ساعدنیوز
ساعدنیوز

فال روزانه دوشنبه 23 مرداد ماه 1402

  دوشنبه، 23 مرداد 1402   زمان مطالعه 9 دقیقه
فال روزانه دوشنبه 23 مرداد ماه 1402
ساعد نیوز: فال روز و طالع بینی 23 مرداد 1402 را مشاهده می کنید.

فال روزانه دوشنبه 23 مرداد ماه 1402

تصویر

فال روزانه در روز 23 مرداد 1402 برای متولدین فروردین ماه

در حال حاضر افکارتان محدود شده اند و حتی پیش بردن کارهایی که معمولا برایتان اصلا سخت نیستند هم برایتان دشوار به نظر می رسد. سعی نکنید به زور جواب سوال­هایی که در ذهنتان هستند را پیدا کنید، اگر راه حلی به نظرتان نمی رسد به خودتان فشار نیاورید، به وقتش بهترین پاسخ خودش به سراغتان خواهد آمد. امروز شما به هیچ عنوان دوست ندارید که برنامه های خودتان را به خاطر یک نفر دیگر به هم بزنید. با این حال اگر می بینید که کمی کنار آمدن با دیگران به نفع شما خواهد بود با خودتان و دیگران نجنگید و این فرصت را از خودتان نگیرید. برای پیشرفت تان باید درست برنامه ریزی کنید. برای بزرگ شدن باید افق های دورتر را دید نه جلوی پا. در مورد مسئله عاطفی تان کمی صبور باشید تا نتیجه بگیرید، با پیگیری و بحث مدام کار را مشکل تر می کنید. خودتان بی خبرید اما دیگران شما را به خاطر پشتکار تان تحسین می کنند.

فال روزانه در روز 23 مرداد 1402 برای متولدین اردیبهشت ماه

افکار شما در حال حاضر کمی با احساساتتان گره خورده اند و همین مانع دیدن حقیقت به همان شکلی که واقعا هست می شود. تمام سعی خود را به کار بگیرید که احساسات خود را تا جای ممکن تحت کنترل در آورده و در نتیجه بتوانید به افکاری منطقی تر دست پیدا کنید. اگر امروز کسی شما را به خاطر کارهایتان مورد انتقاد قرار دهد به شدت عصبانی شده و واکنش نشان خواهید داد، تا جایی که ممکن است تصمیم بگیرید خودتان را از تمام فعالیت های گروهی کنار بکشید، اما تسلیم شدن در حال حاضر اصلا بهترین راه حل محسوب نمی شود. یک خبر کوچک لبخند به روی لبتان می آورد. این روزها درگیر مشکلات مادی هستید، پی یک راه حل درست باشید وگرنه با این وضع راه به جایی نمی برید. از حرفی که شنیده اید دلگیر شده اید، دلگیری تان را بیان کنید یا این همه با خودتان مرورش نکنید. برای انجام کاری مورد تشویق دیگران قرار خواهید گرفت.

فال روزانه در روز 23 مرداد 1402 برای متولدین خرداد ماه

امروز شاید مخفی کردن نیازهایتان به نظر خودتان سیاست قابل اعتمادی باشد. شما فکر می کنید که اگر در مورد این که واقعا چه می خواهید صحبت نکنید همه فکر خواهند کرد که همه چیز دارد به خوبی و طبق نقشه هایتان پیش می رود. اما امروز در محفی کردن احساستان چندان موفق نخواهید بود و به نفعتان است به جای مخفی کردن افکار و خواسته هایتان پشت این نقاب سیاست واقعیت را به همان شکلی که هست بیان کنید. آنچه از آن بیشترین وحشت را دارید ممکن است همان چیزی باشد که در حال حاضر در زندگی خود به آن نیاز دارید. در حال حاضر با استرس ها و تنش های پیش بینی نشده در محل کار، تحصیل یا زندگی تان مواجه و تا حدی خشمگین و دلزده هستید، خوشبختانه به زودی با ثباتی نسبی و خوشایند مواجه خواهید شد. از زمان حال، حتی مشکلات آن لذت ببرید. به اولویت بندی امور در ذهنتان اقدام کنید.

