ساعدنیوز
ساعدنیوز

فال روزانه دوشنبه 7 فروردین 1402

  دوشنبه، 07 فروردین 1402   زمان مطالعه 8 دقیقه
فال روزانه دوشنبه 7 فروردین 1402
ساعد نیوز: فال روز و طالع بینی 7 فروردین 1402 را مشاهده می کنید.

فال روزانه دوشنبه 7 فروردین 1402

تصویر

فال روزانه در روز 7 فروردین 1402 برای متولدین فروردین ماه

امروز عواقب کار اشتباهی که در گذشته‌ انجام داده‌اید گریبان شما را می‌گیرد. انتظار دارید پولی به دست شما برسد، اما این اتفاق نمی‌افتد و وضعیت مالی خوبی را تجربه نمی‌کنید. یکی از دوستان با تقدیم هدیه‌ای به شما ثابت می‌کند که همیشه به فکرتان است. خبری خوش از یکی از رفقای قدیمی به دست شما می‌رسد. کارها آن‌گونه که انتظار دارید پیش نمی‌رود و امروز دردسرهای زیادی را شاهد خواهید بود. اجازه ندهید شک و تردید، مشکلی برای تصمیم‌های مهم زندگی‌تان ایجاد کند. در مورد احساساتتان با خودتان صادق باشید. برای شروع کاری باید با اشخاص دیگری هماهنگ و مقدمات کار را با هم فراهم کنید، غر نزنید و ایراد نگیرید، به جای آن دست به کاری بزنید که فکر می کنید درست است. مدتی‌ست کارهایتان خوب جلو نمی روند.

فال روزانه در روز 7 فروردین 1402 برای متولدین اردیبهشت ماه

نگاه‌تان را به زندگی تغییر دهید و رویکردی مثبت‌ به زندگی در پیش بگیرید. با فراگیری مهارت‌ های افزایش اعتماد‌ به‌ نفس، درهای تازه‌ ای از موفقیت را به‌ روی خود باز کنید. پولی که از کسی قرض گرفته‌ اید را امروز به هر قیمتی که شده باز پس دهید. اختلاف نظر‌ های پیش‌ پاافتاده با همسر یا عشق‌ زندگیتان را کنار بگذارید. زحمتی که برای انجام کار مهمی کشیده‌ اید امروز نتیجه می‌ دهد. کمی از کار و تلاش فاصله بگیرید و فرصتی از روز را در کنار اعضای خانواده سپری نمایید. امروز شخصی را ملاقات می کنید که تاثیر مهمی در زندگی شما می گذارد. یک دوست با شما درد و دل کرده، یادتان باشد تا خودش نخواهد و یا تصمیم نگیرد شما نمی توانید کاری برایش انجام بدهید و یا کمکش کنید، با اصرار بیش از حد او را از خود نرنجانید و از خودتان دور نکنید.

فال روزانه در روز 7 فروردین 1402 برای متولدین خرداد ماه

بد رفتاری با همسر یا عشق‌ زندگی‌‌تان را کنار بگذارید. احتمال دارد که امروز کالایی با ارزش یا پولی را گم کنید. تصمیم‌ های مالی را به آینده موکول کنید و امروز دست از هرگونه معامله‌ای بکشید. حواس تان را در محل کار یا منزل بیشتر از همیشه جمع کنید. ضعف‌ های خود را تشخیص دهید و به فکر تقویت این ضعف‌ها باشید. کمی به خودتان استراحت دهید و فرصت بیشتری را در کنار همسر یا عشق‌ زندگیتان باشید. برای رسیدن به نیتتان باید به کارهایتان سرعت عمل ببخشید، از همین امروز شروع کنید. هدف‌هایتان را یکبار دیگر بر روی کاغذ بنویسید و حتی اگر لازم است با کسی مشورت کنید. تا آخر سال باید تصمیم های مهمی بگیرید. صبور باشید.

فال روزانه در روز 7 فروردین 1402 برای متولدین تیر ماه

فرصتی برای انجام کارهای مورد علاقه تان پیدا می‌ کنید. از جایی که انتظارش را ندارید پولی به دست شما خواهد رسید. اعتماد بیش‌ ا‌ز‌ حد به اطرافیان را کنار بگذارید. فرصتی از روز را به پیاده‌ روی و تفکر اختصاص دهید. فردی که دشمن شما است نقشه‌ های شومی برای شما کشیده‌. خبری خوشحال‌ کننده به دست تان خواهید رسید. همسر یا عشق‌ زندگیتان امروز گرفتار بستر بیماری است و به پرستاری شما نیاز دارد. با اتفاق های اخیر به زودی با زندگی جدیدی روبرو خواهید شد. با افرادی وارد معامله می شوید که زیاد مورد اعتمادتان نیستند، بهتر است با آن ها دست به عصا راه بروید. سنگ هایتان را با خودتان وا بکنید و بعد هر کاری که دلتان می گوید انجام دهید.

