ساعدنیوز
ساعدنیوز

فال روزانه پنجشنبه 12 مرداد ماه 1402

  پنجشنبه، 12 مرداد 1402   زمان مطالعه 9 دقیقه
فال روزانه پنجشنبه 12 مرداد ماه 1402
ساعد نیوز: فال روز و طالع بینی 12 مرداد 1402 را مشاهده می کنید.

فال روزانه پنجشنبه 12 مرداد ماه 1402

تصویر

فال روزانه در روز 12 مرداد 1402 برای متولدین فروردین ماه

با وجود این که در حال حاضر همه چیز در محل کارتان کاملا قابل پیش بینی به نظر می رسد، اما شما نمی توانید به احساس خودتان اعتماد کنید. بخشی از وجودتان حاضر نیست به این اطمینان خاطر تن بدهد زیرا این آرامش خیال تنها باعث محدودیت شما می شود و نمی گذارد تجربه های جدیدی کسب کنید. اما فراموش نکنید که این ماجراجویی بخش ثابتی از شخصیت شما نیست، پس حواستان باشد با تصمیمی ناگهانی دست به ریسک نزنید. سعی کنید برای انجام کارهای زیادی که در انتظارتان هستند با دیگران همکاری کنید. به مال دنیا اهمیت بدهید ولی بدانید گذراست و هیچکس ثروتی با خودش نبرده. مشکلات خانوادگی را حل کنید و بیش از این درگیر بحث های بی پایان نشوید. برای یک خرید یا فروش شخصی با شما همراه خواهد شد. به سلامت خود و نزدیکانتان بیشتر اهمیت بدهید. حرفی به شما زده شده که بهتر است با آن جدی برخورد کنید.

فال روزانه در روز 12 مرداد 1402 برای متولدین اردیبهشت ماه

امروز از قلبتان به خوبی محافظت کنید، زیرا خیلی زود طعمه ی تیر حرف های آزاردهنده ی دیگران خواهد شد. امروز حساسیت شما به طور قابل توجهی افزایش یافته است و باعث شده احساس کنید در برابر دنیای بیرحمی که شما را در بر گرفته است تنها هستید. شاید بد نباشد که امروز را در خانه بمانید و به کارهای عقب افتاده ای که در خانه دارید رسیدگی کنید و یا برای ساعت های طولانی در تختخوابتان بمانید. اگر تصمیم گرفتید که از خانه بیرون بروید حواستان به نقاط ضعفتان باشد تا بتوانید از منابع انرژی خود به درستی استفاده کنید. در مورد موضوعی احساسی حرفی به شما زده شده که بهتر است با آن جدی برخورد کنید، شوخی و سرسری گرفتن این موضوع عواقب خوبی برایتان ندارد. در مورد مسئله ای منتظر جواب هستید، کمی صبورتر باشید آدم ها را با توانایی هایشان قضاوت کنید، بش از حد توقع نداشته باشید همه لزوما توانایی شما را ندارند.

فال روزانه در روز 12 مرداد 1402 برای متولدین خرداد ماه

یک فرصت کاری جدید و یا موقعیت بهتری در محل کار فعلیتان دارد برای شما فراهم می شود که شما بهترین گزینه ی ممکن برای آن هستید. شرایط کیهانی موجود نیز دارد شما را با اعتماد به نفس و قدرت بدنی لازم برای این موقعیت تجهیز می کند. شما انرژی فیزیکی و روانی لازم را در اختیار دارید تا به توانایی های خود در رهبری و مدیریت اعتماد کنید. اکنون زمان فوق العاده ای است برای این که کنترل اوضاع را در دست بگیرید. دست به کاری زده اید که عواقبی دارد و شما به آن ها واقفید، بهتر است دیگر هر روز خودتان را مواخذه نکنید، به جلو نگاه کنید و پیش بروید. دوستی قدیمی به شما پیشنهادی می دهد در برابرش جبهه نگیرید. تغییر مکان یا شغل را به زمان دیگر موکول کنید و عجله نداشته باشید. به زودی خبر خوشی دریافت می کنید.