فال روزانه در روز 23 مرداد 1402 برای متولدین تیر ماه

در حال حاضر همه چیز در زندگی شما منظم و مرتب است، از کمد لباستان گرفته تا میز کارتان همه چیز تمیز است و در حالی که دیگران نگران این هستند که چطور نظم را به زندگی خود بازگردانند، شما به این وضعیت خود افتخار می کنید. البته هنوز نمی توان گفت که به طور کامل راضی هستید، زیرا شما فردی کاملا ایده آل گرا هستید و برای تمام آنچه انجام داده اید به اندازه ی کافی احساس رضایت نمی کنید؛ کمی بیشتر قدر خودتان را بدانید. در مکانی آرام و به دور از هیاهو گذشته خود را مرور کنید و اقدام به برنامه ریزی مجدد کنید. در خوشی ها دوستان و نزدیکان خود را از یاد نبرید و آن ها را هم شریک کنید. دور اندیش باشید و اجازه ندهید روزهایتان به بطالت بگذرد. از استعدادتان در انجام کار خیری بهره خواهید گرفت.

فال روزانه در روز 23 مرداد 1402 برای متولدین مرداد ماه

امروز احساس می کنید که انگار در یک دام گرفتار شده اید. از طرفی دوستانتان سعی دارند شما را تحت تأثیر قرار داده و به سمتی که خودشان می خواهند بکشانند، از طرفی هم خانواده تان شما را با باورهای دیگری پرورش داده اند و انتظار دارند که به آنها وفادار باشید. شما در برابر هر یک از این دو سعی دارید نقابی را به چهره بزنید که از شما انتظار می رود، اما این کار در نهایت باعث خواهد شد که خود واقعیتان را فراموش کنید. اکنون زمان آن رسیده که تصمیم خودتان را در این مورد بگیرید، یادتان باشد که واقعیت تنها راه فرار شما خواهد بود. نگرانی تان بابت ایجاد توازن بین امور کاری و خانگی به زودی برطرف می شود. شنیدن یک جمله از کسی که برایتان مهم است تاثیر مهمی روی تصمیم تان خواهد گذاشت. برای اشتباه نکرده عذرخواهی نکنید وگرنه همیشه به طرف مقابلتان بدهکار خواهید بود. نیتتان را ادا کنید.

فال روزانه در روز 23 مرداد 1402 برای متولدین شهریور ماه

امروز شما ترجیح می دهید که فقط بر اساس برنامه های خودتان پیش بروید، زیرا برنامه های دیگران به نظرتان خیلی مسخره و بی معنی می آیند. شاید تصمیم بگیرید که با یکی از همکاران خود به طور مشترک کار کنید، اما خیلی زود و با دیدن تفاوت های زیادی که در اهدافتان وجود دارند بیخیال این کار خواهید شد. گاهی همکاری و کنار آمدن با دیگران نیروهای شما را با هم ترکیب کرده و به سوی اهداف مشترکتان پیش خواهد برد، اما در حال حاضر به نفعتان است که برای دست یابی به رویاهایتان به تنهایی پیش بروید. از کسی درخواست کمک خواهید کرد و جواب منفی خواهید شنید، تمرین کنید تا بر احساسات تان مسلط باشید و با یک کشمش گرمی و یک مویز سردی تان نکند. دیگران می توانند به شما نه بگویند. برای انجام کاری علی رغم میل تان به جایی دعوت خواهید شد، قضاوت و عجله نکنید، این جلسه به نفع شما خواهد بود.

فال روزانه در روز 23 مرداد 1402 برای متولدین مهر ماه

امروز شما در چنان موقعیت های سختی قرار می گیرید که انگار شیطان روی یک شانه تان نشسته و می خواهد با پیشنهادهای وسوسه انگیزش شما را گول بزند و روی شانه ی دیگرتان هم فرشته ای نشسته و می خواهد به راه راست هدایتتان کند. بی شک باید به صدای فرشته گوش کنید. شما در حال حاضر علاقه ی چندانی ندارید که در مورد مسائل حرفه ای خود با کسی صحبت کنید، نه اینکه از کار خودتان خجالت بکشید و یا چیزی وجود داشته باشد که بخواهید از دیگران مخفی کنید، فقط دوست دارید زندگی شخصی و حرفه ایتان از هم جدا باشند. از شنیدن حرفی متعجب خواهید شد، جبهه نگیرید و موضوع را از زاویه دیگر بررسی کنید. به کار اشتباه شخصی در اطرافتان بی توجهی نشان ندهید و سکوت نکنید. از زیر انجام دادن کاری که به گردنتان است، طفره نروید این کار هرچه بیشتر طول بکشد انجامش سخت تر می شود.