فال روزانه در روز 7 فروردین 1402 برای متولدین مرداد ماه

روزی همراه با سلامت و نشاط را سپری خواهید کرد و روی بیماری و ناخوش‌ احوالی را نخواهید دید. برای حل مشکلات از دوستان و آشنایان کمک بگیرید. صرفه‌ جویی را ادامه دهید و اندوخته های مالی خود را بیشتر کنید. بیش‌ از‌ حد نگران سلامتی اعضای خانواده نباشید. روز خوبی را برای عاشقی انتخاب نکرده‌ اید. قصد تغییر شغل دارید و این وضعیت آرامش ذهنی شما را به دنبال خواهد داشت. یکی از اطرافیان شدیدا نیازمند کمک شما است. همسر یا عشق‌ زندگیتان امروز بیشتر از همیشه به شما نیاز دارد. اوضاع و احوال تحصیلی تان خیلی خوب نیست. بیش از گذشته این روزها به مسائل دیگری غیر از درس مشغول شده اید. برای تغییر باید تلاش کرد. هر لحظه منتظر پاداش و یا عوض شدن شرایط زندگی تان نباشید. نگرانی ها برطرف می شود.

فال روزانه در روز 7 فروردین 1402 برای متولدین شهریور ماه

گرفتاری بیماری مزمنی هستید اما این بیماری بهبود پیدا می‌کند. پولی به دست تان می‌رسد تا به کمک آن، هزینه‌ های زندگی را پوشش دهید. امروز دوستان تازه‌ای پیدا می‌کنید. از صمیم‌ قلب به یاری خوش‌ قد و بالا دل می‌بازید. اجازه ندهید تلاش‌ هایی که در زندگی کشیده‌ اید به‌ راحتی از بین برود. شرایطی مهیا می‌شود تا به انجام کار مورد علاقه‌تان مشغول شوید. مهمان ناخوانده‌ای از راه می‌رسد. عشقی بی‌ حد‌ و مرز را در کنار همسر یا عشق‌ زندگیتان تجربه خواهید کرد. اگر مشغول کاری هستید برای مدتی توقفی در کارتان پیدا می شود اما دوباره شروع به فعالیت می کنید. با داشته هایتان بسازید و نداشته هایتان را بزرگ نکنید. روزهای روشن در راه است. این روزها هر لحظه ممکن است ناامیدی به سراغتان بیاید.

فال روزانه در روز 7 فروردین 1402 برای متولدین مهر ماه

یکی از دوستان نزدیک امروز درخواستی از شما دارد تا با دیدگاه‌ های شما بیشتر آشنا شود و روشنفکری‌ تان را امتحان کند. به هر قیمتی که شده اخلاقیات را زیر پا نگذارید و تصمیم‌ های منطقی بگیرید. همکاران در محل‌ کار یا اعضای خانواده در منزل امروز به کمک شما می‌آیند. فرصتی پیدا می‌کنید تا حسابی استراحت کنید. اعضای خانواده و به‌ خصوص پدر و مادر شما، اهمیت زیادی به همسر یا عشق‌ زندگیتان می‌دهند و امروز علاقه و محبت خود را به ایشان ثابت می‌کنند. شخصی شما را دعوت به انجام کاری و یا حضور در جمعی می کند، اگر شک دارید بلافاصله جواب ندهید. برای مشکل پیش آمده راه حلی ندارید، بهترین کار این است که اقلاً شنونده خوبی باشد تا از فشارها کم کنید. عشق را سخت نگیرید.