فال روزانه در روز 12 مرداد 1402 برای متولدین تیر ماه

احساسات شما نسبت به رابطه عاطفی فعلیتان در حال حاضر مدام در نوسان هستند، یک لحظه از وضعیت موجود ناراحت هستید و لحظه ای دیگر همه چیز خیلی خوب و وفق العاده به نظر می رسد. امروز نه به تفکرات مثبت خود امید ببندید و نه با تفکرات منفی خود نا امید شوید، زیرا این تغییرات شدید روحی قابل اعتماد نیستند. سعی کنید تا جای ممکن صلح و آرامش را حفظ کنید و برای خودتان دردسر نتراشید، تا فردا اوضاع خیلی بهتر خواهد شد. در یک رابطه دو نفره هر دو طرف باید راضی و خوشحال باشند، شما این روزها خوشحال نیستید، موقعیت و خواسته هایتان را دوباره بررسی و نگاه کنید، ماهی را هر وقت از آب بگیرید تازه است. شادی حق شماست کوتاه نیایید. به طرح هایی که در سر دارید سروسامان بدهید که موجب دلخوشی و رضایتتان خواهد شد.

فال روزانه در روز 12 مرداد 1402 برای متولدین مرداد ماه

شاید با خودتان فکر کنید که مو لای درز نقشه هایتان نمی رود، اما اینطور نیست. در واقع، تغییر شرایط در محل کارتان ممکن است مشکلات زیادی در نقشه هایتان ایجاد کرده و شما را مجبور کنند تا این فکرتان را تغییر دهید. اما اوضاع آنقدرها هم که شما فکر می کنید بد نیست، خوشبختانه شما این فرصت را به دست خواهید آورد که با اطمینان خاطری بیش از قبل راهتان را ادامه دهید. فقط به این شرط که اجازه ندهید تردید نسبت به خودتان و توانایی هایتان شما را وسوسه کند پیش از رسیدن به هدفتان تسلیم شوید. قرضتان ادا می شود. در مورد کاری توجه داشته باشید که رقیبان هم در میدان هستند، باید با احتیاط و دور اندیشی به این کار مبادرت ورزید. طالب کسی یا چیزی هستید که در دسترس شما نیست، با خودخوری و نق زدن کاری پیش نمی رود، برای گفتن حرفتان برنامه ریزی کنید و از نیروی اراده و ایمان به خودتان استفاده کنید.

فال روزانه در روز 12 مرداد 1402 برای متولدین شهریور ماه

گاهی خلاقیت نتیجه ی توفانی هیجان انگیز از فعالیت ذهنی است، اما گاهی هم نیاز به سخت کوشی و داشتن هدف و رویکردی مشخص دارد. اگر می خواهید بهترین نتیجه ها را به دست بیاورید در حال حاضر بهترین حالت برای شما این است که ترکیبی از این دو را به کار بگیرید. امروز شما آماده اید تا زره ای از فولاد به تن کرده و به میدان جنگ بروید. سطح انرژیتان بسیار بالاست و آماده اید برای رسیدن به هدفتان هر کاری که لازم باشد را انجام دهید. فقط باید مواظب باشید که قربانی احساسات شدید و بیش از حد خود نشوید. نگران نباشید قهر تبدیل به آشتی می شود، اما باید یادتان باشد لازم است هر دو تغییر رویه بدهید تا بتوانید آرامش بیشتری داشته باشد. گوش به زنگ باشید حرفی می شنوید که بهتر است پی اش را بگیرید و بی توجه نباشید وگرنه پشیمان می شوید. برای خودتان احترام قائل باشید و به جایی که دعوت نشده اید نروید.