فال روزانه در روز 23 مرداد 1402 برای متولدین آبان ماه

تسلطی که شما روی ذهن خود دارید و تواناییتان در حفظ نظم در راه رسیدن به اهدافتان واقعا تأثیرگذار است. دیگران هم شما را بیش از هر زمان دیگری تحسین می کنند. از آنجایی که به نظر دیگران اراده ی لازم را دارید ممکن است از شما تقاضا شود که در انجام یک پروژه و یا حل یک مشکل پیچیده عاطفی به یکی از اطرافیان خود کمک کنید. توانایی های خودتان را در این زمینه دست کم نگیرید. با این حال ممکن است فکر کنید که دارید خودتان را به خاطر دیگران قربانی می کنید. با کمی برنامه ریزی می توانید هم به کارهایتان برسید و هم به دیگران کمک کنید. فال روزانه شاهد تغییراتی در زندگی خانوادگی تان خواهید بود، این تغییرات در بلند مدت به نفع شماست. اوقاتی را با فرد مورد علاقه و شریک زندگی تان سپری کنید و برای خواسته ها و اولویت هایش احترام بیشتری قائل شوید. دوستی در انتظار دعوتی از سوی شماست. برای پیشرفت کاری مجبور می شوید خودتان یک تصمیم مهم را بگیرید.

فال روزانه در روز 23 مرداد 1402 برای متولدین آذر ماه

با وجود این که دوستان و همکارانتان به خوبی می توانند ببینند که پشت ظاهر آرام شما چه خبر است، با این حال هنوز هم نمی توانند تشخیص دهند که چه احساسات شدیدی را دارید پشت این دیوار خود ساخته ای که به دور خودتان کشیده اید مخفی نگه می دارید. بهتر است احساسات خود را در چارچوب قوانین و مقررات اجتماعی بیان کنید. امروز بین شما و عشقتان فاصله افتاده است و هیچ کدام از شما هم حاضر نیست کوتاه بیاید و تسلیم شود. اگر بخواهید همین قدر سرسخت بمانید هیچ راه حلی برایتان وجود نخواهد داشت. با خیال راحت به انجام کاری بپردازید که از مدت ها قبل در فکرش بوده اید، این کار برایتان موفقیت بزرگی به همراه خواهد داشت. برای اجتناب از بیراهه ها از تردید و دودلی را از خود دور کنید و در انتخاب دوست و هم نشین نهایت دقت را به عمل آورید.

فال روزانه در روز 23 مرداد1402 برای متولدین دی ماه

امروز هر چیزی به غیر از کار کردن توجه شما را به خود جلب می کند و برایتان جذاب و هیجان انگیز است، به همین دلیل هم به فکر تمام راه های ممکن برای فرار از کار کردن هستید. با این حال احتمال این که بتوانید از زیر کارهایتان شانه خالی کنید خیلی کم است و باید وظایفتان را انجام دهید. اگر می خواهید زودتر کارهایتان تمام شوند و بتوانید به کارهایی که دوست دارید برسید بهتر است از صبح خیلی زود دست به کار شوید. روی کار روزگار حساب نکنید، امروز خوب و فردا بد است، هر بالا رفتنی یک فرود آمدنی دارد. برای گفتن یک حرف یا ارسال یک پیغام عجله نکنید، بهتر است دست نگه دارید و باز هم کمی فکر کنید. یادتان باشد همیشه حق با شما نیست. برای یک تصمیم گیری لزومی به مشورت با دیگران ندارید.

فال روزانه در روز 23 مرداد 1402 برای متولدین بهمن ماه

امروز برای شما روز دشواری خواهد بود و شما احساس می کنید که تحت فشار هستید. کارهایی هستند که باید انجام دهید اما تردید و دودلی ذهن شما را به خود درگیر کرده اند و نمی گذارند آن طور که می خواهید کارهایتان را پیش ببرید. این وضعیت برای شما اصلا آسان نخواهد بود، اما شما خواهید توانست راه رهایی خود را پیدا کنید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که حرکت کنید، هر حرکتی! همین که شروع به حرکت کنید جهت خود را خواهید یافت. با شخصی درد و دل می کنید و سبک می شوید، حواستان به این شخص باشد. در زمینه کار یا تحصیل موفقیت چشمگیر در انتظار شماست. این روزها وارد مرحله ای پر اضطراب در زندگی تان شده اید، خوشبختانه با اندکی تدبیر به صلح و آرامش مورد نیاز تان دست پیدا می کنید. برای یک فروش باید چشمتان را ببندید و امضا بکنید.

