ساعدنیوز
ساعدنیوز

فال روزانه جمعه 13 مرداد ماه 1402

  جمعه، 13 مرداد 1402   زمان مطالعه 9 دقیقه
فال روزانه جمعه 13 مرداد ماه 1402
ساعد نیوز: فال روز و طالع بینی 13 مرداد 1402 را مشاهده می کنید.

فال روزانه جمعه 13 مرداد ماه 1402

تصویر

فال روزانه در روز 13 مرداد 1402 برای متولدین فروردین ماه

امروز آرزوهای بلندپروازانه تان شما را به سوی خود فرا می خوانند و شما هم مشتاق هستید که به همکارانتان نشان دهید که تا چه حد می توانید موفق باشید. اما این رفتاری که شما فقط از روی شور و شوق و علاقه به کارتان از خود نشان می دهید می تواند باعث شود به طور ناخواسته تنش هایی را در محل کارتان ایجاد کنید. خوشبختانه شما برای به دست آوردن خوشحالی و سعادت نیاز به از بین بدن احساس خوشبختی دیگران ندارید. این مسابقه ای که شما دارید می دهید می تواند به طور همزمان چند بر نده داشته باشد. وقتی به کسی خالصانه کمک می کنید خودتان بیشتر شاد می شوید. مشکل دیگری را برطرف کنید اگر او قدر ندانست اشکالی ندارد او که باید می داند. در مورد مسائل عاطفی تان از محبت یا علاقه یک طرفه دوری کنید. حرفتان را شفاف و صریح به طرف مقابلتان بگویید.

فال روزانه در روز 13 مرداد 1402 برای متولدین اردیبهشت ماه

اعتماد به نفس شما به طور قابل توجهی افزایش یافته است و انرژیتان نیز در سطح بالایی قرار دارد. شما احساس شکست ناپذیری می کنید و شاید فکر کنید که می توانید هر کاری که باید انجام شود را خیلی سریعتر از هر شخص دیگری انجام دهید. با وجود این مثبت اندیشی رو به رشدتان باید بگوییم که متاسفانه این احتمال وجود دارد که چیز مهمی را فراموش کرده باشید. اما جای نگرانی نیست و این موضوع مشکل بزرگی برایتان پیش نخواهد آورد. برای گرفتن یک تصمیم مهم باید سطح انرژی تان را بالا ببرید، با خودتان تکرار کنید من می توانم. برای گرفتن مجوز فرصت تازه برای برقراری یک رابطه بدست خواهید آورد، این فرصت را از دست ندهید. سن فقط یک عدد است شیطنت های جوانی را تجربه کنید.

فال روزانه در روز 13 مرداد 1402 برای متولدین خرداد ماه

اوضاع امروز کمی گیج کننده به نظر می رسد و نمی توانید از همه ی اتفاقاتی که در اطرافتان در جریان هستند و یا آنچه در درونتان می گذرد سر در بیاورید. در واقع چنین کاری غیر ممکن است. هر کاری که می کنید فراموش نکنید که فقط خود واقعیتان باشید و به جنبه ی خلاق وجودتان اجازه ی درخشش بدهید. امروز دیگران هم خیلی گیج و سردرگم به نظر می رسند و شاید مجبور باشید تقریبا در هر موقعیتی خودتان کنترل اوضاع را در دست بگیرید. مواظب باشید که فقط خودتان را در نظر نگیرید و به نیازهای دیگران هم توجه داشته باشید. برای گرفتن مجوز برای انجام کاری همچنان باید منتظر بمانید، برای کاری که کنترلش از دستتان خارج است حرص و جوش بیخودی نخوردید. یک ملاقات غیر منتظره خواهید داشت. خوبی های شما زبانزد همگان است، هر کسی که شما را می شناسد به خوبی از شما یاد می کند، بخشنده بمانید.