فال روزانه در روز 12 مرداد 1402 برای متولدین مهر ماه

امروز شاید از محدوده ی امن خودتان خارج شوید، اما به احتمال زیاد جای خیلی دوری نخواهید رفت. مثل هانسل و گرتل که راهشان را علامت گذاری می کردند شما هم روند پیشرفت خود را نشانه گذاری می کنید تا هر وقت خواستید بتوانید راه برگشت خود را پیدا کنید. نباید در جاهای قدیمی به دنبال جواب های سوال هایتان بگردید، با احتیاط پیش بروید، اما نسبت به چیزهای جدیدی که می بینید ذهنی باز داشته باشید. تا زمانی که به خواسته های خود دست پیدا نکرده اید از حرکت نایستید و اجازه ندهید واکنش های دیگران تعیین کننده ی کارهای شما باشند. در یک بحث کاری از روی عصبانیت حرفی از دهنتان می پرد و بلافاصله پشیمان می شوید، به اعصابتان مسلط باشید یا جلسه را قبل از دیر شدن ترک کنید. برای انجام هر کاری اصول و قوانینی حکم فرماست و شما نیز بدون تهیه مقدمات نمی توانید دست به کاری بزنید، اول بیاندیشید، طرحی بریزید و سپس اقدام کنید.

فال روزانه در روز 12 مرداد 1402 برای متولدین آبان ماه

اکنون زمان فوق العاده ای برای به زبان آوردن حرفی است که برای مدتی قصد گفتن آن را داشته اید. مخفی نگه داشتن آن فقط باعث خورده شدن روح و روانتان خواهد شد، پس آنچه در دل دارید را بیرون بریزید. نگران عواقب آن نباشید و دست به کار شوید. امروز از آن روزهایی است که باید شجاع باشید و در مقابل دیگران نیز همینطور رفتار خواهند کرد. اگر در محل کارتان کسی با عصبانیت با شما رفتار می کند بهترین سلاح شما در برابر او داشتن رفتاری دوستانه خواهد بود، پس از نشان دادن مقابله به مثل خودداری کنید. در مورد نیتتان بهتر است بیشتر فکر کنید و خود را درگیر مسائل دیگران نکنید. یک اتفاق ساده محاسباتتان را بهم می ریزد که اتفاقا به نفع شماست. حرفتان را بزنید محترمانه و در لفافه. در مورد یک تصمیم گیری خانوادگی بهتر است تلاشتان را بکنید تا نظر مساعد همه را جلب کنید.

فال روزانه در روز 12 مرداد 1402 برای متولدین آذر ماه

امروز یکی از همکارانتان ممکن است به خاطر کاری که در واقع شما انجام داده اید مورد تحسین و توجه قرار بگیرد. شاید زیاد برایتان اهمیت نداشته باشد که یک نفر دیگر در مرکز توجه قرار بگیرد، اما به این شرط که زحمات خودتان نادیده گرفته نشوند. هرچند تشویق و تأیید دیگران بسیار لذت بخش است، اما یادتان باشد درخشان ترین ستاره ها آنهایی هستند که به خاطر دیگران می درخشند. امروز در بحث هایی شرکت خواهید کرد که اطلاعات گسترده ای در مورد آنها دارید و حرف هایتان تأثیر قابل توجهی روی بقیه خواهند گذاشت. زود باور نباشید، خبری نگران کننده به شما گفته می شود اما به هیچ عنوان هراسی به دل راه ندهید. بعد از پیشنهادی که با نیت خوب به شخصی می دهید جوابش شما را بسیار متعجب و دلسرد می کند. در مورد کار شما هنوز در ابتدای راه قرار دارید و باید نشیب و فرازهای زیادی را طی کنید، امیدوار باشید.

