند آمد. در هر صورت بهتر است زیاد ریسک نکنید. با دید مثبت به مردم نگاه کنید و از دنیایی که خودتان برای خودتان ساخته‌اید خارج شوید و واقعیت اطراف را ببینید. افرادی در اطراف شما هستند که در به وجود آمدن اتفاقی که رخ می‌دهد سهمی دارند، از آنچه اتفاق افتاده ناراحت هستید اما بهتر است بیش از این نجنگید، آنچه اتفاق افتاده به نفع شما خواهد بود حتی اگر امروز در آن منفعتی نبینید.

فال روزانه در روز 19 تیر 1402 برای متولدین آبان ماه

همه از شما انتظار دارند که به وعده هایی که این اواخر داده بودید عمل کنید و تا وقتی که به تعهدات خود عمل نکرده اید فرصتی برای استراحت و شانه خالی کردن از بار مسئولیت ها نخواهید داشت. بی شک حجم کاری که در انتظارتان است خیلی زیاد به نظر می رسد و شما هم امروز به طور عجیبی نسبت به انجام کارها و وظایف خود بی حوصله هستید، اما اجازه ندهید هیچ چیزی شما را از مسیر اصلیتان منحرف کند و مانع رسیدن شما به اهدافی که از قبل برای خود تعیین کرده بودید شود. برای رسیدن به مقصود و نیتی که دارید عاقلانه تصمیم بگیرید و تلاش کنید تا درهای موفقیت برویتان باز شود. ممکن است مجبور شوید روی احساساتتان پا بگذارید، مسئله را سخت تر از آنچه که هست نکنید تا از پس حل آن برآیید. برای یک تصمیم گیری از شما کمک گرفته خواهد شد، سعی کنید منصفانه رفتار کنید و حرفی نزنید که بعدا از گفتن آن پشیمان شوید.

فال روزانه در روز 19 تیر 1402 برای متولدین آذر ماه

امروز از آن روزهایی است که انگار دیگران قصد ندارند حتی یک دقیقه از وقتتان را برای خودتان بگذارند و به نظر می رسد درخواست ها و انتظارهایشان تمامی ندارند. این موضوع باعث شده است که برنامه هایی که از قبل برای روزتان چیده بودید بهم بخورند و وضعیت آنقدر پیچیده شود که فکر کنید هیچ گاه به حالت عادی بازنخواهد گشت. با این حال شما قصد تسلیم شدن را ندارید و با خودتان فکر می کنید که به زودی راه حلی پیدا خواهید کرد و ماجراجویی های زیادی در انتظارتان هستند. از لحاظ روحی و احساسی شما در حال حاضر در شرایطی که تصمیم درستی بگیرید نیستید. وقایع بدی که در گذشته برایتان رخ داده است اثری منفی بر روی شما گذاشته و متاسفانه شما بعد از این همه مدت نتوانسته‌اید این اتفاقات را فراموش کنید، همچنان در بحثها احساساتی شده و کنترلتان را از دست می دهید. هر جا بحثی پیش آمد مکان را ترک کنید.

فال روزانه در روز 19 تیر 1402 برای متولدین دی ماه

زمان آن فرا رسیده است که با کمبود اعتماد به نفس و ترس و وحشت هایی که دارید روبرو شوید تا وضعیت درهم و برهمی که رابطه مهمی را دارد تهدید می کند روبراه کنید. وضعیت فعلی شما مانند یک ماهی است که در قلاب ماهیگیری گرفتار شده و هر چقدر که برای رهایی تقلا می کند بیشتر گیر می افتد. طبیعتا شما ترجیح می دهید که از این وضعیت فرار کنید و این موضوع را نادیده بگیرید، اما به شما توصیه می شود که پیش از رفتن به سراغ هر چیز دیگری این مسئله شخصیتان را حل کنید. بهتر است راه خود را در مبارزه و بحث پیدا کنید زیرا اگر این کار را نکنید نا امیدی هم به مسائلتان اضافه می شود. به صحبت‌هایی که می شنوید و یا خواسته‌هایی که دیگران از شما دارند سریع جواب مثبت ندهید و کمی تامل کنید حتی اگر دیگران پایبند تعهدات خود نباشند شما باید به درستی وظایفتان را انجام دهید. خودتان را کوچک نکنید.