فال روزانه در روز 7 فروردین 1402 برای متولدین آبان ماه

نگرانی‌ های زیادی دارید و قادر نیستید ذهن خود را به انجام کارهای روزانه متمرکز کنید. فکر های ناراحت‌ کننده را از ذهن خود بیرون کنید و به آرامش برسید. امروز پولی به دست شما می‌رسد، اما ولخرجی نکنید و این پول را برای آینده پس‌ انداز نمایید. یکی از اعضای خانواده امروز موفقیت چشمگیری را تجربه خواهد کرد. دل به دریا بزنید و کار مهمی که به آن فکر می‌کنید را آغاز نمایید. به خاطر داشته‌ باشید که راه مردم‌ داری از میان احترام به دیگران می‌گذرد. مشاجره‌ای که با همسر یا عشق‌ زندگیتان داشته‌ اید امروز ختم به خیر می‌شود. نگاه و نظرتان نسبت به شخصی با رفتارهای اخیرش کاملا تغییر خواهد کرد. سرتان را به چیزی گرم کنید و حواس خودتان را معطوف به آن کنید، پادکست گوش کنید، راه بروید، کتاب بخوانید اما یکجا و ساکن و در تاریکی نمانید، زندگی بالا و پایین دارد.

فال روزانه در روز 7 فروردین 1402 برای متولدین آذر ماه

همسر یا عشق‌ زندگیتان امروز وفاداری‌ اش را به شما ثابت می‌کند. امروز هزینه‌ ای هنگفت روی دست‌تان قرار می‌گیرد. به مهمانی یا جلسه کاری مهمی دعوت هستید و در این مراسم با افراد سرشناسی ملاقات می‌کنید. از محبت بی‌پایان همسر یا عشق‌ زندگیتان بی‌ نصیب نخواهید ماند. برای حل مشکلی که با آن روبرو هستید از همکاران یا اعضای خانواده کمک بگیرید. روز خسته‌ کننده‌ ای را درپیش دارید و تا انتهای روز فرصتی برای استراحت پیدا نمی‌ کنید. آدم بعضی وقت ها حرف هایی می زند و یا کارهایی می کند که بلای جان و مالش می شود. در جمعی حرف هایی زده اید که امروز باید تاسف آن ها را بخورید. همیشه قبلا از گفتن حرفی در میان جمع کمی فکر کنید. به هر طریقی شده دل طرف مقابلتان را به دست بیاورید.

فال روزانه در روز 7 فروردین 1402 برای متولدین دی ماه

بیش‌ از‌ حد به نگرانی‌ ها فکر نکنید و به دنبال آرامش باشید. کسالت و بیماری را با ورزش و تحرک از وجود نازنین‌ خود دور کنید. از حال فرو افتادگان غافل نشوید و دست افرادی که نیازمند کمک هستند را بگیرید. به فکر تقویت رابطه میان اعضای خانواده باشید. به خاطر داشته‌‌باشید که گذشته‌ ها گذشته و به آینده فکر کنید. امروز مزد زحمت‌ های خود را دریافت خواهید کرد. خجالت را کنار بگذارید و عشق و محبت خود را به زبان بیاورید. اطلاعات کاری و حرفه‌ ای خود را با غریبه‌ ها در میان نگذارید. این روزها علی رغم فشارها لازم است که حواستان را جمع کنید. گذشته را کاملا رها کنید و به اکنون و آینده فکر کنید. در کارها در پی آن باشید که چراغی روشن کنید، خاموش کردن به آسانی فوت کردن است، همه این کار را بلدند.

فال روزانه در روز 7 فروردین 1402 برای متولدین بهمن ماه

از شخصیت جذابی که دارید نهایت استفاده را ببرید. عقد قراردادهای مالی و تجاری را به آینده موکول نمایید. پولی به دست شما می‌ رسد و این پول را برای خوشی و شادمانی اعضای خانواده خرج کنید. صداقت بیشتری در رفتار و گفتار به خرج دهید. روز خوبی برای پیشرفت در کار و تحصیل انتظار شما را می‌ کشد. تلاش بیشتری به خرج دهید و مطمئن باشید که فاصله چندانی با موفقیت ندارید. فرصتی برای گسترش دامنه کار و فعالیت‌ های شما فراهم می‌ شود. شرایطی برای حضور در کارهای انسان‌ دوستانه مهیا خواهد شد. این روزها در مورد مسئله ای دودل‌ید و برسر دوراهی گیر کرده اید، برای درست تصمیم گرفتن باید بخار را از روی عینک‌تان پاک کنید تا بتوانید درست وضع را ببینید و بعد تصمیم بگیرید. شما برای شخصی کار بزرگ و مهمی می کنید، مهم نیست دیگران چه فکری می کنند.