فال روزانه در روز 12 مرداد 1402 برای متولدین دی ماه

از اینکه با بیان احساسات خودتان باعث ناراحتی دیگران شوید ترسی نداشته باشید. شما با مخفی کردن احساسات واقعی خود از آنها هیچ لطفی در حقشان نخواهید کرد. وقتی طرف مقابلتان واقعیت ماجرا را نداند نمی توان تصمیمی گیری درستی در رابطه با آن داشته باشد، پس با گفتن واقعیت ها در انجام این کار به او کمک کنید. امروز با نگاه کردن به گذشته و زیر سوال بردن خودتان و کارهایتان هیچ کمکی به خود نخواهید کرد. چشمانتان را به هدفتان بدوزید و با عزیمی راسخ تر از همیشه به حرکت به سوی آن ادامه بدهید. شخصی را دوباره و بعد از مدتها پیدا می کنید. سختی ها را پشت سر می گذارید و زمان شادی و موفقیتتان فرا می رسد. خودتان باورتان نمی شود اما حرفی که در دلتان هست به زبان خواهید آورد، نتیجه شما را قوی تر می کند. نسبت به سلامتی خود و اطرافیانتان جدی تر باشید. در مورد مسئله ای احساسی زور نگویید.

فال روزانه در روز 12 مرداد 1402 برای متولدین بهمن ماه

ریسک کردن در محل کارتان هر چقدر هم که حساب شده باشد باعث می شود که شما دچار حالتی عصبی شود، دلیل آن هم این است که از احساس عدم ثبات اصلا خوشتان نمی آید. خوشبختانه کارهایی که اخیرا کرده اید دارند اثر خودشان را می گذارند و شما بالاخره راهی برای اینکه ببینید آیا کارها طبق نقشه هایتان پیش می روند پیدا خواهید کرد. به هیچ عنوان آن پرچم سفید را بیرون نیاورید و تسلیم نشوید. سختی هایی که در حال حاضر دارید تحمل می کنید موقتی هستند، اما اگر الان تسلیم شوید حسرت و پشیمانی تا ابد همراهتان خواهد بود. شخصی که به طمع رسیدن به چیزی به شما نزدیک شده بهتر بشناسید، او را متوجه اشتباهش بکنید و ازش دور کنید. بعد از اتفاقات اخیر این روزها شما بسیار خسته هستید، روحی و جسمی، کمی به خودتا بیشتر اهمیت و حق بدهید، بیش از این زیر بار زور نروید از جایی که فکرش را هم نمی کنید دری باز خواهد شد.

فال روزانه در روز 12 مرداد 1402 برای متولدین اسفند ماه

امروز تصمیم گیری برای شما خیلی راحت تر از همیشه است. انگار نگرانی هایتان از قضاوت های دیگران به طور موقتی از بین رفته اند. نه اینکه برایتان مهم نباشد دیگران در مورد انتخاب هایتان چه فکری می کنند، اما می توانید بر اساس خواسته های قلبی خودتان تصمیم بگیرید و بی آن که نگران انتقادات دیگران باشید بر اساس انتخابتان عمل کنید. با این حال باید این نکته را به یاد داشته باشید که شما در اجتماع زندگی می کنید و نمی توانید خودتان را از آن جدا بدانید و واکنش های دیگران دیر یا زود ممکن است باعث اذیت شدن شما شوند. بسته یا هدیه ای دریافت می کنید. بلند پروازی خوب است اما یادتان باشد باید پله پله بالا بروید. در نیتی که دارید لازم است قدری احتیاط کنید. در شما خصوصیاتی است که در کمتر کسی وجود دارد. شک و تردید را کم کنید، طرف مقابلتان ارزشش را دارد که برایش تغییر مسیر بدهید و راهی منطقی در پیش بگیرید.

