ساعدنیوز
ساعدنیوز

فال روزانه جمعه 6 مرداد ماه 1402

  جمعه، 06 مرداد 1402   زمان مطالعه 9 دقیقه
فال روزانه جمعه 6 مرداد ماه 1402
ساعد نیوز: فال روز و طالع بینی 6 مرداد 1402 را مشاهده می کنید.

فال روزانه جمعه 6 مرداد ماه 1402

تصویر

فال روزانه در روز 6 مرداد 1402 برای متولدین فروردین ماه

امروز برای شما روز خوبی برای ارتباط برقرار کردن با دیگران خواهد بود. شما درگیر بحث های جذابی خواهید شد که چیزهای زیادی از آنها یاد خواهید گرفت. شما در دیدن مسائل از زوایای مختلف مهارت بالایی دارید و همین باعث می شود که بتوانید طرف مقابلتان را هم به خوبی درک کنید. اما از طرفی هم باعث می شود که نتوانید روی موضع خودتان بمانید و دچار تردید شوید. مسیری را برای خود انتخاب کرده و به آن وفادار، اما نه متعصب، باشید. نگران این هم نباشید که شاید این اختلاف نظرها روی روابط شما و عزیزانتان تاثیر بگذارند. غصه خوردن امروزتان را هم از شما می گیرد. در مورد یک مسئله کاری اگر با اراده ی قوی تصمیم بگیرید و با سرعت عمل و دقت اقدام کنید هنوز هم فرصت دارید تا اوضاع را بهبود ببخشید. تغییر شغل در حال حاضر به نفعتان نیست، به یادگیری آنچه مرتبط با کارتان است اقدام کنید.

فال روزانه در روز 6 مرداد 1402 برای متولدین اردیبهشت ماه

امروز تشویق شدن از جانب اطرافیانتان شما را برای ادامه راه مصمم می کند، اما حتی کوچک ترین ترک هایی که در اعتماد به نفستان ایجاد می شوند هم ممکن است باعث شوند فکر کنید که شاید در مسیر اشتباه قرار دارید. کنترل اوضاع به نظرتان دشوار می رسد و نمی توانید به راحتی روی انجام کارهایتان تمرکز کرده و برای مشکلاتتان راه حلی پیدا کنید. شاید بهتر باشد امروز وقتتان را صرف تحقیق و بررسی و جمع آوری اطلاعات لازم کنید. راه برقراری ارتباط را باز بگذارید و کاری نکنید که کسی از بیان نظراتش وحشت داشته باشد. به زودی شخصی پا به زندگی تان می گذارد، زیاد به ظاهر و مادیات توجه نکنید در مورد این فرد رفتار و نیت اوست که باید برایتان مهم باشد. برای تحویل کاری که به شما سپرده شده بهتر است عجله کنید، سودتان در سرعت عملتان است. نگران سلامت شخصی در اطرافتان هستید.

فال روزانه در روز 6 مرداد 1402 برای متولدین خرداد ماه

امروز ممکن است با مخالفت های شدیدی مواجه شوید. انگار یک نفر از روی عمد می خواهد دلتان را بشکند. اما در واقع این فقط یک پیام است برای یادآور شدن این نکته به شما که نباید فقط به مسائل از دید خودتان نگاه کنید و باید منافع جمع را در نظر بگیرید. پیش از آن که تصمیمی مهم و جدی بگیرید بهتر است با سایر افرادی که در ارتباط با آن هستند هم مشورت کنید. امروز مهمان هایی به صورت ناخوانده به دیدارتان خواهند آمد و در مورد مسئله ای که برایشان بسیار مهم است با شما مشورت خواهند کرد، هر آنچه از دستتان برمی آید را برایشان انجام دهید. از شخصی که رفتارش هر روز بی دلیل تغییر می کند فاصله بگیرید این شخص آرامش را از شما می گیرد. برای کار اشتباهی که انجام نداده اید عذرخواهی بی دلیل نکنید مشکل را حل نمی کنید صورت مسئله را پاک می کنید. کاری نتیجه خواهد داد و حامل خبری خوش برای اطرافیان خواهید بود.