فال روزانه در روز 7 فروردین 1402 برای متولدین اسفند ماه

فرصت بیشتری در کنار اعضای خانواده سپری کنید و به آرامش برسید. موقعیتی چشمگیر برای افزایش درآمد انتظار شما را می‌ کشد. لجبازی را کنار بگذارید. همسر یا عشق‌ زندگیتان امروز برنامه‌ های خاصی برای شگفت‌ زده کردن شما ترتیب داده‌ است. ایده‌ های ناب و با ارزشی که در ذهن دارید را اجرا کنید. زندگی را سخت نگیرید و با فراز فرودهای زندگی کنار بیایید. همسر یا عشق‌ زندگیتان امروز تمام توجه‌ و محبت خود را به شما اختصاص می‌ دهد. در یک کار گروهی با جسارت با دیگران همراه می شوید. هر حرفی که می شنوید باور نکنید. فرصتی پیدا می کنید تا حرفتان را بزنید و برای خودتان بالاخره کاری بکنید اما متاسفانه قدری کوتاهی می کنید و برای وقت هدر دادن هم بهانه و دستاویز می سازید.

♦برای مشاهده سایر فال ها کلیک کنید♦

آشنایی با طالع بینی سال 2022

پایگاه خبری ساعدنیوز را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
تصویری بسیار قدیمی از 17 سالگی آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب/ساده زیستی رهبر از ابتدای زندگی (274 نظر) (عکس) دمپایی‌های لاکچری بچه‌های دهه شصت / هر کی از اینا برای بچش می‌خرید خیلی لاکچری بود ... (273 نظر) بهترین گردو ایران متعلق به کدام شهر است (248 نظر) رهبر معظم انقلاب چه میوه هایی را برای حفظ سلامتی خود میل می کنند؟ (204 نظر) میز عزای ساده و بدون تجملات مادر محسن کیایی، مجری برنامه صداتو +عکس/ روحشون شاد چه چهره دلنشینی داشتن (177 نظر) علی دایی: دکترها گفته بودند شاید زیر عمل زنده نمانم+عکس/ همیشه عضو خانواده پرسپولیس هستم/ همه درآمدم را در ایران سرمایه‌گذاری کردم (61 نظر) خلاقیت خنده دار و هوشمندانه قصاب اهوازی برای فریب گوسفند و قربانی کردنش حماسه آفرید+عکس/ مغز تو رو باید طلا گرفت😂 (54 نظر) خلاقیت خنده دار قصاب اصفهانی در کشاندن مشتری به مغازه با تزئین فوق خلاقانه کله پاچه‌ها+عکس/ خوش ذوقی از در و دیوار میریزه😂 (36 نظر) خلاقیت بی نظیر یک معمار در طراحی خانه ای با الهام از موز/ مغز تو رو باید تو موزه نگه داشت+عکس (26 نظر) مراسم افتتاحیه استخر روباز زنانه با حضور آقایان مسئول در تهران+تصاویر (23 نظر) گلزار بار و بندیل سفرش را بست/ به کجا چنین شتابان+عکس (20 نظر) خلاقیت بامزه یک پدر ایرانی روی کلید کولر حماسه ساز شد/ این یادداشت بانمک پربازدید شد+عکس (20 نظر) شرط جالب رهبر معظم انقلاب برای خواندن خطبه عقد عروس و داماد ایرانی/ ماجرای بخشیدن 86 سکه به آقای داماد چه بود؟ (18 نظر) خلاقیت هوشمندانه اُوستا نجار در طراحی مجسمه هایی با چوب و تنه ی درخت/ مغزشو باید طلا گرفت +فیلم (15 نظر) (عکس) زیبایی بی حد و اندازه روژان سریال نون خ در عکسی که هدیه بازوند در اینستاگرامش منتشر کرد / مهیار حق داره این قدر عاشقش باشه ... (15 نظر)
دیگران می‌خوانند   