پایگاه خبری ساعدنیوز را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
تصویری بسیار قدیمی از 17 سالگی آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب/ساده زیستی رهبر از ابتدای زندگی (417 نظر) میز عزای ساده و بدون تجملات مادر محسن کیایی، مجری برنامه صداتو +عکس/ روحشون شاد چه چهره دلنشینی داشتن (171 نظر) بهترین گردو ایران متعلق به کدام شهر است (152 نظر) (عکس) دمپایی‌های لاکچری بچه‌های دهه شصت / هر کی از اینا برای بچش می‌خرید خیلی لاکچری بود ... (145 نظر) تصویری از خانه ابدی همسر جوان فریبا نادری/ روحش شاد و یادش گرامی (46 نظر) شبی که محمود احمدی نژاد مهمانِ خانه ابدی مادرش شد و در آن خوابید+عکس/روحش شاد و یادش گرامی... (45 نظر) (عکس) زیبایی بی حد و اندازه روژان سریال نون خ در عکسی که هدیه بازوند در اینستاگرامش منتشر کرد / مهیار حق داره این قدر عاشقش باشه ... (40 نظر) حضور چهره های فوتبالی در بیمارستان و روحیه دهی به علی دایی در عیادت از اسطوره فوتبال+ عکس/ مهدی رحمتی، عادل فردوسی‌ پور، کارلوس کی‌روش و ... (38 نظر) خلاقیت خنده دار و هوشمندانه قصاب اهوازی برای فریب گوسفند و قربانی کردنش حماسه آفرید+عکس/ مغز تو رو باید طلا گرفت😂 (29 نظر) علی دایی: دکترها گفته بودند شاید زیر عمل زنده نمانم+عکس/ همیشه عضو خانواده پرسپولیس هستم/ همه درآمدم را در ایران سرمایه‌گذاری کردم (28 نظر) رونمایی از نوزاد خوشگل و بامزه ریما رامین فر، همای پایتخت+عکس / عاشقانه های ریما و امیر جعفری ارزش صد بار دیدن رو داره👌 (29 نظر) میز عزای شیک پسر نسرین مقانلو با گل آرایی منحصر به فرد و شمع و تسبیح/ حیف جوونیش+عکس (28 نظر) شعرخوانی زیبا و دلنشین رهبر معظم انقلاب/ سرشارم از جوانی، هرچند پیر دهرم...+ویدیو (23 نظر) برنامه عالی صداوسیما که توسط رهبر معظم انقلاب تحسین شد/ خیلی اوقات دلم نمی‌آید که برخیزم و بروم+عکس (25 نظر) نگاهی به گل آرایی فوق زیبا و شیک مراسم ترحیم رضا داوودنژاد/ واقعا حیف جوونیش+عکس (20 نظر)
دیگران می‌خوانند   
اتمام حجت خلاقانه صاحب بوتیک تهرانی با خریداران درباره تعویض و پس دادن لباس +عکس/ مشخصه یا بیشتر توضیح بده😂 عجیب و غریب‌ترین مهریه‌های تاریخ ایران که باور نمی‌کنید/ از بال مگس و 1000 سفر پیاده به کربلا تا.... کاظم نوربخش، سلمان نون خ: توی مراسم ختم به من میگن بخند! فال ابجد روزانه یکشنبه 9 اردیبهشت 1403 فال قهوه با نشان روز یکشنبه 9 اردیبهشت ماه 1403 کوچکترین و منحصربفردترین کتابفروشی تهران که در دیوار جا خوش کرده+عکس فال حافظ با تفسیر روز یکشنبه 9 اردیبهشت 1403 + فیلم خلاقیت خنده دار اُوستا معمار در طراحی در و پله برای ورودی/دکترا افتخاری حق توئه هم وطن+ عکس زیبایی و جذابیت منحصربفرد ندا قاسمی، شیرین سریال نون خ/برق نگاهش هوش از سر آدم می پراند+عکس رونمایی مژده لواسانی از کیف زیبا