فال روزانه در روز 23 مرداد 1402 برای متولدین اسفند ماه

در حال حاضر نظم شدیدی در افکار شما وجود دارد که به شما کمک می کند خیلی سریعتر و بهتر به سوی اهداف خود پیش بروید. انتظار نداشته باشید که هر مشکلی را بلافاصله حل کنید، باید صبر داشته باشید تا قطعه های پازل به وقتش در کنار هم قرار بگیرند. امروز دیگران برای به دست آوردن آنچه می خواهند با اصرار و پافشاری خود شما را خسته خواهند کرد، اما شما به هیچ وجه نمی خواهید آنقدر سخاوتمند باشید که در حق خودتان ظلم کرده باشید. هیچ اشکالی ندارد اگر هر از گاهی به انتظارات نابجای دیگران جواب «نه» بدهید. فکری که در سر دارید عملی کنید. دیگران شما را بر خلاف توقعتان بسیار یاری خواهند کرد. اتفاقی که منتظرش نیستید خواهد افتاد بهتر است به فکر آن باشید که بعد از آن چه باید بکنید. شما هیچوقت چیزی را ساده به دست نیاورده اید، خستگی ناپذیری تان کلید موفقیت تان خواهد بود.

پایگاه خبری ساعدنیوز را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
تصویری بسیار قدیمی از 17 سالگی آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب/ساده زیستی رهبر از ابتدای زندگی (417 نظر) میز عزای ساده و بدون تجملات مادر محسن کیایی، مجری برنامه صداتو +عکس/ روحشون شاد چه چهره دلنشینی داشتن (171 نظر) بهترین گردو ایران متعلق به کدام شهر است (152 نظر) (عکس) دمپایی‌های لاکچری بچه‌های دهه شصت / هر کی از اینا برای بچش می‌خرید خیلی لاکچری بود ... (145 نظر) تصویری از خانه ابدی همسر جوان فریبا نادری/ روحش شاد و یادش گرامی (50 نظر) شبی که محمود احمدی نژاد مهمانِ خانه ابدی مادرش شد و در آن خوابید+عکس/روحش شاد و یادش گرامی... (45 نظر) (عکس) زیبایی بی حد و اندازه روژان سریال نون خ در عکسی که هدیه بازوند در اینستاگرامش منتشر کرد / مهیار حق داره این قدر عاشقش باشه ... (40 نظر) حضور چهره های فوتبالی در بیمارستان و روحیه دهی به علی دایی در عیادت از اسطوره فوتبال+ عکس/ مهدی رحمتی، عادل فردوسی‌ پور، کارلوس کی‌روش و ... (40 نظر) رونمایی از نوزاد خوشگل و بامزه ریما رامین فر، همای پایتخت+عکس / عاشقانه های ریما و امیر جعفری ارزش صد بار دیدن رو داره👌 (33 نظر) برنامه عالی صداوسیما که توسط رهبر معظم انقلاب تحسین شد/ خیلی اوقات دلم نمی‌آید که برخیزم و بروم+عکس (30 نظر) خلاقیت خنده دار و هوشمندانه قصاب اهوازی برای فریب گوسفند و قربانی کردنش حماسه آفرید+عکس/ مغز تو رو باید طلا گرفت😂 (29 نظر) میز عزای شیک پسر نسرین مقانلو با گل آرایی منحصر به فرد و شمع و تسبیح/ حیف جوونیش+عکس (29 نظر) علی دایی: دکترها گفته بودند شاید زیر عمل زنده نمانم+عکس/ همیشه عضو خانواده پرسپولیس هستم/ همه درآمدم را در ایران سرمایه‌گذاری کردم (28 نظر) شعرخوانی زیبا و دلنشین رهبر معظم انقلاب/ سرشارم از جوانی، هرچند پیر دهرم...+ویدیو (23 نظر) نگاهی به گل آرایی فوق زیبا و شیک مراسم ترحیم رضا داوودنژاد/ واقعا حیف جوونیش+عکس (21 نظر)
دیگران می‌خوانند   