گلف بازی کردن بانمک مهدی طارمی و علیرضا بیرانوند+ویدیو/ فقط تمرکز کردن طارمی که نتیجه نداد😂 دورهمی سپیده خداوردی، مرضیه سریال آوای باران و دختران چینی با لباس چونگسام / تیپ متفاوت خانم بازیگر به سبک چینی ها تبریک تولد جالب حامد آهنگی برای تک پسرش/ ایشالا لبش همیشه خندون باشه+عکس عجیب‌ترین و متفاوت‌ترین جشن تولد محسن تنابنده، نقیِ پایتخت/ میز تولدی آهنی با دیزاین آتش، زیرسیگاری و استکان! +عکس روش خلاقانه نبات استخری با سنگ کاغذ قیچی بازی کردن برای پیچوندن مدرسه/ چه بچه باهوشی😁+ویدئو مادرانه های مستانه مهاجر و نفس بازغی/ قاب احساسی ستاره سریال گناه فرشته در آغوش مادر مشهورش+عکس خلاقیت منحصر به فرد مهندس ایرانی با خلق ساختمانی به شکل تایتانیک حماسه آفرید+عکس/هیتلر هم مغز تو رو نداشت! نگاهی به کوچه آجری و قدیمی هدیه بازوند بازیگر روژان سریال نون خ/ چه کوچه خوشگل و باصفایی+ عکس خلاقیت منحصربفرد هموطن یزدی در ایجاد استخر در پذیرایی خانه‌اش+ویدیو/ خسته نباشی هموطن خودکفا بیوگرافی و زندگی خصوصی دنیا جهان‌منش،مهناز سریال نون خ و همسرش+ تصاویر جذاب و دیدنی دکوراسیون خاص و مجلل منزل ایمان قیاسی با چیدمان شیک و اروپایی+ویدئو دفن پیکر مادر محمود احمدی نژاد همراه با جلد قرآنی حاوی دستخط سید حسن نصرالله+عکس/ چه دعای قشنگی نوشته خلاقیت بی نظیر یک طراح مبل راحتی با الهام از مدل فلامینگو/ مغز تو رو باید تو موزه نگه داشت+عکس اولین تصویر از عروس بزرگ امام خمینی(ره) که صبح امروز درگذشت (عکس) شباهت جالب سوگل خلیق، نازنین سریال دفتر یادداشت به پدرش / گوله نمک شیطنت از چشاش میباره! رونمایی از خواهر باکلاس مهدی قایدی ستاره تیم ملی/ کپی برابر اصل هم دیگه!+عکس آزار زنان در مراسم ترحیم؛ متهم به مادرمرده هم رحم نکرد /مرد موطلایی از طعمه‌ها فیلم سیاه می‌گرفت سبک جدید و خلاقانه محسن کیایی، مجری برنامه صداتو در گرفتن کیک تولد با طرح یکسان و خاص+عکس رونمایی باورنکردنی جواد خیابانی از ماشین ساده و ایرانی‌اش پلمب آرایشگاه مختلط در نسیم‌ شهر (عکس) تغییر چهره پیمان معادی و مریلا زارعی از درباره الی تا افعی تهران در فاصله 16 سال / هرگز نمیشد باورم، این گرد پیری بر سرم ... بلاتکلیفی در اجرای حکم توماج صالحی! اعدام می شود یا نه؟ رونمایی هدیه بازوند، روژان سریال نون خ از عکس های جالبش در نقش یک کولبر/ حرفه‌ای و کاربلد+عکس حضور چهره های فوتبالی در بیمارستان و روحیه دهی به علی دایی در عیادت از اسطوره فوتبال+ عکس/ مهدی رحمتی، عادل فردوسی‌ پور، کارلوس کی‌روش و ... خلاقیت عجیب و خنده دار تازه عروس و داماد مازندرانی در طراحی کارت عروسی/ از اول زندگی به فکر قبض و قسطن!! نگاهی به چیدمان میز تولد ساده و خلوت احمدرضا عابدزاده در کنار پسر خوشتیپش+عکس جاساز کردن ابزار تقلب در بدن داوطلبان حماسه ای دیگر از متقلبان کنکور! خاک ریختن بهرام رادان بر روی مزار پدرش در روز خاکسپاری با نمایی از بی‌تابی های مادرش+عکس رونمایی از دختر زیبای پریوش نظریه، طاووس الملوک سریال گیلدخت +عکس پشت پرده چاقی و سبیل زنان قاجار بالاخره فاش شد نگاهی به ماشین‌ لوکس و هوش پران احمدرضا عابدزاده، عُقاب تیم ملی +عکس/ این ماشین نیست هواپیماست! جشن تولد خلوت و شیک پروین قائم مقامی، مادر دکتر افشار سریال ساختمان پزشکان/ بهاره رهنما سنگ تموم گذاشته برای مامانش+عکس تغییر چهره هوش پران مازیار لرستانی بعد از تغییر جنسیت/ از شهره تا مازیار...