و شیکش به رنگ کرمی/ در عین سادگی خیلی خاصه+عکس نگاهی به عکس های خصوصی شاهان شکیبا مجری خوش بر و روی تی وی پلاس/ ماشالا چه چشمای خوشگلی بیوگرافی و زندگی خصوصی مصطفی و مجتبی بلال حبشی، رحمان و رحیم سریال پایتخت+ تصاویر جذاب و دیدنی صدای بهشتی پسر شرکت کننده با خوانندگی آهنگ چشمای تو در برنامه صداتو +ویدئو/هنوزم چشمای تو مثل شبای پر ستارست... وقتی ستاره سادات قطبی کمبود نداشتن دختر رو با عروسک جبران میکنه+ویدیو/ ولی بهش میاد مامان دختر باشه نه 4 تا پسر خلاقیت منحصر به فرد یک مشتری در مدل موی درخواستی از آرایشگر حماسه آفرید +عکس/سلطان شینیون در سطح خاورمیانه😂 خلاقیت تحسین برانگیز شهرداری تبریز با استفاده از المان های تاریخی حماسه آفرید/ این تصویر زیبا رو فقط تو ایران میشه دید+عکس مهران مدیری: گربه‌ام را هم به هنرمندان نمی‌دهم چه برسد به دخترم! +ویدئو اقدام تحسین برانگیز صاحب نیسان تبریزی در حمل بار با ماشینش+ویدیو/ سخاوت به جیب نیست به دله👌 نگاهی به خانه پدری استاد شهریار در روستای خشکناب شهرستان بستان آباد/ شعرهای مشهور استاد برای این روستاست +عکس حضور چهره های فوتبالی برای عرض تسلیت به عابدزاده در مراسم ختم پدرش+عکس/از علی دایی و کریم باقری تا علی پروین و مهدی و رحمتی تصویری از رژه گشت کمیته در دهه شصت+ تاریخچه گشت ارشاد از اول انقلاب تاکنون خلاقیت خنده دار و حواس پرت کن فردی در رانندگی با ماشینی عجیب که سر و تهش برعکس شده+ویدیو/لامصب این معلوم نیست که داره میره یا میاد😂😂 بهترین سایت خرید پیج اینستاگرام در ایران کدام است؟ برای موفق شدن درترید باید این موارد را رعایت کنیم استوری عاشقانه هادی چوپان برای ته تغاری خونه اش/ چقدرم شعرش زیباست+عکس خلاقیت و شگرد هوشمندانه محمود احمدی نژاد برای دست ندادن با زنان+عکس 9 اردیبهشت 1357 در ایران چه خبر بود؟ قیمت هر متر مربع تخته سه لایه به چه عواملی بستگی دارد؟ پیشتازی در قشم در گردشگری روستایی؛ با رزرو تور قشم از این 7 روستا دیدن کنید رونمایی از چهره واقعی و جذاب امین میری، زهرمار خان سریال گیلدخت/ در خیابان اصلاً قابل شناسایی نیست+عکس (عکس) ست جالب و بهاری کت و دامن زرد به سبک مریم اوزرلی / چه خوب ست کرده به رنگ پوستشم میاد (تصاویر) چیدمان شیک و باسلیقه ی گوشه ای از اتاق خواب نرگس محمدی، بازیگر نقش "ستایش" و عروس حشمت فردوس (تصاویر) عجیبت ترین زن جهان با دو لگن و چهار پا که 5 فرزند بدنیا آورد/ نمونه نادری از یک انسان با دو بدن (فیلم) به دام انداختن الکتریسیته داخل شیشه و خلق اثر هنری خارق العاده / لحظه ای هیجان انگیز ولی مرگبار سکانس خنده دار برنامه "اسکار"/ وقتی نیما شعبان نژاد، نعیمه نظام دوست رو سرگرم میکنه که بقیه بتونن تمرکز داشته باشن، ولی بدتر شد همه چی🤣 خلاقیت بی نظیر یک معمار در طراحی خانه ای با الهام از مارشملو/ مغز تو رو باید تو موزه نگه داشت+عکس (ویدئو) خواستگاری شهاب حسینی، شمس تبریزی فیلم "مست عشق" از هانده ارچل / ترکی حرف زدن دیدنی پارسا پیروزفر (ویدئو) علت بامزه علاقه روناک سریال "نون خ" به زبان کره ای و تسلطش به این زبان/ میبینین چقدر بیرون سریال متفاوته حتی مدل حرف زدنش دردسرهای چغاله خوردن زیاد معشوقه سوئدی محمدرضا شاه در ایران! عجیب ترین لوازم تحریر جهان که از دیدنشون شاخ درمیارین