فال روزانه در روز 13 مرداد 1402 برای متولدین تیر ماه

امروز واقعیت را با خیال و رویا ترکیب کنید. فرو رفتن در عالم خیال و رویا باعث آرامش شما شده و نگرانی هایتان را از بین برده و ذهنتان را باز خواهد کرد. به طور کلی سعی کنید امروز هر چقدر که برایتان امکان دارد وقتتان را صرف استراحت و کارهایی که باعث رسیدن شما به آرامش می شوند بکنید. با دوستان خود به پیاده روی بروید، با آنها در مورد موضوعات مورد علاقه تان صحبت کنید، در خلوت خود به رویاهایتان فکر کنید و نگران هیچ چیز هم نباشید. برای انجام یک پروژه نیاز به یافتن یک شریک مطمئن دارید، دست به این کار نزنید یا فردی را با مطالعه زیاد انتخاب کنید. برای انجام یک معامله بهتر است کمی دست نگه دارید. شنیدن خبری محاسباتتان را تغییر می دهد، نگران نباشید این خبر خوب و به نفع شماست.

فال روزانه در روز 13 مرداد 1402 برای متولدین مرداد ماه

امروز به جنبه­ ی خلاق وجودتان اجازه ی فعالیت بدهید. در عالم خیال و رویا فرو بروید و تا جایی که ذهنتان به شما اجازه می دهد برای زندگی و آینده­ی خود نقشه های بزرگ بکشید. امروز برای توانایی های شما هیچ حد و مرزی وجود ندارد و فقط خودتان می توانید برای خود حدی را مشخص کنید، پس تا می توانید بال های خود را باز کنید، شما می توانید خیلی بالاتر از آنچه خودتان فکر می کنید بروید. امروز به وضعیت جسمانی خود توجه بیشتری نشان دهید، اما برای این کار در اینترنت به دنبال سریع ترین راه حل نگردید، شما باید ورزش کنید، رژیم بگیرید. شما نسبت به شخصی مهربان، دلسوز و گاهی یکدنده هستید، کمی آسان تر بگریرید تا روزگار خودتان هم آرام تر بگذرد. به امور مالی تان توجه بیشتری داشته باشید. در مورد مسئله ای کاری حواستان باشد که ناخواسته حقی را ناحق نکنید. پاسخ یک تماس تلفنی را ندهید.

فال روزانه در روز 13 مرداد 1402 برای متولدین شهریور ماه

اوضاع دارند کم کم به نفع شما سر و سامان پیدا می کنند. امروز شاید به طور ناخواسته سعی کنید میل و نظر خود را به اطرافیانتان تحمیل کنید. رفتار قانع کننده و ملایمی که شما با دیگران دارید کمک می کند تا آنچه می خواهید را خیلی راحتتر از آنچه انتظار دارید به دست بیاورید. اما اگر رفتارتان حالت تهاجمی به خود بیاورد یا بخواهید بیش از اندازه پافشاری کنید ممکن است تنش هایی ایجاد شوند. امروز شما می توانید به خوبی برنامه هایتان را کنترل کرده و کارها را طبق نقشه های خود پیش ببرید. خبری خوش باعث می شود، سجده شکر به جای آورید. نذرتان را ادا و دل دیگری شاد کنید. بر روی یک عقیده بیش از حد پافشاری می کنید، ارزشش را ندارد. برای شخصی که برایتان بسیار عزیز است، هدیه کوچکی بخرید، تاثیر معجزه آسایی در روابطتان خواهید دید.

فال روزانه در روز 13 مرداد 1402 برای متولدین مهر ماه

حالت امروز شما مثل وقتی است که تمام غذاهای منو را دوست دارید و نمی دانید کدام را انتخاب کنید. چه اشکالی دارد اگر دو تا غذا یا حتی بیشتر سفارش بدهید؟! اجازه ندهید که دشوار بودن تصمیم گیری، به طور کلی مانع انتخاب کردن شما شود. این اصلا چیز بدی نیست، شما می توانید چند گزینه را مد نظر داشته باشید و بعدا سر فرصت و حوصله انتخاب خود را محدودتر کنید تا بالاخره بهترین گزینه ی ممکن را پیدا کنید. بر سر یک مسئله مالی یا حقوقی یکی از نزدیکانتان بسیار ناراحت و عصبانی شده، سعی کنید او را آرام کنید. قشنگی های دنیا بیش از این حرفهاست. صله ارحام و احوال پرسی از فامیل برای روحیه تان مفید است و به کار و زندگی تان رونق و برکت می دهد.