عکس رونالدو زهر ترک شد؛ شوخی خَ... دوستان رونالدو او را سکته داد+ فیلم (فیلم) هنرنمایی ارسط و رحمت در پایتخت 5 به خاطر ازدواج سارا نیکا با رحمان رحیم! / به افتخار عموی عروس ... نگاهی به حجله عزای دردناک و غم‌بار علی انصاریان در خیابان+عکس/ کاش ننه علی اینو نمیدید😔 (فیلم) اجرای زنده فوق العاده پسر جوان خوش صدای ایرانی روی صحنه صداتو با آهنگ معروف سلطان قلب‌ها / ژوله چرا اینقدر ناراحته از صدای خوب این پسر؟! رونمایی از خانواده 4 نفری ستاره سابق والیبال شهرام محمودی/ بهش نمیخوره 2 تا بچه اونم به این سن و سال داشته باشه +عکس رونمایی از خواهر زیبا و واقعی رحمان و رحیم پایتخت / فقط شباهت بی حد و اندازه به برادراش+عکس کنایه سید جواد هاشمی به حواشی آهنگ خواندنش با هودی+ویدیو/ اونقدر به من بد و بیراه گفتن
تیتر امروز   
بیوگرافی و زندگی خصوصی دنیا جهان‌منش،مهناز سریال نون خ و همسرش+ تصاویر جذاب و دیدنی آزار زنان در مراسم ترحیم؛ متهم به مادرمرده هم رحم نکرد /مرد موطلایی از طعمه‌ها فیلم سیاه می‌گرفت رونمایی باورنکردنی جواد خیابانی از ماشین ساده و ایرانی‌اش پلمب آرایشگاه مختلط در نسیم‌ شهر بلاتکلیفی در اجرای حکم توماج صالحی! اعدام می شود یا نه؟ جاساز کردن ابزار تقلب در بدن داوطلبان حماسه ای دیگر از متقلبان کنکور! پشت پرده چاقی و سبیل زنان قاجار بالاخره فاش شد فوت دلخراش بازیکن پیشکسوت وسط بازی با استقلال همسر رهبر معظم انقلاب با چه ماشینی به خرید می‌روند؟ بانوی قاجاری تبریزی که یک نفر و نصفی بود+ عکس بزرگترین گنج گمشده ایران باستان/ گنجی که هرگز از آن خبری نشد تصویب استان تهران شرقی در کمیسیون سیاسی دولت پدر زن سید مهدی رحمتی، دروازه‌بان سابق استقلال خانواده نقی معمولی را به فنا داد! / بدمستی و مصرف الکل کار دست آرکان داد ... گسترش اعتراض‌های دانشجویی در آمریکا در حمایت از غزه؛ درگیری پلیس با دانشجویان رشد 16.3 درصدی تولید فولاد ایران در زمستان 1402
منتخب روز   
عکس عروسی امیر جعفری و ریما رامین‌فر، همای سریال پایتخت فیک و تقلبی از آب درآمد / هوش مصنوعی داره وارد مراحل ترسناکی میشه! (عکس) تیپ و استایل فوق‌العاده شیک و لاکچری یاورِ سریال فاصله‌ها بعد از 14 سال در عربستان سعودی / ببینیدش نمی تونید بشناسید! فروش ویلای روف گاردن دار و استخر دار حسن جوهرچی، فرهاد سریال فاصله‌ها توسط دخترش در شمال ! / در منطقه‌ای تهرانی نشین!!! سلفی دونفره نعیمه نظام دوست با سلطان کمدی ایران که یکسال حق نداشت منتشرش کنه! / چه ست آدیداسی پوشیده مهران مدیری ... سلفی آسانسوری علیرضا نیکبخت با همسر دومش که بیشتر از جانش او را دوست دارد / کراش دهه هشتاد فوتبال ایران حالا مرد زندگی شده ... (عکس) تعجب کاربران خارجی فضای مجازی از حجاب کامل همسر ستاره لیورپول / دنیا با حجاب جای زیباتری نیست؟ (عکس) بیتابی همسر و فرزندان شهرام عبدلی، بازیگر نقش مهران در سریال فاصله‌ها، بر سر پیکر بی جان او / تو کاری با دلم کردی که فکرشم نمی کردم ... (عکس) همبازی بودن آقای بیاتی، خواستگار فهیمه در پایتخت 5 با بازیگر معروف در فیلم نوستالژیک دهه شصتی / روحش شاد ... ویدئویی باورنکردنی از مرد سومالیایی که با نصف مغزش زندگی می کند/ بیچاره چه بلایی سرش اومده رودررویی با یک تمساح آن‌ هم فقط با یک ماهیتابه +فیلم متقاضیان عمره بخوانند/ آخرین وضعیت و شرایط ثبت‌نام حج عمره 1403 اعلام شد طرح 100 میلیارد پوندی برادر اسامه بن لادن برای ساخت طولانی ترین پل معلق جهان+عکس