فال روزانه در روز 6 مرداد 1402 برای متولدین تیر ماه

امروز به ندای قلبتان گوش کنید و خیالتان راحت باشد که اشتباه نخواهید کرد. شاید مجبور باشید دست ار کنترل شرایط برداشته و تفکر منطقی را کنار بگذارید، اما چه اشکالی دارد؟ بگذارید جریان باد شما را به هر جایی که می خواهد ببرد. امروز شاید عملی کردن نقشه هایتان کاری دشوار و یا حتی غیر ممکن باشد، پس بهتر است فعلا فقط به آنها فکر کنید و نظراتتان را در مورد آنها یادداشت کرده و با افراد مورد اعتمادتان در میان بگذارید. انعطاف پذیر باشید و روی نظرات خودتان تعصب نداشته باشید. به سلامتی تان اهمیت بدهید برای خودتان یک لیوان کادو بخرید تا یادتان باشد هر روز آب بخورید، با خودتان مهربان تر باشید تا دنیا با شما مهربان تر باشد. به حرف های کسی که فقط شعار می دهد اما عمل نمی کند توجهی نکنید. احتیاط کنید و این روزها بیشتر در خانه بمانید.

فال روزانه در روز 6 مرداد 1402 برای متولدین مرداد ماه

امروز شاید مخفی کردن نیازها و خواسته هایتان کار درستی به نظرتان برسد. شما نمی خواهید اوضاع روابط موجود بین خودتان و اطرافیانتان را از این که هست بدتر کنید و از این می ترسید که بیان احساساتتان دقیقا همین تأثیر را داشته باشد. در هر صورت همه ی ما نسبت به عواقب احتمالی حرف هایمان مسئول هستیم و شاید حق با شما باشد و اکنون زمان مناسبی برای صحبت کردن در این مورد به نظر نرسد. زمان گفتن حرف دلتان فرا رسیده است اگر کارهایتان را با درایت انجام بدهید به خواسته تان می رسید، نیتتان تلاش و کوشش شبانه روزی می طلبد. بیشتر به تغذیه خود توجه کنید. شخصی با شیرین زبانی می خواهد شما را گول بزند، چشمتان را باز کنید و هرچه می شنوید باور نکنید.

فال روزانه در روز 6 مرداد 1402 برای متولدین شهریور ماه

چه بخواهید و چه نخواهید، شما نمی توانید لیست کارهای روزانه تان را هر روز بلند و بلندتر کنید و انتظار هم داشته باشید که به مشکل برخورد نکنید. درست است که توانایی های شما در سطح بالایی قرار دارند، اما باید رفتاری واقع بینانه تر داشته باشید و از حد و مرزهایی که دنیای واقعی برایتان تعیین می کند فراتر نروید. شاید اطرافیانتان امروز خیلی زیاد با شما حرف بزنند، اما شما این را احساس می کنید که آنها دارند احساسات واقعی خود را از شما مخفی نگه می دارند. سعی کنید شما هم در مقابل همین کار را کنید و بر اساس عقل و منطقتان پیش بروید. برای خواسته تان تلاش کنید و امیدوار باشید. دنیا بزرگتر از آن است که فکر می کنید. اگر جایی تحمل زندگی کردن را نداشتید، مطمئن باشید دنیا تمام نشده، از روزمرگی هایتان دور شوید. در مورد مسئله ای وقت تصمیم گیری نهایی فرا رسیده است. دست از دو دلی و شک بردارید.