فال روزانه در روز 13 مرداد 1402 برای متولدین آبان ماه

رویاهایتان هرگز به تحقق نخواهند پیوست مگر این که آنها را باور داشته باشید و بر اساس آنها عمل کنید. هیچ شخص دیگری برای شما این کار را نخواهد کرد و فقط خودتان می توانید کارها را در دست بگیرید. اولین قدمی که باید بردارید قبول کردن خودتان و داشتن ایمان به توانایی هایتان است. امروز فرصت خوبی برای این کار خواهد بود. شما معمولا خیلی راحت در مورد افکار و احساساتتان صحبت می کنید، اما امروز ممکن است در این مورد تعصب بیش از اندازه ای از خودتان نشان دهید. فراموش نکنید که هر کسی آزاد است عقاید خودش را داشته باشد. تغییری کوچک در زندگی تان شما را بسیار خوشحال خواهد کرد. وابستگی تان را کم کنید تا رهاتر و شادتر زندگی کنید. چیزی که آسان به دست بیاید آسان هم از دست می رود. بیش از پیش به خودتان سخت بگیرید و برای رسیدن به هدفتان راه های جدید را امتحان و بیشتر تلاش کنید.

فال روزانه در روز 13 مرداد 1402 برای متولدین آذر ماه

اگر امروز دیگران با رفتارهایشان و یا قضاوت هایشان در مورد ظاهر و رفتار شما باعث ناراحتیتان شدند به آنها اهمیت ندهید. شما این حق را دارید که همان طوری که خودتان دلتان می خواهد زندگی کنید. در محل کارتان نیز ممکن است با همکارانتان در رابطه با حل مشکلی که پیش آمده است اختلاف نظر داشته باشید. اصلا نگران نباشید، شما نمی توانید در این شرایط همه چیز را تحت کنترل داشته باشید؛ تنها کاری که لازم است بکنید تمرکز روی قانع کننده ترین توضیح ممکن برای آنهاست. دست و دلبازی خوب است اما اندازه نگه دارید. کاری نکنید که در قبالش از دیگران توقع داشته باشید، چون از کرده تان پشیمان خواهید شد. به کاری یا چیزی دلبستگی شدید پیدا کرده اید، طوری که از هیچ چیز ابایی ندارید و تمام توان خود را صرف رسیدن به آن کرده اید.

فال روزانه در روز 13 مرداد1402 برای متولدین دی ماه

دستتان را برای گرفتن هدفتان دراز کنید و خیالتان راحت باشد ه خیلی نزدیکتر از آن چیزی است که به چشم می رسد. در واقع تمام رویاهایتان در حال حاضر در محدوده ی دسترسی شما قرار دارند و امروز نیروهایی در کار هستند که به شما کمک می کنند به خواسته هایتان دست پیدا کنید. به رویاهایتان اجازه دهید که هدایت شما را در دست بگیرند. گزینه هایی که پیش رویتان قرار گرفته اند را مورد بررسی قرار دهید و ببینید کدام یک موفقیت بیشتری برای شما بههمراه خواهد داشت. دیگران را وادار نکنید که از شما پیروی کنند، کمی آرامتر برانید. با این سرعتی که در زندگی پیش می روید ضرر می کنید. از عقل خود پیروی کنید، احساسات کارتان را خراب می کند. نابرده رنج، گنج میسر نمی شود. باید تلاشتان را بیشتر کنید. به خودتان ایمان داشته باشید، شما از پسش بر می آیید.

فال روزانه در روز 13 مرداد 1402 برای متولدین بهمن ماه

امروز از آن روزهایی است که باید رویاهای بزرگی برای خودتان و زندگیتان در سر داشته باشید. به این فکر کنید که در زندگی چه چیزی را بیش از هر چیز دیگری می خواهید. بالاترین حد خواسته هایتان را در نظر بگیرید، زیرا در حال حاضر هیچ حد و مرز و محدودیتی برای شما وجود ندارد. تنها چیزی که می تواند مانع شما شود فکر و خیال خودتان است. اگر نقشه ها و برنامه هایتان زیاد منطقی به نظر نمی رسند نگران نباشید. بیشتر به فکر چیزی که می خواهید به دست بیاورید باشید، نه اینکه چطور باید آن را به دست بیاورید. کاری را انجام داده اید و حالا پشیمان شده اید و مدام با خود می گویید کاش کمی صبر می کردم و یا طور دیگری آن را به سرانجام می رساندم. شما باید قبل از دست زدن به این کار پیرامون نتایج آن خوب فکر می کردید، حالا پشیمانی سودی ندارد و شما را از جلو رفتن باز می دارد.