فال شمع روزانه امروز یکشنبه 9 اردیبهشت 1403 فال روزانه امروز یکشنبه 9 اردیبهشت ماه 1403 عجیب‌ترین بخشش در خوزستان: مقتول دستور بخشش قاتلش را داد خواهرکشی ناموسی در مشهد/ قتل زن 23 ساله به دست برادر 17 ساله سورپرایز تولد خاص علی دایی برای یک دوست و طرفدار/ چه کیک خرسی بامزه و قشنگی+عکس خواستگاری باحال مهران مدیری از نعیمه نظام دوست 20 ساله/ این سکانس عالیه+ویدیو اتمام حجت خلاقانه صاحب بوتیک تهرانی با خریداران درباره تعویض و پس دادن لباس +عکس/ مشخصه یا بیشتر توضیح بده😂 عجیب و غریب‌ترین مهریه‌های تاریخ ایران که باور نمی‌کنید/ از بال مگس و 1000 سفر پیاده به کربلا تا.... کاظم نوربخش، سلمان نون خ: توی مراسم ختم به من میگن بخند! فال ابجد روزانه یکشنبه 9 اردیبهشت 1403 فال قهوه با نشان روز یکشنبه 9 اردیبهشت ماه 1403 کوچکترین و منحصربفردترین کتابفروشی تهران که در دیوار جا خوش کرده+عکس فال حافظ با تفسیر روز یکشنبه 9 اردیبهشت 1403 + فیلم خلاقیت خنده دار اُوستا معمار در طراحی در و پله برای ورودی/دکترا افتخاری حق توئه هم وطن+ عکس زیبایی و جذابیت منحصربفرد ندا قاسمی، شیرین سریال نون خ/برق نگاهش هوش از سر آدم می پراند+عکس رونمایی مژده لواسانی از کیف زیبا و شیکش به رنگ کرمی/ در عین سادگی خیلی خاصه+عکس نگاهی به عکس های خصوصی شاهان شکیبا مجری خوش بر و روی تی وی پلاس/ ماشالا چه چشمای خوشگلی بیوگرافی و زندگی خصوصی مصطفی و مجتبی بلال حبشی، رحمان و رحیم سریال پایتخت+ تصاویر جذاب و دیدنی صدای بهشتی پسر شرکت کننده با خوانندگی آهنگ چشمای تو در برنامه صداتو +ویدئو/هنوزم چشمای تو مثل شبای پر ستارست... وقتی ستاره سادات قطبی کمبود نداشتن دختر رو با عروسک جبران میکنه+ویدیو/ ولی بهش میاد مامان دختر باشه نه 4 تا پسر خلاقیت منحصر به فرد یک مشتری در مدل موی درخواستی از آرایشگر حماسه آفرید +عکس/سلطان شینیون در سطح خاورمیانه😂 خلاقیت تحسین برانگیز شهرداری تبریز برای زیباسازی شهر حماسه آفرید/ این تصویر زیبا رو فقط تو ایران میشه دید+عکس مهران مدیری: گربه‌ام را هم به هنرمندان نمی‌دهم چه برسد به دخترم! +ویدئو اقدام تحسین برانگیز صاحب نیسان تبریزی در حمل بار با ماشینش+ویدیو/ سخاوت به جیب نیست به دله👌 نگاهی به خانه پدری استاد شهریار در روستای خشکناب شهرستان بستان آباد/ شعرهای مشهور استاد برای این روستاست +عکس حضور چهره های فوتبالی برای عرض تسلیت به عابدزاده در مراسم ختم پدرش+عکس/از علی دایی و کریم باقری تا علی پروین و مهدی و رحمتی تصویری از رژه گشت کمیته در دهه شصت+ تاریخچه گشت ارشاد از اول انقلاب تاکنون خلاقیت خنده دار و حواس پرت کن فردی در رانندگی با ماشینی عجیب که سر و تهش برعکس شده+ویدیو/لامصب این معلوم نیست که داره میره یا میاد😂😂 بهترین سایت خرید پیج اینستاگرام در ایران کدام است؟ برای موفق شدن درترید باید این موارد را رعایت کنیم استوری عاشقانه هادی چوپان برای ته تغاری خونه اش/ چقدرم شعرش زیباست+عکس خلاقیت و شگرد هوشمندانه محمود احمدی نژاد برای دست ندادن با زنان+عکس 9 اردیبهشت 1357 در ایران چه خبر بود؟ قیمت هر متر مربع تخته سه لایه به چه عواملی بستگی دارد؟ پیشتازی در قشم در گردشگری روستایی؛ با رزرو تور قشم از این 7 روستا دیدن کنید رونمایی از چهره واقعی و جذاب امین میری، زهرمار خان سریال گیلدخت/ در خیابان اصلاً قابل شناسایی نیست+عکس (عکس) ست جالب و بهاری کت و دامن زرد به سبک مریم اوزرلی / چه خوب ست کرده به رنگ پوستشم میاد (تصاویر) چیدمان شیک و باسلیقه ی گوشه ای از اتاق خواب نرگس محمدی، بازیگر نقش "ستایش" و عروس حشمت فردوس (تصاویر) عجیبت ترین زن جهان با دو لگن و چهار پا که 5 فرزند بدنیا آورد/ نمونه نادری از یک انسان با دو بدن (فیلم) به دام انداختن الکتریسیته داخل شیشه و خلق اثر هنری خارق العاده / لحظه ای هیجان انگیز ولی مرگبار
تیتر امروز   
فال شمع روزانه امروز یکشنبه 9 اردیبهشت 1403 فال روزانه امروز یکشنبه 9 اردیبهشت ماه 1403 عجیب‌ترین بخشش در خوزستان: مقتول دستور بخشش قاتلش را داد خواهرکشی ناموسی در مشهد/ قتل زن 23 ساله به دست برادر 17 ساله عجیب و غریب‌ترین مهریه‌های تاریخ ایران که باور نمی‌کنید/ از بال مگس و 1000 سفر پیاده به کربلا تا.... فال ابجد روزانه یکشنبه 9 اردیبهشت 1403 فال قهوه با نشان روز یکشنبه 9 اردیبهشت ماه 1403 کوچکترین و منحصربفردترین کتابفروشی تهران که در دیوار جا خوش کرده+عکس فال حافظ با تفسیر روز یکشنبه 9 اردیبهشت 1403 + فیلم بیوگرافی و زندگی خصوصی مصطفی و مجتبی بلال حبشی، رحمان و رحیم سریال پایتخت+ تصاویر جذاب و دیدنی 9 اردیبهشت 1357 در ایران چه خبر بود؟ دردسرهای چغاله خوردن زیاد معشوقه سوئدی محمدرضا شاه در ایران! استایل اسپرت آیت الله هاشمی رفسنجانی در ژاپن که هرگز ندیده اید+عکس برگزاری مجدد آزمون سراسری در خراسان جنوبی دفترچه سوالات گروه علوم تجربی نوبت اول کنکور 1403 منتشر شد
منتخب روز   
نگاهی به خانه پدری استاد شهریار در روستای خشکناب شهرستان بستان آباد/ شعرهای مشهور استاد برای این روستاست +عکس عکس عروسی امیر جعفری و ریما رامین‌فر، همای سریال پایتخت فیک و تقلبی از آب درآمد / هوش مصنوعی داره وارد مراحل ترسناکی میشه! (عکس) تیپ و استایل فوق‌العاده شیک و لاکچری یاورِ سریال فاصله‌ها بعد از 14 سال در عربستان سعودی / ببینیدش نمی تونید بشناسید! فروش ویلای روف گاردن دار و استخر دار حسن جوهرچی، فرهاد سریال فاصله‌ها توسط دخترش در شمال ! / در منطقه‌ای تهرانی نشین!!! سلفی دونفره نعیمه نظام دوست با سلطان کمدی ایران که یکسال حق نداشت منتشرش کنه! / چه ست آدیداسی پوشیده مهران مدیری ... سلفی آسانسوری علیرضا نیکبخت با همسر دومش که بیشتر از جانش او را دوست دارد / کراش دهه هشتاد فوتبال ایران حالا مرد زندگی شده ... (عکس) تعجب کاربران خارجی فضای مجازی از حجاب کامل همسر ستاره لیورپول / دنیا با حجاب جای زیباتری نیست؟ (عکس) بیتابی همسر و فرزندان شهرام عبدلی، بازیگر نقش مهران در سریال فاصله‌ها، بر سر پیکر بی جان او / تو کاری با دلم کردی که فکرشم نمی کردم ... (عکس) همبازی بودن آقای بیاتی، خواستگار فهیمه در پایتخت 5 با بازیگر معروف در فیلم نوستالژیک دهه شصتی / روحش شاد ... ویدئویی باورنکردنی از مرد سومالیایی که با نصف مغزش زندگی می کند/ بیچاره چه بلایی سرش اومده