فال روزانه در روز 6 مرداد 1402 برای متولدین مهر ماه

امروز در به اشتراک گذاشتن نظرات و عقاید خود با دیگران احتیاط بیشتری به خرج دهید. با وجود این که بیشتر حرف هایتان مورد استقبال اطرافیانتان قرار خواهد گرفت، اما انتقادهایی که از یک نفر می کنید ممکن است که باعث دلخوری او شده و حتی بین شما ایجاد خصومت کنند. به احتمال زیاد این انتقادها از نیازهای برآورده نشده ی خودتان ریشه می گیرند و دیدن این واقعیت برای اطرافیان به هیچ عنوان دشوار نخواهد بود. زندگی بالا و پایین دارد. در مورد نیت تان با مشاوره، راه صحیح را انتخاب کنید. این روزها زندگی تان پر از تلاطم و شور و غوغاست. سعی کنید همیشه احساس رهایی داشته باشید. یک گره اداری به این زودی ها باز نخواهد شد. سعی کنید هر روزتان را با حرص خوردن به خودتان زهر نکنید.

فال روزانه در روز 6 مرداد 1402 برای متولدین آبان ماه

موافقت با شما اصلا کار دشواری نیست، زیرا همیشه سعی می کنید طوری رفتار کنید که انگار نظراتتان با دیگران تفاوت چندانی ندارند و خیلی خوب با آنها کنار می آیید. با این حال امروز سر و کله ی یک نفر پیدا خواهد شد که به نظرتان دارد چرند می گوید و واکنش هایتان ممکن است عصبانیت او را به همراه داشته باشد. درست است که شما به طور کلی به خوبی با دیگران کنار می آیید، اما هیچ تمایلی ندارید که کنترل امور را به یک نفر بدهید که به نظرتان هیچ صلاحیتی ندارد و روز خودتان را با این کار خراب کنید. به حرف دیگران اهمیت ندهید، شما نمی دانید پشت حرفهایشان، در سر و دلشان چه می گذرد. شما کاری را که فکر می کنید درست است انجام دهید. در مورد رابطه عاطفی تان یادتان باشد، آرامش بها دارد. در یک رابطه دو طرف هر دو باید بهایش را بپردازند، وگرنه این رابطه به جایی نمی رسد.

فال روزانه در روز 6 مرداد 1402 برای متولدین آذر ماه

امروز شما بسیار مثبت اندیش شده اید و همه را به ریسک کردن و رفتن به دنبال رویاهایشان تشویق می کنید و خواهان رسیدن آنها به موفقیت هستید. اما در مقابل انتظار دارید که دوستانتان هم برای شما همین کار را بکنند و دوستی و وفاداری خود را با حمایت از نظرات و ایده هایتان نشان دهند. در چنین شرایطی دیدن رفتارهای اطرافیانتان و تغییر موضع دادن آنها ممکن است حال و هوایتان کمی تغییر کند. با این حال، ما به شما توصیه می کنیم که اگر دیگران زیاد به نقشه هایتان علاقه ای نشان نمی دهند خودتان و آنها را ناراحت نکنید و خودتان اهدافتان را دنبال کنید. کاری برای خوشایند دلتان انجام دهید و به منفعت مالی اش ابدا فکر نکنید و فقط از انجام دادنش لذت ببرید. یک تماس تلفنی مهم را پشت گوش نیندازید. منتظر شنیدن تصمیم شما هستند. خرید بزرگی خواهید کرد که دلشوره به دلتان می اندازد. کارها رو به راه می شود.