فال روزانه در روز 13 مرداد 1402 برای متولدین اسفند ماه

امروز تمام خلاقیت خود را به کار بگیرید تا با فرصت هایی رو به رو شوید که حتی در خوابتان هم نمی دیده اید. شما با این کار خواهید توانست در مدتی کوتاه قدم هایی بزرگ بردارید و به موفقیت زیادی دست پیدا کنید. برای خودتان یک هدف مشخص کنید و تا زمانی که به آن دست پیدا نکرده اید دست از تلاش برندارید. شما انرژی زیادی در وجود خودتان احساس می کنید که اگر به طور صحیح آن را مورد استفاده قرار ندهید شکل احساسات ناخوشایندی مانند خشم را به خود خواهد گرفت و دوستان و نزدیکان را از خودتان ناراحت خواهید کرد. اوضاع اگر آن طور که شما می خواهید پیش نمی رود، عصبانی نشوید. عصبانیت گره روی گره تان می زند، کمی از مسئله فاصله بگیرید تا راه جدیدی به ذهنتان برسد. فرصتی برای عاشقیت دست خواهد داد. این فرصت را در هوا بقاپید. برای اشتباهتان عذرخواهی کنید.

پایگاه خبری ساعدنیوز را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
تصویری بسیار قدیمی از 17 سالگی آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب/ساده زیستی رهبر از ابتدای زندگی (275 نظر) میز عزای ساده و بدون تجملات مادر محسن کیایی، مجری برنامه صداتو +عکس/ روحشون شاد چه چهره دلنشینی داشتن (153 نظر) بهترین گردو ایران متعلق به کدام شهر است (133 نظر) (عکس) دمپایی‌های لاکچری بچه‌های دهه شصت / هر کی از اینا برای بچش می‌خرید خیلی لاکچری بود ... (103 نظر) حضور چهره های فوتبالی در بیمارستان و روحیه دهی به علی دایی در عیادت از اسطوره فوتبال+ عکس/ مهدی رحمتی، عادل فردوسی‌ پور، کارلوس کی‌روش و ... (63 نظر) تصویری از خانه ابدی همسر جوان فریبا نادری/ روحش شاد و یادش گرامی (53 نظر) شبی که محمود احمدی نژاد مهمانِ خانه ابدی مادرش شد و در آن خوابید+عکس/روحش شاد و یادش گرامی... (48 نظر) (عکس) زیبایی بی حد و اندازه روژان سریال نون خ در عکسی که هدیه بازوند در اینستاگرامش منتشر کرد / مهیار حق داره این قدر عاشقش باشه ... (35 نظر) رونمایی از نوزاد خوشگل و بامزه ریما رامین فر، همای پایتخت+عکس / عاشقانه های ریما و امیر جعفری ارزش صد بار دیدن رو داره👌 (36 نظر) برنامه عالی صداوسیما که توسط رهبر معظم انقلاب تحسین شد/ خیلی اوقات دلم نمی‌آید که برخیزم و بروم+عکس (32 نظر) نگاهی به گل آرایی فوق زیبا و شیک مراسم ترحیم رضا داوودنژاد/ واقعا حیف جوونیش+عکس (26 نظر) خلاقیت خنده دار و هوشمندانه قصاب اهوازی برای فریب گوسفند و قربانی کردنش حماسه آفرید+عکس/ مغز تو رو باید طلا گرفت😂 (24 نظر) رونمایی از خواهر زیبا و واقعی رحمان و رحیم پایتخت / فقط شباهت بی حد و اندازه به برادراش+عکس (24 نظر) علی دایی: دکترها گفته بودند شاید زیر عمل زنده نمانم+عکس/ همیشه عضو خانواده پرسپولیس هستم/ همه درآمدم را در ایران سرمایه‌گذاری کردم (24 نظر) میز عزای شیک پسر نسرین مقانلو با گل آرایی منحصر به فرد و شمع و تسبیح/ حیف جوونیش+عکس (21 نظر)
دیگران می‌خوانند   