فال روزانه در روز 19 تیر 1402 برای متولدین بهمن ماه

شما به خاطر توانایی فوق العاده تان در ادامه دادن کارهایتان تحت هر شرایطی و تا زمانی که به پایان برسند شناخته شده هستید. اما امروز این میل شما به کامل کردن کارهایتان بیش از هر زمان دیگری است و تقریبا هیچ چیزی نمی تواند مانع رسیدن شما به مقصدتان شود. خوشبختانه این عزم و اراده شما زمینه را برای رسیدن شما به موفقیت فراهم می کند و خودتان هم برای ادامه راهتان آماده مبارزه هستید و هر چقدر که لازم باشد تلاش می کنید. باید افکار قدیمی خود را دور بریزید و قدرت ریسک داشته باشید. لذت زندگی در لحظه ای است که وصال حاصل شود و شما به زودی این لحظه را تجربه می کنید. برای دادن جواب دعوتی که از شما شده دست دست نکنید. شما دلتان می خواهد به این مراسم بروید جواب را زودتر بدهید. در قبال حرفی که به شخصی زده‌اید مسئولید، حالا که به سراغ شما آمده‌اند طفره نروید.

فال روزانه در روز 19 تیر 1402 برای متولدین اسفند ماه

امروز شما حتما باید به صورت کامل و صد در صد با خودتان صادق باشید، در غیر این صورت قطعا به مشکل برخواهید خورد. اگر اتفاقاتی که برایتان پیش می آیند ارزش ها و باورهای قدیمیتان که دیگر در واقع به کارتان هم نمی آیند را به چالش می کشند، از این که این باورها را مورد ارزیابی مجدد قرار داده و در صورت لزوم آنها را کنار بگذارید هیچ ترس و وحشتی نداشته باشید. اولویت ها و اهداف خود را بر اساس تفکرات و اعتقادات فعلی خود تعیین کنید و بر اساس آن برنامه هایی که برای زندگی خود دارید را مشخص کنید. برای یک خرید یا فروش بیش از حد صبر نکنید، تصمیم بگیرید و اقدام کنید. یک امضا و توافق به سود شما تمام می شود. بهتر است فعلا جواب تلفنی که به شما شده است را ندهید، راهی پیدا کنید تا وقت بیشتری برای فکر کردن بخرید. برای حال و روحیه‌تان بهتر است که هر چه زودتر کارها و فعالیت های تازه ای را آغاز کنید.