فال روزانه در روز 6 مرداد 1402 برای متولدین دی ماه

امروز به چشمتان آینده ی شما بسیار درخشان تر از هر زمان دیگری به نظر می رسد، اما نمی دانید این همه شور و هیجانی که در وجود خود احساس می کنید را چطور به کار بگیرید. از طرفی آماده اید تا هر مسئولیتی را بپذیرید و بزرگ ترین کارها را انجام دهید و هیچ کاری به نظرتان غیر ممکن و فراتر از حد توانتان نیست. از طرفی دیگر هم دلتان می خواهد که می توانستید خودتان را از این همه هیایویی که دور و برتان را فرا گرفته است دور کنید. هر چیزی زمان و مکان خودش را دارد و امروز زمان استراحت و تفریح است. زندگی مثل یک رودخانه در جریان است. چیزی به دست می آورید و چیزی را از دست می دهید. خیلی از اتفاقاتی که امروز می افتد، به طریقی به گذشته تان بر می گردد. فردی را که دوستش ندارید، برای همیشه کنار می گذارید. خیالتان راحت باشد و به زندگی تان بچسبید، روی خانواده تان حساب و به آنها تکیه کنید.

فال روزانه در روز 6 مرداد 1402 برای متولدین بهمن ماه

امروز حتما از خانه بیرون بروید و جریان باد را در لابه لای موهایتان احساس کنید. به دامن طبیعت بروید و به اطرافتان با عشق و علاقه ی هر چه بیشتر دقت کنید. نفس های عمیق بکشید و ریه هایتان را از انرژی زندگی پر کنید. ذهنتان را از هر فکر دیگری تخلیه کنید و فقط به فکر ماجراجویی باشید. مواظب باشید از کنار موقعیت هایی که برایتان پیش می آیند به سادگی نگذرید و ابتدا آنها را مورد بررسی قرار دهید. فقط این را هم در نظر داشته باشد که همه چیز را مورد سوال قرار داده و اطلاعات لازم را به دست بیاورید. استقامت شما بالاست. کارها کم کم روبه راه می شود. رودربایستی را کنار بگذارید. یک مسائلی شوخی بردار نیست. سلامت تان روحی و جسمی از هر چیزی مهم تر است. یک خبر ساده بسیار خوشحالتان خواهد کرد. یک جابجایی کاری یا مکانی دارید که در تغییر روحیه تان بسیار موثر است.

فال روزانه در روز 6 مرداد 1402 برای متولدین اسفند ماه

امروز نقشه هایی که برای روز تعطیلتان داشته اید را حتما عملی کنید و به جا یاین که تا لنگ ظهر بخوابید به دنبال تفریحاتی بروید که رویایشان را در سر می پروراندید. امروز به ندای قلبتان گوش کنید، زیرا بر خلاف تصورتان حساس و آسیب پذیر نیست، بلکه قوی و سرسخت و ماجراجوست. اگر یک جایی در طول مسیر نسبت به کارهایتان دچار تردید شدید نگران نشوید، چنین حالتی کاملا طبیعی است، اما اجازه ندهید که این تردید ادامه پیدا کند و هر چه سریعتر آن را برطرف کنید. چیزی که قرض داده اید، پس خواهید گرفت. حواستان به بزرگتری در خانواده باشد. مسئولیت های بسیاری را به دوش گرفته اید. جواب خوبی هایتان به دوستی را به زودی می گیرید. آرزوهایتان کم نیستند، به آنها زمان بدهید . امیدوار باشید، گرچه برایتان سخت است اما صبور باشید. اوضاعتان رو به بهبود است.