تغییر چهره هوش پران مژده لواسانی با لباس بندری در قایق+عکس سکانس خنده دار نعیمه نظام دوست: وقتی خارجی میشه و با مهمون روسی حرف میزنه +ویدئو/فقط خنده هاش وسط مکالمه... فال شمع روزانه امروز یکشنبه 9 اردیبهشت 1403 فال روزانه امروز یکشنبه 9 اردیبهشت ماه 1403 عجیب‌ترین بخشش در خوزستان: مقتول دستور بخشش قاتلش را داد خواهرکشی ناموسی در مشهد/ قتل زن 23 ساله به دست برادر 17 ساله سورپرایز تولد خاص علی دایی برای یک دوست و طرفدار/ چه کیک خرسی بامزه و قشنگی+عکس خواستگاری باحال مهران مدیری از نعیمه نظام دوست 20 ساله/ این سکانس عالیه+ویدیو اتمام حجت خلاقانه صاحب بوتیک تهرانی با خریداران درباره تعویض و پس دادن لباس +عکس/ مشخصه یا بیشتر توضیح بده😂 عجیب و غریب‌ترین مهریه‌های تاریخ ایران که باور نمی‌کنید/ از بال مگس و 1000 سفر پیاده به کربلا تا.... کاظم نوربخش، سلمان نون خ: توی مراسم ختم به من میگن بخند! فال ابجد روزانه یکشنبه 9 اردیبهشت 1403 فال قهوه با نشان روز یکشنبه 9 اردیبهشت ماه 1403 کوچکترین و منحصربفردترین کتابفروشی تهران که در دیوار جا خوش کرده+عکس فال حافظ با تفسیر روز یکشنبه 9 اردیبهشت 1403 + فیلم خلاقیت خنده دار اُوستا معمار در طراحی در و پله برای ورودی/دکترا افتخاری حق توئه هم وطن+ عکس زیبایی و جذابیت منحصربفرد ندا قاسمی، شیرین سریال نون خ/برق نگاهش هوش از سر آدم می پراند+عکس رونمایی مژده لواسانی از کیف زیبا و شیکش به رنگ کرمی/ در عین سادگی خیلی خاصه+عکس نگاهی به عکس های خصوصی شاهان شکیبا مجری خوش بر و روی تی وی پلاس/ ماشالا چه چشمای خوشگلی بیوگرافی و زندگی خصوصی مصطفی و مجتبی بلال حبشی، رحمان و رحیم سریال پایتخت+ تصاویر جذاب و دیدنی صدای بهشتی پسر شرکت کننده با خوانندگی آهنگ چشمای تو در برنامه صداتو +ویدئو/هنوزم چشمای تو مثل شبای پر ستارست... وقتی ستاره سادات قطبی کمبود نداشتن دختر رو با عروسک جبران میکنه+ویدیو/ ولی بهش میاد مامان دختر باشه نه 4 تا پسر خلاقیت منحصر به فرد یک مشتری در مدل موی درخواستی از آرایشگر حماسه آفرید +عکس/سلطان شینیون در سطح خاورمیانه😂 خلاقیت تحسین برانگیز شهرداری تبریز برای زیباسازی شهر حماسه آفرید/ این تصویر زیبا رو فقط تو ایران میشه دید+عکس مهران مدیری: گربه‌ام را هم به هنرمندان نمی‌دهم چه برسد به دخترم! +ویدئو اقدام تحسین برانگیز صاحب نیسان تبریزی در حمل بار با ماشینش+ویدیو/ سخاوت به جیب نیست به دله👌 نگاهی به خانه پدری استاد شهریار در روستای خشکناب شهرستان بستان آباد/ شعرهای مشهور استاد برای این روستاست +عکس حضور چهره های فوتبالی برای عرض تسلیت به عابدزاده در مراسم ختم پدرش+عکس/از علی دایی و کریم باقری تا علی پروین و مهدی و رحمتی تصویری از رژه گشت کمیته در دهه شصت+ تاریخچه گشت ارشاد از اول انقلاب تاکنون خلاقیت خنده دار و حواس پرت کن فردی در رانندگی با ماشینی عجیب که سر و تهش برعکس شده+ویدیو/لامصب این معلوم نیست که داره میره یا میاد😂😂 بهترین سایت خرید پیج اینستاگرام در ایران کدام است؟ برای موفق شدن درترید باید این موارد را رعایت کنیم استوری عاشقانه هادی چوپان برای ته تغاری خونه اش/ چقدرم شعرش زیباست+عکس خلاقیت و شگرد هوشمندانه محمود احمدی نژاد برای دست ندادن با زنان+عکس 9 اردیبهشت 1357 در ایران چه خبر بود؟ قیمت هر متر مربع تخته سه لایه به چه عواملی بستگی دارد؟ پیشتازی در قشم در گردشگری روستایی؛ با رزرو تور قشم از این 7 روستا دیدن کنید رونمایی از چهره واقعی و جذاب امین میری، زهرمار خان سریال گیلدخت/ در خیابان اصلاً قابل شناسایی نیست+عکس (عکس) ست جالب و بهاری کت و دامن زرد به سبک مریم اوزرلی / چه خوب ست کرده به رنگ پوستشم میاد (تصاویر) چیدمان شیک و باسلیقه ی گوشه ای از اتاق خواب نرگس محمدی، بازیگر نقش "ستایش" و عروس حشمت فردوس
تیتر امروز   
فال شمع روزانه امروز یکشنبه 9 اردیبهشت 1403 فال روزانه امروز یکشنبه 9 اردیبهشت ماه 1403 عجیب‌ترین بخشش در خوزستان: مقتول دستور بخشش قاتلش را داد خواهرکشی ناموسی در مشهد/ قتل زن 23 ساله به دست برادر 17 ساله عجیب و غریب‌ترین مهریه‌های تاریخ ایران که باور نمی‌کنید/ از بال مگس و 1000 سفر پیاده به کربلا تا.... فال ابجد روزانه یکشنبه 9 اردیبهشت 1403 فال قهوه با نشان روز یکشنبه 9 اردیبهشت ماه 1403 کوچکترین و منحصربفردترین کتابفروشی تهران که در دیوار جا خوش کرده+عکس فال حافظ با تفسیر روز یکشنبه 9 اردیبهشت 1403 + فیلم بیوگرافی و زندگی خصوصی مصطفی و مجتبی بلال حبشی، رحمان و رحیم سریال پایتخت+ تصاویر جذاب و دیدنی 9 اردیبهشت 1357 در ایران چه خبر بود؟ دردسرهای چغاله خوردن زیاد معشوقه سوئدی محمدرضا شاه در ایران! استایل اسپرت آیت الله هاشمی رفسنجانی در ژاپن که هرگز ندیده اید+عکس برگزاری مجدد آزمون سراسری در خراسان جنوبی دفترچه سوالات گروه علوم تجربی نوبت اول کنکور 1403 منتشر شد
منتخب روز   
نگاهی به خانه پدری استاد شهریار در روستای خشکناب شهرستان بستان آباد/ شعرهای مشهور استاد برای این روستاست +عکس عکس عروسی امیر جعفری و ریما رامین‌فر، همای سریال پایتخت فیک و تقلبی از آب درآمد / هوش مصنوعی داره وارد مراحل ترسناکی میشه! (عکس) تیپ و استایل فوق‌العاده شیک و لاکچری یاورِ سریال فاصله‌ها بعد از 14 سال در عربستان سعودی / ببینیدش نمی تونید بشناسید! فروش ویلای روف گاردن دار و استخر دار حسن جوهرچی، فرهاد سریال فاصله‌ها توسط دخترش در شمال ! / در منطقه‌ای تهرانی نشین!!! سلفی دونفره نعیمه نظام دوست با سلطان کمدی ایران که یکسال حق نداشت منتشرش کنه! / چه ست آدیداسی پوشیده مهران مدیری ... سلفی آسانسوری علیرضا نیکبخت با همسر دومش که بیشتر از جانش او را دوست دارد / کراش دهه هشتاد فوتبال ایران حالا مرد زندگی شده ... (عکس) تعجب کاربران خارجی فضای مجازی از حجاب کامل همسر ستاره لیورپول / دنیا با حجاب جای زیباتری نیست؟ (عکس) بیتابی همسر و فرزندان شهرام عبدلی، بازیگر نقش مهران در سریال فاصله‌ها، بر سر پیکر بی جان او / تو کاری با دلم کردی که فکرشم نمی کردم ... (عکس) همبازی بودن آقای بیاتی، خواستگار فهیمه در پایتخت 5 با بازیگر معروف در فیلم نوستالژیک دهه شصتی / روحش شاد ... ویدئویی باورنکردنی از مرد سومالیایی که با نصف مغزش زندگی می کند/ بیچاره چه بلایی سرش اومده