1 دیدگاه
  دیدگاه ها
مادر
10 ماه پیش

چقد عالی بود
پربحث های هفته   
اختصاصی ساعدنیوز: قهرمان عملیات جستجوی هلی‌کوپتر شهیدان خدمت: پهپاد ترکیه‌ای یا موتورسواران تبریزی؟ (7 نظر) واکنش فرزاد حسنی به شهادت شهدای خدمت: درود بر ابراهیم، نیکوکاران را چنین پاداش می دهیم، در حقیقت او از بندگان با ایمان ما بود (2 نظر) فرح پهلوی در چه شرایطی برای سگ سالومه مجری منوتو گریست؟ + ویدئو (2 نظر) انا لله و انا الیه راجعون / مرد خدمت آسمانی شد ... (2 نظر) فوری؛ لحظه اعلام خبر شهادت ابراهیم رئیسی در شبکه خبر (2 نظر) اعتراف چندش و عجیب اهالی قبیله آدم‌خوارها: من گوشت یک مرد و یک زن را خورده‌ام!+ویدیو (1 نظر) بیوگرافی و زندگی خصوصی کیوان ساکت اف، تازه داماد سینمای ایران و همسرش+ تصاویر جذاب و دیدنی (1 نظر) واکنش غم انگیز نفیسه روشن به خبر شهادت رئیس جمهور و هیئت همراهش در ورزقان+عکس (1 نظر) (عکس) یک عکس خاص از زلزله کرمانشاه / سادگی باورناپذیر کفش‌های قوی‌ترین مرد خاورمیانه (1 نظر) محمدرضا گلزار در استوری قلب عاشقانه نشان داد/ مخاطب این حرکت عاشقانه کیست؟ (1 نظر) اولین تصویر دردناک از پیکر آیت الله آل هاشم در تابوت+عکس (1 نظر) بیوگرافی خلبانان بالگرد حامل رئیس جمهور (1 نظر) آمریکا شهادت رئیس‌جمهور را تسلیت گفت (1 نظر) ایرانی ربوده شده توسط امریکایی ها در عراق به حبس ابد محکوم شد! + فیلم (1 نظر) لوازم آرایش یک خانم شاغل که همیشه باید با خود داشته باشد (1 نظر)
دیگران می‌خوانند   
روضه مهدی رسولی در مراسم تشییع:دورت بگردم برای درد مردم تا کجا رفتی پیدا نمیکردن سید خدا +ویدئو /منتخب ما رو خدا هم انتخاب کرد... (عکس) صندلی رئیس جمهور در هواپیما که سیاه پوش شد/ دسته گل عزای شهیدجمهور بغض ها را می ترکاند محافظت از جان و دل و ارادت سرتیم محافظ سیدابراهیم رئیسی به ایشان+ویدیو/ از مرتب کردن شال رئیس جمهور تا سایه به سایه مراقب بودن رئیس جمهور از آخرین سفر استانی خود به تهران باز می گردد روضه خوانی جگرخراش مهدی رسولی برای سیدابراهیم رئیسی در تبریز+ویدیو/ الهی دورت بگردم برا درد مردم تا کجا رفتی که پیدات نمیکردن پسر شهید امیرعبداللهیان: قرار بود پدرم در روز میلاد حضرت علی‌ابن موسی‌الرضا(ع) لباس خادمی حضرت را بر تن کند که … ویدیویی دیده نشده از استاندار جوان و دهه شصتی آذربایجان شرقی درحال آشپزی و پخت نذری/ حیف شما شهید بزرگوار+ویدیو تعریف و تمجید مژده لواسانی از آیت الله آل هاشم امام جمعه شهید تبریز+عکس پدری که دخترش را ندید و شهید شد منزل خواهر شهید سید ابراهیم رئیسی و گریه های تلخ خواهر در سوگ برادر+عکس واکنش غم انگیز هنرمندان ایرانی به شهادت رئیس جمهور و همراهانشان/ از بهنوش بختیاری تا رضا رویگری و بازیگر نون خ+عکس شب یلدای متفاوت آیت الله آل هاشم سومین امام جمعه شهید تبریز در بین مردم+عکس بهشت کوچکی که بهنوش طباطبایی برای خود ساخته است/ چه زیبا و دنجه اینجا +عکس عرض ارادت خاص دانشجوی عراقی به آیت الله رئیسی در حاشیه مراسم تشییع شهیدان خدمت +فیلم چهره ماتم زده همسر و فرزندان شهید حسین امیر عبداللهیان در سوگ عزیزشان+عکس /خانه رنگ و بوی غم دارد... نماهنگ «شهید جمهور» برای شهادت آیت‌الله رئیسی منتشر شد+ویدیو/ بَه به عروجی اینچنین واکنش سیدجواد هاشمی به شهادت رئیس جمهور: ای کاش این فاجعه رخ نمی‌داد کادر پروازی شهادت را بیشتر بشناسید+ سوابق خدمتی خاطره اینستاگرامیِ جالب شهید آیت‌الله آل‌هاشم‌ از فردی که با رفتار ایشان متحول شد+ویدیو/ از امروز خودم و خانواده