پایگاه خبری ساعدنیوز را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
خلاقیت خنده دار اوستا بنا در طراحی پله حماسه آفرید/ وقتی فقط از یه نیم کره مغزت استفاده میکنی😂 (149 نظر) نگاهی به کالسکه ساده و بدون تجملات نوه رهبر انقلاب که هر ساله در راهپیمایی ها از آن استفاده میکنند+عکس (98 نظر) ساده ترین و بی ریاترین جشن تولدی که بچه های روستا برا دوست مریضشون گرفتن+عکس/ چه کیکی هم براش درست کردن😍 (76 نظر) تصویری از خانه ابدی همسر جوان فریبا نادری/ روحش شاد و یادش گرامی (73 نظر) رونمایی از نوزاد خوشگل و بامزه ریما رامین فر، همای پایتخت+عکس / عاشقانه های ریما و امیر جعفری ارزش صد بار دیدن رو داره👌 (56 نظر) شبی که محمود احمدی نژاد مهمانِ خانه ابدی مادرش شد و در آن خوابید+عکس/روحش شاد و یادش گرامی... (51 نظر) خلاقیت هوشمندانه اُوستا بنّا در ساخت خانه 2 طبقه/ دکترای افتخاری حق توئه +عکس (50 نظر) برنامه عالی صداوسیما که توسط رهبر معظم انقلاب تحسین شد/ خیلی اوقات دلم نمی‌آید که برخیزم و بروم+عکس (41 نظر) (عکس) زیبایی بی حد و اندازه روژان سریال نون خ در عکسی که هدیه بازوند در اینستاگرامش منتشر کرد / مهیار حق داره این قدر عاشقش باشه ... (38 نظر) رخت عزای علی دایی در خانه ابدی پدرش+عکس/ قامت خمیده شهریار ایران در حضور فامیل و آشنایان (35 نظر) حضور چهره های فوتبالی در بیمارستان و روحیه دهی به علی دایی در عیادت از اسطوره فوتبال+ عکس/ مهدی رحمتی، عادل فردوسی‌ پور، کارلوس کی‌روش و ... (35 نظر) سردار سلیمانی: یک دختر دارم که برای خودش چریک است؛ زمان جنگ خواستگاری رفتم و با همسرم ... (34 نظر) خلاقیت خنده دار راننده کرمانی برای ضد سرقت کردن ماشین اش حماسه ساز شد+عکس/ سلطان امنیت منطقه در سطح خاورمیانه!🤣 (33 نظر) سفره غذای ساده و ناهار صمیمانه رهبر معظم انقلاب در دوران نقاهت بعد از ترورشان همراه مهمانانشان+عکس (32 نظر) خلاقیت منحصربفرد بقال تبریزی با نوشته جالب روی شیشه مغازه اش حماسه آفرین شد/ آدم حَظ میکنه از این درک و فهم بالا +عکس (32 نظر)
دیگران می‌خوانند   
ترفندهایی برای افزایش ماندگاری رژ لب رونمایی از معدل حیرت انگیز سردار آزمون ستاره تیم ملی در اول ابتدایی/ با این نمره شاگرد اول کلاس بود+عکس فال شمع روزانه امروز چهارشنبه 12 اردیبهشت 1403 فال روزانه امروز چهارشنبه 12 اردیبهشت ماه 1403 اسکرین شات از صفحه کامپیوتر و لپ تاپ با 4 روش تمیز کردن سینی فر تنها در 3 حرکت بیش از 10 اشتباه خانم‌ها هنگام کار با جاروبرقی غار جهنم بردسکن؛ چشم اندازی به زیبایی‌های پنهان ایران از بین بردن زردی استکان چای بدون مواد شیمیایی فال قهوه با نشان روز چهارشنبه 12 اردیبهشت ماه 1403 نگاهی به مراسم عروسی برادر فرزاد حسنی با رونمایی از استایل دامادگونه آقای مجری+عکس/ مبارک باشه جوان‌ترین و مسن‌ترین استاد نمونۀ کشور معرفی شدند فال حافظ با تفسیر امروز چهارشنبه 12 اردیبهشت 1403+فیلم 25 داوطلب متخلف کنکور بازداشت و در اختیار نیروهای امنیتی قرار گرفتند پاسخ خنده دار دانش آموز ایرانی به سوال امتحانی درس علوم+عکس/با این جواب داغ بر دل معلم زدی فقط ایده خنده دار کارگر ساختمونی برای حل مشکل تیر چراغ برق شهرداری حماسه آفرید/ مهندس تویی بقیه اداتو درمیارن😂 (ویدئو) سفری شیرین به گذشته ها، این مدل پیام بازرگانی رو کیا یادشونه؟