تیتر امروز   
عجیب و غریب‌ترین مهریه‌های تاریخ ایران که باور نمی‌کنید/ از بال مگس و 1000 سفر پیاده به کربلا تا.... فال ابجد روزانه یکشنبه 9 اردیبهشت 1403 فال قهوه با نشان روز یکشنبه 9 اردیبهشت ماه 1403 کوچکترین و منحصربفردترین کتابفروشی تهران که در دیوار جا خوش کرده+عکس فال حافظ با تفسیر روز یکشنبه 9 اردیبهشت 1403 + فیلم بیوگرافی و زندگی خصوصی مصطفی و مجتبی بلال حبشی، رحمان و رحیم سریال پایتخت+ تصاویر جذاب و دیدنی 9 اردیبهشت 1357 در ایران چه خبر بود؟ دردسرهای چغاله خوردن زیاد معشوقه سوئدی محمدرضا شاه در ایران! استایل اسپرت آیت الله هاشمی رفسنجانی در ژاپن که هرگز ندیده اید+عکس برگزاری مجدد آزمون سراسری در خراسان جنوبی دفترچه سوالات گروه علوم تجربی نوبت اول کنکور 1403 منتشر شد زمان قطعی پخش سریال پایتخت 7 مشخص شد مرد بی‌دماغ و ماجرای عجیب استجابت دعای باران! ادعای دختر کیومرث پوراحمد: پدرم خودش را نکشت/ بانی این قتل مشکوک کیست؟ سقوط مرگبار شهردار سابق دیواندره از پل +جزئیات
منتخب روز   
نگاهی به خانه پدری استاد شهریار در روستای خشکناب شهرستان بستان آباد/ شعرهای مشهور استاد برای این روستاست +عکس عکس عروسی امیر جعفری و ریما رامین‌فر، همای سریال پایتخت فیک و تقلبی از آب درآمد / هوش مصنوعی داره وارد مراحل ترسناکی میشه! (عکس) تیپ و استایل فوق‌العاده شیک و لاکچری یاورِ سریال فاصله‌ها بعد از 14 سال در عربستان سعودی / ببینیدش نمی تونید بشناسید! فروش ویلای روف گاردن دار و استخر دار حسن جوهرچی، فرهاد سریال فاصله‌ها توسط دخترش در شمال ! / در منطقه‌ای تهرانی نشین!!! سلفی دونفره نعیمه نظام دوست با سلطان کمدی ایران که یکسال حق نداشت منتشرش کنه! / چه ست آدیداسی پوشیده مهران مدیری ... سلفی آسانسوری علیرضا نیکبخت با همسر دومش که بیشتر از جانش او را دوست دارد / کراش دهه هشتاد فوتبال ایران حالا مرد زندگی شده ... (عکس) تعجب کاربران خارجی فضای مجازی از حجاب کامل همسر ستاره لیورپول / دنیا با حجاب جای زیباتری نیست؟ (عکس) بیتابی همسر و فرزندان شهرام عبدلی، بازیگر نقش مهران در سریال فاصله‌ها، بر سر پیکر بی جان او / تو کاری با دلم کردی که فکرشم نمی کردم ... (عکس) همبازی بودن آقای بیاتی، خواستگار فهیمه در پایتخت 5 با بازیگر معروف در فیلم نوستالژیک دهه شصتی / روحش شاد ... ویدئویی باورنکردنی از مرد سومالیایی که با نصف مغزش زندگی می کند/ بیچاره چه بلایی سرش اومده