ام سرباز رهبری هستیم واکنش جوادنکونام سرمربی استقلال به سانحه سقوط بالگرد رئیس جمهور و هیئت همراه تغییر نام بزرگراه شهید سلیمانی به شهید رئیسی به پیشنهاد دختر شهید سلیمانی صحبت های علی جعفری آذر نماینده منتخب مردم در حاشیه مراسم تشییع آیت الله رئیسی و همراهانشان در تبریز+ ویدئو محبت پدرانه آیت الله رئیسی به فرزند شهید سرهنگ دوم «محمدرضا اسداللهی» +ویدئو صحبتهای قابل تامل سیدابراهیم رئیسی درباره دلایل حضورش در انتخابات+ویدیو/ به آقا گفتم منو از بهشت به جهنم آوردین موحدی کرمانی رئیس مجلس خبرگان شد روایت سیدابراهیم رئیسی از نوع مدرسه 2 نوه‌ی دختری‌ِشان میز عزای الهام علی اف آخرین فردی که با آیت الله رئیسی و همراهانشان دیدار کردند/ سوگواری سفارت ایران در باکو+عکس پیام تسلیت «محمدرضا زنوزی» در پی شهادت جمعی از خدمت‌‌گزاران ملّت در سانحه سقوط بالگرد/ایران و جامعه جهانی اسلام سرمایه‌های ارزشمندی را از دست داد واکنش جگرسوز عروس سید حسین خمینی به شهادت رئیس جمهور/ نفسش سخت گرفته‌ست به آغوش بکش...+عکس صحبتهای قابل تامل برادر سید ابراهیم رئیسی و زینب سلیمانی درباره رئیس جمهور شهید کشور+ ویدیو اختصاصی ساعدنیوز: بیعت با رهبر انقلاب در وداع با شکوه مردم تبریز با پیکر شهیدان راه خدمت +ویدیو آخرین گفتگوی کمتر دیده شده شهیدان سلیمانی و رئیسی در مضجع شریف امام رضا (ع) +ویدئو/فقط اونجایی که سردار دلها اجازه خوندن دو رکعت نماز میگیره... واکنش خانواده آیت الله هاشمی رفسنجانی به شهادت سید ابراهیم رئیسی و همراهانش آخرین زیارت آیت الله رئیسی در حرم امام رضا(ع) 5 روز پیش از شهادت/ دیدم مشهد چرا هی بی قراری میکند...+ویدیو آخرین نماز شهدای راه خدمت به امامت شهید آل هاشم+عکس واکنش شجاع خلیل زاده به شهادت شهدای خدمت/ ای داغ بر دل نشسته +عکس تصویری از حضور علی پروین در حضور سید ابراهیم رئیسی/ پیراهن تیم ملی فوتبال در دستان شهید خادم +عکس جزئیات تماس تلفنی آیت الله آل هاشم با رئیس‌دفتر رئیس‌جمهور بعد از سقوط بالگرد+فیلم سفر بخیر شهیدی که شدی عاقبت بخیر+ویدئو ابلاغ سلام رهبری به مردم تبریز توسط رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور در مراسم تشییع شهدای خدمت+ویدیو
تیتر امروز   
واکنش غم انگیز هنرمندان ایرانی به شهادت رئیس جمهور و همراهانشان/ از بهنوش بختیاری تا رضا رویگری و بازیگر نون خ+عکس
چهره ماتم زده همسر و فرزندان شهید حسین امیر عبداللهیان در سوگ عزیزشان+عکس /خانه رنگ و بوی غم دارد...
واکنش سیدجواد هاشمی به شهادت رئیس جمهور: ای کاش این فاجعه رخ نمی‌داد
کادر پروازی شهادت را بیشتر بشناسید+ سوابق خدمتی
واکنش جوادنکونام سرمربی استقلال به سانحه سقوط بالگرد رئیس جمهور و هیئت همراه
تغییر نام بزرگراه شهید سلیمانی به شهید رئیسی به پیشنهاد دختر شهید سلیمانی
موحدی کرمانی رئیس مجلس خبرگان شد
پیام تسلیت «محمدرضا زنوزی» در پی شهادت جمعی از خدمت‌‌گزاران ملّت در سانحه سقوط بالگرد/ایران و جامعه جهانی اسلام سرمایه‌های ارزشمندی را از دست داد
روایت سیدابراهیم رئیسی از نوع مدرسه 2 نوه‌ی دختری‌ِشان
واکنش خانواده آیت الله هاشمی رفسنجانی به شهادت سید ابراهیم رئیسی و همراهانش
آمریکا شهادت رئیس‌جمهور را تسلیت گفت
واکنش قلعه‌نویی به خبر شهادت سیدابراهیم رئیسی رئیس جمهور کشور
بیوگرافی خلبانان بالگرد حامل رئیس جمهور
اطلاعیه شماره یک ستاد برگزاری مراسم «شهدای خدمت»
اختصاصی ساعدنیوز: قهرمان عملیات جستجوی هلی‌کوپتر شهیدان خدمت: پهپاد ترکیه‌ای یا موتورسواران تبریزی؟