/حتما با صدا تماشا کنید تا خاطراتتون زنده بشه😍 سکانس خنده دار لیسانسه ها: سشوار کشیدن حبیب در توالت و ژست های لاکچری او آخر خندست+ویدئو سنگ تمام فلور نظری در میزبانی از بازیگران با چیدن میز غذا و دسر لاکچری و باکلاس+عکس/ ماشالله چه خونه زندگی لوکسی هم دارن👌 بازی کردن های بامزه نبات دختر بانمک شاهرخ استخری با دایی جونش/ شاهرخ استخری چه برادر خانوم خوشتیپی داره👌 تصویری جالب از اولین روز تولد پنجمین نوه احمدی نژاد در آغوش پدربزرگش/ چقدر کوچولو و زیباست شاهکار خنده دار نصاب در وصل کردن هوشمندانه دوربین مداربسته به دیوار حماسه آفرید+عکس/ هنوزم دیر نشده به فکر یه شغل جدید باش😂 (ویدئو) سکانسی فراموش نشدنی از شبهای برره /دو برره برای چهره نگاری به پلیسا کمک میکنه😂 خلاقیت شاهکار و زیبای یک شاطر خوش ذوق برای تبلیغ نانوایی‌اش با آرد/ هنرمند واقعی فقط خودت+ویدیو حرکت تحسین برانگیز الهام پاوه نژاد در حمل تابوت مادرش تا محل دفن برای پر کردن جای خالی برادر نداشته اش+عکس/ آفرین به غیرتت خوانندگی غش آور احمد مهرانفر، ارسطوی سریال پایتخت به زبان محلی با اصرار شهاب حسینی/ فقط خنده هاش😂+ویدئو خلاقیت خنده دار اُوستا بنّا با طراحی نمای خانه اش حماسه ساز شد/ دکترای افتخاری حق توئه +عکس😆 روزمرگی های پر دردسر ولی قشنگ ستاره سادات قطبی با پسر کوچولوهاش/ راسته میگن بچه شیرینی زندگیه+ویدیو دیس غذای محمود احمدی نژاد در خانه اش با فرش ماشینی و پشتی/ ظروف غذاش از چینی های قدیمیه +عکس بیوگرافی و زندگی خصوصی سولماز آقمقانی،لیلای سریال سه در چهار و همسرش+ تصاویر جذاب و دیدنی جملات قصار خنده دار جواد خیابانی ملقب به جواد بلا به بهنام تشکر، نیمای سریال ساختمان پزشکان+فیلم ایده خلاقانه پدر خوش فکر در تاب دادن دخترش از راه دور در تاریخ ثبت شد+عکس/ مغز نیست که گنجینه افکار نابه😂 رونمایی از تیپ باکلاس و شیک دامادی هومن حاجی عبداللهی، رحمت سریال پایتخت درکنار همسر کم سن و سالش در فیلم خوشنام/ مبارکا باشه+عکس خلاقیت هوشمندانه اُوستا گچ کار در ساخت الاکلنگ برای گچ کاری/ دکترای افتخاری حق توئه+ فیلم خلاقیت منحصربفرد شهرداری در محافظت از درخت با نصب المان نوستالژیِ باجه تلفن+عکس/ آدم از اینهمه هوش و ذکاوت حظ میکنه👌 صحبت های خنده دار آقای قرائتی: پلیس یه خانومی رو گرفته که چرا یکطرفه میری گفته به شما ربطی نداره من زن آقای قرائتی ام +ویدئو😂👌 حیاط باصفا و دلباز خانه شیدا یوسفی، دختر بزرگ نورالدین خانزاده در نون خ/ خونه نگو باغ بگو!+عکس نگاهی به آخرین جشن تولد ساده و بدون تجملات هاشمی رفسنجانی با حضور همسرش+ عکس/ روحشون شاد ترکی حرف زدن زیبا و باحال المیرا شریفی مقدم و رامبد جوان در حضور همسرش/ چقدر خوب صحبت کردن+ویدیو حضور آشنایان و ورزشکاران در مراسم عروسی میلاد محمدی با رونمایی از تیپ شیک آقای داماد+عکس/ از ووریا غفوری تا برادرش...
تیتر امروز   
مرگ اسرار آمیز دو جوان در پایتخت فال روزانه امروز چهارشنبه 12 اردیبهشت ماه 1403 فال ابجد روزانه چهارشنبه 12 اردیبهشت 1403 غار جهنم بردسکن؛ چشم اندازی به زیبایی‌های پنهان ایران فال شمع روزانه امروز چهارشنبه 12 اردیبهشت 1403 فال قهوه با نشان روز چهارشنبه 12 اردیبهشت ماه 1403 جوان‌ترین و مسن‌ترین استاد نمونۀ کشور معرفی شدند فال حافظ با تفسیر امروز چهارشنبه 12 اردیبهشت 1403+فیلم 25 داوطلب متخلف کنکور بازداشت و در اختیار نیروهای امنیتی قرار گرفتند بیوگرافی و زندگی خصوصی سولماز آقمقانی،لیلای سریال سه در چهار و همسرش+ تصاویر جذاب و دیدنی رابطه دردسرساز سحر دولتشاهی و پیمان معادی خارج از اتاق درمان جنجال به پا کرد! ضرب المثل های ایرانی با هوش مصنوعی جان گرفت نگاهی به فضای کتابخانه‌ی رهبرمعظم انقلاب؛ چه کتاب‌هایی در آن وجود دارد؟ جزئیات جدید از ماجرای مهمانی29 پزشک در شیراز و مرگ یک متخصص پوست و مو جوان رابطه عاشقانه در خیابان گاندی به خون کشیده شد/ قاتل اعتراف کرد
منتخب روز   
(ویدئو) 10 نوع از خطرناک ترین مارهای جهان که در ایران هم دیده شده اند/ کابوس شب یعنی اینا نگاهی به خانه پدری استاد شهریار در روستای خشکناب شهرستان بستان آباد/ شعرهای مشهور استاد برای این روستاست +عکس عکس عروسی امیر جعفری و ریما رامین‌فر، همای سریال پایتخت فیک و تقلبی از آب درآمد / هوش مصنوعی داره وارد مراحل ترسناکی میشه! (عکس) تیپ و استایل فوق‌العاده شیک و لاکچری یاورِ سریال فاصله‌ها بعد از 14 سال در عربستان سعودی / ببینیدش نمی تونید بشناسید! فروش ویلای روف گاردن دار و استخر دار حسن جوهرچی، فرهاد سریال فاصله‌ها توسط دخترش در شمال ! / در منطقه‌ای تهرانی نشین!!! سلفی دونفره نعیمه نظام دوست با سلطان کمدی ایران که یکسال حق نداشت منتشرش کنه! / چه ست آدیداسی پوشیده مهران مدیری ... سلفی آسانسوری علیرضا نیکبخت با همسر دومش که بیشتر از جانش او را دوست دارد / کراش دهه هشتاد فوتبال ایران حالا مرد زندگی شده ... (عکس) تعجب کاربران خارجی فضای مجازی از حجاب کامل همسر ستاره لیورپول / دنیا با حجاب جای زیباتری نیست؟ (عکس) بیتابی همسر و فرزندان شهرام عبدلی، بازیگر نقش مهران در سریال فاصله‌ها، بر سر پیکر بی جان او / تو کاری با دلم کردی که فکرشم نمی کردم ... (عکس) همبازی بودن آقای بیاتی، خواستگار فهیمه در پایتخت 5 با بازیگر معروف در فیلم نوستالژیک دهه شصتی / روحش شاد ... ویدئویی باورنکردنی از مرد سومالیایی که با نصف مغزش زندگی می کند/ بیچاره چه بلایی سرش اومده